Přihlásit / Zaregistrovat se

Login
Heslo

Veřejná bezpečnost vs.Policie

Dobrý den, jako bývalý policista sleduji se zájmem situaci u Policie a i tuto diskuzi.Musím se přiznat, že za dnešních poměrů bych nechtěl sloužit. Mohu hodnotit práci a postavení jak Veřejné bezpečnosti, tak Policie, u obě jsem zažil.Je mi líto a je tristní, že dnešní policista má malé zastání jak u veřejnosti, tak bohužel i u orgánu státní moci, a pana Langera lépe nezmiňovat.Pachatel je na tom mnohdy lépe než zasahující policista. Vytáhnout nůž, pistol a použít ji proti policistovi (viz, skoro 100 zabitých policistů za nějakých 18 let), to si pachatelé hodně hodně rozmysleli ten kdo policistu usmrtil (taky si takový případ pamauji z 80 let), tak byl adept na provaz. To co se děje teď, že někdo zavolá hlídku v Brně, aby jí mohl napadnout, to je neuvěřitelný stav.
XJHX :: Datum založení: 14. 01. 2009 :: celkem 203 komentářů

 
Nejste přihlášen.

Do komentářů je možné vkládat obrázky umístěné kdekoli na internetu a videa z youtube.com; stačí před odkaz, na němž je obrázek/video umístěno, vložit příkaz IMG:/YT: (tedy například takto – IMG:https://www.policista.cz/files/obrazek.jpg, respektive YT:https://www.youtube.com/watch?v=v54xqBRqWFA).

Vložené komentáře mohou být skryty, pokud budou zcela mimo téma, nebo odstraněny, pokud budou v zjevném rozporu s právním řádem ČR, s „Pravidly a podmínkami používání stránek a uživatelského profilu na serveru policista.cz“ či s dobrými mravy.


Poslat zprávu GENERACNI-SPUNT 11:50:45 15. 07. 2011
default.png
No trochu se to tady z toho "VB versus PČR" jako vždy zvrhlo. Některé „ angažované výstupy novodobých historiků“ nemusím. Taktéž jsem slyšel několikrát pana Čvančaru v médiích. Dokáži pochopit, že kdyby on, nebo někdo jiný z nových vykladačů dějin neříkal co žádá doba, tak nikdy nebude mít prostor, např. ve veřejnoprávní ČT. Tak jako médiích nedostal prostor jeden historik a dokumentarista, který mapoval cestu Mašínů. Natočil dokumenty a rozhovory s ještě žijícími svědky a pozůstalými po zavražděných lidech. Které krom dalšího zpochybňovali spekulace o manipulaci s důkazy při ohledání místa činů. Bohužel tam byly i názory a svědectví, které nejsou v dnešní době pro politickou elitu konformní. Myslím, že počin Mašínů byl dostatečně zmapován (ze všech stran).Je pouze otázkou, kdo, a jak se na tento čin dívá. A odsouzení vražd, není jen záležitostí lidí s nějakou bolševickou či levicovou deformací, příp. že si to žádá doba!
Roky se zajímám o naší „militantní“ historií,a jak jsem kdysi při pošťuchování s Pimem a Honzadem uvedl, přestal jsem kupovat po roce 1990 knihy „faktů“ českých autorů. Kupuji jen publikace od zahraničních autorů. Jak jsem se několikrát přesvědčil, jsou občas faktograficky upravovány kvůli prodejnosti a získání nakladatele. Tak že se často neliší „ svou poplatnostní době“, jako ty vydávané před r.1989 např. v Edici faktů. Někdo níže napsal, že nově budované bezpečnostní sbory v SRN nenavazovaly na RSHA. Bohužel se mýlí.Krom dalšího, se mi Mnichově dostal do rukou „všeobecný předpis“ Říšské bezp.služby, prolongovaný v roce 1946 jako „prozatimní předpis“. Byly v něm jen nějaké přelepky,začernění vrabčáka, se změnou názvosloví. To jen k té kontinuitě SNB-PČR!

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu ZDENEK104 09:04:14 15. 07. 2011
default.png
souhlas, jen odbočka - ten hasič utrpěl zranění oka o které přišel

vkládám sem zajímavý článek, kdy jsem na stránkách Taxmenů oslovil pana Čvančaru kterého si velmi vážím jako znalce historie - názor ať si každý udělá sám. Ale jako starý policajt tvrdím jedno - podříznutí svázaného a omámeného člověka je vražda a krutost !!

Ještě k M. Paumerovi by Čvančara by Zdenek 2010-08-30 11:37:18
Pane Čvančaro,velmi si Vás a vašich znalostí vážím a kapela Taxmeni je mojí oblíbenou.Váš článek hovoří o velkých znalostech naší historie. Ale přesto bych si dovolil Vám položit jednoduchou a prostou otázku : vy osobně dokázal byste podříznout svázaného a omámeného člověka ? Prostá otázka, jednoduchá odpověď - ano - ne.

a jeho odpověd :
Nejsem si jist, zda následující slova se hodí na tyto stránky, ale ptal jste se, tak odpovídám. Vaše otázka ANO či NE, je pro mne v tomto případě naprosto nepřijatelná. Ne, že bych z hlediska lidského na ni neuměl odpovědět. Jistě, podřezávání kohokoliv, včetně nepřítele, se mi vnitřně příčí, asi jako Vám. Avšak nevím, jak by se kdo z nás zachoval, kdyby někdo moc ubližoval našim blízkým. Z historie zpravodajských služeb vím, že např. u partyzánů nebo u speciálních jednotek, je tzv. tiché zabíjení sice morbidní, ale z hlediska sebezáchovy ten nejistější a nejpoužívanější prostředek. Když totiž z nějakého důvodu vystřelíte, a nemáte zrovna zbraň s tlumičem, věřte, že do několika minut neexistujete! Navíc ohrožujete celou svou jednotku. Bratří Mašínové, i když se na odboj teprve připravovali, nebyli žádní začátečníci, opláceli nepříteli stejným dílem: ránu za ránu, oko za oko! Umírnění komunisté šli tehdy od válu. Teror, krvavé metody začali fundamentalističtí "takykomunisté". Dělali strašné věci, víte například, kdo byl sadistický kpt. Pich-Tůma? Kdo byl dr. Vaš? Mimochodem, ještě stále žije v Praze, v klidu, nepotrestán! Proč třeba Vy neuděláte něco, aby pykal za své zločiny? Obětem-vězňům dělal ještě horší věci než popisujete. Doporučuji, nahlédněte do archivních spisů, co tehdejší kariéristé, policisté, dozorci, fanatičtí vyšetřovatelé dělali při výsleších, co prováděli při popravách svázaným obětem, často zcela nevinným. Kdyby to nestačilo, jděte se podívat třeba na Ďáblický hřbitov. Spatříte desítky dětských hrobů z Pankrácké věznice. Pane, asi to s tím ANO či NE myslíte dobře-lidsky, ale opakuji, ANO či NE v tomto případě neexistuje. Nelze zaměňovat příčinu za důsledek. Odboj je od slova boj. Máloco je v životě černobílé, a to přesto, že etické pohledy či ideologie, včetně náboženských, nabízí jednoduchá, lákavá až humanistická řešení. Většině Čechů, kdysi zalezlých, dnes tak "statečně" odsuzujících odboj Mašínů, by více prospělo, kdyby se neřídili levnými hesly a nevyjadřovali se k věcem, o kterých ví zkresleně nebo žalostně málo. Do mašínovské problematiky jsem nahlédl, asi jako v této zemi málokdo. Prošel většinu dostupných spisů: osobních, vězeňských, kriminalistických. Dále, musím zdůraznit, že Češi s jednoduchým řešením věci často zapomínají, že dnes se píše rok 2010, a že tehdy první polovina padesátých let - doba těsně poválečná, byla doba nad jiné drsná. Pane, díky za dotaz, odpověděl jsem Vám podle svého nejlepšího vědomí a svědomí.



Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu HAMMER 06:31:10 15. 07. 2011
default.png
DAX [2011-07-14 21:35:55]: No v tvém případě léčení vidím na ráži 5.56x45 NATO přes čelo a zadkem ven, protože ta ideologie se tak vyhání z hlav nejrychleji! :D To ti vylítne to zdravotnictví a další věci zadarmo úplně bezbolestně! :D Dělám si legraci, jasný? :D

Nějak jsi si popletl na co tady teď reaguješ. Já jsem psal, že Mašíni jich na můj vkus sejmuli málo, ne že nesejmuli nikoho. Všichni ti služebníci komunismu nebyli vychovaní od mala v nesvobodě jako naše generace, oni poznali ještě jiné mravy za Masaryka, oni věděli moc dobře komu a čemu slouží. To nebyli oběti socialistické výchovy, ale uvědomělí naplňovači nesvobody národa. To nebyli prostí blbci jako naše generace.

40% hlasů ve volbách v roce 1948 je snad sto? Nauč se počítat. Nějak ti chybí dalších šedesát. Co další "svobodné" volby, kolik tam dostali hlasů? A kdy byly?

Případ Babice, když vzpomínáš ten tebou tolik obhajovaný spis Mašínů ze strany StB, to je taky pravda komplet celá, co? Jako když jsi vzpomněl, že StB spis Mašínů podle mého celý předělala... Já netvrdím, že celý, ale to co pro ně bylo nepohodlné tam nedali. Jako třeba klasika dneska: ve spise ani zmínka o způsobu zajištění vrat u kůlny kde byl odcizen malotraktor...Páč tam visel zámek, že jo.

Já ti odpovídám na tvoje příspěvky, ty jen uhýbáš. Tak ty umíš hájit svoje názory?

Jinak kdepak je tvoje reakce na to, že jsi u mě posera? Posero! Nějak začínáš tlápat máčku. Tak jakého strýčka jsi měl za sebou, kvůli kterému jsi se měl tehdy dobře? No vytlač to, aby bylo jasno kdopak nám to tady Rudé Khméry obhajuje. Uhýbání, strach z vlastní minulosti, útočení na jiné co se nebojí přiznat, že byli blbí, to známe, to je psychologie, o které si tenhle "policajt" myslí, že ji nikdo nezná. Nebo spíš jak to tak čtu, on ani neví co píše a že je to takhle průhledné. Ty svoji práci neznáš, ale jiní ji znají. Jak se manipuluje třeba. Někteří se místo frází celý život chtějí učit.

Policajt se musí bát jen jediné věci - že se bude bát vlastního svědomí. U tebe to vypadá, že jsi to naplnil dokonale. Ty se nebojíš, že se budeš bát, ty se už bojíš.

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 1)
Poslat zprávu HAMMER 06:16:27 15. 07. 2011
default.png
JAMESCLC [2011-07-14 21:10:56]: Všechny tři případy co jsem uvedl mě nijak nevadí, aůe já jsem reagoval na slova kolegy, který píše, že pořádková drbanovi pohodila, kdežto kriminálka neé! No tak píšu že to neé. I když jsem znal "kriminalisty" co postupovali způsobem: "udělal jsi to?" Ne. Zapsal, nějaké souvislosti ve spise a další svědectví nic, drban se nepřiznává, spis odložit. A vedoucí to bral. Jo, hoch měl za sebou strýčka...

S tvými body 1 2 a 3 plně souhlasím. Takhle když to fungovalo, drban si to třikrát rozmyslel a oni to i sami říkali. Prostě strach je to jediné, co rodí disciplínu. Jediný fungující četník je ten, který má u těchto lidí respekt a přiznejme si, oni ničemu jinému než hrubé síle nechtěli rozumět. A znal jsem řadu případů, kdy se drban po takové otcovské zcela zklidnil a ještě to přiznával a světe div se, policajtovi veřejně děkoval.

Zmasírování myslíš čtení a studium literatury faktu, otevírání nových archivů s novými informacemi? Richter, Čvančara, Frolík... Maséři, co? Někdo kdo hledá odpovědi studiem historie je masér a ty se svými frázemi založenými na hospodských kecech máš recht. No ja. Jestli takto děláš policejní práci, nemůžeme se divit kam jde policie.
Já bych naproti toho tvého "zmasírování" postavil to, co se týká Vás, popíračů brutality komunismu: neznalost. Prostě nevím, neznám nic mimo stále opakovaných frází a mám hlavně krátkou paměť.

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 1)
Poslat zprávu DAX 23:55:06 14. 07. 2011
dax.jpg
ANDRAS [2011-07-14 02:32:22]:
Andrasi přesně řečeno.Poklona a naprostý souhlas.

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu DAX 21:35:55 14. 07. 2011
dax.jpg
HAMMER [2011-07-14 17:13:37]:
Hammere chlapče proboha někam si zajdi, dneska se to už určitě dá léčit...
A hele řeknu ti důvěrnou informaci, jenom pro tebe, můžeš to říci jenom Honzadovi, ten to asi taky neví....
K těm Mašínům. Tak ve skutečnosti to bylo tak,že všechny ty oběti v podstatě zmasakrovala komunistická Stb a všechny protokoly a výpovědi svědků včetně pitev zfalšovali a na ty neviné chlapce to narafičili v rámci totálně vedené třídní války proti celému národu, který v demokratických volbách v roce 1946 dal Komunistům celých 40% hlasů..
A Hammere i Honzade,proč proboha nejdete do politiky??? S vašimi jasnými a zcela zádsadovými a jedině pravdivými názory ,byste byli jistě přínosem při budování dnešního modrého kapitalismu po česku, který je úžasným přínosem pro obyvatelstvo této zemně...

Souhlasím (+ 1)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu JAMESCLC 21:28:31 14. 07. 2011
default.png
HONZAD [2011-07-14 13:27:22]:

Honzíku, takže vlastně kdokoli usmrtil bez rozdílu situace příslušníka SNB, nebyl vrah, ale bojovník za svobodu jako Mašíni? Za dob socialismu u nás totiž nebyli kriminálníci, ale jen bojovncící za svobodu? hahaha!

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 1)
Poslat zprávu JAMESCLC 21:10:56 14. 07. 2011
default.png
HAMMER [2011-07-14 16:40:50]:

Hammere, nemyslím si že by tu někdo z nás byl kovaný bolševik, ten by psal úplně jinak hochu, to akorát lidé zmasírování jako ty dnešním zkreslováním reality před 89 si to nemůžou přiznat, že ty strašný komunisti zase tak strašný nebyli. Kdokoli dnes řekne, že to před 89 bylo jinak a mnohdy i líp než dnes, je kovaný bolševik a nebo spíš gauner co zkresluje dějiny.

Jinak ty případy tedle "brutality" co si zde uvedl jsou spíš úsměvné. Divim se, že si nenapsal o tom jak se tři chlapi od kriminálky VB po službě sebrali a náhodně si vyhlídli 19letou holku a tu zmlátili do krve. Z toho cos uvedl, nevidím já osobně problém ani u jednoho případu.
Drban č.1 nespolupracoval, neuposlechl výzvy tak se k tomu donutil, příště už nejspíš spolupracoval hned od začátku ne?
Drban č.2 víš o něm něco víc? Vsadím se že to byla známa firma která si takové zacházení jedině zasloužila!
Drban č.3 Vrah? Co jiného s vrahem? Pokud tohle kluci z Brna dělali, bylo to ještě málo!

Takže, všechny 3 případy co si uvedl, jsou dle mne naprosto v pořádku a zacházení s nimi zcela odpovídalo.
A hlavně, já bejt drban a takhle semnou zacházet tak bych si svojí budoucnost začal rozmýšlet abych znovu nedostal. Ovšem dneska? Tobě jako poldovi se vysměju do xichtu, zkřivíš mi vlas? Jdeš sedět, no a co já? Zejtra mě pustěj a budu se Ti zase smát. Jo hochu to jsme to dopracovali, slušný člověk(civilista) se bojí, policista(představitel zákona) se bojí ale drban se směje do xichtu oboum. Hmm, když se nad tím zamyslíme. Jaká varianta je z těhlech lepší?

Souhlasím (+ 1)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu HAMMER 17:13:37 14. 07. 2011
default.png
DAX [2011-07-13 22:11:34]:
Hoši, propaganda je vlastní vám dvěma, melete jen svoje fráze. Já o tom, co i tady říkám, zdaleka nejsem pevně přesvědčený, protože tuším, že to bude ještě mnohem horší, ale prostě nemám jiné informace.
Já jsem nikdy neměl, nemám a jak to tak vypadá mít nebudu na drahé léčení. Prostě skapu. Tak jako spousty jiných za bolševika, kde než by se dovezl běžný lék z Německa, nechali se lidi v "bezplatném" zdravotnictví zdechat. Nemíním nadále vysvětlovat dospělému člověku, že ani přespotlamě není zadarmo. Pokud tobě někdy dal někdo něco zadarmo, přeju ti to po česku - udav se tím! :D Si dělám srandu ale víš jak to myslím. :D

O rudohnědé policii jsi mohl slyšet po každých volbách, kdy se z průzkumu vedeného u příslušníků PČR zjišťovalo, že policajti volí KSČ anebo nácky a to v hojném procentu.

Na mě řali Gestapo mockrát. Nemusíš mi to říkat. To jsem litoval, že nemám ten MG-42, abych jim ukázal, co to bylo Gestapo, hahaha!

Já jsem se dostal k této práci jako psovod a člen slušné dělnické rodiny s tím, že do KSČ nastoupím nebo spíše budu zagitován - ale to poslední jsem nevěděl. A zažil! A byl řešený na schůzi KSČ, kde bylo sděleno, že takoví lidé nemají u takového sboru co pohledávat - ale větščina tyhle lidi poslala do kelu... bohužel, kdyby mě vylili, dneska bych dělal za úplně jinší prachy )plně jinou práci v elektrice, chybí mi praxe kua... :D

Opravdu jsem nebyl ani v jikřičkách, ani v pionýru (na tom jsem ale jezdil) ani v SSM a to ani na vojně, kde tlak byl obrovský. Mám školní fotky, kde celá třída je v pionýrském jen já a ještě jeden spolužák nikoliv. A fakt mě ke sboru vzali! :D

Ty možná nic, ty muzikant, ale já bolševikům sloužil. A měl jsem za to, že sloužím vlasti. Ty máš s nějakýma oceněníma nějaký problém? Já teda žádný. Od bolševika ani od těch co jsou ve vedení policie dneska bych nevzal ani suchý rohlík.
Pukej si jak chceš, :D sloužil jsem bolševikovi, přísahal jim věrnost a to jak u sboru tak na vojně. Neznal jsem jinou alternativu.

U sboru neměli zdaleka všichni stranickou knížku, žvaníš nesmysly. Se mnou na tom koberečku byl další kolega, který komunisty nenáviděl otevřeně. A taky ho nevyhodili. Nebyl jsem žádná výjimka.

Kravina, že jsem se dozvěděl čemu jsem sloužil a že jsem zjistil že jsem rozhodně nedělal dobrou věc je to pro tebe, nebo rovnou zrada? U Policie ČR jsme taky dělali práci pro vedoucí, ne pro lidi. Tu samou jako u sboru. Se stejnýma vedoucíma. Jenže to už jsem se postavil. Takže ty mě můžeš v tomto políbit prdel, ty proletáři všech zemí! :D

Já netvrdím, že nemám čisté svědomí, ale omlouvat se za svoje chyby budu, to mě rodiče naučili. Jinak kádruješ mě tady jako pravý estébák (prej kriminálka) ale sám neuvedeš ani kousek z toho co jsi zač. Ty máš svědomí čisté, ty jo!!!! Ty se bojíš uvést co jsi zač, hovno čisté svědomí. Chybu se bojíš uznat, bojíš se uvést něco o sobě, bojíš se... Ty jsi polda?

Já v 89-tém klíčema necinkal, já netušil co se kua děje!!!! Jen jsem si nechal v den generální stávky připíchnout trikolóru na uniformu ve službě, ale nevěděl jsem co to znamená, netušil jsem o co jde!

Ty že jsi nasraný? Podívej se na mě! Já jsem kua nasraný! Ale bolševika, černoprdelníka ani fašouna volit nepůjdu. Jedna verbež. Víš co udělám? Jako dycky budu kroužkovat, když nebudeš blbý a budeš nasraný, uděláš to samé. Kalousek, lump s krví výsadkářů na rukou a další půjdou od válu, půjde od válu každý, kdo tam dneska straší, protože místo reforem dělají co? Okrádají nás dole. Nikdo z politiků, co udělali tyhle dluhy, za ně nebyl hnán k zodpovědnosti. Já dluhy nenadělal, dneska dělám všecko proto, abych tomuto státu neodváděl ale lautr nic. On bere mě, já beru jemu. U policie to nejde, tam můžeš jen nadávat - ale na sebe - co tam ještě děláš.


Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu HAMMER 16:40:50 14. 07. 2011
default.png
Honzo, ještě jsi si nedal říct a chceš přesvědčovat kované bolševiky? Oni se cítí těmi Honzátky a Kašíky, oni by tomu zvěrstvu sloužili i dneska stejně, jen kdyby se jim ten režim vrátil! :D :D
Podívej se jak Dax věří spisu tehdejší SNB. Takovému je zcela jedno, že ještě dneska (samozřejmě celá policie nejen on) křiví statistiky jak chce vedoucí, kdy spousty spisů vůbec neodpovídají realitě zjištěných skutečností na MČ, ale spis o Mašínech bude určitě čistá pravda!!!!
Jak tohle může dělat policajta? Policajt věřící takovému blábolu musí tu svoji práci kurvit den co den. Mě staří kusové učili od prvního dne, že "věřit" nebo "myslet" znamená hovno vědět. Policajt se musí sám přesvědčit a když nemůže, nemá dělat závěry. Za měsíc se totiž může ukázat pravda a uděláš ze sebe totálního blba.
Ty kecy o nikoho nemlátící kriminálce.... chytil se maník v objektu (hospodě) a začal se předběžně vytěžovat co a jak. Nechtěl se ale bavit. Říkám mu, aby si to rozmyslel, protože když řeknu, že se nechce bavit, dostane přes hubu, jen co dojede kriminálka. On mi nechtěl rozumět. Kluci dojeli, já řekl, že se s náma drban nechce bavit, kluci k němu došli, prásk a ležel i se židlí na zemi. Ne že bych jim to měl za zlé. Muselo to být, protože pak povykládal i co nevěděl.
Chceš jiný případ?
Zase chycený pašík, předvedený na služebně a sedící mezi dvěma lidma čekajícíma na občanku a svědkem v jiné kauze. Přijel kolík z kriminálky, zeptal se DS který to je, DS mu ho ukázal, kolega drapnul drbana za nohavici a táhnul ho takto po schodech nahoru do kanceláře.
Chceš ještě jiný případ, kecálku? Něco od mordparty třeba? Jak brňáci zametali podlahu s vrahem? Policie sestává z lidí, ne z andělů. Je to jen vzorek společnosti. S výjimkou Denvera teda.

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
 
O serveru Redakce Kontakty Inzerce Nápověda Podmínky

tvorba www stránek emocio