Přihlásit / Zaregistrovat se

Login
Heslo

´Výsluhové nároky měnit nehodláme,´ slibuje ministr vnitra našemu čtenáři (REDAKCE)

´Výsluhové nároky měnit nehodláme,´ slibuje ministr vnitra našemu čtenáři
Vinařická věznice
Foto: www.vscr.cz/vinarice
Jeden z našich čtenářů, Jindřich Rohel, pracuje jako dozorce ve vinařické věznici a podělil se s námi o svoji korespondenci. Tu vedl s šéfem resortu vnitra Ivanem Langerem. Ministr ve svém dopise mimo jiné vysvětluje, jaké kroky podniká ve věci odstranění nelogičností a chyb v novém služebním zákoně.
Autor: Dušan Stuchlík
Publikováno: 30. 03. 2008
zpět na článek

 
Nejste přihlášen.

Do komentářů je možné vkládat obrázky umístěné kdekoli na internetu a videa z youtube.com; stačí před odkaz, na němž je obrázek/video umístěno, vložit příkaz IMG:/YT: (tedy například takto – IMG:https://www.policista.cz/files/obrazek.jpg, respektive YT:https://www.youtube.com/watch?v=v54xqBRqWFA).

Vložené komentáře mohou být skryty, pokud budou zcela mimo téma, nebo odstraněny, pokud budou v zjevném rozporu s právním řádem ČR, s „Pravidly a podmínkami používání stránek a uživatelského profilu na serveru policista.cz“ či s dobrými mravy.


Poslat zprávu BAJRAS 10:25:02 04. 04. 2008
Bajras.jpg
Fámy u PČR jsou zapříčiněny hlavně chybějící komunikací uvnitř sboru. Každý připrdlouch si hraje na největšího velitele a tají i toaletní papír ve skladu. Přirovnal bych to k Werichovu: "Každý si myslí, že je gigant a zatím je velký ho.no kamaráde"....

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu RENAL 09:57:54 04. 04. 2008
default.png
pro Ing.Burdu Já si zase myslím,že na destabilizaci sboru máme u nás jiného všeuměla a z.č.361/2003 Sb. ne pár pisálků tady. Jak teda okomentujete tady příspěvek prap.Fedofa z 1.4.2008,když se podle vás žádná změna nepřipravuje.Neměl jste náhodou ty samé optimístické řeči,než 361 byla od 1.1.2007 účinná a pak jste si sypal popel na hlavu a málem jste vyvodil z toho pro sebe důsledky!?... Když vás MV,jako NOSP klidně obešlo.

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu ING-BURDA-NOS-PCR 08:18:27 04. 04. 2008
default.png
pro nick POLICIE Dobrý den. Vy zcela zřejmě patříte do velké skupiny policistů, kteří si za více jak rok účinnosti a 4 roky platnosti zákona č. 361/2003 Sb. tento zákon ani neotevřeli natož, aby si ho přečetli. Jinak byste totiž nemohl napsat takovou hloupost. Výsluhové příspěvky upravuje pouze zákon 361/2003 Sb., jehož změna v této oblasti se v současné době nepřipravuje a ani se o takové změně meuvažuje. Pokud by NOS PČR získal relevantní inforace o krocích, které by směřovaly ke změně výsluhových nároků budeme o tom okamžitě policisty informovat. Policie je specialistou na fámy, to je snad jediné co v policii ještě dobře funguje, ale většinou to vychází buď z neznalosti legislativního procesu a právních norem, hlouposti a možná někdy i ze zlého úmyslu ještě více destabilizovat sbor. Ing. Burda-1. místopředseda NOS PČR

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu GENERACNI-SPUNT 01:05:35 04. 04. 2008
default.png
4 POLICIE POZOR !!!! Můžeš mi prosím vyjmenovat ty "další zákony" které mě mají připravit o doživotní rentu (bez změny 361...)??!

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu POLICIE 21:26:29 03. 04. 2008
default.png
POZOR !!!! VÝSLUHOVÉ NÁROKY NEJSOU VÁZANY JEN NA POLICEJNÍ ZÁKON, POKUD SE ZMĚNÍ SOUVISEJÍCÍ ZÁKONY, BUDEME NA TOM ZASE HŮŘ, VIZ. DOŽIVOTNÍ NÁROK NA RENTU, TAK POZOR, ABY TĚ IVÁNEK NEPŘEVEZL, NA TO JE ON EXPERT

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu HONZAD 00:02:55 02. 04. 2008
honzad..jpg
pro zhnuseneho..a generacni spunt ale no tak.... v celku neni duvod nechapat pripadne antipatie vuci Langerovi, ale delat z nej belzebuba a strujce vseho zla u policie je proste uplna blbost. Prusvih PCR zacinal nabirat slusne na rychlosti uz v dobe, kdy se Ivanek jeste pripravoval coby studentik na statnice a v dobe, kdy modla vsech intelektualu pan prezident Havel a ministr vnitra Ruml popijeli druzne s bratry Helbigovymi, ktere pritom pry vubec neznali, nikdy je nepotkali a vubec nevedeli, kdo to Helbigovi vlastne jsou :-))) pro generacni spunt: naprosto vazne a bez ironie: Vazim si toho, ze jste schopen a ochoten napsat, co jste napsal. pekny vecer!

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu ZHNUSENY2 21:12:56 01. 04. 2008
default.png
for honzad ...a nemyslíš si, že ten propad oblíbenosti PČR si způsobil sám IL? Ten ubožáček nás celou dobu kdy vystupoval jako stínový MV jen kritizoval, špinil a vytvářel kolem nás hodně špatnou image. Jeho Knihy policejních hříchů plné sraček na nás vylíval po kýblech. Zapomněl jsi na to. Bohužel, tenhle člověk nevidí dál, než na špičku svého nosu a neuvědomil si, že když nás dostane na dno a pak dosedne na MV, tak z toho dna nás bude muset vytáhnout aby kritika nespadla na jeho hlavu. Bohužel se mu to moc nedaří a) policisté ho za tu první kritickou fázi nesnáší b) setrvačnost image, kterou nám vytvořil není možné tak rychle zastavit. Takže dobře mu tak hňupovi, ať se zadře. Kdo jinému jámu kopá, sám do ní padá.

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu GENERACNI-SPUNT 15:44:56 01. 04. 2008
default.png
Honzade No se skřípěním zubů s tebou pro tentokrát s většinou souhlasím.Joj to to bolí.

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu HONZAD 12:27:10 01. 04. 2008
honzad..jpg
pro: generacni spunte Neboj, dizertaci na tema masinu zvladnu stejne povzbudive jako pojednani o zapalu omladnic a bezpecnostni sbory? To uz je jen slehacka na dorte!! :-))) Ale vazne: Tohle: "Za to že zákon v PS prošel podpořen hlasy ODS, tak musel Gros udělat různé antisociální ústupky" myslis vazne?? On musel? Nemusel. Pokud by zjistil (ci cela CSSD), ze nektere podminky ktere si opozice kladla by byly pro "levou cast" neakceptovatelne, mohl se proces zablokovat a zakon jit do stoupy. Navic podle vseho co tady pisete, by to byla pro policii lepsi situace, nez s novym zakonem. Takze pravomoc a zodpovednost za podobu zakona samozrejme pada na toho, kdo ji do PS predlozil a diky komu prosla. Pokud pri projednavani udelal spatne ustupky na spatnych mistech, take je to proste zase jen a jen jeho zodpovednost! PROC ty ustupky soc-dem udelali, pokud jim (pry) jde podle tebe o blaho policistu? meli moznost: ustupky nebo zadny zakon. Vy tady navic casto tvrdite, ze situace pred zakonem byla lepsi... takze? Vzdy jsem mel pocit, ze zdopovednost nese ten, kdo ma i pravomoc. Nebo to nahle neplati? A jen na vysvtelenou: Ty a nekteri tvoji spolubesednici a kritikove mych komentaru si (snad v touze po krasne cernobilem - nebo spis moodro/rudem??- rozdeleni sveta) to krapet zlehcuji a pasuji me za obhajce ODS a Langera. Jenze to si ten svet opravdu moc zjednodusujete. V zivote jsem ODS nevolil a nemam to ani v nejmensim umyslu a uz vubec nemam v umyslu obhajovat jejich vladni politiku. Jenze tady v debatach na tomto webu je to brano, ze kdo kritizuje rude, kope za modry a obracene.. jenze to tak proste v realnem svete neni a j a amoje (pro vas iritujici nazory) jsem toho zivym (stale jeste, navzdory okolnostem:-)) dukazem Skutecnost, ze vam tady oponuji je vedena tim, ze naprosto odmitam zjednodusujici videni cele problematiky pres rudo/modre sklicko, ktere tady prevlada. Jinak receno: Moje oponovani vasim nazorum prameni z toho, ze upadek policie v teto zemi je vysledek mnohaleteho procesu, ktery zacal jiz v prvnich vladach po 1990 roce. Kdyz vzpomenu na hloupeho Rumla, nebo hroudu MUDr. Cermaka, naskakuji me pupinky na zadech. Jenze pak nasledovalo obdobi dalsich nemalo let nepretrzite pod vladou soc-dem (Grulichu, Grossu a Beblanu) a situace v policii (a prestiz policiie na verejnosti) se nejen nezlepsovala, ale stale a stale propadala... A Ivanek? To je proste jen tresnicka na dortu... A jiste sam vis, ze pokud se jakakoliv situace sune dlohdobe k horsimu, tak se rychlost propadu postupem casu zrychluje.. a ivanek ten resort dostal do drapu uz v peknem rychlem sesupu dolu. A zastavit ten sesup by se mu darilo jen obtizne i kdyby vsecno delal jen dobre a i kdyby jste mu vy vsichni zde diskutujici chteli pomoc. Jenze on to nijak dobre nedela a vy mu radostne (a za spokojeneho usmivani csssd) hazite klacky pod nohy... takze jaky to muze mit konec? Co myslis? A pokud (nebo se mi to mozna jen zda??) se tady tvarite, ze za soc-dem bylo v policii vse ok a ted jde vse od 10 k 5 tak trpite bud selektivni slepotou(coz je ta lepsi moznost), nebo jste firury v rukou (ci pod vlivem) jak hezky rikas "leveho spektra" v PS A ted se ti omluvim, neb se musim chvili venovat puerperalni sepsi, neboli tve oblibene horecce omladnic.. Ostatne clovece, objevitel puvodu teto chorby ( infekce ) Ignac Fulop Semmelweis skoncil svuj zivot ve videnskem sanatoriu pro dusevne chore. Jevil sklony k nasili a byl zbit personalem sanatoria. Zemrel na nasledky zraneni, ktere utrpel. Smutny osud kariery, co?

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu PRAP-FEDOF 11:47:51 01. 04. 2008
default.png
Proč se prap.Rohel nezeptá svého ministra ? Není mi moc jasné proč se prap.Rohel nezeptá svého ministra spravedlnosti? Nebo i svého generála? Nevšiml jsem si , že by se policisté nebo hasiči ptali MS? Nemyslí si už MV, že je ministrem všech BS? Pokud jsou všechny tyto fámy destabilizační tak co udělal MV proto aby k tomuto nedocházelo? MV tvrdí, že je připravená expertní skupina, která připravuje novelizaci služebního zákona ať již z jakéhokoliv důvodu? Proč tedy odbory NOS PČR tvrdí, že se žádná novelizace sl. zákona nepřipravuje? Když podle MV jsou i zástupci NOSU v pracovní skupině, který připravuje novelizaci. PP alespoň na svých stránkách intranetu otevřeně vysvětluje z jakého důvodu nechce novelizaci. Výňatek z článku předsedy NOSU JUDr.Štěpánka, který vložil vložil Ing.Alexander Burda-1.místopředseda NOS PČR v článku F á m y a f a k- t a, který je na tomto portálu. Žádná novelizace zákona č. 361/2003 Sb., o služebním poměru příslušníků bezpečnostních sborů, se v současné době nechystá, byť to někteří naši kolegové tvrdí a pregnantně odůvodňují. Tak kdo tady podává nepravdivé informace? NOS nebo pan MV, podle kterého tvrzení se připravuje novelizace služebního zákona a v expertní skupině jsou i zástupci NOS PČR a ostatních odborů BS ? Za koho hovoří MV v článku za ODS a jeho předsedu, nebo MV? To ať si vysvětlí čtenáři jako vždy sami, že.

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
 
O serveru Redakce Kontakty Inzerce Nápověda Podmínky

tvorba www stránek emocio