Přihlásit / Zaregistrovat se

Login
Heslo

Záleží na pravdě?

Ahoj, zdravím všechny, které upoutal můj příspěvek. Chtěl bych znát Váš názor, jako názor policistů na uvedené dokumenty při hledání pravdy o incidentech, které nikoho na světě neušetřily. Stojím pouze o svobodný názor, zajímá mě názor na dokumenty nikoli předsudky typu v televizi říkali.. Děkuji za Vaši pozornost! Hnutí Architektů a inženýrů za pravdu o 11. září --jak a proč konstrukčně a smysluplně http://video.google.com/videoplay?docid=-3219629169575348946 ZERO an invetigation into 9-11 --pochybnosti o všem kolem http://video.google.com/videoplay?docid=4912645040692509228 Kdo zabil Johna O´Neilla --neuvěřitelné souvislosti a hypotézy vynořující se z nich http://video.google.com/videoplay?docid=513298637753433738 Duch doby --něco pro zahřátí ( Tři díly 1. Křesťanství, 2. útoky 9/11, 3. Muži za oponou) http://video.google.com/videosearch?q=duch+doby&emb=0
MARTIN-PRAVDA :: Datum založení: 03. 02. 2009 :: celkem 74 komentářů

 
Nejste přihlášen.

Do komentářů je možné vkládat obrázky umístěné kdekoli na internetu a videa z youtube.com; stačí před odkaz, na němž je obrázek/video umístěno, vložit příkaz IMG:/YT: (tedy například takto – IMG:https://www.policista.cz/files/obrazek.jpg, respektive YT:https://www.youtube.com/watch?v=v54xqBRqWFA).

Vložené komentáře mohou být skryty, pokud budou zcela mimo téma, nebo odstraněny, pokud budou v zjevném rozporu s právním řádem ČR, s „Pravidly a podmínkami používání stránek a uživatelského profilu na serveru policista.cz“ či s dobrými mravy.


Poslat zprávu PAWELEK 20:14:25 05. 02. 2009
default.png
Děkuji za poklonu:-D a pak, že jsou poldové blbí...pche:)

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu NASEPTAVAC 19:14:32 05. 02. 2009
default.png
Páááni, vono se to tady pořád ještě řeší??? Tahle kravina? Pravda musí zvítězit :-), že Martine? No tak tady ti to nevyšlo, zkus to zase na jiném webu, třeba u učitelů ;-)

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu PIM-BURGER 18:54:10 05. 02. 2009
Pim Burger.jpg
Klobouk dolů!:-) Tvůj poslední příspěvek je asi ten nejlepší a nejsmysluplnější, co jsem na této diskuzi četl a připojuji se s žádostí...:-)

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu TREK 18:42:26 05. 02. 2009
default.png
jo jo

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu PAWELEK 18:33:44 05. 02. 2009
default.png
Nevidím sebemenší důvod proč bychom měli dále odpovídat tomuhle zjevně nemocnému pánovi... Ukojuje si zde nějaký svůj komplex, a proto, že už jej z jeho okolí nikdo nedokázal a nechtěl poslouchat, tak přišel otravovat tady. Váš problém na tento web vůbec nepatří a bylo by na místě celou diskuzi zrušit. Předem děkuji redakci za kladné vyřízení nejen mé prosby:)

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu KIMIC 18:04:37 05. 02. 2009
default.png
a tady je presna ukazazka zaslepenosti a ignorovani vseho co se nehodi do kramu. trek mu tam napsal seriozni otazky, a misto odpovedi nebo konkretnich udaju mu pan Pravda, ktery ma vse podlozene faktama, akorat poslal jen urazku, takhle se inteligentni lide nebavi pane pravdo :-) nicmene pokud je ucel nahnani ovecek pro tyto nesmysly, tak to ma spis opacny efekt, tyhle blaboly a urazky akorat lidi namichnou a zadny jiny efekt nemaji. je to jak nejaky onanista v parku co akorat uspokojuje sebe na ukor kolemjdoucich..

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu TREK 18:01:30 05. 02. 2009
default.png
No právě na moje otázky no comment. Na to už se asi nedá dokola papouškovat to co je uvedeno v těch dokumentech a dochází argumenty. Když znáš fyziku, tak to ostatním laikům můžeš polopaticky vysvětlit. Jenomže na to je zapotřebí znát VŠECHNY okolnosti. Pořád řešíš volný pád, aniž bys znal základní vlastnosti hmoty, budovy, která se řítila dolů a ani vlastnosti toho co ji v tom mělo zabránit. Podle tebe měly ty patra jen poskočit o těch několik metrů a ta budova by zůstala jen o trochu menši. A jinak by se vlastně nic nestalo. Tato debata není o fyzice a fyzikálních zákonech. Ty věříš tomu, že budova byla doslova podminována. Autoři dokumentu nepátrají potom jakym způsobem se mohla budova zřítit. Pouze se rozhodli, že budova je nezničitelná a lze ji vyhodit do vzduchu jen výbušninou - řízenou demolicí a na to jednoduše našroubovali různé líbivé teorie a to co mohli vidět v mediích. Ostatně o tom jsou všechny tyto dokumenty. Vystřihnu ze souvislostí určitá fakta. Z těch vytvořím kostru a na to nalepím další "zajímavé" údaje které s tím více méně nesouvísí. Jenomže to dohromady na první dojem a bez poznání skutečných souvislostí vytváří senzaci nebo třeba spiknutí. Připadá mi podivné, že už se nikdo nezabíval tím jaké množství trhaviny by bylo zapotřebí, jak by se na místo dostala, jak proběhla její instalace, kolik lidí a kolik času je na to vše potřeba. Jak to bylo zorganizováno a "pojištěno". A jak bylo vše utajeno. Protože nikdo nic neviděl. Oni prostě vychází z toho že budova je nezničitelná. A jen tak mezi náma. Já navrhovat budovy a některá třeba né zrovna moje by spadla i když byla vlastně "nezničitelná" tak budu zapírat, zapírat a vymýšlet cokoliv, aby se jakákoliv chyba nemohla hodit na mě. Protože nakonec by po mě mohli chtít, abych za své peníze přestavěl tyto "nezničitelné" budovy na skutečné pevnosti.

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu MARTIN-PRAVDA 17:08:42 05. 02. 2009
default.png
Všichni tady, zpochybňuji Zeitgeist, přitom tento uvádím až na konci dokumentů jako něco pro zahřání, protože vše shrnuje. Naproti tomu architekt Richard Gage spolu s dalšími odborníky je pravým opakem, analytické hledání pravdy, dává na misku vah vládní teorii a teorii řízené demolice. Koukni a pochopíš, je to lepší než doměnky a zatvrzelá víra v televizní noviny! Jako ostatní, jsi ochotný uvěřit televizi, že je možné aby dvě různě poškozené věže spadly stejným způsobem (nikoli aby se hroutily na nejvíce poškozené místo, hroutily se přímo do svého půdorysu), spadly cestou nejvyššího odporu přes svou vlastní hmotu, přes mohutnou konstrukci a to vše, bože drž se, rychlostí volného pádu, tedy tak, jakoby tato konstrukce pod nimi nebyla. Padaly rychlostí 11 pater za sekundu, hmmm to musel být mlýnek!:)))) Není problém si to vypočítat a porovna, že??? Pro treka, popisuješ věci o kterých si pouze myslíš a o fyzice nemáš ani páru, dále no comment.

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu HONZAD 15:53:35 05. 02. 2009
honzad..jpg
Dekuji ti nacelniku, ze si se me zastal!! :-)))))

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu LEEUWERIK 14:57:35 05. 02. 2009
default.png
Martin Pravda: Netuším, co si slibujete od otevření takového tématu zrovna na fóru, kde se pohybuje množství příslušníků bezpečnostních složek, kteří nedůvěru ke spekulacím mají v popisu práce. A Zaitgeist JE spekulace. První část o křesťanství se opírá o fakta, jejichž pravdivost a přesnost byla již napadena viz. zeitgeistchallenge.com/ Další časti dokumentu jsou již pouhé konspirační teorie. Ohledně WTC se veze na vlně tzv. 911 Conspiration (A dalším představitelem této konspirace je třeba dokument "Loose Change" z roku 2005) Tak tedy osobní názor ? "Dokument" Zeitgeist jsem shlédl několikrát. Pouhá konspirace co se vytvoří po každé takové události (Vražda JFK a spol.), oficiální zpráva o pádu WTC má hluchá místa, která umožňují "zaplnit" je takovými teoriemi. Tedy kontra teorie: www.popularmechanics.com/technology/military_law/1227842.html?page=1 pozn: Hodlám požádat administrátora webu, aby tuto diskuzi uzavřel. S bezpečnostní tematikou nemá tato diskuze nic společného.

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
 
O serveru Redakce Kontakty Inzerce Nápověda Podmínky

tvorba www stránek emocio