Před přečtením této "teorie" jsem nucen všechny upozornit, že jsem nesledoval žádné televizní zpravodajství ani jiná média, za kterými by mohli stát lidé odpovídající teorii spiknutí. Dokonce jsem se ani nezbláznil. O tom jak mohly padat věže v New York jsem poprvé a vlastně naposled četl a viděl ve výše uvedených "dokumentech"
Zde moje teorie založena na nedůvěře JAKÝCHKOLIV médií
Existovala skupina lidí, říkejme jim teroristi, kteří se rozhodli vytvořit HALOO. Ve světě neomezených možností (rozuměj USA) předstírali nadšení pro letectví a naučili se pilotovat letadla. Vybrali si cíle. Pořádně viditelné a možná ani nepředpokládali všechno dopadne a co jejich činy nastane. Usedli do letadel, v průběhu letu obsadily pilotní kabinu a směřovali na své cíle. Všechno šlo téměř hladce, bylo to jako v tom simulátoru od mrkvosoftu. Když letěli vstříc svým cílům, americký obranný system zafungoval podobně, jako by zafungoval u nás. Než někdo vydal rozhodnutí, bylo po všem. Tudíž letadla postupně zasáhla své cíle. Letadla letěla vysokou rychlostí, takže nejenže z nich moc nezůstalo, ale dokonce při nárazu narušily azbestovou ochranu ocelových pilířů. A protože jsem nebyl přímo na místě nemůžu vyvrátit, že nedošlo k jejich alespoň částečnému narušení. Samozřejmě si inženýři, kteří tvrdí, že to není možné, nebudou sypat popel na hlavu. Protože letadla byla plně natankována, lze předpokládat, že veškerý benzín neshořel při nárazu, ale jeho velká část zůstala hořet uvnitř budovy. Vlivem proudění vzduchu hořel výšší teplotou (situaci bych přirovnal ke kovářské výhni) a zapříčinil postupné narušení nosných prvků věže. Azbest který měl fungovat jako ochrana před žárem, fungoval, vlivem svého narušení v místě nárazu letadla, opačně. Konstrukce se nemohla chladit, protože od okolí byla izolována právě azbestem. Tudíž se v kovu, jako dobrém vodiči tepla, vysoké teploty a následné narušení konstrukce přenesly do větší části. Vše dospělo do fáze kdy to nosné prvky v místě nárazu neunesly a nepoškozená patra nad místem nárazu se jednoduše propadla. Jejich hmotnost byla velká a tlak při jejich nárazu na patra pod nima doslova obrovský. Konstrukce neměla možnost to vydržet. S každým propadnutím rostl tlak a hmotnost a jednostlivá patra nemají na rychlost pádu vliv. Situace by se dala přirovnat k obrovskému mlýnku. Na ocelové nosníky už teď nepůsobí jen vertikální síla pro kterou jsou konstruovány ,ale i horizontální která vznikla vlivem otřesu a přemýlání hmoty při pádu budovy. A nosníky praskají.Vše se proto hroutilo obrovskou rychlostí. Praskání nosníku a nárazy pater do sebe připomínají výbuchy. Protože vrchní zhroucená část se žene dolů velkou rychlostí a energie ji vytvořená se nemá kam ztratit zapříčiňuje něco co se podobá explozi i v nižších patrech pod ní. Přirovnal bych to k pumpičce na kolo nebo nafouknutému pytlíku který praskneme. Při hroucení budovy se uvolňuje obrovské množství energie. Protože se tato energie nemá kam ztratit projevuje se formou tepla. Teplo je tak vysoké, že se roztaví ocel, a ta je vlivem tlaku společně s prachem (suť, sklo, kov)rozmetána do okolí.
Vlivem obrovského tlaku a "mletí" suti při zhroucení budovy je vše rozemleto na malé kusy. A teplotu, která vznikla při uvolnění takové energie lze rozpoznat i nějakou dobu po neštěstí.
Tak a teď pojď do mě ať je po mě..