Přihlásit / Zaregistrovat se

Login
Heslo

Není mediální kritika policejního zásahu v Ústí účelová? (REDAKCE)

Není mediální kritika policejního zásahu v Ústí účelová?

Foto: Ilustrační, policista.cz
Všechny důležité sdělovací prostředky přinesly v minulých dnech informace o bezpečnostním opatření, které Policie ČR prováděla během víkendu  v Ústí nad Labem. O chystaném opatření jsme informovali zde. Akce nakonec proběhla, aniž by policie musela proti účastníkům shromáždění zakročit. Zákrok musel být veden pouze proti některým odpůrcům shromáždění, popřípadě osobám, které se v blízkosti shromáždění vyskytovaly z jiných důvodů.
Autor: Dušan Stuchlík
Publikováno: 22. 04. 2009
zpět na článek

 
Nejste přihlášen.

Do komentářů je možné vkládat obrázky umístěné kdekoli na internetu a videa z youtube.com; stačí před odkaz, na němž je obrázek/video umístěno, vložit příkaz IMG:/YT: (tedy například takto – IMG:https://www.policista.cz/files/obrazek.jpg, respektive YT:https://www.youtube.com/watch?v=v54xqBRqWFA).

Vložené komentáře mohou být skryty, pokud budou zcela mimo téma, nebo odstraněny, pokud budou v zjevném rozporu s právním řádem ČR, s „Pravidly a podmínkami používání stránek a uživatelského profilu na serveru policista.cz“ či s dobrými mravy.


Poslat zprávu HONZAD 11:25:15 28. 04. 2009
honzad..jpg
Out: No, ja bych ten Janov radej moc neotviral. Nikdo par dost zasadnich veci co se tam odehrali nevysvetlil a uz asi nikdy nevysvetli, vcetne zdroje konfliktu a bleskoveho zasahu, ktery eskaloval nasili do celeho okoli, no zkraka je tam par veci ktere asu zustanou naveky jen v hlavach zodpovednych osob.... Jo, a ostatne proc mluvis o Janove a ne o Usti a dalsich akcich, kde ze strany DS a NO bylo dusledne dbano na klid a poradek? ... To ja jen na okraj. DS a NO rozhodne nejsou moje krevni skupina, ale kdyz uz se o tom mluvi, tak by se to melo vzit ze vsech stran a neskakat na psek tomu, co nam politicky korektni Kocab a pani novinari cpou..

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu OUT 06:21:44 28. 04. 2009
Out.jpg
Stenli Kluci z NO a Delnicky strany respekt k policii mit nemusej? Anebo se to projevuje fyzickejma utokama jako v Janove apod?.-)

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu HANTA 22:08:54 27. 04. 2009
default.png
Aha tak to jsem, Pime,v obraze,nakonec jsem byl i navrhovatelem na tom vláknu. Přišlo mi to už moc.

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu STENLI 18:24:59 27. 04. 2009
default.png
Andras: v civilizovanym svete ano, tam to bezny je..tam je dokonce policista uznavanej a obcan z nej ma respekt. U nas sme diky vlade, vedeni..celkove tem co sachujou s policii, obcanum nejspis jen pro smich...takze sem dospeli diky ruznejm Havlum atd. No a mozna,, trochu si prisadim, je kolem toho takovej poprask, ze slo o cikany...

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu PIM-BURGER 14:26:33 27. 04. 2009
Pim Burger.jpg
Hanta Ale jo,klidně to necháme..:) Každopádně co jsem slyšel, tak si 2x rozmyslím, než přejdu na červenou..:) Mazal se tu příspěvek v diskuzi. Autor v něm počastoval policisty pár nevlídnými slovíčky, pár tvých kolegů mu to vrátilo a tak se to radši smazalo..:)

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu HANTA 11:54:44 27. 04. 2009
default.png
Pime to fakt necháme někomu z VS. Osobně si myslím, že si vězně platíme všichni, jen se z nás kouří. Pokud mám info, tak vězeň maká, jen když chce. A to je prostě podle mne špatně. A tady se něco mazalo? Zase jsem o něco přišel? :-))

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu PIM-BURGER 18:10:20 26. 04. 2009
Pim Burger.jpg
Generační špunt To je pravda, že jsi nejmenoval, ale ono se to právě týkalo i u těch osob práce se štítících jen těch, co kočovali. Oboje však vycházelo ze zákona o potulných cikánech, tak jsem to chtěl vysvětlit i proto, aby zase někdo mě nebo nedejbože četníky neobviňoval z rasové diskriminace a trošku i proto, aby mě nesmázli, když už jsem toho tolik popsal...:-)) Co se týče tam toho příspěvku, tak s tebou dokonce i souhlasím, taky mi přišel jako volání do ztracena. Jen nehaň mlácení prázdné slámy-na nedělní podvečer celkem zábavná zábava...:-))

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu GENERACNI-SPUNT 18:01:44 26. 04. 2009
default.png
re Pim Burger ....už jsem měl strach že jsi si ten „víkend“ nějak prodloužil a že se ani nebudeš snažit „dočůrat výše. Jen taková drobnost, já jsem u těch osob štítících se práce žádné etnikum nejmenoval.Např. „světští“ měli také maringotky. No a k té agresivitě, tak strašné to zase nebylo. Nemám ale rád když nějaký nácek nadává policajtům do debilů (zvláště když nemá ani správné informace). Tak je dobře že to admin. smáznul(a nejen mě). Kdybys mi to nenapsal to bych si toho ani nevšiml. A když mě někdo přesvědčí že má pravdu, tak to klidně přiznám (u Honzada mě to zvlášť bolelo). Jinak už tady asi mlátíme prázdnou slámu. Hezký zbytek večera.

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu PIM-BURGER 17:08:43 26. 04. 2009
Pim Burger.jpg
Hanta Nevím, odkud čerpáš své informace, ale já shodou náhod právě včera mluvil s příslušníkem VS a ten mi říkal, že si u nás vězni pobyt také platí (ubytování a stravu) a pokud nechtějí z vězení vyjít z dluhem, tak pracují. Je pravda, že tento chlapík pracoval v zařízení s nižší ostrahou, kde nejsou žádní vrazi apod., takže minimálně co se práce týče, tak nechci paušalizovat, to je spíše téma pro někoho od VS, ale podle podmínek, co mi popisoval, si nemyslím, že by pobyt v českém vězení byl nějaká výhra, ač je to médii prezentováno. Ledaže by člověk rád bydlel na přeplněné cele ve věznici, kde je půlka nakažených žloutenkou a AIDS a kde mu vaří jeho spoluvězni. Ale někomu to možná vyhovovat může. Nicméně jsem víc než ochoten s tebou souhlasit, že komunistické lágry byly daleko tvrdší.

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu PIM-BURGER 16:57:20 26. 04. 2009
Pim Burger.jpg
Generační špunt Koukám, že krásný víkend ti neubral na agresivitě a museli ti smazat příspěvek...:-)) No to si to od tebe dneska asi ještě schytám...:-)) Ty jsi nepsal, že to uměli vyřešit, jen jsi psal, jak báječně je uměli asimilovat. To je u tebe asi rozdíl, mně to přišlo jako totéž a ještě nesouhlasím, ale budiž, možná jsem tě jen špatně pochopil.:-)) Ty jsi zase zcela špatně pochopil nařízení četnictvu. Je to celkem častá chyba, ale jako milovníkovi četnictva mi to nedá - ty jsi to totiž celkem vytrhl z kontextu. Nevím přesně, odkud jsi vzal všechny tyto instrukce pro četnictvo (můžeš mi to prosím napsat?), ale ty všechny vychází ze zákona č.117 ze 14.července 1927 o potulných cikánech. V 1. paragrafu tohoto zákona máš celkem jasně vysvětleno, kdo se považuje za potulného cikána - to je nejdůležitější moment, protože tady jsi se spletl - potulný cikán totiž nebyl automaticky příslušník romského etnika, jak se to dnes mnohým evokuje, ale každý, kdo žil určitým způsobem života - NEŠLO tedy o rasovou diskriminaci, ale o způsob chování a života. Do toho patřilo i kočování. Četnictvo mělo právo z důvodu ověření různých údajů tyto kočující tlupy zadržet (=zákaz kočovat dále,ne zatknout) tuším až na 14 dní, aby ověřili udané údaje, protože samozřejmě neexistovaly informační systémy jako dnes. Tito lidé na to samozřejmě kašlali a tak zřejmě vznikla i daná instrukce, kterou jsi tu citoval, kdy četnictvo mělo i fyzické možnosti k tomu, aby zabránilo odjezdu tlupy. Nejednalo se však o perzekuci(a už vůbec ne na základě příslušnosti k nějakému etniku), ale preventivní opatření. Něco jako když dnes policie potřebuje ověřit totožnost člověka bez dokladů. Z toho plyne, že tvůj příspěvek o četnictvu, byl zcela mimo, protože dnes je problém s těmi, co nekočují a ne s těmi, co kočují. Co se týče povinné návštěvy posledního ročníku, nevidím v tom problém. S tím se pracuje dodnes. Byty mimo pořadník jsou věc hezká, ale je otázkou, jestli o to ti lidé stáli. Pokles přídavků od 4.dítěte-nevím, ale budu ti věřit,nicméně to si pak odporuješ,protože říkáš, že tehdejší vláda byla méně "sociální",než je ta dnešní,takže on ten kapitalismus není zas tak špatnej,ne??:-)) S veksláky s tebou určitě souhlasím. Určitě to nebyli většinou Romové, ale stejně jako se z "bílých" číšníků a veksláků stali "podnikatelé" stylu p.Mrázek, tak se totéž stalo u Romů, kdy tam začali vznikat lidé, co měli peníze, kšeftovali, vekslovali a po revoluci vyrostli v lichváře a mafiány. Co se týče poslední části, tak za prvé ten paragraf vycházel z toho, že v ČSSR byla 100% zaměstnanost,což byla samo o sobě kravina a ekonomický podvod a dnes je něco podobného nerealizovatelné už jen z toho důvodu, že člověk může říct,že nesehnal práci. Hlavní problém toho paragrafu vidím v tom, že on asi neplatil jen pro lidi, co se vrátili z basy, ale pro všechny - nebo se mýlím? S volnými řemesly atd. máš pravdu, ale nejsem si jistý, jestli to platilo pro sportovce, protože co já vím, tak i sportovci museli mít naoko zaměstnání a většinou jakoby sportovali ve svém volném čase. Co se týče odvodů na důchod atd., tak o tom nic nevím a tak ani nebudu polemizovat. A mou demokratickou zdravici můžeš klidně komentovat. Já si tě rád vyslechnu, občas se dokonce i od tebe dozvím něco zajímavého a nebráním se tomu.

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
 
O serveru Redakce Kontakty Inzerce Nápověda Podmínky

tvorba www stránek emocio