Přihlásit / Zaregistrovat se

Login
Heslo

Stiznost

Dobry den,dnes mne zastavila policejni hlidka blizko u prahy.Standartne chtely videt a zkontrolovat muj ridicsky a technicky prukaz,pote chtely videt povinne vybaveni vozidla.Nejprve byl problem ze jsem nemohl najit reflexni vestu,kterou po me chtely videt.Byla to ma uplne prvni jizda s vozem s kterym jsem nebyl 100 procentne seznameny,takze jsem nejaky veci hledal o trochu dele,ale zarazilo mne to,ze chtely po mne reflexni vestu pricemz ta zacina do povinne vybavy auta platit az od noveho roku (Pozdeji jsem ji stejne nasel).Pote kdyz jsem na to upozornil,tak to nechaly byt a zadavaly mi jine "prikazi" pro overeni vybavy.Pote jsem nadychal 0 promile alkoholu.Bylo mi sdeleno ze nemam uplnou povinnou vybavu kdyz jsem se zeptal co konkretne maji na mysli bylo mi odpovezeno ze nemam v poradku povinnou vybavu hlavne lekarnicku u ktere pry byla prosla platnost.V tu chvily jsem byl docela nervozni kdyz to byla moje prvni jizda a hned me zastavy policie,tak jsem si to na miste neskontroloval (bohuzel zkontroloval jsem to az v miste meho zastaveni a platnost byla spravna a stav lekarnicky byl shodny se stavem,ktery ma platit od noveho roku dokonce).Pak mi bylo receno ze za tento prestupek zaplatim 500kc,- nebo 100kc.- na miste.Tudiz jsem zaplatil na miste a pak jsem dostal utrzek bloku na pokuty pricemz kopii celeho sepsani jsem nedostal vubec.Vecer jsem si jeste na tom utrzku precetl ze "proti ulozeni teto pokuty se nelze odvolat".Takze jsem prisel o 100kc a jeste mi na konci rekly ze to urcite pro me bude mit urcity vychovny efekt ze si to budu pamatovat :-D,to teda mely pravdu na to jen tak nezapomenu:-)) Zkratka chtel jsem se zeptat jestly se lze proti tehle svinar... muzu nejak odvolat a pokud je zde sance na prosetreni teto zalezitosti,protoze byt okraden policii ceske republiky neni v poradku.Jeste dodam ze na utrzku z toho bloku je napsany cislo zakonu 200/1990 a paragrafu 22/1/1 coz je jestly jsem to spravne nasel poruseni predpisu ohledne registracni znacky a pod.
BOYK-A :: Datum založení: 22. 12. 2010 :: celkem 75 komentářů

 
Nejste přihlášen.

Do komentářů je možné vkládat obrázky umístěné kdekoli na internetu a videa z youtube.com; stačí před odkaz, na němž je obrázek/video umístěno, vložit příkaz IMG:/YT: (tedy například takto – IMG:https://www.policista.cz/files/obrazek.jpg, respektive YT:https://www.youtube.com/watch?v=v54xqBRqWFA).

Vložené komentáře mohou být skryty, pokud budou zcela mimo téma, nebo odstraněny, pokud budou v zjevném rozporu s právním řádem ČR, s „Pravidly a podmínkami používání stránek a uživatelského profilu na serveru policista.cz“ či s dobrými mravy.


Poslat zprávu MARTOO 17:34:20 25. 12. 2010
martoo.jpg
a přišli jsme na to, co současné policii chybí a projevuje se to téměř v každé diskuzi, která je založena na subjektivním názoru.

Vezměme si to popořádku:

1) zhrzený řidič na tyto stránky napíše svůj subjektivní názor. O tom, že je plný pravopisných chyb, nebudeme ani polemizovat. Né každý je češtin:o)

2) subjektivní názor je pohled jedné osoby, které byla uložena pokuta. Teď máme několik variant nahlížení na věc - msta za udělenou pokutu řidičem, špatné vysvětení porušeného ustanovení policisty či pochybení politisty atd., atd..

3) z toho vyplývá jasný fakt - nikdo jsme tam nebyli, nikdo celý incident neviděl.

4) těžko tedy můžeme cokoliv komentovat, není to fér ani vůči řidiči, o kterém si můžeme rovněž vytvořit subjektivní názor dle uvedeného příspěvku, a ani vůči policistům, kteří se k věci sice můžou vyjádřit stejným způsobem, ale uznejte, že toto jednání by bylo více než nekorektní.

Z toho vyplývá - nám chybí jednota a z toho ti, kteří chtějí profitovat, profitují! Sem se nadhodí jakákoliv situace, která může být stokrát jinak a my automaticky přejdeme hodnocení kdejakého nesmyslu a dále ke vzájemným urážkám. Naprosto nesmyslně se do sebe strefujeme a kvůli blbosti. Komu pak jde celá situace jako voda na mlýn? Policii rozhodně ne..

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu CATANI 15:22:58 25. 12. 2010
default.png
For all.

Hammer má strohý slovník a pokud se do někoho naveze, tak to myslí obrazně a hovoří k policistovi(nikoliv člověku jako takovému). Osobně si dovolím tvrdit, že v práci nemám problém s většinou jako s lidmi, ale mám velký problém s kolegy jako policisty( někteří te práci zcela nerozumí, "neříkám, že já jsem ten co zcela rozumí", někteří prostě dělat nechtějí a někteří mají na policejní práci názor zcela v rozporu s tím co by slušní občané v této zemi po policistovi chtěli).

Rekapitulace níže uvedeného:

1)Popsané chování policistů výše a jejich postup(pokud se popisek zakládá na pravdě) je v rozporu s interními akty či kodexem policisty.
2)Přesto pokuta byla udělena v souladu se zákonem(neznáme situaci z pohledu druhé strany, pohnutky policistů a samotné vyhodnocení chování přestupce)Kdyby to bylo z jiných pohnutek a za jiných okolností, zaráží mne poté výše pokuty(takže se přikláním spíše ke stěžovateli).
3)V době kdy řídí tuto zemi Bartákové, Drobilové, Nečasové a v policii jsou dosazeni lidé ve vedení, kteří neumí, nechtějí a kryjí zlodějny či korupci výše uvedených, kdy jednotliví krajští manageri, manageři na PP vystupují jako politici a dosazují do specializovyných odborů politicky(managerskými schopnostmi vybavené) závislé policisty, kdy jejich jedinou kvalifikací je lojálnost a servilita vůči nadřízeným(Proto těžko očekávat objasnění nějakých kauz. Protože k tomu je třeba osobní statečnost ,odbornost a policejní čuch).Ono ten systém funguje i od nejnižších článků včetně SKPV a OOP všude stejně.
V takové době je zvěrstvo dát řidiči pokutu za 100,-Kč za nedovybavenou lékárničku.
4)Lékarnička je poměrně velmi důlažitá součast povinné výbavy v jednom byť ze sta případů může zachránit lidský život.(většinou v tom stém případě nerozhoduje její aktuálnost, ale základní vybavení)

For martin-cz: Pokud tu však nebudou takoví lidé jako hammer, co budou plivat, nadávat atd. tak se nic nezmění. U současné policie je díky zas.... Íčkovi(a nejen jemu) a jeho kumpánům hodně zaměstnanců nikoliv policistů.
Slepé ovce.....

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu MARTIN-CZ 13:47:36 25. 12. 2010
martin.cz.jpg
On hammer nějaké ty zkušenosti u Policie má o tom z jeho příspěvků tady není pochyb. Ale říkám Ti hammere, že jako kolegu v hlídce bych tě nechtěl. Ono je někdy lepší být s nějakým "myšákem", který má o tu práci zájem, než s někým sice zkušeným, ale zároveň zhnuseným a věčně plivajícím zlost na všechno a všechny kolem.

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu LIBEK 11:29:21 25. 12. 2010
default.png
HAMMER [2010-12-23 18:24:23]:
Nevěřím ti ani slovo. A jestli jsi byl synek ze slušné dělnické rodiny, tak vychovávej své děti jinak, protože tebe vychovali jako arogantního blba.

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu FAMILIE 20:02:42 23. 12. 2010
default.png
HAMMER [2010-12-23 18:53:54]: Klidně si tu piš co chceš, ale zdrž se těch narážek na kolegy co stále slouží u policie.

Trochu jsem nepochopil ty tvé neustálé zvratky a narážky, kdy dokola opakuješ, že "nejsem polda, ale mladý úslužný blbeček". Jak si můžeš vůbec hodnotit člověka a psát o něm nějaké úsudky, když jsi ho v životě ani neviděl? - nevím kolik ti je, ale 35 mě už byla a 4 se blíží, takže ty kecy o mladém a úslužném blbečkovi si nech pro někoho koho znáš. Nikdy jsem se sebou nenechal manipulovat a vždy jsem si stál za svým názorem a proto mě to tvé neustálé a trapné škatulkování uráží.

Pokud se ti nelíbí, že někdo může dostat pokutu za prošlou lékárničku či že musíš platit daně z nezaplacených faktur, tak běž kandidovat do Parlamentu a až se staneš zákonodárcem, tak změň právní normy ČR. V tuto chvíli právní norma, za kterou můžeš být sankcionován za prošlou lékárničku či za nazaplacenou daň je stále platná. Opravdu nepochopím, že bývalý policista může vypustit takový nesmysl - kdyby to vypustil hospodský povaleč, tak to pochopím, ale odvolávat se na něco, že to je blbost a i když to je v zákoně, tak to nebudu respektovat či někomu za to budu nadávat mě přijde postavené na hlavu - to je jako kdyby někdo "přeříznul" tvé dítě a odvolával se na to, že je pedofil a že za to nemůže a že vlastně zákony, které ho trestají jen buzerují!!!

Jinak ty jsi opravdu dědek vševědek a ještě ke všemu vulgární. K tvému napadání o tom, kde mě tu předhazuješ, že jsem nikdy nepracoval, tak než jsem šel k PČR, tak jsem pracoval několik let v soukromém sektoru - takže jakpořád píšeš, že bych si měl nafackovat, tak ty se rovnou kopni do hlavy.

Více už číst nebudu ... nestojí mě to komentovat, protože ty si tu budeš pořád dokola mlýt tu svou a dokola jen urážet a nadávat ...


Souhlasím (+ 1)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu HAMMER 18:53:54 23. 12. 2010
default.png
FAMILIE [2010-12-22 21:59:57]: Já se vyjadřuju pořád stejně jako jsem se vyjadřoval v uniformě a řadě "takykolegů" s tvýma názorama jsem to říkal do očí přímo. Nešel jsem k policii proto, abych honil čárečky pro nadřízeného, ale abych pomáhal lidem. Měl jsem z toho dvacet let jenom problémy, žádný postup... Ale čisté svědomí, že jsem nikdy slušnému člověkovi - mé ovečce, kterou jsem měl jako vlčák chránit - neublížil.
Staří kusi mě řekli: největší devízou, co četník má, je klidné spaní.
Tohle ty evidentně nechápeš - nejsi zatím polda, ale dosud jak to říká dosud sloužící kolega: mladý úslužný blbeček věřící kydům velení.
A kontrola - sebevíc zákonná - autolékárničky u slušného řidiče a následný flastr nebo i jen slovní buzerace je stejná prasárna jako stejně zákonné placení daní z nezaplacených faktur. Naše zákony jsou sbírka nevymahatelných paskvilů, to jsi si ale ještě neměl čas všimnout.
Ty nejsi policista, ale policejní ocas. Až zjistíš, kde máš hlavu a kde zadek, pak takovou blbost už nikdy ze sebe nedostaneš. Ty budeš jeden z těch, co nemusel před nástupem k policii normálně dělat, protože docela dobře nechápeš, jaké to je být na druhé straně okénka řidiče. Empatie je to, co policista potřebuje mít jako první. Ne snahu vybrat od dvaceti důchodců po stovce za lékárničku protože to přece zákon jasně říká... Jasně že to říká, ale víš proč? Aby se to dalo vynutit. Stejně jako zákaz pálení lihu. Všichni tady mají doma černou palírnu, na podzim vyjdeš ven a jsi za tři minuty ožralý, ale za mých dvacet let jsme to řešili jen jednou a to na udání souseda. Každý se bojí vypálit nějaký drek, aby se na něj nedošlo, a to je účel zákona. Pálí se načerno, ale kvalitně a bez průšvihů. Zdraví a životy jsou ochráněny a není třeba ještě žrát kozu.
A věta, že sebelepší prostředek k první pomoci v rukách člověka nevycvičeného je zcela k ničemu pochází z mé letité opakované praxe, k tomu ale dojdeš taky sám a věř mi, nebude to příjemná situace.
Já policii nepomlouvám, protože kdyby jsi byl polda, věděl by jsi, co to je pomluva. Jakožto starý pes to jsem povinen mladému ocasovi sdělit, tak poslouchej: pomluva je úmyslné uvedení nepravdivých údajů za účelem někoho poškodit. A teď mě řekni, kde jsem uvedl úmyslně nepravdivý údaj o policii?
Policie od roku 1948 až dosud neslouží občanu, ale dělá si politiku a čárečky sama pro sebe. Celý křivý systém se tak ještě dokřivil, že daňový poplatník dneska nepozná jestli policie funguje nebo ne, protože jemu stejně policie nijak nepomůže ač se snaží sebevíc, což se ale nesnaží. Nebudeš mi tady vyvracet, že 18 tisíc poldů ( z toho 70% mladých pitomců) sloužících v terénu mezi lidma z třiapadesáti tisíc zaměstnanců policie je normální firma!!! Leda že by jsi byl "oni": manager.

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 1)
Poslat zprávu HAMMER 18:24:23 23. 12. 2010
default.png
LIBEK [2010-12-22 17:49:22]: Já ti dám k jaké straně musel někdo, kdo nastupoval k VB patřit! :D Nikdy jsem nebyl ani v Jiskřičkách, ani v Pionýru, ani v SSM a u bolševika taky ne. Mě vzali jako "příslušníka slušné dělnické rodiny!" Takže o té době víš akorát tak kulové. Že mě chtěli vyhazovat, když jsem jim na žádost, abych vstoupil řekl, že dělám se psy a mezi vlky nepůjdu, nebyla moje odvaha, ale blbost a naivita, nicméně vyhodit mě nevyhodili, protože jsem se už se spoustou kolegů znal a brali mě jako kámoše.

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu GUSTAV-ZELENY 14:03:08 23. 12. 2010
default.png
pro BOYK-A : Ty byt rat že nedostat pořadně přes držku - když ty jezďyt bez řyďyčáku, bo ten je na auto aš od osumnácti a ty mít evydentně tak maximálně 7 nebo 8 rokú.

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu ZRUŠENO NA ŽÁDOST UŽIVATELE 13:04:12 23. 12. 2010
default.png
No s údivem jsem si přečetl zdejší debatu na téma "lékárnička". Pánové, kteří trvají na každém dni trvanlivosti obvazu si jděte vypláchnout a ti co za to dávají flastr, by si měli nafackovat sami.

Lékárnička odjakživa sloužila jako poslední záchytný bod pro poldu, když "potřeboval" dát pokutu.

Nikdy jsem to nedělal, neschvaluji to a ti, co za lékárničku, zejména za prošlé obvazy, dávají pokutu, si zaslouží rozbít hubu, bez legrace!

Drtivá většina lidí lékárničku neumí a hlavně ani nechce použít. Lidé ji shánějí jen proto, že to někdo někdy řekl v televizi, kde si pletou zákon a vyhlášku a bůhví co ještě.

Tady by měla nastoupit prevence a ne represe. Potřebujeme, aby lidi dokázali udělat z lékárničky "zlatý kuličky" v situaci, kdy to je třeba k zachránění života a ne řešit, zda lékárnička pochází z roku 2001 či 2005!!!!

viz debata www.mesec.cz/clanky/autolekarnicka-2011-vyplati-se-koupit-novou/

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu JOHN158 07:51:51 23. 12. 2010
john158.jpg
Buď rád, že tě nezastřelili.. !!!!!! :)))
chlopi berte to v klidu, dyk jsou vánoce..

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
 
O serveru Redakce Kontakty Inzerce Nápověda Podmínky

tvorba www stránek emocio