Přihlásit / Zaregistrovat se

Login
Heslo

CZ 75 P07 DUTY RECENZE (REDAKCE)

CZ 75 P07 DUTY RECENZE
CZ 75 P07 DUTY alias DUTY
Foto: CZUB

Hledal jsem na internetu i v časopisech nezaujatou recenzi této zbraně od České zbrojovky v Uherském Brodu.  Ale opravdu nezaujatou recenzi jsem nikde nenašel.  Na jedné straně byly recenze střelců České zbrojovky, které o zbrani mluvily v superlativech, na druhé straně komentáře zarytých Glockařů, kde se používaly slova jako hnus, šmejd apod. Nezbývalo tedy, než si udělat vlastní obrázek.

Autor: Lukáš Heinz
Publikováno: 24. 04. 2010
zpět na článek

 
Nejste přihlášen.

Do komentářů je možné vkládat obrázky umístěné kdekoli na internetu a videa z youtube.com; stačí před odkaz, na němž je obrázek/video umístěno, vložit příkaz IMG:/YT: (tedy například takto – IMG:https://www.policista.cz/files/obrazek.jpg, respektive YT:https://www.youtube.com/watch?v=v54xqBRqWFA).

Vložené komentáře mohou být skryty, pokud budou zcela mimo téma, nebo odstraněny, pokud budou v zjevném rozporu s právním řádem ČR, s „Pravidly a podmínkami používání stránek a uživatelského profilu na serveru policista.cz“ či s dobrými mravy.


Poslat zprávu CHIP 13:05:52 19. 12. 2015
Chip.jpg
Jeste napis Lucky kolik jsi z té zbrane vystrílel. To je relevantni informace. Sním vyřazenou neprustrelnou vestu i s keramickým plátem, jestli to překročí deset tisíc ran. :-) Chleba se zacíná lámat po 15-20 000.

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu LUKAS-HEINZ2 19:14:47 17. 12. 2015
Lukas Heinz.jpg
Musím doplnit, že mám původní P07 a po čase se objevily některé dětské nemoce této zbraně, které doufám nová p07 již nemá.

Jako příklad bych uvedl, že mi ze zbraně vypadla prižina táhla spouště z plastového bloku, kterou puškař musel nahradit a upravit rám. Nebo např unava pružiny páky vypuštění kohoutu.

To mně utvrdilo v mém přesvědčení, že ocel je prostě ocel a v budoucnu se vrátím k celokovové zbrani.

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu PETR7 12:38:32 11. 12. 2015
default.png
Pěkná recenze. Nemám rád zaryté Glockaře. Měl jsem 19ku teď jdu do nové P-07.

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu CHIP 20:08:43 20. 03. 2013
Chip.jpg
Pokud člověk vystřílí 1400 ran za rok, tak mu zbraň vydrží dlouho. Chleba se začne lámat když to dá za měsíc... :-) Žádnou závadou myslíš, že nic neprasklo, nebo že při střelbě ještě ani jednou nebyla závada? To druhé by byl slušný výkon...

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu AVICENNA 18:49:28 20. 03. 2013
Avicenna.jpg
Duty mám cca 2 roky. Vzhledem k mé třetí tarifní třídě a četným finančním závazkům jsem v podstatě sociální případ, takže toho vlastně moc nevystřílím. Nicméně počítám poctivě každou ránu, momentálně jsem na čísle 2894 ran a (to musím tedy zaklepat) zatím bez jedné jediné závady. Takže jsou asi jen dvě možnosti: Buď to každou chvíli přijde a nebo to opravdu není tak špatná zbraň, jak tu někteří píšou. Trošku bych vytknul ne zcela podařená plastová mířidla, tužší vratnou pružinu a na některým místech ostré povrchy. Naproti tomu mě zase velmi potěšila spoušť. Když bych si kupoval zbraň teď, tak asi sáhnu po té samé...

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu INSP-KLECKA 10:11:05 09. 12. 2012
default.png
Díky všem za napsané poznatky. Jak jsem uvedl DUTY mám přes dva roky a žádný problém,prošel jsem s ní několika střeleckými kurzy, závody až teď mi zablbla:). Protože jsem levák, není v podstatě možné abych si vypouštěč závěru spouštěl prstem. Mimo to jsem si vypouštěč zásobníku hodil na druhou stranu pro leváka, takže tyto věci bych vyloučil. Podívám se na tu pružinu a vyzkouším. Ještě jednou díky všem za podněty.

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu CHIP 00:29:58 09. 12. 2012
Chip.jpg
INSP-KLECKA [2012-12-08 17:40:32]: A ještě mimochodem, buď rád, že se ti ta závada opakuje tak často. Závady které se opakují co pár výstřelů jsou ok, protože se rychle příjde na to v čem je problém. Stačí vyměnit díl, dát pár ran a hned víš na čem seš.Opravdovej vořech jsou závady, ke kterým dochází jednou za 50 - 100 ran. protože měníš díly jak pitomec, nosíš zbraň ke zbrojíři a nevíš co si máš o tom myslet. pak se třista ran nestane nic a na závodě 5 závad na sto ran a pak zase ok. To jsou ty okamžiky, kdy chceš pistoli hodit do jezera .-)

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu X 22:32:23 08. 12. 2012
default.png
Jak říká Chip. Pružinka záchytu závěru. Díl 47 podle návodu.

http://www.czub.cz/zbrojovka/cz-navod/Navod-na-pouziti-cz-p-07-duty-cs.pdf

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu CHIP 21:58:03 08. 12. 2012
Chip.jpg
BUKI [2012-04-05 08:49:30]: Pokud jde o Duty, nekupoval bych ji. Znám dost lidí, kterým se po cca třech tisíci ranách začala vyboulovat jedna strana závěru. Pokud chceš zbraň, vyber si přesně na jaký účel ji chceš pořídit. (nošení, sport, jen rekreační střelba) a tomu přizpůsob volbu. Co se týká leváka, můžeš měnit vypouštěč zásobníku v podstatě na každé moderní zbrani. (Pokud jde o CZ 75 všech typů) pojistku nebo vypouštěč bicího kohoutu taky. Zbytek je jen o obsluze. Tím myslím, vědět a hlavně nadrilovat, jak danou zbraň ovládat. (Zaručuji ti, že 80% lidí, co mají zbrojní průkaz to neumí) Po nákupu doporučuji absolvování kvalitního střeleckého kurzu.

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu CHIP 21:50:06 08. 12. 2012
Chip.jpg
INSP-KLECKA [2012-12-08 17:40:32]: Bohužel Duty neznám, ale u CZ 75 je to častý problém. (předpokládám, teda, že není zlomený čep vypouštěče závěru, nezvedáš si vypouštěč palcem a že ti to dělají všechny zásobníky) Může za to pružinka který drží vypouštěč závěru ve spodní pozici. No a vzhledem k tomu, že veškeré pružiny na zbraně ČZ jsou "vysoce kvalitní", tak se rychle vymačká a vlivem otřesů při výstřelu se vypouštěč zvedne i když nemá. Zkus jí vyměnit, nebo ať ti to vymění zbrojíř. Nevím ovšem, zda je stejně řešený systém u Duty, ale myslím, že tomu tak bude.

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
 
O serveru Redakce Kontakty Inzerce Nápověda Podmínky

tvorba www stránek emocio