Opravdu snůžka nesmyslů, nesleduješ televizi, ale zajímavé, že televize podává naprosto stejný obraz tvého scénáře. Je v něm tolik omylů až to pěkné není. Jsou to absurdní tvrzení a věřím, že tvá osoba dokáže vymyslet i ještě absurdnější tvrzení. Vypíchnu nejdebilnější tvrzení:
1. americký obranný system zafungoval podobně, jako by zafungoval u nás. Než někdo vydal rozhodnutí, bylo po všem.
Americký obranný protivzdušný systém (NORAD) měl v roce 2000 přes 60 zásahů se 100% úspěšností. Odchýlí-li se letadlo ze svého kurzu a nevrátí-li se do něj zpět, nebo k tomu nedostane povolení, vypne-li svůj komunikátor.. letadlo musí být okamžitě pronásledováno stihačkami, viz stránky NORAD, průměrná doba vzletu je 5 až 10 minut, zpoždění se nepřipouští. 11 září jim trvalo 80 minut než vzlétly, až po útocích, ten den tento systém 4x selhal. Pentagon má dokonce, vlastní rakety země-vzduch, které se odpálí automaticky bez potřeby rozhodnutí třetí osoby. Stejně tak piloti mohou letadlo odstřelit jen na základě vlastního rozhodnutí, tedy kdyby byli ve vzduchu ani jedno letadlo by nenarazilo. Sakra kdo dal těm spiklencům takový nástroj do ruky????:)))
2. Letadla letěla vysokou rychlostí, takže nejenže z nich moc nezůstalo, ale dokonce při nárazu narušily azbestovou ochranu ocelových pilířů.
Ano konstruktéři, kteří navrhovali budovy (hovoří v dokumentu) tak je navrhovali aby vydržely náraz tehdy největšího letadla do kterékoli části budovy. Tehdy největší letadlo bylo boeing 707, do budov narazily boeing 757, co do velikosti, množství paliva a dosahované kinetické energie jsou totožné. Co podle tebe znamená to narušení azbestové ochrany??
PS: Viděl jsem na discovery chanel test, kdy byl vyslán vysokou rychlostí tryskový motor (vysoce pevný) proti speciální ocelovo betonové zdi, a ten motor způsobil jen mírné vydrolení betonu. Samozřejmě, že tyto zdi nebyly použity při výstavbě WTC, ale WTC mělo ocelovou konstrukci o váze 200 000 tun. Neměli bychom se až tak hrůzně domnívat co toto letadlo mohlo poškodit. Hliník je měkký, jediná mechanicky ničivá věc na letadle jsou motory.
3. Protože letadla byla plně natankována, lze předpokládat, že veškerý benzín neshořel při nárazu, ale jeho velká část zůstala hořet uvnitř budovy.
Letadla byla při nárazu plně natankována, tak to nám tvrdí i vládní zpráva a nikomu to není podezřelé. Takže tam vlastně jen doplachtila! Bravo treku! Jsi jejich člověk! Velká část paliva zůstala vevnitř jako ve vaně?:)
4. Vlivem proudění vzduchu hořel výšší teplotou (situaci bych přirovnal ke kovářské výhni) a zapříčinil postupné narušení nosných prvků věže.
Aha a ty máš informace o proudění vzduchu? O tom, že to tam bylo jako v kovářské v kovářské v kovářské výhni?:))) V optimálních podmínkách hoří letecké palivo teplotou 950 C, bežně jen 750 C, nejměkčí ocel ztrácí polovinu své pevnosti při zahřátí na 600 C. Ocel stejně jako jiné kovy je vinikající vodič tepla a 200 000 tun vážící ocelová konstrukce je skvělý chladič!!! Došlo k postupnému narušení nosných prvků věže (250 sloupů a z toho 47 ocelových 1,5x0,8 m (ty se lámou samy:)) a pak k jejich současnému přerušení:))), protože obě věže začali padat do svého půdorysu, jaká boží síla???:)))
5. Azbest který měl fungovat jako ochrana před žárem, fungoval, vlivem svého narušení v místě nárazu letadla, opačně.
Tohle tvrzení vůbec není předsudek??:)))))
6. Konstrukce se nemohla chladit, protože od okolí byla izolována právě azbestem. Tudíž se v kovu, jako dobrém vodiči tepla, vysoké teploty a následné narušení konstrukce přenesly do větší části.
Konstrukce byla izolována azbestem??:)) To taky není pouhopouhý předsudek??:))) To je zajímavé, člověk jako ty si myslí, že se taková konstrukce chladí převážně okolím??:))) Ta kovová konstrukce, kterou uvádíš měla hmotnost 200 000 tun, ano kov je vinikající vodič tepla, a tedy funguje jako chladič, rozvádí teplo ohně po celé konstrukci, tudíž tepelné zatížení snižuje, nikoli jej akumuluje na dvou třech patrech. Důkazem nechť je požár mrakodrapu z roku 2005 v Madridu, kde hořelo jasnými plameny na 20-ti patrech po dobu 20-ti hodin, kovová konstrukce neutrpěla. Stačí se podívat například na diagram železo – karbit železa, kdy a při jakých teplotách dochází k jakým materiálovým změnám v oceli!!!
7. Vše dospělo do fáze kdy to nosné prvky v místě nárazu neunesly a nepoškozená patra nad místem nárazu se jednoduše propadla.
Takže konstruktéři to vypočítali špatně?:) Víš například, když si zlomím nohu, spadnu na stranu zlomené nohy, když si zlomí obě naráz spadnu přímo dolů pod sebe, jak je tedy možné že u obou budov došlo k tomu, že selhalo všech 250 nosných masivních prvků naráz??:))))
8. Jejich hmotnost byla velká a tlak při jejich nárazu na patra pod nima doslova obrovský. Konstrukce neměla možnost to vydržet.
Budovy byly dle slov konstruktérů a návrhářů naddimenzovány na 20-ti násobek své váhy. Nemohla vydržet??:))
9. S každým propadnutím rostl tlak a hmotnost a jednostlivá patra nemají na rychlost pádu vliv.
Takže vlastně ta budova nakonec nebyla 20x naddimenzována, ale byla z papíru, patra nemají vliv na rychlost pádu??:))) A ty se nadnášíš???:))) Vlastně ještě, že v těch budovách našlapovali po špičkách!:))) Neexistuje aby takto mohutně vystavěné budovy spadly rychlostí volného pádu, tedy tak jakoby pod nimi tato konstrukce nebyla. Aby padaly cestou nejvyššího odporu, přes svou vlastní hmotnost!!:)) V přírodě se vše řídí cestou nejnižšího odporu!!! A pokud se podíváš na záběry pozorně, jeden vršek začal kolabovat tak, že se začal převrhovat, pak se ztrati l v dýmu a vše bylo na prach, nedopadnul.
10. Situace by se dala přirovnat k obrovskému mlýnku.
Myslíš situace popisující tvé rozumové pochody??:))) Nejde o žádný předsudek??:)))
11. Na ocelové nosníky už teď nepůsobí jen vertikální síla pro kterou jsou konstruovány ,ale i horizontální která vznikla vlivem otřesu a přemýlání hmoty při pádu budovy.
Takže ty víš, že ty nosníky jsou konstruovány jen pro vertikální sílu?:)))) Co je to přemýlání hmoty a jak vzniká???:))))) Budovy počítaly s nárazem letadla, ta tvá horizontální síla asi byla uvážena také!:)))))))
12. A nosníky praskají.Vše se proto hroutilo obrovskou rychlostí. Praskání nosníku a nárazy pater do sebe připomínají výbuchy.
Připomínají výbuch jo??:)))) Viděl jsi někdy test jak se trhá malinkatá ocelová tyčinka???:)) Já ano, je na to zapotřebí tahu desítek tun energie v tahu!!:)) V tlaku má ocel daleko vyšší pevnost!!:))) Azde nebily trubičky, ale 47 ocelových sloupů o rozměrech 1,5x0,8m a dalších 200 sloupů. Tyto že praskali jako třísky??? A hroutili se pod váhou vršku??:)))))))))
13. Protože vrchní zhroucená část se žene dolů velkou rychlostí a energie ji vytvořená se nemá kam ztratit zapříčiňuje něco co se podobá explozi i v nižších patrech pod ní. Přirovnal bych to k pumpičce na kolo nebo nafouknutému pytlíku který praskneme.
Juj, ještě, že máš tolik zkušeností s pumpičkou na kolo a praskajícímu pytlíku!:))) Všechno se sice podobá explozi, ale nemůže to být exploze, že???:))) No vláda se tuhle hypotézu ani nepokusila vyvrátit, vlastně ji sprostě ignorovala, jako ty!:)))
14. Při hroucení budovy se uvolňuje obrovské množství energie. Protože se tato energie nemá kam ztratit projevuje se formou tepla.
Takže došlo k přeměně tlakové energie na tepelnou v řádech stovek stupňů celsia???:))))))))) To bych si mohl možná rozdělat oheň praštěním kladiva do dřeva ne???:)))))))))
15. Teplo je tak vysoké, že se roztaví ocel, a ta je vlivem tlaku společně s prachem (suť, sklo, kov)rozmetána do okolí.
Jůůůů, taví se ocel!:)))) Teplota tání ocele je od 1500 do 3500 C podle typu ocele, teplota hoření leteckého paliva 750 C (v optimálních podmínkách 950 C (vím byla tam kovářská výheň:), přestože se některým osobám podařilo uniknout přes poškozenou oblast až dolů a v jedné z děr po letadle na věži je vidět žena, která unikla před kouřem. To je taky konspirace jako svině!!!:)))) Něco co padá pomocí gravitace se nerozmetává do okolí, zvláštěpak né 20-ti tunové části nosníků 200 metrů daleko!!! Přestože tam nebyl plyn a tlakové bomby, našli se lidé roztrhaní na 200 kousků a pod, to je legrace co???!!!:)))))
16. Vlivem obrovského tlaku a "mletí" suti při zhroucení budovy je vše rozemleto na malé kusy. A teplotu, která vznikla při uvolnění takové energie lze rozpoznat i nějakou dobu po neštěstí.
Mluvíš o mletí suti????:)))) A já, že to byl stavební materiál, konstrukční prvky!:)))) Rozemleto na malé kusy???? Na prach!!!:))) To je vážně zajímavé, že připouštíš, že 6 týdnů po události byla teplota v troskách o 200 C vyšší než teplota hoření leteckého paliva, skutečně totálně jasné!!!:)))))))))))
Jsi génius a zasloužíš cenu, otevřel jsi mi oči!!:))))))))))))))))))))
Vůbec to není scénář z televizních novin!!!:))))