Přihlásit / Zaregistrovat se

Login
Heslo

CZ 75 P07 DUTY RECENZE (REDAKCE)

CZ 75 P07 DUTY RECENZE
CZ 75 P07 DUTY alias DUTY
Foto: CZUB

Hledal jsem na internetu i v časopisech nezaujatou recenzi této zbraně od České zbrojovky v Uherském Brodu.  Ale opravdu nezaujatou recenzi jsem nikde nenašel.  Na jedné straně byly recenze střelců České zbrojovky, které o zbrani mluvily v superlativech, na druhé straně komentáře zarytých Glockařů, kde se používaly slova jako hnus, šmejd apod. Nezbývalo tedy, než si udělat vlastní obrázek.

Autor: Lukáš Heinz
Publikováno: 24. 04. 2010
zpět na článek

 
Nejste přihlášen.

Do komentářů je možné vkládat obrázky umístěné kdekoli na internetu a videa z youtube.com; stačí před odkaz, na němž je obrázek/video umístěno, vložit příkaz IMG:/YT: (tedy například takto – IMG:https://www.policista.cz/files/obrazek.jpg, respektive YT:https://www.youtube.com/watch?v=v54xqBRqWFA).

Vložené komentáře mohou být skryty, pokud budou zcela mimo téma, nebo odstraněny, pokud budou v zjevném rozporu s právním řádem ČR, s „Pravidly a podmínkami používání stránek a uživatelského profilu na serveru policista.cz“ či s dobrými mravy.


Poslat zprávu X 16:04:02 03. 05. 2010
default.png
Mimo téma:

re Lukas Heinz

CZ75D Compact P1,jsem mi pořídil vedle glocka 17 proto abych si na tuto zbraň zvykl a trénoval s ní. V práci s ní moc nenastřílím (80 ročně) tak to doháním ve volnu. Cca po roce musím dodat že mi přirostla k srdci. Na osobní obranu nosím jenom CZ. DASA systém mi přijde bezpečnější s nábojem v komoře než glock. Na zbrani mi vadí odlupující se lak např. okolo zásobníkové šachty, pochybuji o pevnosti hliníkového rámu (mimochodem hliník nekoroduje)ale jinak mám tuto zbraň rád. Zbraň bohužel trpí neduhy sériové výroby. Oproti tomu glock je velmi jednoduše postavená zbraň kterou kompletně rozloží a složí dohromady každý laik po shlédnutí instruktážního videa na youtubu. U gloku mám divný pocit z úchopu, za to u CZ je ergonomie na jedničku. CZ by se měla čistit po každém dešti, určitě vyžaduje větší údržbu. Ja si ji velmi oblíbil a proto mě neobtěžuje její údržba ale naopak.

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu FS2 11:15:13 03. 05. 2010
default.png
LUKAS-HEINZ2 [2010-04-29 00:28:58]:
Jen k CZ 75 D Compact P01, zbraň jsem vyfasoval novou, takže první dojmy... dodává koupající se v oleji - dosti zvláštní věc u zbraně, která má mít antikorozní nátěry, takže před použitím je třeba jí rozložit a otřít... tedy ideální šance seznámit se s tímto produktem důkladně...
- zásobníky dva, jeden ze zbraně vypadává lehce, druhý v ní zustává trčet (těžko tedy nějak rozumně seštělovat vypouštění zásobníku, když je každý jíný)
- kapacita zásobníku jen 14 včelek (Glock - 17)
- počet nábojů je možné vidět jen dvěma výřezy (u Glocka je okénko a číslo u každého náboje)
- hlaveň - nerovnoměrně potažená nějakou ochranou vrstvou, vypadá to, jako by to někdo v něčem ručně máčel, zaměnitelnost hlavně v různých zbraních většinou nemožná, neb hlaveň je dodělávaná ručně!
- tyčinka u vratné pružiny - je z plastu a už z výroby je ohnutá... a ohnutá stále zůstává, moc přesvědčivě tedy nepůsobí
- ještě bych dodal že na vnitřní straně závěru mám v materiálu dva ostré zuby, takové nedodělky z výroby
- na liště "standardních rozměrů" se mi svítilna houpe, zatímco třeba kolega jí tam nasazuje "na krev"
- a na skvělém nátěru se po dešti dělají rezaté fleky

...
Takže celkově
CZ 75 D Compact P01 běžně za 19900,-
vs. Glock 17 za 15900,-
jasná volba Glocka... zaměnitelnost všech dílů, precizní zpracování, dodává se v použitelném stavu, nerezne, má větší kapacitu zásobníků, má menší hmotnost, má lištu na které vybavení drží... a taky něco vydrží a nemusí se pořád čistit, aby vůbec fungoval :-P

Nic proti českým produktům, klidně i za větší peníze, ale měly by být alespoň stejně kvalitní, jako konkurence. Policie by neměla být charitou, která bude nosit neprodyšné hadry, rozpadající se kanady, reznoucí zbraně a debilní baterky, jen proto, aby se česká firma udržela na chvilku nad vodou.

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu LUKAS-HEINZ2 00:37:59 29. 04. 2010
Lukas Heinz.jpg
Re

Glocka jsem měl 9 let. Skvělá zbraň. Ale nic božského na ni není, jen se často oběvuje ve filmu.

V 90 letech se ve filmech objevovaly Beretty 92. po revoluci měli všichni podnikatelé Berettu 92 a podle všech to byla skvělá zbraň. Teď všichni tvrdí jaký to je shit.

Glock, Beretta, Taurus, S&W, CZUB, Sig, Walther atd. Je to asi jako kdyby ses rozhodoval mezi Škodovkou, VW, Seatem a jejich auty ve stejné třídě. V podstatě jde jen o design, zbytek je reklama.

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu LUKAS-HEINZ2 00:28:58 29. 04. 2010
Lukas Heinz.jpg
Re Chip
Takže argumentace.

Výdrž pistolí CZUB:
Jsi závodní střelec. 40 000 ran by bez problémů oddělalo i Glocka. ty ale stříliš z Čízy a Glocka si šetříš. Najdeš desítky střelců, kteří ti řeknou, že museli na Glockovi měnit součástky. Pokud bychom měli ve výzbroji Glocka, ta bedna by byla plná Glocků, protože znám přiliš mnoho policistů, kteří se ke zbrani, ale i všeobecně k vystroji chovají velmi špatně. Zkus otestovat Glocka na 40 000 ran a vysledek bude stejný jako u Čízy, budeš měnit ruplé součástky.



Nemáš u jednotlivých zbraní zjištěno čím byla nefunkčnost způsobena:

Ani ty nemůžeš tvrdit, že v té bedně jsou jen pistole, které přestaly fungovat vlivem výrobní vady. Prasklý rám budiž, špatný rail budiž, ale havárie zbraní v důsledku zanešení nečistotami, nefunkčost uderníku v důsledku zanešení vlákny z hadrů, nefunkčnost v důsledku neodborných zásahů atd. Kolik takových zbraní tam asi je.


Dvojí cenovou politiku mají i jiné zbrojovky, třeba Glock:

Vím Chipe, že jsi zarytý Glockař. Zamysli se jestli není tvůj kritický pohled způsobený spíše obchodní politikou CZUB. Mezi námi: Ve spojených státech se Glock 19 seriové výroby prodáva za 500 Dolarů +- 20 dol. To je 10 000Kč. Jak je možné že v České republice se prodává Glock 19 za 16 000 Kč. Že by dvojí cenová politika zbrojovky GLock. Ano přesně tak dvojí ceny. U nás je dražší Glock stejně jako Číza. Proč protože zakazník za tu cenu koupí. Nevím proč se tedy opíráš jen do CZUB, když zbrojovka Glock v České republice dělá to samé. nebo si viděl někde nový Glock 19 za 10 000 Kč?

Vzahraničí jsou asi blbci protože si české zbraně chváli, jen my sme ti nejchytřejší. Něco jako: Všichni jsou blázni jen já sem letadlo.

Ja netvrdím, že CZUB vyrábí nejlepší zbraně na světě, ale s jistotou budu tvrdit, že zbraně CZUB jsou kvalitativně srovnatelné se zbraněmi kterékoliv známé zbrojovky. Když ty tvrdíš, že jde o shit, tak jak je možné že v roce 2003 vyhrála CZ 75 D Compact P01 byla americkým časopisem Guns& Ammo nominována na zbraň roku. Asi ne protože je špatná. Když se podíváš na web, tak zjistíš, že všude se píše o českých zbraních, jako o kvalitativní špičce, jen v čechám od čechů slyšíš, fuj hnuj.

Dvoji kvalitativní provedení by znamenalo dvojnásobné náklady. Zbrojovka by nepřežila rok:

Ano už sem slyšel i výmysly o dvojí kvalitě zbraní zbrojovky. Ty pro český trh z horších materiálů ty pro zahraničí z lepších. Kolik by asi zbrojovku přišlo nakupování dvojího materiálu. A jak by asi probíhala výroba? Jeden den pro export, jeden pro český trh? Jsem strojař, takže vím, že jen příprava materiálu pro dvojí provedení výrobku stojí neuveřitelný majland. CZUB by se nevyplatilo při takových nákladech ani vyrábět. Nehledě, že bys musel mít dvoje skladovací prostory, aby se materiály nepomíchaly, dvoje výrobní linky atd, Dvoje formy pro lití, každý materiál se rozpína a chová jinak. Blud a nesmysl. Kdo ke strojařině čichnul, ten ví o čem mluvím.


K českým vynálezům:

Jistě máš pravdu kdybychom nebyli první my, vynalezne to později někdo jiny. Ale my češi nedokážeme být hrdi na nic, co jsme udělali dobrého, zato dokážeme velice dobře kritizovat a pomlouvat. Když jednou za čas vyhrajeme olympijádu, tak na hubě nosíme namalované české vlajky a na druhá den budeme olizovat podrážky, kdejakému blbci s cizineckým pasem.

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu MAX-PAYNE 23:14:51 28. 04. 2010
default.png
Zdravím kolegové.
Rád bych také přidal pár řádek do této diskuze. Měl jsem před pár dny možnost si na střelnici, ze zvědavosti, zapůjčit Dutynu a vystřílet z ní 200 nábojů. Není to mnoho na to, dělat závěry.
Dle mého, je CZ 75 P07 DUTY pro Uherský Brod krokem vpřed. Příjemně se drží, střílí se z ní klidněji a dle mého soudu i přesněji, než z G19 ( mám G19 už 5 let) a mile mne překvapila její váha.
Mám jen trošku problém s manipulací zbraně při vypouštění závěru. Zdá se mi, že záchyt závěru je dost daleko od spuště. Ani na několikerý pokus se mi jej nepodařilo odmáčknout jednou rukou, až při pužití druhé. Možná je to jen můj pocit, ale toto mi potvrdilo více střelců. Zřejmě půjde jen o to to nasušit, ale dělalo mi to docela problém a to si myslím, že mám poměrně dlouhé prsty.
Nemá cenu zde nějak tuto zbraň hanit nebo nadměrně vyzdvihovat. Každý si musí udělat svůj názor. I s tou nejlepší zbraní, pokud je její střelec lopaťák nic netrefíte. Naopak, dobrý střelec dokáže čarovat téměř se vším.

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu CHIP 22:51:33 28. 04. 2010
Chip.jpg
Tady nejsme na táboře lidu, Lucky! Tak se laskavě neodvolávej na všechno co vymyslelí Češi. Mluvíme tady o zbraních a ne o hromosvodu. Zatím si neodpověděl na žádný z argumentů o kterých jsem mluvil. Já si vytvářím zkušenosti z každodenního střílení, z účasti na desítkách mezinárodních střeleckých závodů, ze sedmi let práce střeleckého instruktora a z každodenních rozhovorů s policejními a vojenskými zbrojíři.Takže prosím, nechoď na mě s kontaktními čočkami!
Mimochodem, doporučoval bych se maličko více věnovat základům argumentace a logiky. Tvrzení, že nebýt nějakého vynálezce, nikdy by nedošlo k vzniku vynálezu je logický nesmysl. Myslíš, že kdyby nebylo Newtona, Einsteina, Fleminga, nikdo by neobjevil Gravitační zákony, Teorii relativity a Penicilin? Objevil, hochu objevil! Možná o pár měsíců později, ale určitě objevil. Tvoje teorie platí pouze u uměleckých děl, ne u vědeckých objevů a vynálezů...

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu LUKAS-HEINZ2 18:04:19 28. 04. 2010
Lukas Heinz.jpg
Re GOOR00

Nenech se vysmát. Viděl sem už hodně havárií zbraní, ale ještě jsem nikdy neviděl Walthera mod. PPK rozloženého střelbou i kdyby to byl dědeček prastarý. Jestli je nějaká zbraň nesmrtelná, je to Walther PPK. Fabrika Carl-Walther udělala podle mně obrovskou chybu, že zbraň přestala vyrábět.

Walther PPK je synonymem krásy, elegance a účelnosti. Je to šlechtična mezi zbraněmi. Touží po ní celá léta. Walthery PPK z licenční výroby od Manuhrinu, maďarské zbrojovky FEG nebo ty současné od Smith&Wesson nemají ten šmrnc.

Seš na hlavu. Tahle stará dáma z rokku 1938 přežije všechny současné zbraně. Vůbec bych se z ní nebál střílet.

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu GOOR00 15:39:17 28. 04. 2010
default.png
Já osobně mám nejraději svého Walthera mod. PPK rv. 38. Sice už ho prakticky nepoužívám, protože je to historický kousek s původními díly a nechci ho poškodit. Nicméně se mi s ním střílelo vždy perfektně a to i přes to, že už má nastříleno tolik, že si to ani nedovolím odhadovat.

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu LUKAS-HEINZ2 11:46:09 28. 04. 2010
Lukas Heinz.jpg
Re X

Ono každá zbraň má své oblíbené střelivo. Třeba když sem střílel z walthera P99, ten nechtěl vůbec žrát přebíjené střelivo. Jak říkáš pocit ze střelby a úchopu je subjektivní záležitos.

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu X 11:41:13 28. 04. 2010
default.png
Měl jsem možnost porovnat mezi sebou K100,CZ 75D Compact, DUTY a Glock 17. Moje subjektivní hodnocení asi takto:
DUTY a Glock 17 na srovnatelné úrovni. Obě zbraně mají podobná mířidla která mi velmi vyhovují. Díky nim jsem zasahoval i vzdálenější cíle . Zklamali mě mířidla K100 a CZ 75D (tečky) Těmito mířidly se mi nedařilo trefovat vzdálenější cíle. Je to ale individuální jelikož kolega zvyklý na K 100 s ní trefuje v pohodě. Zkrátka pro mě DUTY je dobrá. Přemýšlím že prodám G17 jelikož je velká a mám rád DASA spoušť. Vlastním ještě CZ 75D compact P01 , ze kterou jsem zatím naprosto spokojen (nastříleno cca 3000). Akurád v ní nefungují přebíjené střely od Aresu 124Gr.RMBR EPRX (asi moc úzká nábojová komora, střela se jakoby v komoře kousne kousne a čouhá milimetr ven)

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
 
O serveru Redakce Kontakty Inzerce Nápověda Podmínky

tvorba www stránek emocio