Přihlásit / Zaregistrovat se

Login
Heslo

Veřejná bezpečnost vs.Policie

Dobrý den, jako bývalý policista sleduji se zájmem situaci u Policie a i tuto diskuzi.Musím se přiznat, že za dnešních poměrů bych nechtěl sloužit. Mohu hodnotit práci a postavení jak Veřejné bezpečnosti, tak Policie, u obě jsem zažil.Je mi líto a je tristní, že dnešní policista má malé zastání jak u veřejnosti, tak bohužel i u orgánu státní moci, a pana Langera lépe nezmiňovat.Pachatel je na tom mnohdy lépe než zasahující policista. Vytáhnout nůž, pistol a použít ji proti policistovi (viz, skoro 100 zabitých policistů za nějakých 18 let), to si pachatelé hodně hodně rozmysleli ten kdo policistu usmrtil (taky si takový případ pamauji z 80 let), tak byl adept na provaz. To co se děje teď, že někdo zavolá hlídku v Brně, aby jí mohl napadnout, to je neuvěřitelný stav.
XJHX :: Datum založení: 14. 01. 2009 :: celkem 203 komentářů

 
Nejste přihlášen.

Do komentářů je možné vkládat obrázky umístěné kdekoli na internetu a videa z youtube.com; stačí před odkaz, na němž je obrázek/video umístěno, vložit příkaz IMG:/YT: (tedy například takto – IMG:https://www.policista.cz/files/obrazek.jpg, respektive YT:https://www.youtube.com/watch?v=v54xqBRqWFA).

Vložené komentáře mohou být skryty, pokud budou zcela mimo téma, nebo odstraněny, pokud budou v zjevném rozporu s právním řádem ČR, s „Pravidly a podmínkami používání stránek a uživatelského profilu na serveru policista.cz“ či s dobrými mravy.


Poslat zprávu HAMMER 06:57:55 16. 07. 2011
default.png
ANDRAS [2011-07-16 02:14:18]: Kdyby Hammer s Honzadem, tebou postřílení, sloužili komunistům, jsi hrdina. Že se změní ale podle tebe režim na totalitu a u lumpů jsi hrdina, no to si děláš srandu, mateřská školka diskuse.

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 1)
Poslat zprávu HAMMER 06:56:19 16. 07. 2011
default.png
DAX [2011-07-16 01:36:39]: Německo obsadilo naši zemi v roce 1939 po dohodě s Háchou, stav byl takový napůl legitimní. Komunisté si zemi uzurpovali stejně jako Němci před nima, vyhráli volby, ale mandát k jejímu ničení neměli. Neznáš jaksi historii. Honzátko i Heydrich byli stejně legitimní cíle. Honzátko i Kašík byli horší než okupanti, ti byli totiž vlastní co vlastnímu národu škodili aneb Poturčenec horší Turka.

Úžasné je, jak si hraješ s vlastní nevědomostí a neznalostí. Že je tu bordel o tom se bavit nebudeme, ale všude pracují lidi na základě něčeho jiného než dosazení totalitní mocí. Ti lidi tam do politiky byli náma zvolení, takže kdyby jsi chtěl někoho střílet, musel by jsi dneska začít od sebe. Sametová revoluce neměla být sametová a vymetení chlívka mělo proběhnout včetně pavučin u stropů.

Tvůj problém je, jak pořád čekáš jako nějaký cikán s nataženou rukou, že někdo mávne proutkem a celé to změní a někdo ti něco dá. A ono nic a furt nikdo nic nedělá... To je pakec, co?

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 1)
Poslat zprávu ANDRAS 02:14:18 16. 07. 2011
Andras.jpg
DAX [2011-07-16 01:36:39]:
Jak jsem psal ve svém dřívějším příspěvku, dnes vezmu samopal, a postřílím honzada a hammera, jsem vrahem. Zítra se změní režim, a jsem hrdinou.

Podle mého názoru, bych ale vrahem byl a zůstal, atˇ by byl režim jakýkoliv. Za komunismu se kradlo, loupilo a vraždilo, stejně jako dnes, a policie prostě byla potřeba. A o těch ostatních, jak říká dax, raději ani nemluvit....

Souhlasím (+ 1)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu DAX 01:36:39 16. 07. 2011
dax.jpg
HONZAD [2011-07-15 23:18:12]:
Honzade, tvoje logika je úžasná. Německo okupovalo a obsadilo naši republiku a jako cizáci s obecně známými úmysly se v této zemi chovali. Odboj proti okupantům byl tedy legitimní a oprávněný. Heydrich jako představit moci okupantů byl tedy legitimní cíl domácího odboje.
V době hrdiných akcí sokolíků Mašínů byla situace uplně jiná. Šlo pouze o politický boj o vedení státu vlastními lidmi. Honzátko a Kašík nebyli žádní okupanti a nebyli o nic víc zástupci státu ,než jsou dnešní policisté. Rozdíl je pouze v době. A účetní a hasič to snad nemá ani cenu vysvětlovat. Podle tebe je to stejné Heyndrich a účetní, nebo hasič. Heyndrich a čeký policisté(tehdy přislušníci SNB)
Podle tvojí logiky by tedy bylo naprosto legitimní,kdyby někdo dneska udělal přesně to co Mašíni ,proto,že dnešní protilidový režim ovládaný zločinci v modrém peří se mu taky nelíbí.
Asi by to byl podle tvojí logiky taky odboj.....
Opravdu úžasné...
Honzade přiznávám moje postoje jsou asi chybné...

Souhlasím (+ 1)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu GENERACNI-SPUNT 23:51:02 15. 07. 2011
default.png
No Honzade, psi štěkají, a karavana táhne dál. Já tě taky nemorduji tou dojmologií, jak udatná banda Mašínů bojovala v té Korei po boku vojsk OSN! Zase jsi si „vyzobnul“ jen to co se ti hodí. Pro tvůj klid, jsem ti měl napsat že si kupuji literaturu faktů, od západních autorů. A nikoliv od nějakého slévače či katechety z ÚSTRku! I když pravda, mimo ruské letecké literatury, mám i nějaké knihy o zbraních v originále od Žuka. Každý se sjíždíme na něčem jiném. A když nechceš, aby ti oponent omlátil práci o hubu, tak nemůžeš čerpat jen ze slátanin, kterými si někdo pouze zvyšuje svoji cenu v určité části názorového spektra (v lepším případě prodejnost). Když jsem psal o těch nových poválečných bezp.složkách v SRN (nebyla to jen policie), tak jsem také napsal „Krom dalšího,……To jen k tomu upravenému předpisu Říšské bezp.služby.Rozvádět poválečné Německo,tak to by bylo nadlouho, a ne nějakými obecnými frázemi na hraně urážek. Prakticky až do „přirozeného“ penzionování“ sloužilo v bezp. složkách i na vedoucích postech řada členů i „zlatých bažantů“ NSDAP (mnozí z nich čile pracovali i pro org. ODESSA) . O angažovanosti svých podřízených by jistě mohl pohovořit zakladatel BND pan Gehlen. Z hlediska lidských zdrojů v poválečném Německu,by se ostatně těžko hledal někdo jiný na tyto posty. Tak to s tou tehdejší denacifikací tolik nepřeháněj!

Souhlasím (+ 1)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu BINGO 23:37:44 15. 07. 2011
default.png
Nedávno byl Josef Mašín v show Jana Krause. K vidění je to na linku: http://www.iprima.cz/showjanakrause/videoarchiv a bylo to 10.6.
Určitě to, vzhledem k vaší debatě, není nezajímavé.

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu HONZAD 23:18:12 15. 07. 2011
honzad..jpg
daxi: Pokud nevidis integritu odboje (a odbojaru) proti rezimum (naci, komi), ktere v teto zemi nastolili diktaturu
(jen tak mimochodem, Masini, MLADI Masini, dostali po valce od Benese vyznamenani za odboj), tak nezbyva nez konstatovat, ze nejsi schopen analyzy zakladnich spolcenskych schemat.
A co hur, jsi schopen relativizovat jasne hodnotove postulaty jen proto, aby si nemusel priznat, ze tvoje postoje jsou chybne

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 1)
Poslat zprávu DAX 22:16:32 15. 07. 2011
dax.jpg
HAMMER [2011-07-15 06:31:10]:
Hammere na stupidní a urážlivě emotivní příspěvky nereaguji a nechávají mě v klidu, nestojí mě to za to, aby se ale tvoje vztekající se dušička cítila dobře tak ti přesto na tvůj oduševnělý příspěvek odpovím. Ano Hammere musím přiznat že si mě prokouknul , je to přesně tak jak píšeš. A je škoda,že si od policie odešel, možná by si na kriminálce, nebo u nově využívané policejní metody jasnovidců udělal kariéru...A Hammere vážně , máš pravdu v jednom. A to v tom, že se opravdu bojím. A to myslím vážně. Bojím se lidí s takovými názory a a reakcemi jako máš ty a kterých je dnes ve státní správě i mimo ni plno. Každej z nich byl přeci pomýlený ,nevěděl ,netušil,nikdy v ničem nebyl a dneska je každý těžkej demokrat a přesně ví jak to všechno bylo. Věř mi že věšení lidí na kandelábry bych se opravdu nechtěl dožít.
A Hammere pokud budeš chtít se mnou diskutovat ,tak jedině bez urážek a osobních výpadů.

Souhlasím (+ 2)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu DAX 20:50:31 15. 07. 2011
dax.jpg
HONZAD [2011-07-15 17:16:39]:
Jo jo Honzade je to těžké co...GŠ nepíše o ničem jiném, než o tom, že každý vládnoucí tajtrdlík každého režimu a tedy i vládnoucí tajtrdlíci současné úžasné demokracie, vytrubuje do světa pouze to co se mu hodí a to včetně interpretace historie. A to jak je vidět ty ani největší bojovník a znalec policejní práce SNB před 89 v tomto vláknu Hammer, který skoro v každém příspěvku se snaží o osobní urážky a vztekáním, namísto klidné argumentace, zcela nechcete , nebo odmítáte pochopit a uznat.
A pokud nevidíš rozdíl mezi Mašíny a parašutisty za války, tak je mi tě opravdu líto.

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 1)
Poslat zprávu HONZAD 17:16:39 15. 07. 2011
honzad..jpg
Gen špunte, ty tvoj dedukce, to je paráda! :-) takže od té doby, co se po roce 1989 vykládá historie jinak než ty jsi ji dostal do hlavy v dobách brežněvismu, tak od té doby je to celé špatně a vylhané, jo? :-):-)

Nebo jiná tvá báječná interpretace: To, že když německá policie v roce 1946 použila nějaky metodicky přípis z let války, tak je to důkazem kontinuity RSHA a povalečné německé policie?? :-)

Ty tvoje dedukce a a intrepretace mě někdy dokáží docela pobavit :-) Ale máš pravdu, poštuchování kolem Mašnu jsme si spolu tady užili dost před cca 2 rokama a koho zajímá, může vše zpětně dohledat.

Jen mě tak napadla jedna otázka, která mnohé vyjasní k té interpretaci.
Gabčík s Kubišem toho Heydricha: zabili nebo zvraždili?




ale

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 1)
 
O serveru Redakce Kontakty Inzerce Nápověda Podmínky

tvorba www stránek emocio