Přihlásit / Zaregistrovat se

Login
Heslo

iHNed.cz: Policie proti extremistům - nové jednotky a zátah po celé zemi (REDAKCE)

iHNed.cz: Policie proti extremistům - nové jednotky a zátah po celé zemi

Foto: Ilustrační

Vedení policie dnes ohlásilo delší dobu avizovanou změnu - v reakci na množící se akce pořádané pravicovými radikály vzniknou na severní Moravě a v severních Čechách stálé pořádkové jednotky. Zpravodajské servery současně přinesly zprávy o rozsáhlé akci, namířené proti aktivním představitelům české radikální scény. Dnešní vývoj shrnuje i server iHNed.cz.

Autor: Michal Tošovský
Publikováno: 09. 06. 2009
zpět na článek

 
Nejste přihlášen.

Do komentářů je možné vkládat obrázky umístěné kdekoli na internetu a videa z youtube.com; stačí před odkaz, na němž je obrázek/video umístěno, vložit příkaz IMG:/YT: (tedy například takto – IMG:https://www.policista.cz/files/obrazek.jpg, respektive YT:https://www.youtube.com/watch?v=v54xqBRqWFA).

Vložené komentáře mohou být skryty, pokud budou zcela mimo téma, nebo odstraněny, pokud budou v zjevném rozporu s právním řádem ČR, s „Pravidly a podmínkami používání stránek a uživatelského profilu na serveru policista.cz“ či s dobrými mravy.


Poslat zprávu DENVER 09:24:20 22. 06. 2009 blokovaný
default.png
out Oute,jestli mně to nevěříš, tak se zeptej lidí který s bezdomovcema pracujou.Potvrdí ti to každej.A já ty věci prostě píšu tak jak sou.Pro spoustu lidí je přijatelnější nácek než neškodnej bezdomovec.A mně to srtrašně s.re!!!

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu X1-RAY 13:18:58 20. 06. 2009
default.png
4 špunt Špunte někde jsem psal, že už jsem měsíc v "C", takže na intranet se nedostanu. A pokud jako moralizování bereš to, že nechci aby se tady z toho stala žumpa, tak odpovídám ANO a hrdě se k tomu hlásím. V redakci těchto stránek určitě sedí policisté... Jinak s tím, že pro nováčky "manažeři" z PP měli dávno udělat DF na ofic webu naprosto souhlasím.

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu OUT 08:51:53 20. 06. 2009
Out.jpg
Však pravicovej extremismus se potlačovat musí.-)

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu STENLI 08:44:53 20. 06. 2009
default.png
Denvere-- ty si opravdu uplne mimo misu!! Jak rikas,mozna se bavej,ale tim,ze se kolem kazdy sebemensi akce,kde se sejde cca 200 lidi delaj neskutecny manevry,medialni hysterie..opravdu verim,ze diky tomu se bavej,ale o nakejch penezich,myslim,ze to je kazdymu sumak. Zase tady placas jablka s hruskama a vytvaris z toho nesmysli! a pro Pima: tenhle tvuj clanek : 10:44:30 19. 06. 2009 -naprostej souhlas A na zaver,myslim si a blizka budoucnost nas o tom presvedci,ze je to zalozeny ciste jen na potlacovani "pravicovych extremistu" ,staci se mrknout jak se nasi politici,v cele s komancema bijou do prs a musi to byt kazdymu jasny

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu OUT 08:20:52 20. 06. 2009
Out.jpg
denver Prosimtě přestaň tady kňourat a psát vždycky věci mimo. Eště tu začni tvrdit, jak toho bezdomovce fyzicky napadnou policisté co přijedou kráděž vyřešit a mě fakt už z tebe jebne...

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu DENVER 06:06:27 20. 06. 2009 blokovaný
default.png
Stejně je to paradox,když bezdomovec ukradne rohlík,tak je za to často fyzicky napadenej a nikdo se tím nezabejvá a to že tydle lidi odčerpávaj takovýdle obrovský častky a eště sou vysmátý je v pohodě....

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu DENVER 21:53:39 19. 06. 2009 blokovaný
default.png
Pim Burger Mně těch lidí na těch koních,bylo taky líto.Já bych tam ty koně nenasazoval,protože jim dělá dobře i to,že v tý zlobě udělaj něco i tomu zvířeti.

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu PIM-BURGER 21:24:34 19. 06. 2009
Pim Burger.jpg
denver Když já mám poslední dobou pocit, že oni když budou chtít, tak si ho zopakujou tak jako tak. Jako promiň, ale v Janově na ně byli připravený, těžkooděnců tam bylo stejně jak těhle a že by to vypadalo na nějakou převahu policie? Docela mi bylo líto těch lidí na koních, bo ti to schytali dle záběrů pěkně. A jinak věřim, že se baví, když stát zaplatí takový prachy, ale ani to nemůže být důvod k zákazu demonstrace. Já myslim, že třeba myslim, že spousta zdejších přispěvovatelů by byla ráda, kdyby si někdo někde chytnul Ivana a rozmlátil mu hubu, ale to neznamená, že kdyby se tak stalo před nima, tak že ho nebudou bránit, protože je to jejich práce. Bavení se nad něčím u nás totiž ještě není trestný.

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu DENVER 19:58:28 19. 06. 2009 blokovaný
default.png
Pim Burger Já tě chápu jak to myslíš,ale ty neonacisti maj všechno strašně moc promyšlený a v okamžiku,kdy uvidej,že tam nejsou davy těžkooděnců,tak klidně zopakujou Janov nebo Přerov.Jak už sem řek oni se toudle taktikou vyloženě bavej a stát to stojí obrovský peníze,který by se dali využít jinde.Co se týče organizace Antifa,tak je to na dlouhý povídání,ale některý ty kluci tam nejsou určitě jenom proto aby vyvolávali nepokoje a některý už v boji s neonacistama přišli o život.Už sem tu psal o Rusku a tam těch mrtvejch antifašistů je hodně.Co mně vadí na Antifě je to,že někdy posuzojou lidi podle toho co maj za oblečení a někdy maji za nácka někoho kdo nácek neni.Já sem znal třeba člověka kterej nosil Everlast a pomáhal romskejm dětěm.Co se týče kauzi Thor Steinar tak tam už asi trochu problém bude.Ta značka má tětko nového majitele a neni jasné jaké má záměry.

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu PIM-BURGER 10:44:30 19. 06. 2009
Pim Burger.jpg
denver Souhlasím s Generačním špuntem, že zakázat někomu v demokracii demonstrovat, není žádné řešení. Protože teď to zakážeš řekněme "pravicovým extremistům" a zítra se to může zrušit úplně pro všechny. Navíc sám uznáváš, že se při demonstracích většinou chovají slušně, tak proč jim to vlastně zakazovat? To by přece bylo protiprávní? Samozřejmě ale za asistence policie a kontrolovat, jestli tam nejsou zakázané symboly, projevy rasismu atd. Ale rozhodně nezakazovat. Současně musím, ač nerad, souhlasit s Markusem, se kterým se ne vždy shodnu - také doufám, že budou rozpouštěny a postihovány demonstrace opačné strany. Je zajímavé, když "pravičákům" lítá do oken ÚOOZ a "levičáci" si tudle někdy zase rozvinovali prapor zakázaného komunistického svazu mládeže nebo jak se to jmenuje. Osobně si myslím, že nejlepším způsobem, jak potlačovat extremismus, je to, aby se v stávajícím systému žilo dobře a neextremistické strany dělaly svou práci, protože pak se většinová společnost na extrémisty vykašle. Jenže to se, dle mého, neděje, což může přinést hlasy radikálům. No a PČR stojí někde uprostřed.

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
 
O serveru Redakce Kontakty Inzerce Nápověda Podmínky

tvorba www stránek emocio