Přihlásit / Zaregistrovat se

Login
Heslo

Atentát na hlavu státu, ale.... (REDAKCE)

Symbolický atentát na hlavu státu, ale....
ilustrační
Foto: internet

Dnes slavíme Den české státnosti. Vlastně je to den, kdy byl úspěšně spáchán atentát na českého panovníka, knížete Václava I. Včera byl v Chrastavě opět spáchán atentát na hlavu státu, prezidenta České republiky Václava Klause. Tentokrát naštěstí je symbolicky. Nicméně tento symbolický akt cosi vypovídá o současném vztahu občanů k politikům.

Autor: Lukáš Heinz
Publikováno: 29. 09. 2012
zpět na článek

 
Nejste přihlášen.

Do komentářů je možné vkládat obrázky umístěné kdekoli na internetu a videa z youtube.com; stačí před odkaz, na němž je obrázek/video umístěno, vložit příkaz IMG:/YT: (tedy například takto – IMG:https://www.policista.cz/files/obrazek.jpg, respektive YT:https://www.youtube.com/watch?v=v54xqBRqWFA).

Vložené komentáře mohou být skryty, pokud budou zcela mimo téma, nebo odstraněny, pokud budou v zjevném rozporu s právním řádem ČR, s „Pravidly a podmínkami používání stránek a uživatelského profilu na serveru policista.cz“ či s dobrými mravy.


Poslat zprávu VETERAN2 22:41:28 13. 10. 2012
default.png
Tahle diskuse je úplná pastva pro bizony.
V tomhle případě to asi bylo spíš kouzlo nechtěného, ale pachatel správně pochopil, že na takovou figurku, jako je prezident, je škoda patron. Ještě k tomu mu končí mandát.
Pokud na sebe chtěl upozornit a vyjádřit svůj názor, povedlo se mu to dokonale. Nikdo, kromě těch několika, kterým to možná dokonce někdo nařídil, ho nebude odsuzovat jako vraha. Taky neudělal z prezidenta hrdinu, který položil život v boji za demokracii. Takhle dožije, jak zasluhuje. Zapomenut v ústraní.
Mladý Šalgovič je svým vztahem k ozbrojeným složkám známý. Nechápu, jak může velet armádě, když nesnáší uniformy.
Co se ochranky týče, hlídací psy je třeba pořádně krmit. Jinak podle toho podávají výkon. Ať už je to kvalita kádru nebo ochota se angažovat. Nevím, jestli tu pistoli zaregistrovali, ale střílet v davu je nenapadlo správně. Skoro určitě by to odnesli nezúčastněné osoby a než by vytáhli pistoli, bylo by stejně vymalováno. Chytit po akci ho ale určitě měli.
Kvalifikace by mě taky zajímala. Vzato podle Mařeny Korbelářů, by to měl být v pohodě přestupek. Zranění určitě s dobou léčení do 7 dní. To mu taky moc nepřitíží. Jestli o odsouzení dotyčného bude velký zájem, řekl bych, že budou muset hledat soudce, který se bojí nebo na kterého něco mají. Ani jedno ale asi nebude problém.
Jestli chce mladý Šalgovič opustit svoje místo důstojně a nebude chtít, aby se na něj vzpomínalo jako na člověka s chováním 5 letého dítěte, nezbude mu, než dát dotyčnému milost.

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu KAREL-150 12:22:31 04. 10. 2012
Karel.150.jpg
Někde jsem na toto téma četl, krásný příspěvek, který zhodnotil, že prezident a politici mají pouze dvě možnosti a to buď začít dělat věci správně, nebo lépe platit ochranku. A teď si vyberte jestli se budete smát a nebo brečet..

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu HONZAD 13:18:36 03. 10. 2012
honzad..jpg
http://www.novinky.cz/domaci/280386-strazce-videl-utocnika-i-zbran-ale-odvratil-se-tvrdi-t...

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu HONZAD 00:22:13 02. 10. 2012
honzad..jpg
nahravani: no, myslim, ze s ohledem na elitniho exemplare, kteryzto mel byt a ma byt hlidan si dovedu predstavit i to, ze nahravani radioprovozu ochranky bylo jest zapovezeno, nebot existujici zaznam o pohybu a cinnosti subjektu by mohl byt zaroven takovy krapet citlivy, delikatni a komprimitujici. A to zrovna nemam na mysli nejake intimni veci, jako spis cinnosti a aktivity tykajici se treba jeho, reknememe nadstandardnich vztahu, osobami, firmami, subjekty a sluzbami ruznych nejmenovanych mocnosti..

A nepochybuji o tom, ze TENHLE subjekt si dokaze prosadit svoje. Tim spis v pripade ze by se obaval, aby nehrozil nejaky unik informaci ci signalu o jeho aktivitach, se kterymi nehodla seznamovat sve okoli, natoz verejnost..

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu PIM-BURGER 00:05:12 02. 10. 2012
Pim Burger.jpg
CATANI [2012-10-02 00:00:19]: Buď a nebo teď jen nechtějí prohlubovat ostudu, která celou událost provází. Nevěřím tomu, že se u nás něco někde nenahrává. Každopádně ale také vyvstává otázka, kdo zmíněné přepisy TV Nova dal a proč. S tímto postupem vznikne nakonec více konspiračních teorií, než panuje o atentátu na JFK. Uvidíme, s čím média přijdou zítra.

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu CATANI 00:00:19 02. 10. 2012
default.png
PIM-BURGER [2012-10-01 18:38:00]: A nejlepší na tom je, že údajně záznamy žádné neexistujou a nebyly pořízeny. Tož to je super, mi tady na obvodě od telefonních hovorů po Matry jsou prý schopni vytáhnout úplně všechno a mnohdy to vytahujou. Hold nějakéj hodně dobrej oddíl.Špiclovat se mohou asi jenom určité sorty policistů.

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu PIM-BURGER 18:38:00 01. 10. 2012
Pim Burger.jpg
Také zajímavá informace:

http://www.novinky.cz/domaci/280242-zverejnena-komunikace-klausovych-bodyguardu-je-podle-v...

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu CATANI 09:40:11 01. 10. 2012
default.png
KOLDA45 [2012-09-30 21:51:27]:
Ty stále nechápeš co tím ti chci říct, bez profesionálů a zkušených lidí be se ten útvar skutečně neobešel. Ale není to už tolik o celkové kvalitě dnes. Sice zprostředkovaně, ale znám trajektorii jednoho klučiny či spíše pána co tam taky pracuje, no... Jednak za těchto podmínek není dostatek lidí, o profesionálech co by to měli vést nehovořím. Dnes kterýkoliv aktivní a o službu se zajímající policista, včetně některých zde co se o to zajímáte, ví, jaké jsou pravidla pro ochranu osob, na co je třeba klást důraz jak reagovat atd. Ta ochranka je znovu a znovu naprostý odraz dnešní devastované policie, do služby nejsou připraveni řadoví policisté od základních útvarů natož tito ochránci, gloriola je ani prezidenta od atentátu neuchrání. U těch nejnižších útvarů je podceňováno vše(nejsou peníze na výcvik, technické prostředky, početní stavy, jednočlenné hlídky, přetížení policisté, bez zkušeností, špatně placení atd.(místo výběrových, náborová, tj. ze 100 deset nejlepších vyberu, né z 20 vemu co má ruce nohy a IQ v plusu). Ti co jsou tam za to nemůžou. To by měla být prestiž tam sloužit, že má někdo z politiků vrtochy, tak to je zase o reakci profesionálů, ve světe jsou i mnohem vrtošivější politici.

Je to stejně neobhajitelné jako třeba posledně, vyhozený policista z okna.
Být na místě toho chudáka(spíše demonstrant než atentátník) profík, tak tři kule jsou v Klausovi, čtyři "bodyugardi" mrtví a z místa nebude odcházet klidným krokem, ale vypaří se a nikdo ho už nikdy neuvidí.

Stále policie se tváří, že je všechno v richtigu, včera jsem poslouchal Kužela, celkem se mi líbil, myslím, že ví o čem mluví a neminul se povoláním, akorát ta kariéra zase nesedí.Na druhé straně, když někdo řekne, že ochranku odposlouchavá někdo nebo jde o únik z policie a neřekne proč.. No tak tím zabil všechno to co jak sečtěle hovořil před tím.

V prvním případě, že by někdo odposlouchával ochranku - otázka jak je něco takového možné?(pominu ten nesmysl, že by někdo si dělal až takové starosti).
K tomu mě napadá, jsou skutečně u policie profesionálové, technicky zdatní, kteří mají ponětí o možnostech vybavení teroristú atd.(to ovšem není tento případ).

Druhé, že hovory unikly znovu a znovu z policie. Znovu to jsou ti nejlepší z nás, vybráni na vedoucí pozice či elitním službám(i když ochranku prezidenta v demokratickém státě ani tak nepovažuji za elitní útvar, stejně při krizových situacích či bezpečnostním riziku, ochranu zajišťují více urňáci).

To je pořád dokola, policie selhala a bude stále selhávat častěji, bombasticky prezentované akce typu metylalkohol, vytvářejí falešné představy o práci policie.

V zahraničí by třeba bylo první na co se by ptaly, jak je možné, že vůbec došlo k tomu, že metyl je v oběhu, co dělaly operativní složky, jak pracují, že nemají informace a nechaly dát metyl do oběhu. Dnes v Havířově, Karviné atd. ví každá babka kdo pančuje alkohol jenom celníci, policisté, hygiena o tom moc neví, proč(to není lidmi co tam slouží)?

A my se stále tváříme jako policie, že je vše vpořádku, chyba není na našem přijímači, podmínky příjmu jsou všude vynikající časté výpadky nejsou od nás ani po trase, měděné vodiče nahrazujem ocelovými lanky, ony sice nevodí ale ledacos vydrží.(když prasknou, výměna je levnější)

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu PIM-BURGER 00:02:31 01. 10. 2012
Pim Burger.jpg
FS2 [2012-09-30 23:38:11]: No, v tomhle bych se trošku hádal. Ono je něco jiného vztáhnout na někoho prázdnou ruku a něco jiného příjít až k chráněné osobě, vytáhnout pistoli, několikrát vystřelit a pak zase odkráčet.

Žádné VIP nechce, aby na něj chodilo nalepených šest chlapů tělo na tělo a prací politika je i to, že jde mezi lidmi, ale podle toho se přece musí přizpůsobit taktika a ne, že jeden jde vepředu, druhý vzadu a další jsou buhvíkde. Každý manuál pro ochranu osob jasně hovoří o tom, že úkolem ochranky je koukat lidem na ruce - zvláště, když VIP prochází davem - a samozřejmě osobu jistit ze všech směrů.

Nevím, zda jich tam bylo málo nebo kde se stala chyba, ale podle těch přepisů byla jejich reakce sakra opožděná a už v okamžiku, kdy začal tahat pistoli zpoza kalhot na něm měl někdo ležet. A to spíš, než po někom střílet v davu. Nejdůležitější je přece ochrana, takže tam měl být jeden člověk, co skočí buď na toho chlápka nebo na prezidenta.

Jinak to, že se měla ochranka potom za chlápkem pustit, je dle mého nesmysl. Proč by ho pronásledovala - to není její prioritní úkol. Navíc z té komunikace vyplynulo, že o něm věděli, ale velitel vydal rozkaz, aby to nechali na místních, když už to takhle pokaňkali.

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu FS2 23:38:11 30. 09. 2012
default.png
CEMAN [2012-09-30 23:30:13]: Souhlas... je jasné, že chodit davem obklopen dalšími papaláši nebyl nápad ochranky... a těžko se hádat s prezidentem, že? Takže co, je to jeho bezpečnost a když chce být v takovémhle kontaktu s veřejností, tak to riziko, že někdo u pasu vytáhne bouchačku a udělá prásk, je tam vždy... už jen ten čas, který stačí na to jednou od pasu vystřelit je tak krátký, že ochranka stejně nic nezmůže, pokud politik jde přímo davem lidí, kteří jsou všude kolem a v kontaktu s ním.


Když tu byl Obama a ten pomatenec ho pohladil po hlavě, tak taky nikdo neřešil, jestli mu na hlavu neplácnul nějaký "toxický jed" nebo "biologickou zbraň" - stejně, jako teď někdo rozvíjel teorii, že ty kuličky z dětské pistole, mohly být napuštěny jedem :-D

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
 
O serveru Redakce Kontakty Inzerce Nápověda Podmínky

tvorba www stránek emocio