Přihlásit / Zaregistrovat se

Login
Heslo

předjíždění na plné čáře

aneb hoši od dopravky na Gessig nahrála maníka, co předjížděl na plné čáře. Zastavili ho, nějaké chybějící zasalutování to je dneska prkotina, vyžádali si od něj doklady a prej: sepíšeme oznámení, porušil jste ustanovení § 17 odst. 5 zákona 361/2000 Sb. Hoch mi volal hnedka telefonem, protože ten paragraf je papíry hned do čistírny. Říkám mu: na tak 17/5... naposledy se pomazli s řidičákem, najdi si fleka kde nemusíš jezdit... Jenže jak maník začal vykládat co a jak, stalo se to na hlavní silnici, přehledný úsek 500 metrů bez překážek vidí před sebe, nic v protisměru nejelo, nijak neohrozil toho co předjížděl... Hm, tak § 4 písm c), to není na papíry, zeptej se toho poldy jakým jednáním jsi ten 17/5 porušil? Tak maník dotaz, polda slyšitelně i přes ten telefon říká: předjíždění na křižovatce. Já mu říkám: ale ty jsi jel po hlavní. Polda na to: tak na přechodu pro chodce. Maník: Tam žádný přechod není. Ptám se: Jak zní skutková podstata v oznámení toho poldy co sesmolil? Hoch mě říká: on mi to nechce dát přečíst, prej až u správního. Dej mi ho. S nikým mluvit nebudu. Tak se ho zeptej, jestli mu nic neříká povinnost seznámit tě se skutkovou podstatou toho co jsi udělal a poučení o tom, že se máš mimo jiné právo písemně na zadní stranu formuláře nebo kam to dneska je vyjádřit k jeho oznámení. Tak mu to hoch tlumočí a polda říká: (všechno jsem to slyšel v telefonu) Nic vám ukazovat nemusím... Ptám se: herdek, co to je za vola, kolik má roků asi tak? Prej asi třicet. Co si má takový člověk myslet? Proč někdo posílá do terénu blbce, co neznají zákony a když už je neznají, proč jim někdo neřekne, aby nedělali nic, čím si nejsou na tuty jistí? Jak může existovat policajt, který neví, že musí člověka podezřelého z přestupku poučit? Chápete to někdo? Jsem zvědavý, jestli tohle oznámení pošlou.
HAMMER :: Datum založení: 26. 06. 2009 :: celkem 68 komentářů

 
Nejste přihlášen.

Do komentářů je možné vkládat obrázky umístěné kdekoli na internetu a videa z youtube.com; stačí před odkaz, na němž je obrázek/video umístěno, vložit příkaz IMG:/YT: (tedy například takto – IMG:https://www.policista.cz/files/obrazek.jpg, respektive YT:https://www.youtube.com/watch?v=v54xqBRqWFA).

Vložené komentáře mohou být skryty, pokud budou zcela mimo téma, nebo odstraněny, pokud budou v zjevném rozporu s právním řádem ČR, s „Pravidly a podmínkami používání stránek a uživatelského profilu na serveru policista.cz“ či s dobrými mravy.


Poslat zprávu MARTIN-CZE 17:34:40 27. 06. 2009
martin.cze.jpg
Souhlas s Tin a Vlkisek.

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu LIN 17:23:52 27. 06. 2009
default.png
No me k tomu napada takovy jiny uhel pohledu. Kdyz zde casto napr. Out (ahoj kamarade zdravim:) a podobni hlasaji neco o tom, ze spousta policistu se chovaji jako nadlide a NEJSOU jako bezni lide a ze by si prali aby tomu tak nebylo tak prave rikam Ano, jsem jen clovek, clovek, ktery cti sve povolani, cti sve kolegy (neplest s tou vasi falesnou solidaritou jak ji tu porad dokola omilate) a prave proto nepujdu po kolegovi bezhlave jen proto, abych dokazal jaky jsem tvrdak ze do puntiku pokutuju vsechno a vsechny. Ne jsem jen clovek a proto umim i jineho cloveka (ne jen kolegy policisty) nepokutovat a resit to lidsky, domluvou..resp. okamzite to neresit styl oznameni atd...mejte se..

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu JAN_P 16:40:40 27. 06. 2009
default.png
nemám důvod si myslet, že jste spěchali na oběd nebo za zábavou, prostě jste asi někde museli v nějakou dobu být. Pes je zakopanej jinde. Desetitisíce lidí dnes a denně někam jezdí, pro někoho pracují, někde v nějakou dobu musí být a když ne, tak jim třeba uteče obchod za hodně peněz nebo jim uletí letadlo. A tito povětšinou slušní lidé občas přitom sešlápnou víc nohu na plyn, tu předjedou nebo zastaví, kde se nemá. Jenže pokud je toto jejich jednání prokázáno, tak prostě následuje trest a nic jim není platná výmluva, že po nich dupe šéf, že musí v tolik a tolik být tam, jinak jsou bez prémií... Nebo snad mám poradit všem svým známým, kteří policisti nejsou, ať se po spáchání přestupku vymlouvají na to, že kdyby to samé udělal policista v pomalovaném autě, tak mu ještě zasalutují? To pak klidně můžem zrušit dopravku, protože nač vyhazovat peníze za radary, alkoholtestery, letové hodiny vrtulníku, platy dopraváků...

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu VLKISEK 16:29:41 27. 06. 2009
default.png
Nejhorší je, že takový jelimani jako jan_p pak tou plackou mávaj jako první:((Jestli se začnem oznamovat navzájem, tak to už je vážně konečná!!!neříkám alkohol, ale zbytek se vždycky nějak dá ....

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu TIN 16:09:08 27. 06. 2009
default.png
No to zírám pan je moralista.. Tak oznamuj ale jednou na to dojedes. Ale o tady tomto tématu přece nebudem diskutovat na veřejném fóru kde má přistup kdejaký civilni šťoural! Zamysli se nad sebou..

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu JAN_P 15:55:33 27. 06. 2009
default.png
Proč označuješ kolegu, kterej dělá svou práci tak, jak má pitomcem? Tady se přece nebavíme o tom, jestli někdo někoho bezdůvodně buzeruje, ale o tom, že když je zjištěn přestupek nebo jednání, které má znak přestupku, tak se má řešit bez ohledu na to, jestli ten, kdo je z jeho spáchání podezřelý je vybavenej plackou nebo ne, jestli to bylo v pomalovaném nebo nepomalovaném autě... Kde má jako být ta hranice, kdy by se měly "kolegiálně" přivřít oči a takzvaně nic nevidět? Při překročení rychlosti do 10 km/h...nebo až po 30 km/h? Při zjištění alkoholu do 0,5 promile nebo do 1 promile? Při krádeži do tisíce Kč nebo dvou tisíc? Tudy cesta fakt nevede. Překročení povolené rychlosti nebo předjíždění na zákazu nebo zastavení/stání na zákazu - to jsou ukázkové případy - když měřím rychlost a pokutuju 10 řidičů, kteří překročili o x km/h a jedenáctým hříšníkem je policista, který překročil taky o x km/h, tak jako policista, musím postupovat stejně - jediný rozdíl je zde, že tím "stejně" je řešení jednání, které má znaky přestupku, a to standardním způsobem podle služebního zákona.

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu PECA 15:43:33 27. 06. 2009
Peca.jpg
že jsme jeli někam na kafe nebo na výlet, asi tak. Sice jsem neřídil, ale kupón vlastně ani nepotřebuji, protože podmínkou k výkonu to není. Takže se na to prostě příště vy... a ať si tam jede kdo chce. Jestli chce někdo zlehčovat plnění služebních povinností, tak prosím, ale tohle už mě vážně začíná vadit. Oute pro klid tvoji duše plackou nemávám prakticky nikde, nemám to ve zvyku.

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu TIN 15:13:01 27. 06. 2009
default.png
Pánové a jsme tam kde jsme nechtěli..v p... Jestli se začneme navzájem podělávat tak to je konec! Bych chtěl vidět toho pitomce co oznámí kolegu? To se fakt děje?? A na Moravě nebo to je plané čeření vody?

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu OUT 15:06:18 27. 06. 2009
Out.jpg
jan_p: Naprostý souhlas Vlkisek: Hm, protože si je sám peče neasi. Tězko přijde do jinyho pekařství a řekne "Já sem pekař, od fochu, takže za housky tu platit nebudu." Takže asi tak:)

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu X1-RAY 14:34:31 27. 06. 2009
default.png
Patoši jan_p mě předběhl, ale to je fakt rada nad zlato, hlavně pro "kontrolní". Jestli tohle napíšeš do úřeďáku, tak jsi vlastně udělal práci za ně. PS: "je-li to nezbytně nutné k plnění úkolů stanovených zvláštním právním předpisem"

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
 
O serveru Redakce Kontakty Inzerce Nápověda Podmínky

tvorba www stránek emocio