Přihlásit / Zaregistrovat se

Login
Heslo

Nepřijetí bez udání důvodu...

Ahoj, chtěl bych se zeptat, co může být za problém, že mi dnes přišel dopis, že nesplňuji podmínky k přijetí, i když jsem už vše absolvoval, psychické, fyzické, zdravotní - bez JAKÉHOKOLIV problému. Mám VŠ, nikdy jsem se ničeho nedopustil, nemyslím si, že jsem případ nadbytečných proto, kolik lidí v rámci SČ kraje přijímají. Můžou být s tím třeba spojení rodiče? Nemám s nimi dobré vztahy (alkohol atd...) Proto si myslím, že asi jako jediný důvod by mohl být tady tento. Ale přeci nemůžou brát ohled na nějakou rodinu, když sami dobře ví, že jsem vystudoval VŠ, pracoval, nemám žádné exekuce, nikdy jsem nebyl kvůli něčemu obviněn... Ještě mě třeba napadla sousedka v minulém bydlišti, asi 2x jsem se s ní pohádal, kvůli tomu, že u nás 2x za 2 roky hrála hudba nahlas, slavili jsme narozeniny, ale nepohádal jsem se s ní kvůli tomu, že bych vybuchl, ale kvůli tomu, ať si nejdříve ona udělá pořádek doma (neustále se hádali a bili s feťáckým synem) a potom až někoho obviňuje, když sama ví, že nás doma nejde ani slyšet, když jsme pořád v práci a to, že si někdo udělá 2x akci s hudbou, když jsou lidi mladí, přece nemůže být důvod nepřijetí, ne? Jako jsem z toho fakt hotový. Chápu, že se nemůžu asi ani odvolat, ale v takovém to případě mě to teda fakt dost zaráží. Máte někdo podobnou zkušenost, co dále? Jo ještě navíc: dnes je 3.2.2015 a na dopise mám napsáno: 29. února 2014... Dopis přišel dnes. Můžu doufat, že se třeba spletli??? Ale nejspíš neřešili nějakou blbou hlavičku dopisu. Prosím o rady a názory co dělat. I když asi vím, že mám bohužel cestu k Polici uzavřenou... Díky moc, Tomáš
TM1209 :: Datum založení: 03. 02. 2015 :: celkem 61 komentářů

 
Nejste přihlášen.

Do komentářů je možné vkládat obrázky umístěné kdekoli na internetu a videa z youtube.com; stačí před odkaz, na němž je obrázek/video umístěno, vložit příkaz IMG:/YT: (tedy například takto – IMG:https://www.policista.cz/files/obrazek.jpg, respektive YT:https://www.youtube.com/watch?v=v54xqBRqWFA).

Vložené komentáře mohou být skryty, pokud budou zcela mimo téma, nebo odstraněny, pokud budou v zjevném rozporu s právním řádem ČR, s „Pravidly a podmínkami používání stránek a uživatelského profilu na serveru policista.cz“ či s dobrými mravy.


Poslat zprávu HAMMER 07:18:25 27. 05. 2015
default.png
MALCOM [2015-05-26 23:32:10]: Tam kde není vštěpovaná úcta, kde není vštěpované umění naslouchat a učit se od zkušenějších, tam je místo pro tu mezigenerační nenávist.
K tomu, aby někdo byl k ničemu, ale vedený být musí. Sice špatně, ale vedení to jakési z něčí strany je.
Mladým se klacky pod nohy, co můžu vidět kolem sebe, neházejí. Chce se po nich jen práce ve standardech ani ne moc náročných - ani to ale v drtivé většině nezvládají nebo nechtějí zvládat. Vadí jim tuhle čas, tuhle malý plat, tuhle náročná práce na učení...
Na firmě jsme jich měli dosud asi dvacet co jsem viděl, chytil se jeden jediný. Druhý, velice schopný, není ochoten akceptovat firemní zvláštnosti a raději to zkusí sám. Každý desátý, hm nic moc....

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu MALCOM 23:32:10 26. 05. 2015
default.png
To rozhodně nemělo být myšleno jako zažehnutí mezigenerační nenávisti. Sám to vidim na nových rekrutech , jsou o pár let mladší než já a je to prostě bída. Ale oni se nerozhodli, že budou k ničemu sami od sebe. Holt je k tomu nikdo nevedl. Žádná úcta, vlastnenctví atd. a i přes to se na tohle povolání ( služba vlasti ) dali. Budu doufat, že aspoň polovina z nich to nedělá kvůli tomu, že jsou k ničemu a v civilu by se neuživily, ale z přesvědčení. A proto si myslim, že je chyba jim házet klacky pod nohy a mluvit o mladých tak, jak se o nich ( o nás ) mluví .

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu HAMMER 17:26:30 26. 05. 2015
default.png
MALCOM [2015-05-26 11:55:18]: A proto si dobře pamatuj, jak zkurveně vás vaši rodiče (my) vychovávali a neopakuj to na svých dětech. Jednou se z toho musíme vyhrabat.

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu HAMMER 17:24:33 26. 05. 2015
default.png
CATANI [2015-05-26 14:55:30]: Máš pravdu, ale to je zase jen výchovou naší generace těch mladých, že se neumějí chovat, neumějí ani zdravit atd. Mladí jsou jen následek, příčina jsme, Catani, my. Chytří jak prdele, pětadevadesát procent v pionýru a SSM, ohýbat se, křivit, podlízat, nic neumět... Přál bych ti vidět ty hrůza na stavbnách, kdy padesátiletí chlapi od dvaceti let v řemesle neumějí základy... A kolik jich je... A jak jsou chytří!!!!

Když nemá mladý vzor v otci a držkuje mu a nedostane od něj žádnou radu, nedělá s ním lotroviny, nepokecá si s ním u piva, otec ho ničemu neučí, nedostane od otce sem tam přespotlamě... kde by jsi chtěl, aby ocas získal respekt a naučil se poslouchat zkušené? Zkušení k němu nemluvili, zkušenosti mu nepředávali, jediný s kým si dal takto řeč jsou telata jeho věku, výchova maminek to je v drtivé většině naprostá hrůza... Byla to zase naše generace, která zrušila ZVS, protože nám prý nic nehrozí. Když už jsme u toho jednoho problému.

Jak naše generace vštěpuje svým dětem, že hlavní je být co nejlepší, dělat všecko pořádně, do konce, mít všechno čisté atd? Že má dělat to, co je správné a co je správné musí špuntík od malinka vědět?

Nelžeme si do kapsy, zlatá střední cesta, kdo nekrade okrádá rodinu atd atd. Takto to umíme. Skončíme jeden vedle druhého v chudobincích na stáří, protože se na nás mladí vytento.

Co by jsi po nich chtěl?

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu HAMMER 17:14:37 26. 05. 2015
default.png
MALCOM [2015-05-26 11:55:18]: Bez toho sorry, ano, tak jak naše generace obecně zkurveně vychovává svoje děti, řekl bych, že neznám historickou dobu, kdy toto bylo ještě horší než dnes. Psal jsem to tu už asi desetkrát. Naše děti jsou odrazem naší zkurvené výchovy, ničeho jiného.

Říkat já mám svoje děcka hladové, makají, snaží se... Jo, vidím jak všude mají navrch, jak se prosadí, jak si lehce seženou práci a jak jsou v práci chválení, ale kolik jsme jich vychovali takto? Toto říkat je proto alibismus, vidím jak si mladí hoši při praxi hustou většinou neumějí s ničím poradit, jasně chybějící výchova otce...

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu CATANI 14:55:30 26. 05. 2015
default.png

MALCOM [2015-05-26 11:55:18]:

Dovolil bych si nesouhlasit. Nevím jak můžeš soudit tady ve veřejné a pro většinu anonymní diskuzi, kdo koho jak vychoval. Za sebe si myslím, že jsem své děti nevychoval špatně a z názorů, které tady vidím, se mi nezdá, že by diskutující vedli své děti k tomu co říkáš. Samozřejmě sebechvála smrdí, ale nejsem si jist jestli to právě není ono sebevědomí co zdobí onu mladší generaci.
Já nikoho negeneralizuji ani šmahem neodsuzuji, ale dost velká část současné mladé generace u policie a nejsou to naše děti a děti zřejmě diskutujících, má zásadní problém. Tato generace a nemyslím tím doslova všechny, jaksi všeobecně zaostává v reálném vnímání světa a to z důvodu nedostatečnosti lidské praxe a životní ch zkušeností v nepoměru k množství převzatých zkreslených informací, jednoduchosti těchto informací , jejich třídění a způsobu sdělení a i dostupnosti .
I z této diskuze je zřejmé, že se zcela vytrácí po staletí přirozeně v normální společnosti budovaná „autorita“ a alespoň základní „ úcta“ ke starší generaci, či hodnotám díky kterým dnes funguje ona mladší generace. Nemohu si pomoct, je pořád lepší poslouchat zkušenosti někdy nadávky starých pardálů a ty si přebírat a třídit, než přednostně proti nim soustavně vystupovat, s tím, že všechno vím, všude jsem byl , všechno jsem viděl. Ten starý pardál si totiž to „myslet“ může, protože ta pravděpodobnost, že toho zažil podstatně více je téměř stoprocentní.
Rozdíl je skutečně, že takto my jsme se s úctou či respektem ve většině chovali ke starší generaci a brali si to dobré a špatné k srdci, aniž bychom tuto generaci napadali.
Teď vyletí čertík z elektriky „proč nás tedy napadají oni“? Jestli to nebude tím, že někdo tady neslyší, netřídí si informace a argumentuje něčím co se životními zkušenostmi a praxí nemá nic společného.

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu MALCOM 11:55:18 26. 05. 2015
default.png
Sorry, ale neni náhodou ta Vámi opěvovaná generace hochů povinných ZVS vinna tím, jak to u nás teď vypadá ? Vaše generace nás vychovala, to co tu je teď je Vaše odpovědnost. Nenadávejte na mladý, nadávejte sami sobě a na svoje vrstevníky. Vy jste nechali svoje děti smrdět před televizí, nestarali jste se o ně. Vy nadáváte na nás mladý, co sloužíme, je jedno u jaký složky, že Vy jste byli lepší - nebyli , protože Vy jste původci toho, co tu je a my s tim musíme žít a sloužit v tom Vám nevděčným, protože Vy jste přece Ti "lepší " .

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu HAMMER 19:10:37 25. 05. 2015
default.png
JOE [2015-05-25 18:49:08]: Jo ono byli někteří na vojně a jiní u vojáků. Vesměs tlačenky. Různí kotelníci, skladníci, písaři, atd. To máš recht a od toho se pak odvíjí všecko dál. Všemu se vyhnout, se vším vyjebat.... Ale ono to v životě nejde a to až moc často nejde.

Co je člověk zač: když mu chybí od rodičů výchova systém "hladové děcko", když má doma mamahotel a nic nemusí, těžko půjde někdy, když to bude potřeba, přes hranu.
Obrovský vliv na děcka má výchova otce, kterého synové vidí jako vzor a víme všichni asi, jaké máme ve společnosti vzory.

Výchova zkušenými mazáky u povolání jako je policista je nezastupitelná, nenahraditelná a neopakovatelná. To je alfa a omega, když už není vojna, kašlat na to, mančaft by si měl s lenochy poradit sám, ale bohužel je to tak, že "netáhla z různých důvodů" (mnohdy asi zcela oprávněných) tvoří i 90% mančaftu.

Souhlasím (+ 1)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu JOE 18:49:08 25. 05. 2015
Joe.jpg
HAMMER [2015-05-25 06:04:59]:

To co píšeš máš nějak empiricky doloženo? :-)
ZVS je určitě dobrá věc, ale viděl jsem i plno srákorek, které ZVS absolvovaly a na jejich výkonu u policie se to nijak zásadně neprojevilo, protože to byly lemry před tím i potom.
Není to jenom o ZVS a není to jenom o starých psech...je to celkově hlavně o tom, co je ten člověk celkově zač a za co stojí.

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu CATANI 17:30:09 25. 05. 2015
default.png
Teď si představte, že se Vám jich na oddělení sejde dvacet, to je mazec a fukot......

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
 
O serveru Redakce Kontakty Inzerce Nápověda Podmínky

tvorba www stránek emocio