Přihlásit / Zaregistrovat se

Login
Heslo

"Ucha" u PČR

Zdravím všechny! Nedávno jsem byla v jedné restauraci, kam mj.dorazili na oběd dva policajti. A v jejich okolí se rozvášnila diskuse na téma: Jsou to děti nebo ochránci zákona? Musím říct, že sami vypadali na takových 18 let. Neberu jim, že mají zájem pomáhat a chránit, jsem pro, ale vzhledem k jejich postavě si troufnu říct, že kdyby jim chtěl někdy někdo nedej bože nějakou vrazit, že by byli přepráni jedna radost. Vždyť chlapi, zvlášť u PČR, mají budit respekt, tak taky musí nějak vypadat. Tady to? Jen kůže a kost, kde jsou nějaké svaly? Rozhodně kdyby před pachatele přišel někdo jako oni, je to k smíchu. Myslím si, že silnější lidé by nebyli na škodu. Tak trošku při výběrovém řízení přemýšlejte!!!
TYNCA :: Datum založení: 26. 10. 2009 :: celkem 111 komentářů

 
Nejste přihlášen.

Do komentářů je možné vkládat obrázky umístěné kdekoli na internetu a videa z youtube.com; stačí před odkaz, na němž je obrázek/video umístěno, vložit příkaz IMG:/YT: (tedy například takto – IMG:https://www.policista.cz/files/obrazek.jpg, respektive YT:https://www.youtube.com/watch?v=v54xqBRqWFA).

Vložené komentáře mohou být skryty, pokud budou zcela mimo téma, nebo odstraněny, pokud budou v zjevném rozporu s právním řádem ČR, s „Pravidly a podmínkami používání stránek a uživatelského profilu na serveru policista.cz“ či s dobrými mravy.


Poslat zprávu PAIKI 22:26:29 27. 10. 2009
default.png
Bohužel musím s Tebou souhlasit a velice mě to děsí, že ženám u policie takové ,,slečinky,, vrhají špatný stín, neboť i já chci jít k policii a aniž by mě někdo viděl, tak mě odsuzuje, jen za to, že jsem žena. Je mi vás líto, že musíte chodit do zákroků s takovýma policistkama, jako si pospsal ty,to už je humus, když to čtu. Nemám nic proti ženským u policie, ale musí mít tu práci ráda a jít denně do práce s tím, že si zase sáhne na dno,ale i takové tam určitě jsou. Přeju co nejméně takových holek jako jsou ony.

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu XXX 22:05:10 27. 10. 2009
default.png
Pánové, ale kolegyně jsou též potřeba ve výkonu.V Č.Lípě je zástupkyně šefa dneska územního celku, JUDr, velice chytrá žena, zkušená. Též u PČR je hafo zkušených vzdělaných žen, třeba na SKPV. Je pravdou, nebýt odchodu hafo zkušených policistů, poměr, žena muž by byl jiný. Může se stát, že po čase bude 1 policista a 2 policistky. Je to sice nadnesené, ale u PČR je dneska vše možné, nemožné, s pozdravem rentiér.

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu HONZIN_88 21:51:21 27. 10. 2009
Honzin_88.jpg
Naprosto souhlasím.Jde jim jen o prachy.Když se tam daly podepsali atd musí dělat vše stejným metrem.Já bych je poslal na zákrok v protiuderové helmě a ejhle půlka bych ji raději odešla o té druhé půlce nemluvím protože ta by skončila v nemocnici.

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu OFIN06 21:49:25 27. 10. 2009
default.png
Když vydím jak jdou dvě slečny na obchůzce a baví se spolu stejně jako dvě kamarádky co jdou od holiče, tak akorát zakroutím hlavou. Jak říkám, jsem civil a vidím to jako velké shazování policie v očích veřejnosti. Rapidně klesá respekt a to co píše Pixel je pravda. Setkal jsem se s těmito názory u bývalých spolužaček. Problém je zřejmě ve vedení, nebo už u přijimání. A já se pak k policii nedostanu,protože mi zabírá místo nějaká podobná slečna,chjo. Ondra

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu BEDNA 21:12:15 27. 10. 2009
default.png
Feminizace policie je hrob přímého výkonu služby!!!

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu HONZIN_88 21:01:29 27. 10. 2009
Honzin_88.jpg
Já bych ženy u Pčr nezaměstnával.nechci se nikoho dotknout ale lakovat si nehty a barvit vlasy ne.Aspon u policie.Když to vidím říkám ostuda Policie.Kam to spěje.Zlatá VB.

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu PIXEL 20:37:36 27. 10. 2009
default.png
Na Městskou policii u nás nedám dopustit, nebýt jich, tak jsme již dostali tolikrát "po čuni", že je lepší na to nemyslet. Bohužel se u PČR stále najde dost lidí, kteří "měšťáky" berou jako něco podřadného, jako nějakou druhojakostní policii. Z vlastních zkušeností mohu říci, že u nich často slouží mnohem lepší a do práce zapálení policisté, než-li u nás. Toto srovnání je obzvlášť markantní při pohledu na nováčky (u nás v rámci sběrové kampaně nabrán kdokoliv, kdo má alespoň tři končetiny a IQ 70). Ženy u policie. Na našem OOP teď máme několik mladých holčiček (3) ze sběrové kampaně. Budu tedy psát o nich. Váha okolo 50 kg, dlouhé nalakované nehtíky, odrzlé, namachrované, ale hlavně totálně bez zájmu o práci a o to něco se naučit. Všechno ale vědí nejlépe! Proč je nedat spolu do dvoučlenné hlídky? Proč za jejich drzost pracovat u policie má při zákroku platit někdo z chlapů, který tam bude v podstatě sám. Jsem si naprosto jistý (dámy se tím ani netají) že šly k policii pouze pro slušný plat. Jinak by jako prodavačky v supermarketu dělali za polovic. Koukám na to tedy asi takto: 1) Berou stejný plat, dělají stejné prověrky jako kluci, budou dělat také úplně stejnou práci bez jakýchkoliv úlev a výhod (žádný turbo postup do kanceláře ke spisům a tím i vyšší PT - to by byla krajní prasárna vůči chlapům, co na ulici makaj už hezkejch pár let a tu klidnější práci u spisů a vyšší třídu si zaslouží mnohem víc). 2) Upozorňuji na možnou diskriminaci z důvodu pohlaví, v případě, že by vedoucí úmyslně nestavěl dvě policistky do hlídky spolu, jenom proto, že jsou obě ženy (feministky mají co chtěly, když naprostá rovnost, tak ve všem). 3) Holek už je u PČR tolik, že i kdyby je vedoucí chtěl diskriminovat a dávat do hlídek zásadně s klukama, tak mu to občas při obrovském podstavu stejně nevyjde a holky budou muset sloužit spolu. A nejvíc mě na tom s*re, že ty holčičky od začátku vůbec nepočítají s rizikem nějakého zákroku, rvačky, zranění... Mají tu drzost nechat se přijmout k policii a berou to tak, že ony se přece prát nebudou, vždyť jsou to holky! To se snad popere (provede zákrok) někdo z kluků!

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu ANDRAS 20:35:08 27. 10. 2009
Andras.jpg
U nás jsme fasovali KASRy, které byly nějakou dobu ve skladu. Tekutá střela, mnou osobně již vyzkoušená i v ostrém zákroku proti silně podnapilému agresivnímu robustnímu muži. Zasáhl jsem ho přímo do oblasti očí. Dráždivá látka způsobila, že se mu zavřela oční víčka, a on je již nedokázal otevřít. Také nemohl nic vidět přes silný výron slz. Jeho následná pacifikace pak byla jako ulovit bezbranné jehňátko. Bez zbytečného násilí, během několika sekund bylo po zákroku. Otázka zní, zdali by zásah do oblasti očí byl takto efektivní v každém případu. Na závěr se připojuji k názoru, že pokud je podezření z vedení zákroku proti více než jedné osobě, nebo si na zákrok dostatečně nevěřím, vždy si přivolám přes OD a otevřený kanál zálohu. Pokud není žádná hlídka k dispozici, jistí to L156. Ze zkušenosti mohu uvést jen jeden jediný útvar v Praze, kde funguje perfektně hlásná služba a reakce hlídek. Každé opuštění vozidla a návrat do něj, byť při silniční kontrole je nahlášeno do éteru. Reakce OD perfektní a profesioální. Pokud je kontrolováno podezřelé vozidlo, s počtem osob např. 5, a všichni jsou podezřelé osoby např. romského původu na první pohled uživatelé OPL, hlídky si volají k případnému zákroku vždy asistenci. Tento útvar je PMJ.

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu XXX 20:02:17 27. 10. 2009
default.png
Když jsem si to dole přečetl, nedalo mě to tu něco napsat do diskuse. Je jisté, že je čím dál méně policejních hlídek PČR na ulici. Mluvil jsem s policisty v Jirkově a v Chomutově. Ani to nerozebírat, aby to snad nečetl civil. Nebýt městských strážníků celoplošně v republice, tak při bitkách má OHS, PMJ, obvoďáci, DS a další uniformy velký problém. V České Lípě je dosti zkušených policistů od PČR u měštáků, včetně bývalého vedoucího obvodu.Pochopitelně po 10 letech přešli k Měst. policii. Mají méně papírování, lepší techniku, vybavení. Plat + renta. Je smutné, že si PČR nedokáže udržet zkušené policisty. Zákonodárce nezajímáme, je pochopitelné, že jde každý za svým štěstím. Nechci jako rentiér pomlouvat bývalého zaměstnavatele, vnitro mně po 25 letech posílá slušnou výslužku, něco za něco,. Jinak spolupráce s měšťáky v České Lípě velice dobrá. Aspoň před 3 lety, když jsem sloužil. Dále to vidím jako civil, nebýt jich, tak je velký problém. Mám za to, že je to celoplošně, hafo policistů PČR přešlo sloužit k městské policii. Pochopitelně nový zaměstnavatel zatleskal, dostal vyškolené, zkušené lidi. Tu situaci, co jsi popsal jsem též několikrát ve službě zažil, nic příjemného. Přeji příjemnou noční službu rentiér z České Lípy bývalý kolega por. Marek Ladislav.

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu H4DOS 19:44:47 27. 10. 2009
H4dos.jpg
zavolat posilu...to je sice pěkný, ale co když jseš na malým obvodu na konci světa?dám příklad který se stal - hospodská bitka 10 cikánů proti 10 jiným cikánům (úsměvné na tom bylo, že někteří několikrát změnili tým :D) u nás to je tak, že v noci jsou 2 hlídky (jedna je skoro vždy zasekaná díky nápadu, druhá mě většinou hlídkovou po městě) já byl v hlídce s předškolákem (nic proti němu je to velice šikovnej kluk) takže další odpovědnost. Ihned po příjezdu jsem věděl, že je zle...další kdo mohl pomoct byla hlídka MěP, která dojela prakticky hned po nás, protože jim volali taky. Další možnost pejskař, s tím, že psinec byl asi 3 km odtud. Další možnost hlídka dopravky, která měla DBA na druhým konci okresu. Hlídka operativců, která byla na základně a pak už jen další obvody s okolí vzdálených 15-50 km. Teď k samotnému zákroku společně s MěP jsme se snažili alespoň navázat nějakej slovní kontakt nic, poté přišel na řadu služební KASR můj a mého kolegy, který celé akci spíše přidal než ubral na agresi, poté pepřáky měšťáků, který měli za výsledek ten, že se bitka přesunula před hospodu. V tomto okamžiku na místo dorazila hlídka z nejbližšího obvodu, společnými silami se nám podařilo zneškodnit 6 cikánů. S další hlídkou a dalšíma poutama se podařila situace nějak zvládnout. Perlička na tom bylo to, že cca 5 minut po dojezdu hlídky z nejvzdálenějšího obvodu přijel pejskař se psem a v závěsu za ním operativci. Jak říkal jeden starší kolega "na hospodskou bitku se jezdí zásadně 10 minut po". Ponaučení z této situace? To úmorné naplňování KASRu jsem již neabsolvoval a nyní má přiřazeno své místo ve skříňce, v každém autě je navíc několik pout na jedno použití, pejskař a operativci si uzavřeli výhodné spoření s MV a jinak (krom toho, že mezi SKPV a OOP vznikla ještě větší díra než předtím) se nic nezměnilo....nakonec na místě bylo 5 hlídek PČR a jedna MěP věc se obešla bez zranění na straně zákona, co se týče majetku tak vzniklá škoda na zařízení restaurace nepřesáhla 10000 a tato byla uhrazena ještě za dobu mé služby...

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
 
O serveru Redakce Kontakty Inzerce Nápověda Podmínky

tvorba www stránek emocio