Přihlásit / Zaregistrovat se

Login
Heslo

Uctění obětí útoků 11. září 2001

Dovolte mi zde projevit úctu obětem teroristických útoků ze dne 11. září 2001 a rovněž tak projevit upřímnou soustrast všem, které tato událost zasáhla, zejména pak blízkým lidem obětí. Vzhledem k tomu, že v úvodním článku (tedy zde) nelze text formátovat ani do odstavců, celé své vyjádření umístím do 1. příspěvku v této diskusi a moc bych si přál, aby každý kdo bude chtít do této diskuse přispět, za což budu nelhostejným policistům a lidem vděčný, aby si přečetl 1. příspěvek v této diskusi a tímto obětem útoků 11. září 2001 vzdal po deseti letech od události svou úctu. Děkuji.
KAREL-150 :: Datum založení: 09. 09. 2011 :: celkem 120 komentářů

 
Nejste přihlášen.

Do komentářů je možné vkládat obrázky umístěné kdekoli na internetu a videa z youtube.com; stačí před odkaz, na němž je obrázek/video umístěno, vložit příkaz IMG:/YT: (tedy například takto – IMG:https://www.policista.cz/files/obrazek.jpg, respektive YT:https://www.youtube.com/watch?v=v54xqBRqWFA).

Vložené komentáře mohou být skryty, pokud budou zcela mimo téma, nebo odstraněny, pokud budou v zjevném rozporu s právním řádem ČR, s „Pravidly a podmínkami používání stránek a uživatelského profilu na serveru policista.cz“ či s dobrými mravy.


Poslat zprávu KAREL-150 17:31:32 13. 09. 2011
Karel.150.jpg
APPALACIO [2011-09-13 15:55:33]: Opět se předvedeš jako demagog, nebo nám tady poskytneš odkaz na ty tvoje studie na netu, se kterými jsi se obeznámil a které dokazují, že spiklenecké teorie jsou nesmysl a blábol, vylhaný a vycucaný z prstu?

Jsi tak falešný až to bolí. Si myslíš asi, že tě přes nevymáchanou hubu nikdo neprokoukne. Přál bych ti poznat přátelství. Ale ne to přes nevymáchanou hubu, ale skutečné.

Hoď sem ty svoje zdroje, když už se vyjadřuješ k tématu..

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu ZRUŠENO NA ŽÁDOST UŽIVATELE 15:55:33 13. 09. 2011
default.png
STOP-FASISMU [2011-09-13 15:51:38]: zajímavý názor od Denvera .-))... to je stejné, jako kdyby chtěl pedofil poučovat ostatní jak se mají chovat k dětem.-))

a aby to bylo k tématu... spiklenecké teorie zdejšího pomatence Karla jsou nesmysl a blábbol.... protože jsou vylhaný a vycucaný z prstu, jak dokazují studie na netu.....

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu STOP-FASISMU 15:51:38 13. 09. 2011 blokovaný
default.png
APPALACIO [2011-09-13 15:26:42]: Je zajímavé jak na tomto foru dokáže ostatní rozrušit jeden policista,kterej je zcela zjevně docela normální a hodnej chlap.Stát nechce lidské lidi u policie a oni se tam přesto dostávaj,to je smůla,že?

Ani jeden tvůj příspěvek se netýkal tématu,takže souhlas s upozorňením.

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu ZRUŠENO NA ŽÁDOST UŽIVATELE 15:26:42 13. 09. 2011
default.png
Tohle mi přišlo do pošty:

Dobrý den,

přišlo mi upozornění o vašich příspěvcích, se kterým vám tímto seznamuji (viz níž).
Prosím, mějte, pokud možno, na mysli věcnost příspěvků, abychom se podobným situacím vyhnuli a nemuseli je řešit. Díky, s přáním pěkného dne,
Dušan Stuchlík


......


Ahoj Dušane, můžeš prosím napomenout

diskutujícího: APPALACIO

V diskusi na téma: Uctění obětí útoků 11. září 2001

Důvod: Ani jednou nepřispěl k danému tématu diskuse, za to má již 8 off topic příspěvků.

Jeho 8 příspěvků:
18:44:23 11. 09. 2011
17:33:03 11. 09. 2011
16:56:50 11. 09. 2011
14:48:25 11. 09. 2011
08:35:02 11. 09. 2011
22:13:58 10. 09. 2011
20:37:15 10. 09. 2011
10:09:58 10. 09. 2011

Do jiné diskuse na tomto fóru tento diskutující již několik dní nepřispívá a jeho chování kopíruje chování vykázaného Denvera. Nejde mi o žádné hlasování či vylučování, jen o slušnou formu napomenutí.

Díky za pochopení, Karel

.-))))))))))))) mám takový pocit, že se Karel zbláznil definitivně....

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu KAREL-150 14:58:09 13. 09. 2011
Karel.150.jpg
HONZAD [2011-09-13 14:08:18]: Honzíku musíš číst celý koncept, nikoli z toho vytrhávat. Protože já nemluvil o trabantu vs volvu v souvislosti s nárazem letadla, ale v souvislosti konstrukce "vršku budov" s konstrukcí její dolní části. Kdybych ovšem mluvil o tom o čem mluvíš ty pak bych asi užil podobnost moucha vs zajíc:-)
O fasádě žádná řeč, souhlasím s tebou.

Povětšinou jsou tyto dokumenty nízkorozpočtové, ikdyž existují i nezávislí novináři například v zemích zmítaných válkou, kteří se dozvědí pravdu tím, že se s ní setkají tváří v tvář, od těchto zpravidla žádné média jejich zdroj nevykoupí a proto jej volně z morální povinnosti distribuují na internetu.

Uveď mi prosím jeden dokument, který podle tebe stál slušné peníze.

Jinak zřejmě jsi nikdy nevěnoval pozornost jednomu ze zdrojů těch "filmů" o kterém jsem tu psal, protože jako první video na těchto stránkách je toto:
http://www.mustwatch.cz/film/who-is-peter-joseph-kdo-je-peter-joseph/
..zde mluví přímo tvůrce jednoho z těch projektů, ovšem tenhle jeho projekt nepokládám za nejlepší, mám raději jiné projekty a přiznám se, že jsem celý rozhovor s tímto člověkem ani neshlédnul, ale ty si můžeš nyní posloužit.

Jinak k většině zdrojů, které jsem uvedl a které posloužili k demonstraci toho co jsem psal, tak jsem uváděl záběry z youtube, protože mi to přijde pohodlnější než vyhledávání v tv archivech. Do doby než budeš toto schopný akceptovat, tak postrádá jakákoli debata s tebou na dané téma význam.

Jasný důkaz manipulace s informacemi na straně propagující vládní teorii tě evidentně jako policistu nezajímá. Tak o čem by jsi se také chtěl bavit. Poradím ti jedno, IGNORUJ!

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu HONZAD 14:08:18 13. 09. 2011
honzad..jpg
karliku, karliku, amozrejme ze traband muze rozdrtit volvo. Zalezi jen na rychlosti, jakou je traband vrzen. Kdyby byl trband na volvo vrzen rchloti cca tech 700-800 Km/h co lita boeing, asi by mu to taky slusne pochroumalo fasadu :-)

ale rad bych te poprosil o jedno dost zasadni vysvetleni: KDO a ZA CI PENIZE tyto dokumenty, nebo "dokumenty" nataci?

Vis, netusim, jak moc delas do filmu, ale nataceni takovych beci stoji slusne, ale opravdu velmi slusne penize.

takze, mam-li zacit vubec premyslet o tom, ze bych se na ne mohl podivat, zajima me naprosto a jasne KDO TY FILMY PRODUKUJE (a tedy investuje).

ja myslim, ze takovy pozadavek k transparentnosti vzniku tech filmu je vice nez legitimni, tim spise, kdyz casi cilem kritiky tech filmu je pravdepobne netransparentnost nekoho jineho.

Predem diky za vysvetleni. Do doby nez se u kazdeho z "dokumentu" kterym jest v techto debatach argumntovano trasnparentne deklaruje kdo a za ci penize je produkoval, postrada tato debata uplne vyznam.
Nebot das-li mi (ci nekomu jinemu) dostatek penez, natocim ti uplne presvedcivy dokument treba i o tom, ze nepokoje na severu cech ridi FSB


Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu KAREL-150 13:46:36 13. 09. 2011
Karel.150.jpg
ANDRAS [2011-09-12 15:53:08]:

DŮKAZ MANIPULACE S INFORMACEMI
v dokumentu: World Trade Center: Anatomy of the Collapse

V druhé části toho videodokumentu:

http://www.youtube.com/watch?v=lqWsMmHIwR4&feature=related

stopáž 06:40 lze vidět, že počítačová simulace prezentuje sloupy při útoku z roku 1993 za odstřelené, přestože fotodokumentace z místa události tuto blamáž popírá. Již toto je důkazem toho, že je v tomto dokumentu manipulováno s informacemi.

Nejsi teď trošku více podezřívavý?

Mimochodem Richard Gage tvrdí, že jsou v těchto animacích užité až poloviční profily nosných sloupů, to zkusím ještě později analyzovat a prokázat jednoduchými poměrovými metodami.

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu KAREL-150 13:09:13 13. 09. 2011
Karel.150.jpg
ANDRAS [2011-09-12 15:53:08]: Zde je první část toho dokumentu který jsi zmínil na youtubku:

http://www.youtube.com/watch?v=iO2M-oUY9wc

Mrkni prosím tě na stopáž 09:53 a zamysli se nad následujícími dvěma věcmi:

1. Když letadlo narazilo do horní hůře zpevněné části budovy, budova se ani vlivem nárazu, ani vlivem výbuchu viditelně nehnula.
2. Jak trabant může rozdrtit volvo? Podívej se na tu ocelovou konstrukci nahoře, která dokázala společně s betonem roztrhat tu omnoho mohutnější nosníkovou neporušenou ocelovou konstrukci níže?

A prosím vyslov to tedy : "VĚŘÍM TOMU!":-)

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu KAREL-150 12:17:26 13. 09. 2011
Karel.150.jpg
TREK [2011-09-11 22:05:24]: Ahoj treku, uvedl jsi: „Nikdo z konspirátorů nedostane prostor v médiích z toho důvodu, protože stejně jako ty, nepřipouští jiný názor, stále opakují totéž, nepřipouští souvislosti mezi všemi fyzikálními jevy, které nastaly a snaží se být tajemní.“

Jak můžeš něco takového tvrdit, když jsi sám říkal, že se tím téměř nezabýváš? Prostudoval jsi argumentaci zastánců „konspiračních teorií“? Nikoli a přesto tu předvádíš tu demagogii, o které sám kážeš.

Mohl bych ti tu jmenovat a už jsem i jmenoval vizuální jevy, pro které neexistuje oficiální vysvětlení, ale to by jsi mi psal zase, že vše kopíruji.

Pokud si tedy projdeš zdroje, které jsem poskytl, tak zde najdeš pojmy jako důkazy, které sedí na vládní teorii, které na ni nesedí, důkazy, které chybí a jsou nezbytné pro její ověření, důkazy, které jsou utajovány atd. atd.

Proč například ač veřejnost právní cestou vysoudila, že má právo shlédnout kamerové záznamy z okolí Pentagonu. Proč byl uvolněn jen jeden jediný záznam, na ktérém letadlo nelze vidět, tvrzení je takové, že proletělo mezi dvěma snímky videozáznamu a bum. Proč, když soud rozhodl, že veřejnost může, a není zde tedy bezpečnostní riziko, proč se těm konspirátorům nezatne tipec? Bylo tam na 200 kamer, které letadlo mohly zachytit. Chápeš například tohle podezřívavý treku?

Proč veřejnost nesmí znát průběh vyšetřování a důkazy o tom, že Osvald zabil Kennedyho? Je to jen úřední hloupost nebo prozíravost? A co tvoje podezřívavost, kde je?

K tomu článku na technetu mám výhrady a argumenty (což možná nebudeš chtít opět slyšet):
1. Na jednom později uvolněném videodokumentu se objevilo ono vykousnutí, v žádném případě se nejednalo o 25% budovy:-)) Jiné budovy v okolí takto povykousávány nebyly. Ikdyž je pravda, že se například nalezly v okolních budovách nalezeny dvacetitunové něčím vytržené nosníky zapíchnuté ve zdích. Autor sám přiznává, že povodní vysvětlení nebylo.

Kdy si vy lidé uvědomíte čím je požár a jeho následky charakteristický? Jak mohlo dojít k SYNCHRONÍMU selhání všech nosných prvků budovy v jednom okamžiku při požáru? Pokud jste viděli nějaké nepovedené demolice, tak budovy se umí i celé převrátit a nerozbít se, obzvláště pak ocelové. Ale zde budova spadla kolmo dolů a drtila sama sebe. Utrhala posvařované ocelové nosníky ve všech patrech a to vše za 6,5 sekundy. Tomu říkám podezřívavost...;-)

Uvedu jinak pár věcí již jen krátce.
K bodu č. 2: pokud chtěl stáhnout hasiče měl spíše vyslovit pull them na místo pull it, to by mluvil jako neandrtálec. Ale jak říkám povídačky mě nezajímají, zajímají mě fakta.
K bodu č. 3: Není co komentovat, je to jednoduše opět podezřívavost.
K bodu č. 4: Není co komentovat, je to jednoduše opět podezřívavost.
K bodu č. 5: Zde zkopíruji famózní tvrzení pro nepodezřívavé a ani jej nebudu komentovat: „NIST uvádí, že vzhledem k unikátní konstrukci budovy 7 některé nosníky přenášely váhu z jedné strany budovy na druhou a mohly tak zafungovat jako páky, čímž vlastně pád budovy urychlily. V některých okamžicích tak část budovy mohla padat i rychleji, než je rychlost volného pádu, aniž by bylo zapotřebí jakýchkoli výbušnin.“

ANDRAS [2011-09-12 15:53:08]: Viděl, ale nenechám tím zabít svou podezřívavost. Zřejmě se to prostě stává, že ocelovou budovu nějak nakousneš, zapálíš a ona spadne přes svoji konstrukci, přičemž ji konstrukce dopomůže k tomu, aby padala rychleji než při pohybu volným pádem. Dobrou!

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu ANDRAS 15:53:08 12. 09. 2011
Andras.jpg
Karle, předpokládám, že jsi tento dokument ještě neviděl:

World Trade Center: Anatomy of the Collapse

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
 
O serveru Redakce Kontakty Inzerce Nápověda Podmínky

tvorba www stránek emocio