Přihlásit / Zaregistrovat se

Login
Heslo

Policista i účastníci rasového útoku dostali čtyři roky (REDAKCE)

Policista i účastníci rasového útoku dostali čtyři roky

Foto: ilustrační
Zlomenými násadami lynčovala předloni dvojice Romů v Ostrově na Karlovarsku třiatřicetiletého muže. Při tom mu nadávali do "bílých sviní". Policista, který byl na místě první, se pokusil případ ututlat. Útočník Julius Horváth a policista Barkóci dostali po čtyřech letech vězení. Milan Pačan ještě o dva měsíce více. Zprávu přinesl například server iDNES.cz.
Autor: Dušan Stuchlík
Publikováno: 29. 05. 2009
zpět na článek

 
Nejste přihlášen.

Do komentářů je možné vkládat obrázky umístěné kdekoli na internetu a videa z youtube.com; stačí před odkaz, na němž je obrázek/video umístěno, vložit příkaz IMG:/YT: (tedy například takto – IMG:https://www.policista.cz/files/obrazek.jpg, respektive YT:https://www.youtube.com/watch?v=v54xqBRqWFA).

Vložené komentáře mohou být skryty, pokud budou zcela mimo téma, nebo odstraněny, pokud budou v zjevném rozporu s právním řádem ČR, s „Pravidly a podmínkami používání stránek a uživatelského profilu na serveru policista.cz“ či s dobrými mravy.


Poslat zprávu HONZAD 14:50:33 07. 06. 2009
honzad..jpg
denvere, jen ti do toho nejak nezapada skutecnost, ze nacionalisticke a militaristicke spolky mladeze podporuje primo ruska vlada. A to uz peknych par let. Vyvolavani nenavisti a restriktivni uredni opatreni vuci neruskym narodnostem (zejmena kavkazanum) je na programu ruskych vlad jiz nekolik let. Takze srovnavat nas v tomto ohledu s Ruskem je fakt fatalni nesmysl a skutecnost, ze sis z rustiny dokazal prelozit FSB na tom nic nemeni. Tady ta permanenti ostrakizace nasi zeme, kterou provozuji zejmena media, nevladni spolky a cast politiku, kdy se z CR dela nejake doupe neonacismu a novinari sami o sve zemi pisi jako o nejrasistictejsi zemi Evropy je smesna v kontectu s tim, jaka je situace v nejblizsich zemich (treba Polsko, nebo Madarsko..) Zase jsme jednou papeztejsi nez papez.. Pokud pominu rasove utoky z posledni doby smerem od romu na majoritu, tak tady za posledni obdobi je rasove motivovanych nasilnych utoku podstatne mene, nez jich bylo v podobnem obdobi pred deseti lety (over si to). I kdyz to ty, media a politici radi v poslednich mesicich tvrdi, tak rasismus neni ten problem, co tuhle zemi ohrozuje. Podstatne vetsi problem jsou treba korpuce mezi politiky atd.. Nekdy mam pocit, ze tady media a politici problem rasismu umele nafukuji, aby odvedli pozornost lidi od opravdovych problemu teto zeme. typicke je, ze jeden z nejvetsich bojovniku proti rasismu byl treba Langer, ktery se na svem rosrtu podpesla vice nez kdo jiny a kdo ma za nehty vice spiny, nez kdo jiny.. Nerikam ze rasismus neni zavazny spolecensky problem, ale neni to zavazny problem tady a ted, alespon pokud jde o bezpecnost. Za posledni dva roky zemrelo vice lidi na nasledek bodnuti hmyzu, nez nasledekm nejake rasove nasilnosti. (Over si to). Hazarderi, opilci a fetaci za volanetm kazdy tyden navysuji statistiky mrtvych a tady se z rozkosi vyzivame v tom, ze prvni stranky novin plni bubaci prisernych neonacistu. Za jeden z poslednich vikendu zemrelo pro bourackach 16 lidi! 16 mrtvych za dva dny. A tady se furt blbne s rasismem, a m,isto reseni opravdovych prusvihu se bada nad tim, jetsli nejaky osel mel pravou ruku dost vysoko na to, aby mohl dostat flastr...

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu DENVER 09:54:42 07. 06. 2009 blokovaný
default.png
markus Ty čtyři roky sou skutečně málo,ale těd něco k těm oslíkům.Oba dva sou součástí hnutí které nemá v 21 století co dělat a které má být co nejřísněji zakázáno.Pokud tvrdí,že už v tom hnutí nejsou,tak jak je možné,že se objevují na fotkách členů DS?A jeden z nich byl trestán za ublížení na zdraví.Pokud se nepoužije ta nejsilnější represe,tak může být výsledek katastrofální.Už sem jednou psal o neonacistech v Rusku.Páchají hodně brutálních vražd a to včetně dětí,mají na svém účtu velké procento težkých ulížení na zraví a pumové útoky(např.tržnice v Mosvkvě-14 mrtvých).Složky policie(milicija,omon,Federlnaja služba bezopasnosti)svou dlouhodobou nečinost řeší v současné době tak,že členy ultrapravice mlátí.Soudy konečně začali používat paragraf 105 Ruské Federace(vražda z rasově motivovaných důvodů) a to i za vraždy antifašistů.Proč to celé píšu?Hajlujícím oslíkem to začíná a katastrofou jaká je v Rusku to bohužel někdy končí.

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu MARKUS 12:12:12 05. 06. 2009
default.png
ČR dnes 4 roky za naprosto zřejmý pokus o brutální vraždu... to je slušné. Támhle někdě pár oslíku zvedá pravice a dostane - kolik to bylo - 1,5 nebo 2,5 roku? Společenská nebezpečnost jejich činu je takřka stejná jako té trojice ze článku, to je jasné.

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu DENVER 22:03:29 01. 06. 2009 blokovaný
default.png
andre999 Jo a děkuju,že si mně to napsal,hodně sem nad tim všim přemejšlel.

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu DENVER 21:53:14 01. 06. 2009 blokovaný
default.png
andre999 Musim uznat,že máš pravdu a už budu mlčet,ale doufam,že mě pochopíš,když je mi líto těch který maji třeba fakt ten strach o život nebo je třeba nechce někdo zaměstnat kuli tomu,že se holt narodili jako cikán.A je mi jasný,že tak jako je ta výstava oběti neonacizmu v čr,tak by mohla bejt i výstava oběti romů v čr.A já už asi na žadný takový výstavy chodit nebudu,protože nesnášim jakýkoliv utrpení a je úplně jedno,kdo je ta obět.

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu ANDRE999 16:34:14 01. 06. 2009
default.png
for Stenli Jasný v tomhle máš naprostou pravdu, politika naší země, ale i evropská politika k tomu bohužel směřuje. Viz. nedávné události ve Francii a jiných zemích, kde jsou poměry majority:minority již téměř 50:50. Jednoho dne se možná dočkáme i té, jak píšeš pouliční války a DS nabízí řešení. Ale upřímně vzato, chtěl bys aby se taková strana dostala k moci a začala tady vládnout? Skusím trošku probrat pro a proti, ikdyž politiku bych do týhle debaty nerad tahal. Je v podstatě úplně jedno koho půjdem volit, protože všechny strany mají něco společné, že všem jde úplně stejně o koryta a jak si co nejlépe natlačit prasátka penězma, ale to mi tady stejně nevyřešíme. Beru nacionální stránku kampaně DS, jsem hrdý občan ČR i když se stydím za její vedení a vrcholné představitele, ale na druhou stranu nikdy nebudu proto, aby se někdo posuzoval podle barvy pleti, nebo se prosazovaly ideály potlačující základní ústavní principy této země a nebudu podporovat někoho, kdo se hlásí k organizacím, nebo ideálům potlačujících základní lidská práva, což je bezesporu druhá část programu DS a podobných uskupení. Poučení hledejme v minulosti viz. NSDAP, kteří taky jen využili nespokojenosti lidí se situací v Německu, dostali se k moci a z populistických slibů strany a vymývání mozků občanům, kteří už neměli jinou šanci než těmto kecům věřit to dospělo až ke 2. světové válce a brutální genocidě. A nechci být špatným prorokem, ale situace je v současnosti velice podobná. Začíná to stejně jako tehdy, uměle vyvolanou ekonomickou krizí, lidé jsou bez práce, nemají na nájmy, na jídlo a problémy, které tady byly již dříve se najednou stávají viditelnějšími, lidí se tyto problémy mnohem více dotýkají a najednou je chtějí nějak řešit a nejlépe co nejrychleji to jde. To je motor pro DS, kteří začali stavěním hlídek u škol. Navenek krásné gesto občanům, nebojte, když stát nemá řešení, tak my vám děti ochráníme. Jasný cíleně směřovaný gesto, mi jsme ti kteří vám chtějí pomoct, vždyť na děti slyší přece úplně každý. Ale úplně stejně začínala právě NSDAP, takhle se nejsnáze získává přízeň lidí a takhle si nejlépe uděláš tu krásnou tvář strany. Problém se sociálními dávkami pro minority je tady již spoustu let, ale nikdy předtím z toho nebylo takové pozdvižení, jako teď, když spousta lidí nemá práci, nemá co jíst a stát na ně zvysoka kašle, ale minoritám se neubere, nedonutí je nějakým způsobem se uskromnit stejně jako ostatní lidé, oni to svoje vždycky dostanou, protože si to umí vyřvat a mají jednu věc, kterou ti ostatní, kteří si musí každou korunu třikrát v ruce přetočit nemají a to je jiná barva pleti. Není řešením tyhle lidi odsud vyhnat pro jejich barvu pleti, to je špatný přístup, kterým se prezentuje DS a jiné, ale říct každému z nich, budeme tě brát za čecha, ale budeš se chovat stejně jako čech, budeš mít stejné práva jako čech a nebudeš zneužívat své odlišnosti od majority ve svůj prospěch. Pokud s tím nesouhlasíš, tak tě nemůžeme brát za čecha a nemáš v našem státě co dělat! Jenže v tomhle státě je obvyklé, že každý má řešení a každý nejlépe ví jak si s danou situací poradit, jenže jedinné gesto které umí každý správný český občan udělat, je sednout si s kamarády na pivo, tam si u korbýlku poznadávat, vymyslet stovky řešení. Ale co potom? Proč pak nikdo nic nedělá, proč lidi nejdou protestovat, proč nejdou ven s tím, že se cítí utlačovaní a že v tomhle státě nemají všichni rovná práva? Každý nadává jen doma, nebo v hospodě, a vykládá jak by to všechno vyřešil, ale nakonec skutek utek. Jasný DS nabízí řešení, které se na první pohled zdá jako nejlepší řešení, ale pozor na to, že každá mince má dvě strany. Hlavní problém je ten, že zatímco ostatní politické strany se tomuto absolutně nevěnují a akorát hází špínu jeden na druhého, tak někde vzadu roste pořádný had, který jen čeká na svou příležitost a začne pěkně kousat. Ale máš pravdu momentálně nikdo s žádným jiným řešením nepřišel a pokud se tak v nejkratší době nestane tak se můžem těšit na docela nepěkné představení. Bohužel lidé, kteří by se takovými problémy měli zabývat, jako je například ministr pro lidská práva se momentálně zajímají jen o jednu stranu sporu, na které si samozřejmě udělá dobrou image, před stále početnějšími skupinami minorit a stále se zvětšující skupinou humanisticky a sociologisticky vymývaných vysokoškoláků. Ono humanismus je dneska přece tak strašně in, že ano. Co jsem vlastně chtěl říct, nenechávejme řešení na skupině lidí, jejichž úmysly jsou nejasné, ale pokusme se donutit politiky k nějakému řešení, pokud nikdo nebude mít odvahu vyjádřit svůj názor, tak se tady nikdy nic nezmění a nechávat řešení na DS, to je podle mě stejná sebevražda, jako nechat tomu volný průběh.

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu STENLI 14:03:48 01. 06. 2009
default.png
andre999: sice fajn,souhlasim s Tebou a ve spouste vecech mas naprostou pravdu,kterou si bohuzel spoustu lidi nechce pripustit,ale nikde nectu zadny reseni,jen urazky na hlavu tech,co se pokousijou neco s tim udelat. Jasne myslim DS,nerikam,ze to je znacka ideal, ale je to asi jediny o cem si myslim, ze tu zmenu provede. Podivej se na jiny strany,je to vsechno politika a vsechny vesmes hlasaj to jedno,multi-kulti,svet bez hranic,bezohledna vlada kapitalu..odtud ale zmena neprijde..a ja osobne budu radsi,kdyz prijdou tihle "sasci" DS jak jim tady rikas, nez ze jednou dojde k otevrenymu poulicnimu nasili a myslim,ze Cechy,potazmo Evropa, k tomu svoji politikou speje,myslim tim souziti narodu a kultur,jak si uvedl....

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu 007 12:49:12 01. 06. 2009
default.png
For andre999 Líp bych to nenapsal. Podepisuji se pod tvůj příspěvek. Označil jsi problém s naprostou přesností.

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu HONZAD 00:30:41 01. 06. 2009
honzad..jpg
denvere: jasne, zasada "On do tebe kamenem, ty do nej chlebem" je moc fajn. Ale ja bych se radeji zeptal obeti, zda-li s timto postupem souhlasi... Mozna je ale precejen ta zmenena identita pro obet bezpecnejsi, nez spolehat se na to, ze neco z tveho humanismu a idealismu dolehne na prislusniky komunity, ze ktere pachatale (a jejich policejni kumpan) pochazeli Ale ty jiste nepochybujes o tom, ze az se ti dobri lide z vykonu trestu vrati, budou neco jako matka Tereza v zapadoceskem vydani... napriste jiz bude radost potkat je v nocnim meste.

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu ANDRE999 00:26:51 01. 06. 2009
default.png
for denver a k jádru pudla denver, prosím tě, běž si opláchnout obličej studenou vodou a šupej do hajan. No a pokud možno ráno ani nevstávej a nechoď do toho zlýho, zkaženýho a bezprávnýho světa, plnýho rasisticky zaměřených lidí, nebo ti z toho definitivně hrábne a skočíš si někde z mostu a budeš přidělávat práci spoustě lidem. Zůstaň ve svých snech a neplácej nesmysly. Působí to dost dětinským a vysokoškolsky sociálně vypatlaným dojmem. Až budeš vyrůstat ve městě který je z 1/3 tvořené tímto utlačovaným, právo jemu odepíraným a o svůj život se bojícím etnikem, tak se opět přihlaš do této diskuze a přidej nějaký smysluplný a rozumný příspěvek, jinak už s prominutím drž hubu!! Mimoto jeden můj známý skončil po útoku těchto o život se bojících spoluobčanů na invalidním vozíčku a to kvůli posrané stokoruně, kterou mu vzali. Důvod? Že by měli strach o svůj život, když jeden bílý padesátiletý gadžo prochází "jejich" ulicí, že by tam třeba něco ukradl, nebo někoho zabil hmm? A viník? Do dneška se žádný nenašel, jelikož útočníků bylo asi 12 a všichni měli evidentně méně jak 15 let. Proč se o tom nikde nemluvilo? Nemluvilo by se o tom kdyby situace proběhla přesně opačně? Barva pleti není měřítkem, ale činy mluví za vše! Mimoto, jedinný kdo se tady neustále ohání barvou pleti jsou zase jenom cikáni a spousta kašpárků, kteří cítí svoji šanci se zviditelnit jí využila a dělají z celé věci těžkou rasistickou kampaň. Ale v něčem se s tebou shodnu, v současné době mě spíše trápí roustoucí vliv a síla vypatlaných hlav z dělnické strany, národního odporu a jiných podobných organizací, což samozřejmě platí i na levicové fetky a jim podobné pouliční povaleče. Chce to rázné kroky a nastolit v tomhle státě konečně pořádek, jenže to by se musel objevit někdo kdo se toho nebojí a s podobnou pravicově, nebo i levicově extrémisticky orientovanou špínou by zatočil. Jinak zpět k tématu, historie již několikrát ukázala, že globalizace a mísení různách kultur a etnik, nemůže fungovat a nemůže skončit dobře. Krásný příklad viz. Jugoslávie, konkrétně Srbsko a Kosovo v 90. letech, to je víc než názorný příklad. Nebo třeba Izrael a Palestina. Nemusíme ani mluvit o barvě pleti, ta je třeba v afrických státech bezvýznamná a přesto dochází ve spoustě afrických státech ke genocidě a to jen proto, že místní obyvatelé se nejsou schopni srovnat s tradicemi a životním stylem svých sousedů, což v těchto provinciích má samozřejmě mnohem hlubší a dávno do minulosti zakořeněné problémy. Jedná se o lidi vzhledově se nelišící a přesto se mezi sebou vyvražďují. Jak to asi časem dopadne v konzervativní a pomalu vymírající Evropě, až se evropané začnou stávat minoritami a nynější minority se budou stále více hlásit o své kulturní zvyklosti a tradice? Jak se s tím konzervativní evropan asi tak bude srovnávat? Dokážete si představit, kdybychom se takto začali rozpínat do arabského, nebo třeba třeba asijského světa? Netrvalo by to dlouho a byl by z toho docela solidní masakr a to jen z toho důvodu, že zdejší lidé by se nenechali omezovat ve svých tradicích a zvyklostech. Dokážeš si představit, že by jsi třeba v Afghánistánu postavil křesťanský kostel, vedle muslimské mešity? Bohužel všichni jsme navyklí na určitý styl života a určité tradice a zvyky. Některé národnosti se v těchto základních podstatách fungování národa velice rozcházejí a mají na tyto věci naprosto odlišný pohled a to se nedá jen tak ze dne na den smazat a změnit. Tady nejde o barvu pleti, je to mnohem složitější a o to hůře řešitelný problém. Rozhodně netrpím xenofonií a rozhodně by mi nevadilo mít za souseda černocha, cikána, araba, nebo asiata, pokud se budou chovat slušně a pokusí se zapadnout a přizpůsobit našemu světu a našim tradicím. Typický příklad, dokážeš si představit, že by jsi šel žít s manželkou třeba do Súdánu a ona by nenosila šátek přes obličej? By vás tam počase ukamenovali a nikdo by se nad tím nepozastavil a nikdo by to nebral jako rasismus, protože tě neukamenovali za to že jsi bílý, ale zato, že se nedokážeš přizpůsobit jejich tradicím, což je velice uráží. A ukamenovali by tě úplně stejně jako každého jiného občana tohoto státu. Rozhodně by jsi neuspěl s tím, že jsi bílý, tak by na tebe hodili třeba jen polovinu kamenů, chápeš jak to myslím? Myslíš že kdyby jsi tam neměl práci a začal se ohánět tím, že jsi bílý a že chceš, aby tě tamní obyvatelé ze svých vydělaných peněz živili? Nikdo by se s tebou vůbec nebavil a řekli by ti, nelíbí se ti u nás? Nechceš tady pracovat? Tak se buď zařiď a nebo si třeba umři. Tím nechci říct abychom něco takového zaváděli i u nás, ale bylo by správné, aby se ke všem obyvatelům této země přistupovalo jednotně a nehledělo se na to jestli jseš modrej, fialovej, nebo třeba zelenej, tak jako by se chovali k tobě v zemích, kde ty by jsi byl minoritou. Hold cikáni jsou specifickou minoritou tohoto státu, která hodně dbá na sociální zázemí v rodině. Rodina je pro ně vším a je absolutně na prvním místě. Prostě pokud se ráno probudí a řekne si, že je s rodinou málo, tak prostě do práce nepůjde a nehneš s ním ani heverem, teď chce být s rodinou a hotovo, takže pracovat nepůjdu. Přijede strýček ze Slovenska, tak prostě do práce nepůjdu, chci být s rodinou. Je to etnikum, které nebylo zvyklé nikdy pracovat, byli kočovným kmenem a my, respektive naši soudruzi z KSČ je zavřeli do domů a kočovat jim zakázali, ale způsob života, který oni jsou zvyklí vést již stovky let se nedá jen tak změnit. V tom je to nebezpečí míchání kultur a národností. Oni nejsou zvyklí na náš styl života a my na jejich, proto je s nimi tolik problémů, protože kdysi dávno jsme jim vzali jejich způsob života, omezili jejich tradice. Jenže dříve tady byl režim který jim neumožňoval se takto projevovat a tak křičet za své tradice. Dnes je všechno volné a oni toho začínají využívat a proč taky ne, když jim to stát umožňuje a proto nás lidi jako je pan Kocáb a spol. vedou do velkého problému a velkého střetu kultur. Z toho taky čerpá a na celé věci parazituje DS a podobné extremistické strany a chování a argumenty všech rádoby polulistů a humanistů, jen rozdmýchávají další a další problémy, na kterých se přiživují extremisté. Tím se uzavírá celý kruh problémů, které se neustále stupňují a nabírají na intenzitě. Toto je jen můj obecný názor na celý problém a nikomu jej nevnucuji.

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
 
O serveru Redakce Kontakty Inzerce Nápověda Podmínky

tvorba www stránek emocio