ANDRAS [
2011-12-02 21:53:04]: Jak jsem již řekl, tak vždy volím defenzivní způsob jízdy, tzn. dávám pozor za ostatní, a jestliže je někde povolená vyšší rychlost než je rychlost bezpečná k mým schopnostem při průjezdu daným úsekem, volím rychlost nižší než onu povolenou, stejně tak jezdím po velmi nekvalitní D1, vím jak vypadá a vím kde je dovolená 130 km/hod, pořád si myslím, že je to relativně bezpečné při sníženém provozu, ale znám silnice, kde je provoz výrazně nižší a kvalita a povaha vozovky výrazně vyšší, to ty stále nedokážeš pochopit, že taková místa jsou. Věřím, že je i znáš, jenže jak si psal chceš mít co nejjednoduší práci (rozhodování) nerespektovat materiální znak přestupku a každého vyflastrovat, tak už jsi se opakovaně vyjádřil. Takže tu nemusíš pořád a dokola pořádat hon na to, že já jsem táááák špatný, že jsem jel 85 namísto 70 tam, kde je stav a povaha vozovky i okolnosti lepší než na D1 kde je povolena 130:))
Jinak zase se domýšlíš, zaprvé statistiky dopravních nehod se zveřejňují, často jsou součástí porad vedení s policisty, informativního charakteru, nevím jestli jsi se někdy takové porady účastnil, nebo jestli jsi tam poslouchal, a navíc jsem nikdy nenapsal, že to bylo v Praze a taky nebylo, bylo to u nás na Moravě.
K tomu, jak bych hodnotil jízdu na červenou v noci nebo jakýkoli jiný přestupek už jsem se také dávno vyjádřil, tedy popiš mi veškeré okolnosti, což se ti tady asi nikdy nepovede, protože každý skutek je velice individuální, ale to ty se svýma paušálama asi nedokážeš pochopit, a proto jak jsem již psal vše hodnotím selským rozumem. A pokud jsem na pochybách můžu kdykoli přestupek oznámit k projednání správním orgánem, žádná věda.
Ale jak jsem řekl nebudu sumarizovat jako ty, a jakékoli porušení pokutovat a plně a vždy ignorovat zákon a materiální znak přestupku jako ty, toť celé!