Přihlásit / Zaregistrovat se

Login
Heslo

(REDAKCE)

INSPEKCE NEBO INKVIZICE
ilustrační
Foto: internet

Inspekce Policie má v rámci policejního aparátu zcela ojedinělou pozici. Má obrovskou moc nad policisty a podléhá kontrole jediného člověka  a tím je ministr vnitra. To je také důvod proč se zevnitř policejního sboru nikdo a nikdy nepokusil kritizovat práci této instituce. A důvody ke kritice bez pochyby jsou.

Autor: Lukáš Heinz
Publikováno: 31. 07. 2011
zpět na článek

 
Nejste přihlášen.

Do komentářů je možné vkládat obrázky umístěné kdekoli na internetu a videa z youtube.com; stačí před odkaz, na němž je obrázek/video umístěno, vložit příkaz IMG:/YT: (tedy například takto – IMG:https://www.policista.cz/files/obrazek.jpg, respektive YT:https://www.youtube.com/watch?v=v54xqBRqWFA).

Vložené komentáře mohou být skryty, pokud budou zcela mimo téma, nebo odstraněny, pokud budou v zjevném rozporu s právním řádem ČR, s „Pravidly a podmínkami používání stránek a uživatelského profilu na serveru policista.cz“ či s dobrými mravy.


Poslat zprávu JOHN158 20:11:43 08. 08. 2011
john158.jpg
milý Denvere, tak se zeptej tiskové mluvčí na trestní minulost toho vietnamce zde je kontakt Preventivně informační oddělení
adresa: Kounicova 24, 611 32 Brno
telefon: 974 621 207
mobil: 724 273 012
fax: 974 622 532
e-mail: tiskjm@mvcr.cz
Pak by mně zajímalo co říkáš na tu lékařskou zprávu co zde bude viset ?
PS: ještě mi napiš v kolikati případech kdy bylo použito DP ( v tvém pohledu na svět policejního násilí za účelem bezdůvodného zmlácení obyčejnech trošku čorkařů/lidí.. a v kolikati procentech ten člověk po použití DP zemřel ?
vem si třeba Brno, počet DP měsíčně je cca 100 měsíčně..tj. 1200 ročně.. v kolikati případech v Brně došlo k úmrtí osoby ??že je to tak častý jev který ty jako aktivista proti nacismu sleduješ ?? Hoď sem nějaký číslo, když už chceš kritizovat..!!!!!!!

Hodně věcí ukazuje na ně, protože to na ně je prostě narafičený.. To že jsou nakrátko ostříhaní nebo oplešatělý z nich nedělá nacisty...co já bezpečně vím, že že tito kluci zasahovali proti lidem kteří porušovali zákon a je jedno jestli ti lidé byli z afriky nebo z Švédska, jestli měli dlouhé nebo krátké vlasy.. Vem si jen ten případ s tou vykonstruovanou pedofilní záležitostí.. a jak to zkončilo ?? Osvobozen v plném rozsahu, myslíš že ten výsledek byl taky zmanipulován ? a proč to šlo vůbec k soudu ?? Nakonec ta velká blamáž se obvinění mělo hlavně opírat o to, že se Srna na ty fotky díval a byl tam na základě znalečáku stanovena přesně doba a čas.. a představ si že on byl v ten den ve službě.. Tohle je už fakt Hardcore, jen je potřeba číst mezi řádky a nevěřit všemu co se v Blesku napíše..:)

Souhlasím (+ 1)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu DENVER 14:46:34 08. 08. 2011 blokovaný
default.png
JOHN158 [2011-08-08 08:58:50]: PROČ ZASE K SAKRU LŽEŠ???????Já jsem řekl,že chci jejich potrestání v PŘÍPADĚ,ŽE JSOU VINÝ,CHÁPEŠ TO JOHNE,NECHCI,ABY BYLI POTRESTÁNI V PŘÍPADĚ,ŽE TO NEUDĚLALI!!!!!Ale jestli ano,tak chci hodně TVRDÝ TREST,ZA TODLE ANO!!!!!

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu LUKAS-HEINZ2 14:42:16 08. 08. 2011
Lukas Heinz.jpg
Omlouvám se, že článek není aktualizován o další přílohy týkající se kauzy Delta Týmu a další informace. Spisový materiál je poměrně velký a je nutné odtranit z fotokopií veškeré osobní údaje.

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu JOHN158 08:58:50 08. 08. 2011
john158.jpg
for Denver : Ten vietnamec byl drogový dealer, lump, zloděj. Vybral si svoji životní cestu tímto směrem, to co mně zajímá a to CO BY TĚ zajímat mělo je co na to říká pitevní zpráva ?? O jako staré zranění šlo ?? Vzniklo mu před zákrokem, po zákroku ?? Při zákroku ??
Nebo si myslíš že ti poldové zmanipulovali i doktory na USL ?
PS: Připadá mi legrační to, že člověk jako je Martin F. je podezříván z nesnášenlivosti proti romům, když má mezi nima několik přátel, kteří ho občas pozvou i na cikánskou svatbu..a Já osobně jsem ho vždy obdivoval a respektoval jako policejního profesionála který svoji ne vždy lehkou práci odváděl vždy na 150 procent..a hodně lidem pomohl stejně jako jeho kolegové co jsou každý týden propíráni jako největší sadisti, pedofilové a rasisti.. U mně jsou to profíci a dobří poldové, na tom se nic nezmění ani rozhodnutím 15 "nezávislých" soudů a navzdory zmanipulovaných důkazů IMV.
Je obecně známo, že každý kdo policejní práci dělá poctivě a důsledně, bude mít za chvíli na IMV hrnek se svým jménem..:)
PS: To co by tě pane Denver mělo zajímat, jsou ty zákroky, kdy tito policisté chytli pachatele závažného trestného činu, nebo osoby co se schovávají před VTOS nebo prodávají a vaří drogy, nebo kradou auta, nebo jinak škodí naší společnosti.. Ale ty chceš vidět jen zmanipulované důkazy proti nim, a na jejich dobrou práci se podívat nechceš..PROČ ??

Souhlasím (+ 2)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu MARTIN_FOLTYN 01:32:15 08. 08. 2011
default.png
DENVER [2011-08-08 00:21:33]:
"Byl v tom bytě"
- tak na tomhle se shodneme

"čas zranění,tak zhruba odpovídá"
- mýlíš se. Znalecký posudek uvádí rozpětí vzniku zranění cca od 15.00, jiný znalecký posudek však tuto hranici posunuje až na 72 hodin. Krom toho zde existuje teorie krevní sraženiny, která může zabraňovat krvácení po velmi dlouhou dobu. Na základě IN DUBIO PRO REO má být toto důkazní prostředek obhajoby. Soud jej použil v překroucené verzi pro zdůvodnění obžaloby (přesněji - místo "mohlo-li se to stát dříve, nelze ze závěru pitvy vyvozovat, že se to stalo v době, kdy byli na místě policisté" bylo použito "stalo se to od 15.00 do 24.00, a protože tam policisté byli v 19.00, vztahuje se tato doba i na dobu jejich přítomnosti, takže to udělat mohli... soud došel k závěru že tak i učinili..."

"Je tam svědek"
- kdyby mi paní korunní svědkyně Tomanová řekla, že dnes je pondělí, podívám se na hodinky, do mobilu, do kalendáře a pro jistotu si ještě zavolám na Meteroligický ústav. I přesto vše budu trnout, s jakým slovem začnou Večerní zprávy. Toliko o "korunní svědkyni".

Jiné důkazy nejsou.

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu DENVER 00:25:38 08. 08. 2011 blokovaný
default.png
HONZAD [2011-08-07 23:52:23]: Chytrý jako vždy,že Honzade?To něco nikam neodvádí pozornost.Když mají všichni pocit,že to neudělali,tak ať nám to dokážou,když to chtějí VEŘEJNĚ ŘEŠIT.

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu DENVER 00:21:33 08. 08. 2011 blokovaný
default.png
To jo,to je jasné.Řeknu to asi tak,jestli to udělali(ŘIKAM JESTLI!!!!),tak ať dostanou tvrdý trest.Těžko říct,jaké máš uvažování Martine,ale pro mne je todle jedna z nejhorších věcí,kterou může někdo udělat.Kdyby mu dali kulku,tak je to stokrát lepší věc než todle.Ono každopádně neni ani normální,že tady končí tolik případů smrtí(po zákroku policistů).No nechci to dál opravdu řešit,každopádně sám uznáš,že hodně věcí ukazuje na ně.Já nemam pocit,že by vyšetřovatelé IPČR museli v tomdle případě nějak zvládnout stav důkazní nouze.1.Byl v tom bytě a čas zranění,tak zhruba odpovídá(ŽE SE MU TO ASI TĚŽKO STALO TŘEBA PŘED TÝDNEM).2.Je tam svědek.Proč všichni tři nepodstoupí třeba detektor lži?Já nemůžu říct na 100% že to udělali,ale nikdo tady nemůže říct na 100%,že to neudělali.Takže to se tady můžem dohadovat a nemá to smysl.Jen bych rád věřil tomu,že chcem všichni potrestání viníka,ať už je to kdokoliv.

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu HONZAD 23:52:23 07. 08. 2011
honzad..jpg
pro: martin_foltyn

Martine, zvazte, prosim, zda-li ma smysl ztracet cas debatou s nickem "denver". Pod timto nickem tady jiz nejakou dobu vystupuje nekdo (neco) co je mozne neslusne nazvat jako vysirac, slusneji zrejme provokater a obavam se, ze tady funguje prave proto, aby debaty odvadel od tematu, popr. z nich taha informace...



Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu MARTIN_FOLTYN 23:21:01 07. 08. 2011
default.png
DENVER [2011-08-07 21:08:43]: Neřekl jsem, že viděli, že je mu zle, řekl jsem, že seděl v křesle se založenýma rukama a byl apatický. To je skoro každý narkoman ve fázi útlumu. I kdyby RZS zavolali, nevěděli by, na co poukázat. Lékařka, která u něj byla o dvě hodiny později nic nenašla a odsouhlasila jeho umístění do cely. Když vnitřní zranění nepoznala zkušená lékařka RZS, jak to měli poznat policajti?

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu DENVER 21:08:43 07. 08. 2011 blokovaný
default.png
Martin,Lukáš:Pokud ho nezavraždili,tak pochopitelně nechci,aby byli trestáni,ale těžko se tomu věří,když ÚDERY DO VNITŘNÍCH ORGÁNŮ JSOU BĚŽNOU PRAXÍ NĚKTERÝCH POLICISTŮ a prochází jim to,třeba díky tomu,že se domluví na výpovědi a raději zase nechci rozebírat udělání,nebo NEUDĚLÁNÍ ZNALECKÝCH POSUDKŮ....Martine,ještě jeden dotaz,když viděli,že mu je zle,tak proč nezavolali RZS?

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
 
O serveru Redakce Kontakty Inzerce Nápověda Podmínky

tvorba www stránek emocio