Přihlásit / Zaregistrovat se

Login
Heslo

Kubice vyzval Lessyho k odstoupení (REDAKCE)

Aktualizace: Lessy svůj post podržel, s Kubicem se shodli

Co se ještě před víkendem zdálo nemožné, se naplnilo. Po dnešní schůzce Lessyho s Kubicem ministr vnitra řekl, že ho návrhy policejního prezidenta mile překvapily a že se jim podařilo nalézt shodu. Skončí náměstek PP Osvald a jeho úsek bude opět rozdroben mezi ostatní náměstky, jako tomu bylo před Lessyho nástupem.

Autor:
Publikováno: 01. 12. 2011
zpět na článek

 
Nejste přihlášen.

Do komentářů je možné vkládat obrázky umístěné kdekoli na internetu a videa z youtube.com; stačí před odkaz, na němž je obrázek/video umístěno, vložit příkaz IMG:/YT: (tedy například takto – IMG:https://www.policista.cz/files/obrazek.jpg, respektive YT:https://www.youtube.com/watch?v=v54xqBRqWFA).

Vložené komentáře mohou být skryty, pokud budou zcela mimo téma, nebo odstraněny, pokud budou v zjevném rozporu s právním řádem ČR, s „Pravidly a podmínkami používání stránek a uživatelského profilu na serveru policista.cz“ či s dobrými mravy.


Poslat zprávu ANDRAS 14:22:37 22. 12. 2011
Andras.jpg
HAMMER [2011-12-22 06:43:09]:

Tak zdá se, že jsi už starší, a jaksi čtení ti zřejmě dělá problém. Takže ještě jednou a jen a jen pro tebe soudruhu, to zvětším, aby jsi to přečetl celé.

JAK VYVOLÁNÍM POSLEDNÍHO HOVORU PROKÁŽEŠ, ŽE PACHATEL TELEFON DRŽEL V RUCE NEBO JINÝM ZPŮSOBEM.

A o tom, co my "hovni", jak ty říkáš, jsme dělali či nědělali, zkoušeli či nezkoušeli, víš kulové, tak se soudruhu prosím nevyjadřuj, když vůbec nemáš potuchy. Buď tak laskav. Ty jsi vše dotáhl do konce jen pro to, že jsi trestal právě typy těch "dědečků s lékárničkami", víš? Protože s tvou právní neznalostí by tě zde kdekdo rozsekal neuvěřitelným způsobem:-)

Jo a pro tvou informaci, 90% poldů, kteří slouží v Praze, z Prahy nejsou.

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu HAMMER 06:44:54 22. 12. 2011
default.png
Herdek, Andrasi, k čemu by mi byl ten mobil jsem napsal neúplně: k vyvolání posledního hovoru nebo SMS a jeho času, jsem chtěl napsat.

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu HAMMER 06:43:09 22. 12. 2011
default.png
ANDRAS [2011-12-22 00:21:28]: A všichni ostatní: jenže skutečnost byla ještě horší, já toho nadělal daleko víc. Nelze mě pomluvit, všecko je pravda. Když říkám, že policie je plná líných připosranců, vím o čem mluvím. Zajímavé je, že všichni kritici těch mých posledních sraček píší zase stylem: nejde to, tady v Praze máme dražší telefony...nejde to... Ale nikdo z vás, hovni, nemáte jedinou takovou zkušenost, prostě proto, že nic neděláte a jen kňučíte.

Dělal jsem někde, kde právní znalost lidí byla nula - v České republice. A je nula pořád.

Já sám sebe vidím jako blbečka, co nic z toho, co dělal a co mu fungovalo, nedokázal nikam dovézt do nějakých statistických výstupů dřív, než se po mně někdo pošlapal a v podstatě mi to znemožnil. Idiota, který dvacet let pořád debilně myslel, že sám něco změní. Nezodpovědného blba, který svou naivitou poškodil svou rodinu.

Tak bavíš se o Praze a co bych tam dělal... já si myslím, že jen psal, psal a psal... neměl bych čas na žádné svoje nápadíčky a aktivitky. Je to kdyby, jenže já bych do Prahy nikdy nešel. Co bych tam byl asi platný? Neznám lidi ani místo, jako četník bych byl v Praze nebo kdekoliv jinde kde to neznám nula. Jako každý jiný. V Praze "zapisovatel". Já měl jiné podmínky a píši o nich, ty srovnáváš koše s baňama.

Zamýšlím se.... zamýšlím se... Andrasi, víš k čemu ten mobil byl? No k vyvoválání posledního volaného čísla nebo čísla posledního hovoru. Ty jsi si nachystal krávovinu o tom, co když nikam nevolal, ale já jsem tady už snad dvacetkrát psal, že nikdy, nikdy nedělám nic jako polda, (myslím zákroky atd) dokud si nejsem absolutně jistý.
Tou následnou újmou můžeš zkoušet tak pitomce v policejní školce. Já nemůžu svým počínáním při odejmutí věci způsobit
škodu v nápadném nepoměru k sankci, která za přestupek hrozí, kterou můžu já ze svých informací které mám na místě předpokládat! Samozřejmě že když dotyčný sdělí, že má na cestě třeba rychlozkazitelnou zásilku v ceně milionu a čeká na mobilu kde a kdy ji má vyzvednout, mobil nemůžu zabavit.
Jenže tak chytrý nikdo z těch řádově desítek potížistů kravaťáčků nikdy nebyl. Vždycky zaplatili, vždycky! Tak kdo je tady blbec, Andrasi? Já, který jsem přestupek dotáhnul do konce a nikdy jsem to neprohrál nebo ty, který mi tady vykládáš, jak to nejde u vás v Praze? :D

Pro lenochy a vyžírky to zní jako sračky, to je ale váš problém, hošani. Já ke všemu co jsem zde "nasral" mám detailní věci, které lidi, co dělat chtějí, přesvědčí, že to tak bylo, protože si to můžou sami hnedka ověřit na sobě.
Vy ostatní jste důvod, proč nepotřebujeme takovou policii.

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu ANDRAS 00:21:28 22. 12. 2011
Andras.jpg
HAMMER [2011-12-19 19:02:00]:

Takže jsi si tu zase poměřil, že máš většího pindíka nežli všichni ostatní, to je fajn, už to víme a nemusíš nám to psát v každém tvém příspěvku:-)

Teď se hammere zamysli. Dobrá, pokud tedy mobil zabavíš (dejme tomu, že ten pachatel má šunt za tisícovku, zde v Praze mají lidé mobily v cenové kategorii 5000+), jak tím zabavením prokážeš, že ten telefon držel za jízdy v ruce nebo jiným způsobem?

Já bych řekl jednu věc. Ty děláš někde, kde právní znalost lidí je minimální. Věř tomu (a také se to stalo), že by jsi v Praze zabavil mobil jen jednou a šel by jsi. V případě zabavení mobilu totiž může vzniknout v případě, že se vyznám, obrovská újma již jen znemožněním jeho používání.

Nu, co naplat, sám sebe vidíš jako superpoldu, kterému není rovno a který si vždy poradí. Ale uvědom si, že ty jsi za celou dobu, co jsi sloužil, nemohl nasbírat ani polovinu toho, co nasbírá např. policista sloužící 5 let v Praze.

Jsi prostě jen přerostlé dítě, a jsem rád, že to tak také zde každý vidí:-) Odmítám si s tebou nadále poměřova kdo má větší pindíky, nemá to smysl. Nejprve se zamysli a potom piš. Jen s tím mobilem je například to tvé zabavení naprosto totálně k ničemu ba naopak, více škodí nežli pomůže.

Má úcta.

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu DAX 15:52:35 21. 12. 2011
dax.jpg
MANGUSTA [2011-12-21 07:22:20]:
Příteli proboha tohle nedělej, víš kolik z nás nemusí ten záchvat smíchu , po tvém příspěvku, přežít...??

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu MANGUSTA 07:22:20 21. 12. 2011
default.png
SEVEROKOREJCI SE DOZVĚDĚLI O TOM,ŽE HAMMER UŽ NESLOUŽÍ O POLICIE http://www.youtube.com/watch?v=-8LZbr9R9no

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu PAVEL1 21:51:26 20. 12. 2011
default.png
Hammere, takovej kopec s....k už jsem dlouho nečetl. Divim se, že po odchodu takovýho kabrňáka si policie dovolí pořád ještě fungovat. Ty tvoje příhody s důchodci u vás na vsi, kde byl zřejmě větší nápad než v Praze a kde se před tebou všichni třásli, by stálo za to vysílat na Nově jako "Hammer - borec na konec". Podobných historek jsem už slyšel mraky, kupodivu obvykle pokud jsem byl u nich osobně přítomen, odehráli se trochu jinak a méně akčně, než byly posléze vyprávěny. Nepochybuju, že u tebe to tak není, protože ty si ten borec a na tebe si nikdo nepřijde. Možná tomu i sám věříš. Navíc se máš skvěle, tak moc, že to tu musíš psát pořád dokola, kdyby to náhodou ještě někdo nevěděl. S tebou sloužit, bouchla by mi z těch keců po dvou hodinách hlava.

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu DOMINIKA 19:35:28 19. 12. 2011
dominika.jpg
HAMMER [2011-12-19 19:02:00]: Právo jedinného teoretika v této diskuzi,jsem si již dávno přivlastnila já..Nikolivěk Váš kolega,který ač se Vám to může zdát nemožné,třebas nějaké profesní zkušenosti má též..
Omlouvám se za vstup,Váš prvotní příspěvěk,byl reakcí na mne,tak jsem se neudržela.Už to neudělám.
Hezký večer

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu HAMMER 19:02:00 19. 12. 2011
default.png
Andrasi, dej si raději práci s tím, aby jsi se naučil jak to dělat a ne si ponacházel důvody jak to nedělat. :D
Řeknu ti to takto: za svou kariéru jsem zadržel čtyři rybářské pruty pytlákům a dva mobily kravaťákům jakožto součást svého oprávnění. Pak dvě jízdní kola dvěma maníkům, které jsem opakovaně chytil mezi obcemi bez světla na silnici. Víš proč tak málo? Protože ostatní si dali říct ještě po dobrém!
Každý týden jeden - dva případy, kdy řidiči zaplatili ty držené mobily po mém poučení dobrovolně, i když původně chtěli odejet a nebavit se se mnou. Upozorňuju, že když už dělal někdo mně nějaký problém, nikdy jsem mu neslevil, dostal maximum co to šlo. Kolegové viděli moje bloky i složenky, kde byly zásadně cifry od pět set až po pět táců, přičemž více bylo těch čtyřciferných. A přesto velcí borci nakonec rádi zaplatili, i když se mnohým docela třásly ruce.

Já na rozdíl od tebe ještě dneska nazpaměť znám i ustanovení přestupkového zákona, který navazuje na zákon policii co se týče odejmutí nebo propadnutí věci, mně to hledat skutečně nemusíš, já si to osobně vyzkoušel a nebyl s tím nikdy jediný problém. Dělal jsem to po tří letech služby, protože já uměl číst už tehdy. Protože já si to studoval poněkud dříve než ty a dokud jsem si nebyl jistý, nikdy jsem se do ničeho takového nehrnul! To mě učili staří pardálové jak vykývat s různými frajery.

Kdyby jsi někdy totiž sám svoje zákonná oprávnění využival, nemusel by jsi teďkom něco kdesi hledat. Je to docela jednoduchý zákrok, jen se musíš svoji práci naučit poněkud dřív než teď. A už se vážně těším jak seženeš právní podklady, kde se bude říkat, že policista musí ustoupit od zákroku, když se to podezřelé osobě nelíbí nebo nemíní uposlechnout zákonné výzvy policisty, hahahaha!!!! Banánoví četníci, to by byl ten správný výraz na tohle.

Jinak neměl jsem čas, byl jsem zase vydělávat penízky u kámoše, ale s tou banánovou republikou: já si dokonce ještě pamatuju, že 60/61 Sb. byl totální paskvil, který byl neúčinný i za bolševika. Proti tomu je dvoustovka spolu s dalšími normami jako je správní řád, zákon o PČR atd. dokonalý zákon. Na takové bezďáky jsem za bolševika absolutně nemohli. Nějaké kecy o příživnictví atd byly jen o tom, že to nikdo nechtěl dělat, že drbana přespávajího na nádražích (a na každém otevřeném nádraží jsme minimálně jednoho našli noc do co noc když se to kontrolovalo) nikdo pak nesehnal atd. Záchytka nedosažitelná stejně jako dneska, milion psaní... To se prostě pustil dvakrát pes s košíkem a pak už jen tisíce děkovných dopisů od ajznboňáků jak mají čisto a voňavo.

Policie ČR má rozsáhlá oprávnění a dokonce až tak, že v mnoha věcech vysoce převyšují oprávnění poldů v USA, kteří jsou v myslích mnohých pány a vládci svých rajónů. Oni jsou jimi i ve skutečnosti. Viz oprávnění použít střelnou zbraň, na to Amíci hleděli jako paka, kdy my můžeme všechno střílet.

Amíci jsou pány svých rajónů nikoliv proto, že hledají jak to nejde, ale že si sjednají pořádek na samé hranici zákonných oprávnění, jinak to totiž nejde a nikdy v dějinách policií celého světa nešlo. Ani PČR není výjimkou.

Veřejnost nikdy nebude respektovat devatenáctileté padesátikilové komedianty stejně jako maníky, kteří neznají svoji práci a nedokáží si respekt sjednat. Krčení rameny před postiženými, že my nic proti drbanovi nemůžeme atd a podobně, kdy se poldové vymlouvají v podstatě na to, že nic neumějí ze své práce, což je denodenní pořádek na našich luzích a hájích, co pak policie chce? Drban vykřikuje že chce právníka a polda se krčí a padesáti nasraným lidem říká, jaký je ubožáček nemohoucí, drban na něj řve ty nejsprostší výrazy... A nic, komediant dělá že nic neslyší, před lidma co jsou tím pohoršení hraje chudinku jak jim zákon ubližuje... Co to jako je? Tvůj postup hledání po x letech služby proč drbanovi nemohl nenápadně vykroutit pazouru tak, že si drban cvrkne, proč nemohl zavřít dveře od auta, proč nemohl evidentně agresivního drbana srazit na zem a donutit ho pobrečet si v páce, když se mu "nedaří" nasadit pouta... Já zažil, jak nám lidi za takový zákrok, kdy drbanovi letěly nohy luftem tam, kde měl předtím hlavu a dopadl na dlažbu tak, že z něj vylítly zelené sračky, spontánně tleskali.

Neměl jsem jediný problém s tím, když jsem použil obušku a pak tonfy tak, že byl borec do půl těla nahoře modrý a od pasu dolů hnědý. O hmatech a chvatech ani nemluvě, nás učili aikido, já si ho užíval jako figurant týden co týden za provokace vůči instruktorovi (samozřejmě sranda a protože jsem byl ohebný a vlivem fotbalu a taky cvičení se se mnou dalo mlátit jako s hadrovým panákem, tak už ani nikoho jiného nevyzýval aby nastoupil nechat se přizabít)
a nechal jsem toto umění naplno pocítit všem, co si nedali říct po dobrém. Nikdy za těch dvacet let jsem se ze zákroku nestáhnul a to jsem stál proti chlapům od třicet kilo těžším, zápasníkům nebo totálně na srajdy a hlavně: nikdy jsem nebyl z těchto fyzických soubojů nijak zraněný. Protože jsem prostě praštil jako první. Vždycky. A vždycky jsem si to obhájil. Světe div se, nos stotřicetikilového řízka je stejně citlivý jako dvacetikilového děcka.

Mě volaly mlácené pipenky osobně, abych sjednal pořádky s jejíma domácíma boxovacíma hrdinama, dokonce jsem se setkal s tím, když to jedna madame zneužila (chlap v tom byl nevinně) a pak naplákala, že příště zavolá mě, říkala přímo moje jméno přede mnou a kolegou, (nějak ani nevěděla kdo jsem) že si s tím jejím poradím jinak. Já tohle mám všecko na rozdíl od tebe, teoretiku s velkou hubou, osobně vyzkoušeno.

Mě řekl spolujezdec (otec) mladé řidičky co jsme kontrolovali, že jsem prima polda, ale že ten (zase mě jmenoval) je pěkný hazjl, ten by jí dal chybějící řidičák tisícovku. (nikdy jsem za chybějící řidičák nedal nikomu ani korunu pokuty). Já jsem mu řekl, že ten (já) je fakt hrozný idiot, už abysme se ho zbavili, že je na lidi strašná svině až se na to zbytek mančaftu nemůže dívat a když se maník rozvykládal co všecko o mě slyšel a hlavně se mnou zažil, vystoupil jeho manželka a řekla mu, s kým že to mluví!!!! Do té doby jsem se s ním samozřejmě nikdy nepotkal. :D

Jo, Andrasi, ještě jedna věc: my jsme tak nějak, asi ti to uniklo, sloužili v místech, kde jsme bydleli, jeden jak druhý. Já sloužil devět let tam, kde přímo bydlím. A nikdo z nás se s nikým nebavil, já jsem osobně všemožně přiživoval jaká že jsem strašná bestie na vlastní spoluobčany, dodneška mě všichni zdraví jak kdybych to dělal pořád a do té doby než jsem nastoupil tam kde bydlím, mě zdravili všichni co jsem znal, ale pak komplet všichni. Strašné!
A představ si, že i když mě padesát procent lidí nenávidí (z nich ovšem devadesát procent nikdy se mnou nepřišlo do styku a zbytek se bojí :D ) tak přesto dneska jako elektrikář mezi těmi lidmi mám kšeftů... Minulý týden jedna paní co ode mě dostala ještě za bolševika čtyřicet korun pokuty říkala, že když jsem se objevil, věděli všichni, že nic neusmlouvají. Pak zaplatila za vyvložkování komínu litr za hodinu plus příplatek za podmínky (ono byla už tam a pršelo, +1°C) a byla moc spokojená, jak jem jí srovnal tašky a opravil rozřezanou fólii.

Nikdo o mně neřekl, že jsem šašek, ale vždycky že jsem pěkná kurva. Všem jsem říkal, aby si toto vždycky pamatovali.

Zajímavé, co?

Teď: já jsem ještě ty drbany poučoval slovy zákona, než jsem je pak nuceně třeba už i jebnul, ale byli tam maníci, kteří z deseti centimetrů odříkavali drbanovi do očí držíce ho za krk jako husu před podřezáním slova: "poslouchej ty teplouši, vem si toho druhého buzeranta a opusťte toto město, nebo si vaše vlastní játra usmažím ve vašem vlastním tuku!" To si nedělám srandu.

Na mě si někteří ještě stěžovali, (čím jsem byl soft tím více stížností) ale na tyto týpky nikdy nikdo, z těch měli lufty jako bejk ale lautr úplně. A byli to zase kluci, které všichni znali, protože bydleli mezi nima. Veřejnost nám viděla až do talířku, v podstatě jsi nemohl ale vůbec nic a žil jsi docela jako mnich, ale pravidlo: nečekej respekt, sjednej si ho! uměli všichni. To byla nejkrásnější léta, pak na dalším oddělení kam jsem přešel kvůli slušnému vedoucímu už stál mančaft za staré kulové (já debil), tam se dokonce letití psi poblili při čerstvé sebevraždě brokovnicí!!! Slabotka prostě.

Tam už mně málokdo stál metr za zády aby mě kryl, tam už se máloco z toho, co jsem prováděl v místě bydliště, dalo dělat. Osobní znalost je základ práce poldy. Já mezi službama zjistil často bez námahy všecko co jsem potřeboval a ve službě jsem to jenom sepsal. Na novém třetím působišti nebyl skoro nikdo ochotný se učit ani makat. Jo, měl jsem všechno co jsem odsloužil zaplacené, všechno započítané, dalo se s vedoucím domluvit, ale venku už se dalo dělat s jediným člověkem, který dosud slouží a má tytéž potíže s vedením jako jsem měl já ne-li horší. Zdarec Pavlíku!

Andrasi, prostě neder si hubu a nedělej ze sebe blbce. Já to dělal a všechno ustál, na hranici zákona a často i za ní, čemuž se nedá vyhnout, protože na rozhodování máš často zlomky vteřin a musíš praštit, nebo ležíš sám. Mluvíš s praktikem, teoretiku! Já hledal jak to jde, ne jak to nejde.
Dneska mám rozdělané tři rodinné domky jako melouch, kolegové co to dělají čtyřicet let nemají nic, protože proč? Protože se bojí říct o peníze, bojí se ozvat se zájemcům. Když se s nima bavím slyším tebe: jak to nejde, kolik různých problémů mají, proto nemůžou mít výplatu dvojnásobnou než mají za třetinu času atd. Já jsem proti nim elektrikářský blb, ničema, podhoven - ale každý měsíc mám pět až deset tisíc navíc.

Když nemáš cíl, nechce se ti myslet ani makat, hledáš proč to nejde. Hledej dál, s takovýma jako ty se já nikdy ztotožňovat nebudu. Otec mě učil spoléhat jenom sám na sebe, makat a myslet. Až teď od jednačtyřiceti let je mě to k něčemu pozitivnímu. Do té doby to, že umím anglicky, německy, že perfektně ovládám PC, píšu stejně rychle jako mluvím, mám fyzičku jako bejk, nazpaměť znám zákony atd k ničemu finančně nebylo. Ta firma, kde jsem dvacet let ztrácel čas a hlavně peníze, je asi celá nakřivo. I s těma, co tam furt na cosi čekají.

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu ANDRAS 15:35:41 19. 12. 2011
Andras.jpg
HAMMER [2011-12-19 06:23:22]:

Víš ty co, a já až budu mít volno, tak speciálně jen kvůli tobě si seženu právní podklady, dám si s tím práci a na konkrétních příkladech ti ty tvé sny vyvrátím.

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
 
O serveru Redakce Kontakty Inzerce Nápověda Podmínky

tvorba www stránek emocio