Přihlásit / Zaregistrovat se

Login
Heslo

Mýtinky ČSSD

Jenom tak ze zvědavosti - co vy, staří mazáci, říkáte na to, co se děje na mýtincích čssd? Mám na mysli, jak násilím odvádíte pasivně protestující (nemám na mysli vrhače vajec, to stejně zatím dělá MP). Co udělal pan Ryba? Nebo ten pán v Domažlicích? Že máte rádi Paroubka všichni víme, ale zákon by se měl dodržovat i vůči lidem, kteří mají jiné politické názory, ne?
TADEASB :: Datum založení: 26. 05. 2009 :: celkem 107 komentářů

 
Nejste přihlášen.

Do komentářů je možné vkládat obrázky umístěné kdekoli na internetu a videa z youtube.com; stačí před odkaz, na němž je obrázek/video umístěno, vložit příkaz IMG:/YT: (tedy například takto – IMG:https://www.policista.cz/files/obrazek.jpg, respektive YT:https://www.youtube.com/watch?v=v54xqBRqWFA).

Vložené komentáře mohou být skryty, pokud budou zcela mimo téma, nebo odstraněny, pokud budou v zjevném rozporu s právním řádem ČR, s „Pravidly a podmínkami používání stránek a uživatelského profilu na serveru policista.cz“ či s dobrými mravy.


Poslat zprávu OUT 18:26:44 28. 05. 2009
Out.jpg
To je porad dokola... Kdo si dovolí kritizovat kapitalismus je zakone bolševik a chtel by zit v Severni Korei... Nejsem ani pro kapitalismus anebo pro komunismus. Idealni je decentralizovana opravdu svobodna spolecnost se socialnim citenim. Kde je jedinec opravdu svobodnej a zadnej stat ani nadnarodni firmy neridi jeho zivot. Utopie? Mozna, ale cloveku tu predstavu nikdo sebrat nemuze a tak ma aspon neco...

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu X502 18:16:30 28. 05. 2009
default.png
Když to tak čtu, tak mi přijde, že by tady snad někdo měl i radši komunismus oproti kapitalismu :) V Korei a Číně se maj lidi opravdu dobře a je pravda, že tam maj všichni stejný... A spojovat kapitalismus s Afrikou? Podivejte se jak pomáhaj peníze v Egyptě, bez nich by se sice zhroutil, ale s nima to neni o moc lepší. Všechno je rozkradený a k lidem se nedostane ani koruna. Lepší by bylo to tam nechat projit přirozenym vývojem... Ale je pravda že kapitalismus prohlubuje propast mezi chudýma a bohatýma a ve světě začínaj spíš rozhodovat šéfové nadnárodních společností. A jak se tak dívám, tak mi policejní sbor přijde, že je hodně doleva :) A ODS nevolím, ani jedna ze stran v PS mi nepřijde volitelná.

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu OUT 18:14:07 28. 05. 2009
Out.jpg
Ja bych rekl ze ty ekonomicke teorie jsou dost rozdilne:-) To co jsi popsal s tou Afrikou je zajimavy, ale uprimne tomu neverim. Dobre, das nekomu penize a on si koupi treba krumpač a lopatu. Avsak ted musi bejt este nekdo kdo chce vykopat prikop, zakop, okop nebo proste jen jamu na zahrade a je za to ochoten cernouskovi zaplatit. Spis mi to pripada tak ze cernousek bude mit krumpac a lopatu a muze si kopat pro pobaveni akorat jamu pred barakem. Co se firem tyce tak zalezi na tom jaka, ale vsechny nadnarodni firmy zajima hlavne zisk a clovek je az na druhym miste. Jedina vyjimka je snad Bill Gates kterej dava na charitu opravdu hodne penez, ale tak muze si to dovolit. Ale je to fajn. Tak nejak sem proste nabyl dojmu z tvych nazoru a obcasneho se zastavani Íčka tady na foru ze ODS je pro tebe jedina volba, na cloveka co k volbam moc nechodi jako ja sem te netipoval. Nakonec nevim kde jsem hlasal ze se ma bohatejm sebrat majetek, sam ani nevim ze bych takove nazory mel takze nevim kde si na to prisel... Ale pro solidaritu bohatych s chudymi jsem stoprocentne a funguje to tak v mnoha zemich, treba ve Svedsku, Norsku apod. Tam maji ten socialni system docela vykoumanej. (znam cloveka co zil ve Svedsku pres 20 let, takze tohle vim) Ale mam ten dojem, ze ty by si tamni politiky narknul nejmin z Leninismu. S heslem Masaryka se ztotoznit muzu, proc by ne. Ale obecne si myslim, ze I. republika rozhodne nebyla vykvetem blahobytu jak je nam neustale ukazovano. V televizi vidis I. republiku jako plesy a baly továrníku v oblecich, ale ze vetsina obyvatelstva drela bidu to uz clovek neslysi. A kdyz byla krize tak hladovela doslova cela republika (krome tech továrníků samozrejme). A radsi ani nevypisovat kolik delniku apod. bylo zastreleno nebo postreleno četníky, protoze to by bylo opravdu na dlouho a debata o tom s tebou zrejme nema smysl.

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu PIM-BURGER 17:49:35 28. 05. 2009
Pim Burger.jpg
Když už, tak pobledlá zrůda, v létě pak hodně do růžova až do červena (ale vzhledem k mému vnímání KSČ(M) se to snažím omezovat). Severní Koreu jsem myslel spíše jako příklad státu, který byl s lidmi pro lidi a myslel to s nimi upřímně.:-))S politikou ČSSD to vskutku nemá co dělat-teda kromě ekonomických teorií...:-)) Víš, lepší, než dodávat do Afriky léky na AIDS, je lepší je naučit, jak AIDS nechytnout. Nehledě na to, že léky na AIDS je to poslední, co by mě tam štvalo. Nicméně před pár měsíci jsem viděl reportáž o SKUTEČNÉ pomoci zemím třetího světa. Autoři za to dostali Nobelovu cenu. Jedná se o pěti nebo osmidolarové půjčky místním. Je to geniální. Zlá kapitalistická firma půjčí vesničanovi 5 nebo kolik dolarů, aby za ně mohl nakoupit nářadí a začít pracovat. A ono to kupodivu funguje! Lidé mají závazek a tak se snaží pracovat,vydělat a vrátit 5 dolarů. A když zjistí, že to jde, tak pracují dál a najednou zjistí, že mají své peníze atd. Tohle je řešení a skutečná pomoc. Máš pravdu, tu reakci na Topolánka a ODS jsem ignoroval záměrně. Proč také reagovat na něco, co se mě netýká. Jsem antikomunista? Jistě. Volič ODS? Ani za zlatý prase. S komoušskou minulostí u ODS máš jistě pravdu a vadí mi to (proto je nevolím), ale jak tak poslouchám Paroubka, tak mám pocit, že nám chystá komunistickou přítomnost. ODS "jen" krade a tak se nijak nevymyká. Jinak pokud by tě zajímala má orientace, tak preferuji v každém ohledu ženy a co se myšlenek týče, tak TGM a především jeho heslo o každodenní drobné mravenčí práci. Bohužel ty se nestotožníš ani s ním, protože ani on nehlásal, že se mají okrást bohatí, aby chudí mohli dále bezstarostně žít. Škoda, že toto heslo nemá žádná strana v programu. Vzmohou se bohužel jen na ODS Mínus nebo Řešit nebo strašit.

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu OUT 17:21:29 28. 05. 2009
Out.jpg
Ale prd moralni zruda, kdyz uz tak jedine modrá zrůda:-) Srovnavat rezim v Sev. Korei s politikou soc. demokracie je trosku prestrel. Asi jako kdybych tu tvrdil ze Topolankovo "Es kommt der Tag" povede zase k III. risi. Co se ty pomoci tyce tak nevidim nic spatnyho na tom davat treba lidem s nemocí AIDS léky, tak sem to psal. Sami si asi nepomuzou, stejne jako by sis nepomohl Ty a proto stat ty leky dava zadarmo nebo s velkou financni podporou. A kdyby se zacalo aplikovat to tvoje "at se kazdej postara sam o sebe" i na Afriku a jiny staty tak dojde ve svete k takovy destabilizaci ze se z toho poserem. To by ti jednoho dne pred vratkama baraku stala horda hladovejch cernousku a pak by ti presne podle hesla at se kazdej stara o sebe nepomohli ani sousedi az by te vyrabovali. Je to stejny jako kritizovat proc dava stat fetakum cisty jehly. Svym zpusobem je to i prevence. Protoze jestli si myslis ze by ti cernousci sedeli doma v chysi a poctive cekali dokad je prazdnej zaludek nezahubí tak se pletes. Ano, Paroubek je divnej, taky mi nesedí, ale porad je oproti nic oproti modrejm kreaturam. A zapomnel si mi odpovedet na otazku ohledne soudruhů v ODS, vazne by me to docela zajimalo.-) Ale spis mam ten pocit ze nezapomnel, vid.-)

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu TOMY 16:33:11 28. 05. 2009
default.png
Souhlasím a podepisuji :-)

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu PIM-BURGER 15:36:29 28. 05. 2009
Pim Burger.jpg
Milý Oute, zase se mi téměř vyhrnuly slzičky, jak tu mně, morální zrůdě, dáváš na frak...:-)) Co se týče ČSSD, tak jsem ti jen chtěl ukázat, co mají společného s KSČ...:-))Co se týče Severní Korei, tak jsem to za prvé nepsal a za druhé právě Severní Korea je krásný příklad toho, jak to dopadne, když si někteří ňoumíci myslí, že když vezmou bohatým a schopným a reorganizují to mezi chudé a neschopné, tak že se budou mít všichni lépe. Humanitární pomoc je, když po povodních posíláš jídlo a vodu do postižených oblastí. Podpora Africe je lití peněz do černé díry, na které ponejvíce vydělává vládnoucí garnitura dané země. Ostatně o přerozdělování pomoci OSN si člověk udělá krásný obrázek ze situace v Palestině, kdy většina skončila v rukou Hamásu. No a v Africe to takhle frčí ve velkym. Škoda, že takoví spravedlivotvorci jako ty nikdy nepochopí, že když někomu dáš pokaždé něco zadarmo, tak ho nedonutíš, aby si na něco vydělal. Co se týče Paroubka, tak jsem ho naživo viděl jednou a stačilo mi to. Jeho proslov o tom, že díky ČSSD je v ČR větší gramotnost než v Argentině, mi přesně ukázal, do klubu jakých zemí nás chce zařadit a vzhledem k tomu, co plánuje po uzmutí moci, mu to i věřím (nic proti Argentině). Jediný rozdíl mezi Paroubkem a Gottwaldem je v tom, že Paroubek nenosí dýmku a pravděpodobně nemá syfilis.

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu OUT 15:00:40 28. 05. 2009
Out.jpg
Tak zase v televizi co delali rozhovory s tema lidma proti Paroubkovi tak to byli temer vsichni pubertaci tak okolo 20ti let. Takze nevim:) Pachatel prvního hodu pro me neni to samy, to verim ze to ma v hlave srovnany a jak sem napsal bylo to pro me originalni. Ale napr. na tom Andelu uz to bylo jen naprostej primitivismus. 16 lidi predvedeno a co mam info tak jeden je obvinenej i z utoku na VČ protoze tam k nejaky vetsi strikanici kdy byl napadenej i policista doslo. Tohle uz neni pro me zadnej radoby "protest". A s tema duchodcema mas pravdu, ale stalo by ti to za to se nekde dohadovat s nejakym vynervovanym starikem u kteryho hrozi ze ho klepne mrtvice? (to myslim fakt vazne) Ani nemluvim o tom ze ono dostat takovou skorapkou treba do oka je asi taky labuzo nebo dat si za par stovecek vycistit celej oblek. A nejak sem si nevsiml, ze by to chtel nakej vrhac zaplatit. Ja si to sice taky moc nepreju, ale vcera tam do TV Paroubek rekl neco cim vytre temhle lidem zrak. A to ze v tech podzimnich volbach slavne zvitezi. A ono se to asi stane a tyhle hazeci si muzou klidne emigrovat na Sibir kdyz budou chtit. (Docela se divim, ze lidi jako Pim Burger tu vubec prezili dve socialne demokraticky vlady)

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu OUT 14:49:50 28. 05. 2009
Out.jpg
To jses takovej hlupak ze je teda smahem hodis do jednoho kose? Muzes mi vysvetlit proc teda bylo spousty socialnich demokratu po roce 1948 perzekuovano nebo skoncili na sibenici? A proc si neodpovedel na ostatni veci? Treba co ma Paroubek spolecnyho se Sev. Koreou apod. Jiste, pred mnoha desitkami let se KSČ odstepila od Soc. demokratu a tak muze i za tohle. A co se tyce humanitarni pomoci do Afriky nevidim nic spatnyho ze se posilaji penize nebo leky pro deti nemocny AIDS apod. Ale ty by si je asi radsi nechal umrit, at se kazdej stara o sebe jak nejlip umí, chapu. Jinak kapitalisticky firmy zdimou tyhle lidi otrockou prací jak muzou, mluvim hlavne o te Indii a Bangladesi ale i jinych. Ze se Paroubek spojuje s komunistama mi neprijde, to je jen stara ohrana pisnicka modrý pakáže aby meli na cem stavet. Na libivym populistickym antikomunismu za kazdou cenu. A blbí cechacci na to skacou v naivnich predstavach ze i oni jednou budou mít luxusni auta a vilky s bazenama. Ale to je omyl. Ani si nepamatuju ze by nekdy rekl ze s nima chce jit do vlady, takze az se to nekdy stane tak uvidis, ale ja mam pocit ze ne. Jinak mam este pocit, ze nekteri volí ODS jen z toho duvodu, ze si pak pripadaj jaksi "lepší" nez ostatni. Vubec z vas modrejch prasat necitim nejakej respekt k ostatnim lidem a nedejboze aby nekdo volil komunisty. (Klidne me narkni ze nemam respekt ja, ale uz je mi z vas vazne na zvracení a dohnali ste me k tomu sami) Hlavne by me Pime zajimala u Tebe jedna vec. Kdyz jsi takovy zarity antikomunista az do morku kostí, tak by me zajimalo co rikas na komunistickou minulost svych mnohych modrych polobohů. Anebo kdyz byl nekdo v KSČ a ted je v ODS tak je v tvych ocich jiz dostatecne ocisten??!!!??? Premejslej taky nekdy a kdyby si me chtel obvinit ze stalinismu a ja nevim ceho, tak si precti debatu o Komorousovi a StB a tam poznas ze minulej rezim mi stejne jako jiny nesvobodny rezimy neni vubec po chuti. Stejne jako odSS.-)

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu TOMY 14:35:16 28. 05. 2009
default.png
Jo víceméně se shodnem :-) Jen naposled k vajíčkům - ti důchodci byli na některých videích o dost agresivnější (mluvím o těch ze začátku, pak už jsem to nesledoval). Pak si myslím, že většina určitě nebyla pubertální spratci v tom smyslu jak to píšeš ty... Třeba já znám "pachatele" prvního hodu, hrál jsem s ním hokej. Rozhodně není žádnej spratek (je mu asi 26) a v hlavě to má dost dobře srovnaný.

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
 
O serveru Redakce Kontakty Inzerce Nápověda Podmínky

tvorba www stránek emocio