Ahoj, řeknu ti tolik, že některé z těchto materiálů jsem dostal od vysokoškolského profesora. Víš nemůžu ti odpovědět na všechny tvé otázky, protože by jsi mě jednoduše nevěřil.. Dostal bych se asi do takové pozice jako Galileo Galilei kdyby prohlásil "A přece se točí!" před inkvizicí ve své době. Kdo chtěl poznat pravdu, musel jí dát příležitost, vysvětlil by ti zcela jednoduše jak funguje dalekohled, jaké jsou zákonitosti astronomie a astrologie a pak co by jsi si pomyslel o pravdě a o ostatních?
Stejně tak jako já při prvním seznámení se s těmito informacemi asi i vy, jste si řekli nebo si budete říkat, že to není možné, je to neuvěřitelné a absurdní, přečtěte si ještě prosím to co psal Platón a pak pochopíte proč se tolik bráníme pravdě, poznání podstaty. Pochopíte, že Platón tě velmi dobře znal, určitě Vám to přijde neuvěřitelně výstižné s Vaším postojem!
Platón žil více než 4 století před Kristem, v jednom ze svých nejznámějších děl popisuje proč jsou lidé takto „zabednění“ (bez urážky). Výstižně je zde popsáno postavení člověka ve světě jevů a ve světě idejí. Toto dílo je známo jako Podobenství o jeskyni a je napsáno formou dialogu Sokrata s Glaukónem (Ústava, 7. kniha, 514-516, zkráceno):
Sókratés: Představ si lidi v podzemním příbytku podobném jeskyni, která má k světlu otevřený dlouhý vchod podél celé jeskyně. V této jeskyní žijí lidé od dětství spoutaní na nohou a na krku, takže zůstavají stále na tomtéž místě a vidí jen rovně před sebe, protože pouta jim brání otáčet hlavu. Vysoko a daleko vzadu za nimi hoří oheň. Uprostřed mezi ohněm a spoutanými vězni vede cesta vzhůru, podél níž je postavena nízká zeď, jakoby zábradlí, které mají před sebou loutkaři a nad nimiž dělají své kousky. Podél této zídky chodí lidé a nosí všelijaké nářadí, které přečnívá nad zídku, podoby lidí a zvířat z kamene a dřeva, přičemž jedni z nosičů, jak se zdá, mluví, druzí pak mlčí.
Glaukón: Předvádíš podivný obraz a podivné vězně.
Sókratés: Podobají se nám. Myslíš, že by takoví vězni mohli vidět sami ze sebe a ze svých druhů něco jiného než stíny vrhané ohněm na protější stěnu jeskyně?
Glaukón: Jak by mohli vidět, když jsou celý život nuceni držet hlavu nehybně?
Sókratés: Tito vězni by nemohli pokládat za pravdivé nic jiného než stíny oněch umělých věcí.
Glaukón: Nevyhnutelně.
Sókratés: Kdyby jeden z nich byl zbaven pout a přinucen náhle vstát, otočit šíji, jít a podívat se nahoru do světla, mohl by to udělat jen s bolestí a pro oslepující lesk by nebyl schopen dívat se na předměty, jejichž stíny předtím viděl. Co by podle tebe řekl, kdyby mu někdo tvrdil, že tehdy viděl pouze přeludy? Nemyslíš, že by byl zmatený a domníval by se, že předměty tehdy viděné jsou pravdivější než ty, které mu ukazují teď?
Glaukón: Mnohem pravdivější.
Sókratés: A kdyby ho někdo odtud násilím vlekl skrze drsný a strmý vchod a nepustil by ho, dokud by ho nevytáhl na sluneční světlo, nepociťoval by bolestně toto násilí a nevzpíral by se? A kdyby přišel na světlo, mohly by snad jeho oči plné sluneční záře vidět něco z toho, co se mu nyní uvádí jako pravdivé?
Glaukón: Ne, alespoň ne hned.
Sókratés: Myslím, že by si na to musel zvyknout, kdyby chtěl vidět věci tam nahoře. Nejdříve by asi nejsnáze poznal stíny, potom samotné předměty. Dále by potom nebeská tělesa i samotnou oblohu snáze pozoroval v noci, dívaje se na světlo hvězd a měsíce. Nakonec by se myslím mohl dívat na slunce samo o sobě na jeho vlastním místě a mohl by též pozorovat, jaké je.
Glaukón: Nutně.
Sókratés: Potom by poznal, že ono je to, co způsobuje roční změny počasí a řídí všechno ve viditelném světě, a že je nějak původcem i všeho toho, co viděl tam dole.
Glaukón: Patrně by k tomu potom došel.
Sókratés: A co když pomyslí na své dřívější obydlí a tamější vědění a tehdejší své spoluvězně, nemyslíš, že by je litoval a sám sebe pokládal za šťastného, že se mu podařilo vyjít z jeskyně a nyní vidí všechno, jaké skutečně je?
Glaukón: Ba jistě.
…
Sókratés: Prostor, jevící se zraku, je jako to vězení jeskyně a světlo ohně v něm hořícího je síla slunce, výstup nahoru ke světlu a dívání se na věci nahoře pak chápej za vzestoupení duše do oblasti idejí. Bůh sám ví, jestli je uvedená představa pravdivá. Já to vidím tak: v oboru poznání je vidět na konci, a to jen obtížně, idea dobra, když je potom spatřena, tak se o ní soudí, že je původcem všeho. Všeho pravého a krásného, neboť i ve světě viditelném vytvořila světlo a jeho pána slunce, i v oblasti myšlenkové, kde je sama paní, poskytla lidem pravdu a rozum; musí je spatřit ten, kdo chce rozumně jednat ať v soukromí nebo ve společnosti.
Máte můj dík a tleskám Vám zda-li jsi se dočetl až sem!!!
Řekl jsi, že dnes to nikoho nezajímá, vím jak to myslíš, ono totiž nikoho nezajímá téměř nic, zajímájí ho jen peníze a jak si užít volný čas, zajímá ho jak si život užívat a nepřemýšlet, nebo přemýšlet tak, jak na něčem vydělat, jak na něčem ušetřit, jak na něčem vydělali jiní a podobně. Nikoho nezajímá smysl existence, smysl země, smysl přírody a ani smysl života. Podstata našich životů je přitom stejná, narodili jsme se jako lidé. A přitom se spousta lidí hrozí toho abychom si byli nějak podobní, každý se snaží být odlišný jak to jde, má svůj styl v tomhle a v támhletom, žijí stylově, pro styl. Nechci moc polemizovat jak moc svobodná byla volba toho, kterého stylu, samozřejmě v něčem spatříme zalíbení a není důvod si to odepírat, ale co do podstaty jsme všichni stejní.
A bohužel odmítáme znát pravdu o našem světě. Kdybych Vám řekl, že vláda žádné země nemá pro jistou skupinu lidí na světě žádný vliv, že ani Americká vláda na ně nemá vliv, že všichni Američtí prezidenti, kteří byli zavražděni veřejně kritizovali stejnou věc, která těmto lidem patří. A kdyby J. F. Kenedyho lidé slyšeli a poslouchali dokázali by toho společně opravdu neuvěřitelně mnoho. I proto nabývá jeho věta uplně jiného významu než si myslíte: „Neptej se co může udělat tvá zem pro tebe. Ptej se co můžeš udělat ty pro svou zem.“. Jenže dnes je to hold honba za penězma a za stylem o pravdu a skutečný život se nikdo nezajímá.
O pravdě rozhodneš vždy sám, uvidíš, že některé důkazy jsou neoddiskutovatelné, jiné polemizují a nejsou brané jako automaticky nejsprávnější. Jiné důkazy bortí vládní teorii. Na základě předložených důkazů jsou uvedeny hypotézy. Hypotéza je vysvětlení které vysvětluje naše pozorování. Některé vládní hypotézy se pak jeví jako lživé, protože popírají základní zákonitosti. O pravdivosti a pravděpodobnosti hypotéz taky rozhodneš jen ty sám.
Bojíš-li se, že ti tato pravda ublíží, pak ti říkám, že tě sejme a to nemluvím o 11. září 2001 to je jen špička ledovce a lidé co přitom zahynuli jsou jako prach na květině (vážím si jejich životů a omlouvám se za tu metaforu). Nebojíš-li se té pravdy a stejně se na to podíváš sejme tě to stejně, roztrhá to tvůj obraz dnešního světa na kusy tak jako když lidé poznali, že svět není placka, nemyslíš, že toto mi dává pádný důvod MLUVIT O TOM?
Vím, že pořád pochybuješ, vím to, vážně, pokládáš si otázku jestli nejsem nějaký duševně chorý, ale můj text se tak nejeví, tak možná jestli nejsem fanaticky věřící, odpovědí je, že jsem ateista. Tak proč? Copak může existovat něco tak záhadného v dnešním světě, který znáte skrz na skrz, copak Vám v něm může unikat něco tak podstatného a záhadného? A může někdo vyhodit 3000 lidí a svádět to na teroristy, začít války? Nesmysl? Já nejsem tak naivní přece??? Znám se??? Jestliže nezačnete uvažovat lidi, bude se to opakovat.. Uniká Vám to, a jestliže ze svého drahoceného VOLNÉHO ČASU obětujete čas těmto dokumentům a skutečně je pozorně shlédnete. Nikdo si na tomto nenamastí kapsu, to Vám musí být jasné, tak jaké jsou motivy? Prozřete! Zatím se mi každého podařilo přesvědčit, aby si ty dokumenty prohlédl a sami je dále šíří! Je důležité aby všichni znali pravdu! Oslovil jsem policisty, protože je to nejpočetnější pracovní skupina, měli by mít smysl pro pravdu a spravedlnost a můžou zajistit aby se to šířilo rychleji.
Teď povím něco k dokumentům, než aby jste si spálili prsty!
Hnutí Architektů a inženýrů za pravdu o 11. září
www.video.google.com/videoplay?docid=-3219629169575348946
ZERO an invetigation into 9-11 --pochybnosti o všem kolem
www.video.google.com/videoplay?docid=4912645040692509228
..doporučuji začít těmito dokumenty a doporučuji je shlédnout dvakrát. V prvním architekti a stavební inženýři, také demoliční profíci popisují a dá se říci do šroubku rozebírají všechny fyzikální zákonitosti kolapsu a všech doprovodných jevů. V druhém dokumentu jsou tyto věci zmíněné okrajově a naopak se zabívají dalšími okolnostmi útoků 11. září 2001.
Duch doby --něco pro zahřátí
www.video.google.com/videosearch?q=duch+doby&emb=0
..tento dokument je skvělý pro zahřání a se skládá ze tří částí, první jeho částí je křesťanství, nechci se nikoho z Vás věřících dotknout, víra je skvělá věc, mám víru v pravdu, v život, ve šťastný život, ve spravedlnost, víru v dobro, tak takové hodnoty má asi každé náboženství, ale já jsem ateista, neuznávám žádné náboženství na světě, ctím Vaši víru, tato část dokumentu rozebere text bible a ukáže kolik z křesťanství je skutečně vykonstruovaného za účelem získání moci, věřícím se omlouvám budete opět v Platónově jeskyni. Druhá část se věnuje také útokům 11. září 2001 a třetí část poukazuje na to kdo na tomto profituje, na tom jak všechny války mají společný jmenovatel a na tom jakou roli v tom hrajete vy.
Kdo zabil Johna O´Neilla --neuvěřitelné souvislosti a hypotézy vynořující se z nich
www.video.google.com/videoplay?docid=513298637753433738
..tohle vlastně ani není dokument, ale hraný film, zabívá se tím, jak se tohle vše mohlo uskutečnit, proč se to uskutečnilo, řeší především to jak funguje přerozdělování moci v různých institucích, o korupci takových lidí a vytváří hypotézu, o které musím i já ještě dosti pochybovat. V tomto filmu opravdu není nic hmatatelného, přesto jeho výsledky šetření vedou ke stejné skupině lidí. Tento film je extrémně nevhodný pro začátek. Autoři tohoto filmu se snažili zobrazit výsledky svého mnohaletého šetření. Výsledky jsou neuvěřitelně šokující.
Tak a teď se zase a znova vynořuje otázka, proč tohle všechno?
Odpověď najdeš sám, v jednotě je síla, hlas lidu má moc.
Budu končit citátem Jimiho Hendrixe:
„Až síla lásky překoná lásku k moci, svět pozná mír.“