Přihlásit / Zaregistrovat se

Login
Heslo

předjíždění na plné čáře

aneb hoši od dopravky na Gessig nahrála maníka, co předjížděl na plné čáře. Zastavili ho, nějaké chybějící zasalutování to je dneska prkotina, vyžádali si od něj doklady a prej: sepíšeme oznámení, porušil jste ustanovení § 17 odst. 5 zákona 361/2000 Sb. Hoch mi volal hnedka telefonem, protože ten paragraf je papíry hned do čistírny. Říkám mu: na tak 17/5... naposledy se pomazli s řidičákem, najdi si fleka kde nemusíš jezdit... Jenže jak maník začal vykládat co a jak, stalo se to na hlavní silnici, přehledný úsek 500 metrů bez překážek vidí před sebe, nic v protisměru nejelo, nijak neohrozil toho co předjížděl... Hm, tak § 4 písm c), to není na papíry, zeptej se toho poldy jakým jednáním jsi ten 17/5 porušil? Tak maník dotaz, polda slyšitelně i přes ten telefon říká: předjíždění na křižovatce. Já mu říkám: ale ty jsi jel po hlavní. Polda na to: tak na přechodu pro chodce. Maník: Tam žádný přechod není. Ptám se: Jak zní skutková podstata v oznámení toho poldy co sesmolil? Hoch mě říká: on mi to nechce dát přečíst, prej až u správního. Dej mi ho. S nikým mluvit nebudu. Tak se ho zeptej, jestli mu nic neříká povinnost seznámit tě se skutkovou podstatou toho co jsi udělal a poučení o tom, že se máš mimo jiné právo písemně na zadní stranu formuláře nebo kam to dneska je vyjádřit k jeho oznámení. Tak mu to hoch tlumočí a polda říká: (všechno jsem to slyšel v telefonu) Nic vám ukazovat nemusím... Ptám se: herdek, co to je za vola, kolik má roků asi tak? Prej asi třicet. Co si má takový člověk myslet? Proč někdo posílá do terénu blbce, co neznají zákony a když už je neznají, proč jim někdo neřekne, aby nedělali nic, čím si nejsou na tuty jistí? Jak může existovat policajt, který neví, že musí člověka podezřelého z přestupku poučit? Chápete to někdo? Jsem zvědavý, jestli tohle oznámení pošlou.
HAMMER :: Datum založení: 26. 06. 2009 :: celkem 68 komentářů

 
Nejste přihlášen.

Do komentářů je možné vkládat obrázky umístěné kdekoli na internetu a videa z youtube.com; stačí před odkaz, na němž je obrázek/video umístěno, vložit příkaz IMG:/YT: (tedy například takto – IMG:https://www.policista.cz/files/obrazek.jpg, respektive YT:https://www.youtube.com/watch?v=v54xqBRqWFA).

Vložené komentáře mohou být skryty, pokud budou zcela mimo téma, nebo odstraněny, pokud budou v zjevném rozporu s právním řádem ČR, s „Pravidly a podmínkami používání stránek a uživatelského profilu na serveru policista.cz“ či s dobrými mravy.


Poslat zprávu MURAY 21:48:51 28. 06. 2009
default.png
Chapu, ale kdyz me treba zastavis, ja, ikdyz mam odslouzeno par mesicu stahnu okno, s usmevem pozdravim ukazu placku poptam se jak to jde atp. ? Tak ti to bude tak vadit ? Budeme se vsichni okradat o penize. To bude asi nejlepsi.

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu X1-RAY 21:41:56 28. 06. 2009
default.png
Ja docela Pecu chápu, dneska má většinou největši "placku" ten, kdo má odslouženo h... a mává s ní tak zběsile, že zapomene i slušně pozdravit.

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu MURAY 20:57:00 28. 06. 2009
default.png
Peco. Nezlob se na me kolego, ale docela si protiřečíš. Na jednu stranu chces, aby mezi policisty fungovala kolegialita a na druhou ti hrozne vadí mladí policisté kteří na zastavení mávají služebákem. Samozřejmě, že se bavím o těch, kteří slušně pozdraví a prokážou se služebním prukazem.

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu PECA 20:04:56 28. 06. 2009
Peca.jpg
tak předně jsem nikdy neřekl, že to byla DI z D1, ale to není podstatné. Já vím, že si kolegové dělali svoji práci, možná si myslím, že trochu horlivě. U radaru jsem měl možnost taky stát, takže vím jak to funguje, ale pokud vedení na Moravě žije z toho, kolik poldů nachytají, tak je to smutný. Když já si budu dělat horlivě svoji práci a každého kolegu, který chybuje pošlu k potrestání nadřízenému budeme všichni potrestaní a konečně by jsi mohl být ty a veřejnost spokojení. Pokud si myslíš, že jsem jeden z těch co se ohání plackou, tvůj názor ti vyvracet nebudu. Prostě se stalo, ale na kávu jsme skutečně nejeli :-) Budeš-li neustále pracovat pod tlakem z jedné i z druhé strany, sám jednou jistě uznáš, že se někde musí malinko ubrat. Mladší kolegové mávající služebákem na pozdrav mi vadí taky, ale myslím si, že po více jak 15ti letech služby už bych mohl být svéprávný a vědět co dělám. Pozn. kolega který řídil, slouží stejně dlouho a rovněž služebákem nemává :-) Je to hodně od diskuze o předjíždění na plné čáře, mrzí mě, že jsem se o tom vůbec zmínil. Moje chyba.

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu HAMMER 18:34:05 27. 06. 2009
default.png
tak bych přes něj tomu blbci v uniformě sdělil, že buď ten telefon veme a domluvíme se aby mu to sedělo, nebo než se stačí vrátit na oddělení bude tam na něj čekat inspekce. Takhle udělal ostudu četnictvu, když to pošle ohrozí i svého parťáka, protože i toho budou vyslýchat. Samotné porušení dopravní značky by´t zákazu předjíždění nemůže být důvodem pro odebrání řidičáku podle § 17/ 5 z. č. 36/2000 Sb. páč § 22/1 f) bod 7 z.č. 200/90 Sb. jasně odkazuje na porušení zákona 361/2000 Sb. a ne vyhlášky 30/2001 Sb. Bacha na to, hoši. Jinak jsem často skřípal zubama, když se z blbce parkujícího na invalidech vyklubal polda, dokonce jsem na některé takové idioty i křičel, ale nikdy jsem nikoho neposlal nadřízenému. Čehož lituju, měl jsem to udělat, protože řada z nich nebyli kolegové, ale chátra setřepaná někde ze stromů k pohraniční.

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu HAMMER 18:26:00 27. 06. 2009
default.png
ale má to velice jasný důvod: do toho verku už dneska cca tři roky nikdo z řadových nemůže vlézt, jen vedení, takže na místě poldové nemají možnost to smáznout, ani vlastnímu bráchovi ne. Ti hloupější to berou na manželku a zacálují, ti chytřejší se domluví, že je hlídka z nějakého důvodu nemohla zastavit a pak už následuje osoba blízká.

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu LIN 18:20:56 27. 06. 2009
default.png
No jasne a jeste mu pokynu at stahne okno vytahne ruku a kdyz projede kolem me placnem si "petku" ne? :), neblazni Oute, moc to hrotis:). Ja jen rikam, ze jsem clovek a nepokutuju za kazde situace.

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu JAN_P 18:20:11 27. 06. 2009
default.png
asi jsi mě úplně nepochopil, nejde mi o to buzerovat lidi za každou blbost, případně z lidí ždímat prachy na pokutách a když se něco dá řešit domluvou. Já jsem poukazoval na to, že se má všem měřit stejným metrem. Jestliže potrestám 10 civilů za stejnou věc, tak musím za stejnou věc "potrestat" i jedenáctého, byť je to třeba kolega ve služebním autě - o trestu samozřejmě rozhodne jeho nadřízený, ale je mou povinností to zdokumentovat a příslušným postupem předat dál. Znovu, ti kluci z Moravy z D1 dělali to co mají a předepsaným způsobem. Ono je jako málo případů, kdy je v TV nebo novinách naše auto vyfocené tu v zákazu vjezdu, stojící na přechodu, v zákazu zastavení nebo řítící se vyšší než povolenou rychlostí? Tohle pak ve spojitosti s tím, že každej ví, že polda nad poldou přivře oči vede k tomu, že se na nás lidi dívají skrz prsty a bez jakéhokoliv respektu.

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu OUT 18:13:25 27. 06. 2009
Out.jpg
Nevím proč vašemu kolegovi podsouváte nějaký buzerování lídí apod. O tomhle vůbec nemluví, mluví o tom že zákony platí pro každého! I pro policistu. Jasně, nějaká buzerace kolegy je nesmysl, dohodnout se dá vždycky, i civilovi můžete dát domluvu. Ale znám osobně min. 2 policisty co předpisy porušují vědomě a sází právě na to mávání plackou. Jinak z vás všech co tady dupete nožičkama aby ste mohli jezdit rychle a nebáli se kolegy že vás oznamí tak ja má, by měl ministr Pecina a Komorous jistě radost. A vždyt je máte tak rádi. lin: A co je to bezhlavě? Jak te tu právě poslouchám, tak ty bys proti tomu kolegovi nešel ani kdyby jel v obci kilo:)

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu VLKISEK 17:49:52 27. 06. 2009
default.png
takových jako ty jsou mraky, dávaj tisícikorunový pokuty za různý pofidérní zákazy stání , zastavení a pod. Umíš si představit kdyby ti někdo vzal dva tisíce z platu???to je jídlo na celý týden...trošku solidarity a rozumu u téhle práce..přece tu nejsme od toho, aby jsme lidi buzerovali a ždímali z nich peníze,ale aby jsme zajištovali poctivým lidem pomoc...bohužel mi připadá, že někteří kolegové si přišli k policii léčit mindráky:((

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
 
O serveru Redakce Kontakty Inzerce Nápověda Podmínky

tvorba www stránek emocio