Přihlásit / Zaregistrovat se

Login
Heslo

Muž policistům ukradl pistole, spoutal je a ujel jejich autem (REDAKCE)

Muž policistům ukradl pistole, spoutal je a ujel jejich autem
ilustrační
Foto: www.policista.cz

(AKTULIZACE na konci článku: Zbraně nalezeny) Policejní hlídka v Havířově se stala terčem útoku, při kterém policisté přišli o dvě služební pistole a automobil. Incident se stal už v úterý, policie o něm ovšem informovala až ve čtvrtek odpoledne. Vše začalo tak, že v úterý ve 20 hodin žena oznámila na obvodní oddělení policie v Havířově, že na pozemek jejího souseda se někdo dobývá.

Autor: Lukáš Heinz
Publikováno: 06. 06. 2009
zpět na článek

 
Nejste přihlášen.

Do komentářů je možné vkládat obrázky umístěné kdekoli na internetu a videa z youtube.com; stačí před odkaz, na němž je obrázek/video umístěno, vložit příkaz IMG:/YT: (tedy například takto – IMG:https://www.policista.cz/files/obrazek.jpg, respektive YT:https://www.youtube.com/watch?v=v54xqBRqWFA).

Vložené komentáře mohou být skryty, pokud budou zcela mimo téma, nebo odstraněny, pokud budou v zjevném rozporu s právním řádem ČR, s „Pravidly a podmínkami používání stránek a uživatelského profilu na serveru policista.cz“ či s dobrými mravy.


Poslat zprávu CATANI 18:34:42 01. 06. 2009
default.png
For bandita Na tebe je zbytečné reagovat podsouváš lidem co nikdy neřekli, si hodně ješitný, čtení ti zřejmě moc nejde, obzvlášť zákona. Co tu meleš o odděleních a prosté slušnosti, svou neznalostí zákona můžeš zmařit životy nevinných lidí a kolegů. Reagovat na tvé invektivy je zbytečné, ty si pleteš slušnost se žoviálností a prostou lidskou neodpovědností. Zamysli se trochu nad slovem arogance. Možná, kdyby jsi četl pozorně starší příspěvky nejhorší je policista, který si myslí že je bůh.

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu X1-RAY 17:31:20 01. 06. 2009
default.png
4 bandita Přesouváš to hodně do osobní roviny, ale odpovím ti, i když jsi mě docela nadzvednul. 1. příspěvky čtu dobře, zkus to samé, hlavně se zákony 2. NESPEKULUJ!!! na místě byli, takže měli lustrovat a pátrání by se zjistilo. 3. ty nezatýkáš osobu na kterou je vydán příkaz k zatčení???? Už jsi vůbec zatýkal? Vřele doporučuji prostudovat písmeno c), protože tvoje nejhorší noční můra jak uvádíš, má odkaz na trestní řád, kde § 69 odst. 3 jasně hovoří o tom, že na podkladě příkazu k zatčení jej provede policejní orgán. Psal jsi vůbec někdy červeňáky??? 4. Podle lustrace je na osobu vydán PZ za násilnou trestnou činnost... To si jako nezdůvodníš "důvodnou obavu, že může být ohrožena bezpečnost osob"? 5. Jsem měsíc v C, ale základí postupy jsem nezapoměl. A pro tvoje info: na OHS jsem nikdy nesloužil a končil jsem na útvaru s celorepublikovou působností. Navíc posledních 5 let pátrání. Stačí?

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu ANDRAS 14:40:58 01. 06. 2009
Andras.jpg
bandita: Ono to smahnutí drbana je asi nejjednodušší řešení, v případě kdy se snaží zmocnit zbraně, nebo se ji již zmocnil, si to vždy obhájíš. Ovšem pokud nenosíš náboj v komoře, tak by jsi ho asi smahnout nestačil. K těm poutům. Pokud na místě neměl doklad totožnosti, pouta při eskortě si vždy v ÚZ obhájíš. Jinak doufám že s tím popisováním fungování ve městě jsi jen nezkrotil své emoce a vylil je na dolní řádky. Já tedy nevím, jak to na malých OOP funguje, takže se s tebou hádat kdo je lepší, kdo dělá lépe, a kdo je kvalitnější četník nebudu. Ale z toho co píšeš ty, toho zase mnoho nevíš o fungování ve velkém městě. Teď myslím třeba Prahu.

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu BANDITA 14:17:46 01. 06. 2009
default.png
Bandita Omlouvám se kolegům z velkých měst, vím že podmínky na OO nejsou jednoduché, nápad je vysoký a nadřízení ... to nebudu ani rozebírat a i tak většina odvádí dobrou práci. Bohužel je mezi námi hodně co si pletou ulice a policejní službu s filmem a strácejí to proč tady tato služba je.

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu BANDITA 14:13:30 01. 06. 2009
default.png
for catani To je přesně to očem jsem mluvil, jsi arogantní polda, který si myslí, že jen lidé a poldové z velkých měst něco dělají a ostatní si válí šunky. Já ti řeknu, že je to naopak, narozdíl od vás kde jedna hlídka přijede na místo něco tam povrtá a pak se rychle toho zbaví. Neboj se taky jsem sloužil na velkém oddělení, své doby největší v republice a není to tak dávno. Všichni lidi jsou pro všechny parch... a tak už dopředu k lidem přistupujou, proto jsem odešel, protože se většina poldů přestala chovat minimálně slušně. Ty si myslíš že jsi bůhví nějaký hrdina, ale podle toho jak píšeš tak si myslím, že dřív nebo později o tobě uslyšíme v TV protože si od tebe jednou nedá někdo líbit. Narozdíl od vás velkých hochů z měst my máme objsněnost daleko vyšší a není to protže nemáme nápad, ale je to protože se umíme klidem chovat a oni nám jsou ochotni do spisů vypovídat. Je mi jasné že objasníš jen to co chytíš, ale to umí i nováček, umění je objasnit sérii vloupání do obchodu a nepotřebovat k tomu půlku územního odboru. Nedívím se že lidé nemají policisty v lásce, ty jsi přesná ukázka toho proč. Tvůj vzor bude asi Kobra 11 a pod. seriály. Co je to eskorta samozřejmě vím a další věci také, ale vše musíš podložit a ne tam lhat. For x1-ray: prosím tě než začneš na něco odpovídat tak si pořádně přešti co jsem napsal, pro tebe ještě jednou: Pokud jsem četl DP v platném zákoně dobře tak jsem se dočetl v § 54 že pouta můžu použít ke spoutání osoby: a) zajištěné, b) zadržené), c) zatčené, d) dodávané do VTOS, e) převzaté policistou k provedení procesních úkonů z vazby nebo VTOS, jenže tam je ještě dodatek :je-li důvodná obava, že může být ohrožena bezpečnost osob, majetku nebo ochrana veřejného pořádku anebo že se osoba pokusí o útěk. Napsalm jsem, že je to max ČJ tak mi teď poraď na co ty pouta napíšeš, protože zajistit ji nemůžeš, zadržet také ne, zatknout to ani v té nejhorší noční můře a k tomu zbytku se nebudu vyjadřovat. Dále i kdyby jsme se shodli, že ji zajistíme tak čím odůvodníš ten dovětek v §54 aby byla naplněna obava že může být ohrožena bezpečnost osob, majetku nebo ochrana VP nebo že se osoba pokusí o útěk. Protože osoba nebyla na místě shledáná jako v hledaná policií, spolupracovala, prokázala totožnost a snažila se prokázat svůj vztak k majetku, byla ochotna dobrovolně jet na útvar k podání vysvětlení, toto je podle tebe naplnění §54, podle mne ne. Chtěl bych vidět tvůj obličej až na tebe přijde inspekce a ty jim budeš mávat nějakým cárem papíru před nosem, v první řadě musíš naplnit zákonné podmínky a pak se řídit nějakými pokyny, ty jsou totiž kure.... ohebné. Dále jsem napsal, že vycházím z předpokladu, že na místě NEZJISTILI, že je v PÁTRÁNÍ. Myslíš že to konečně tvůj ubohý mozek hlídkaře pochopí. Jak jsem již napsal po bitvě je tady každý generál, zvláště ti kteří jezdí po městě s vykasanými rukávy, černými brýlemi a žvýkačkou v puse. for zdenek.charvat: jsem sice zvědavý na ten pokus, ale v autě kde je stísněný provoz, vozidlo v pohybu nějak odporovat pachateli se zbraní v ruce se mi zdá přinejmenším hloupost.Tady nejde jen poslechnout pokyny a doufat, že svou chybou neohrozím další lidi.

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu SEEING 23:38:41 31. 05. 2009
default.png
Jen by mě zajímalo jestli náhodou nesebral zbraň řidič, který ji měl špatně zajištěnou! Jinak jsi nedokáži představit jak vytahuje zbraň levou rukou kolmo nahoru bez jakého koli odporu policisty (pokud nebyl levák). Máme málo informací jak to v autě vypadalo a jsou to jen dohady. Každopádně ponaučení, že jsi káždeho pořádně zkontrolovat než se usadí v autě. Těch kluků je mi líto !

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu ZDENEK-CHARVAT 23:23:10 31. 05. 2009
default.png
Pro appalacio Takhle, já vím asi co dělat, celý život se učím prát, od mladistvého věku střílet a následně taktiku, proto jsem bojař, ale jde o to, vyzkoušet mraky variant, co se mohlo stát, jak se to mohlo stát, jak tomu zabránit a na co je a není čas. Chceme se chovat jako běžní řadoví. Udělat takový výstup co se stalo, když jsme udělali tohle, co se stalo když tohle atd atd ... ale když nad tím takhle od stolu přemýšlím, ve chvíli, kdy dostává kolega za mnou do tlamy (nevím jestli dostal), začíná boj o pistoli, kdyby zakřičel "bere mi zbraň" ... nebo bych jen kouknul do zpětného (obojí je tak vteřina) a vzhledem k tomu, že nosím v komoře, prostě bych jen vytasil za jízdy, levou bych dál držel volant a zkusil drbana máznout ... ostatně. Zítra to zkusíme a uvidíme, jestl ise to opravdu nechá. Hlavně co si budem povídat, z policejního pouzdra se pomalu nedá vůbec vytasit, takže jsem pořád toho názoru, že to nebylo o jedné či dvou vteřinách, než drban pistoli vytáhnul ... s pojistkami, přes svoje tělo, zmítající se polda, zbraň zabořená rukojetí v sedačce ... to všechno mu to znesnadňuje. No jak říkám, uvidíme až zkusíme a snad se časem dostanu i k ofiko verzi, jak se to tam stalo a porovnáme či namodelujeme.

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu PECA 23:01:34 31. 05. 2009
Peca.jpg
re x1-ray Ty se jdi vycpat.Z mý hlavy to asi není, zeptej se mj.kormidelníka Langera, proč to tak je.Normální DS, kdy jeden musí být na baráku, protože to chtěj na okrese(samozřejmě,když jde o "sračku"zamknu to rozkaz nerozkaz a jedu s kolegou, můžou mi vlízt na záda,barák neukradnou, lidi počkaj),tedy klídek.Jezdím tak víc než 15let, takže o co ti jde?! Nechcu se s tebou hádat, víš tužku jak to u nás fungovalo,funguje a snad fungovat bude.A hlavně jaký samouky, než někoho mladýho samotnýho někam prvně pustíme, ví toho od nás tolik, aby to sám na místě zvládnul.Takže klídek,ju?!Asi nepamatuješ éru, kdy se DS ale i pěší hlídka vykonávala v jednom a zvaládnout jsme to museli i tak!A já zase nepamatuju, že by se právě kvůli tomu tesalo ;-)...i když si o tom myslím svoje.Howgh. práci čest a odstupujícímu ministrovi obzvláště :-P p.s a zase od tématu->zbytëčně :-)

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu ZRUŠENO NA ŽÁDOST UŽIVATELE 20:22:19 31. 05. 2009
default.png
for zdenek.charvat já ti řeknu jak to dopadne.. zjistíš, že jediná šance je to vybojovat v autě.. jak přijdeš o první bouchačku, je pozdě na vše... pak to bude jen o štěstí, jestli druhý kolega bude schopen něco vymyslet..

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu X1-RAY 19:39:17 31. 05. 2009
default.png
Pro mě konec diskuze, přiznávám, že některé názory vůbec nechápu. bandita: pouta mu přiložím, protože lustrací zjistím, že je v pátrání za násilnou trestnou činnost. Chceš snad nějaký další důvod? Peca: "V týdnu z 90% jezdíme sami a pro mladé kolegy je to dobrá škola" Jestli jsi to myslel tak, že jezdíte v jednom a podle tebe je to dobrá škola pro nováčky, tak jim to postupně nechávej tesat na hroby. Posíláš samouky na průzkum bojem a ještě tvrdíš, že jim to pomáhá? Jdi se vycpat.

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
 
O serveru Redakce Kontakty Inzerce Nápověda Podmínky

tvorba www stránek emocio