Přihlásit / Zaregistrovat se

Login
Heslo

Veřejná bezpečnost vs.Policie

Dobrý den, jako bývalý policista sleduji se zájmem situaci u Policie a i tuto diskuzi.Musím se přiznat, že za dnešních poměrů bych nechtěl sloužit. Mohu hodnotit práci a postavení jak Veřejné bezpečnosti, tak Policie, u obě jsem zažil.Je mi líto a je tristní, že dnešní policista má malé zastání jak u veřejnosti, tak bohužel i u orgánu státní moci, a pana Langera lépe nezmiňovat.Pachatel je na tom mnohdy lépe než zasahující policista. Vytáhnout nůž, pistol a použít ji proti policistovi (viz, skoro 100 zabitých policistů za nějakých 18 let), to si pachatelé hodně hodně rozmysleli ten kdo policistu usmrtil (taky si takový případ pamauji z 80 let), tak byl adept na provaz. To co se děje teď, že někdo zavolá hlídku v Brně, aby jí mohl napadnout, to je neuvěřitelný stav.
XJHX :: Datum založení: 14. 01. 2009 :: celkem 203 komentářů

 
Nejste přihlášen.

Do komentářů je možné vkládat obrázky umístěné kdekoli na internetu a videa z youtube.com; stačí před odkaz, na němž je obrázek/video umístěno, vložit příkaz IMG:/YT: (tedy například takto – IMG:https://www.policista.cz/files/obrazek.jpg, respektive YT:https://www.youtube.com/watch?v=v54xqBRqWFA).

Vložené komentáře mohou být skryty, pokud budou zcela mimo téma, nebo odstraněny, pokud budou v zjevném rozporu s právním řádem ČR, s „Pravidly a podmínkami používání stránek a uživatelského profilu na serveru policista.cz“ či s dobrými mravy.


Poslat zprávu HONZAD 12:24:33 18. 07. 2011
honzad..jpg
daxi, daxi: No nevim jak moc je kdo krvelacna selma, ale jedno vim docela jiste: Jestli si nekdo vznik nejakeho tiskoveho ci filmoveho produktu (dokonce "dokumentu") plati, ten asi moc nebude proti jeho zajmum :-))
Jinak se tomu taky rika reklama :-)

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu DAX 00:04:40 18. 07. 2011
dax.jpg
HONZAD [2011-07-17 23:07:54]:
Člověče chlape, no jo to jsem si vůbec neuvědomil, že to financovala ta krvelačná šelma Filip. Hele a nefinancovali to taky i všichni bývalí příslušníci SNB a StB, kteří zmanipulovali všechny ty protokoly z ohledání a fotodokumentaci z míst činů a pitvy? A možná,že i svědkové vypovídali určitě s kvérem v zádech. No člověče ted si uvědomuju, že nejsem vůbec schopen analyzy zakladnich spolcenskych schemat a proto relativizuju jasne hodnotove postulaty jen proto, abych si nemusel priznat, ze moje postoje jsou chybne...


Souhlasím (+ 1)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu HONZAD 23:07:54 17. 07. 2011
honzad..jpg
hahaha :-)))) daxi, tys mě rozesmál! :-)))
myslíš jeho "objektivní" dokument, na který finančně přispěl (mezi jinými) také předseda KSČM Vojtěch Filip ????

ty si fakt legrační. Ten Kačorův výtvor dávat jako zdroj informací o celém dění je jako hledat objetivní pravdy o nacismu u Leni Riefenstahlové! :-) :-)




Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 1)
Poslat zprávu DAX 20:31:00 17. 07. 2011
dax.jpg
Hammere, myslel jsem že by to šlo, ale vidím,že to prostě už asi léčit nepůjde...
G. Špunt ti to napsal jasně.. ale asi je to zbytečný.
K těm autorům si zkus přečíst třeba knihu "Svědomí hrdinů" od Miroslava Kačora. Nebo se podívej na tohle:
http://www.youtube.com/watch?v=FYg7YqBO12U
ale asi je to zbytečný pro někoho jako ty.
Jak jsem pročítal tvoje úžasné příspěvky, tak je tě fakt v tom stavebnictví škoda. Zkus to v tý politice. Určitě by po tobě skočily všema deseti modrý opeřenci, nebo knížeci parta, případně jakákoliv jiná partaj,která bude ještě dalších 100let zdůvodnovat svoje zlořády, lotroviny a neschopnost krvelačnými komunisty. Věřím,že tvoje projevy v parlamentu, by byly úžasné. A Hammere hlavně zdraví, hlavně zdraví...

Souhlasím (+ 2)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu HAMMER 12:55:21 17. 07. 2011
default.png
GENERACNI-SPUNT [2011-07-16 20:19:50]: Já nikomu nenadávám do rudochů, vy se k tomu hlásíte sami, prosím.
Já mám právo změnit názor, to mi neber. Změnil jsem ho na bolševika, pak na Havla, Klause, Dlouhého, Dybu, Ježka... Můj problém je, že nějak vidím lidi pořád lepší, i u policie to tak bylo. Naopak jsem se nikdy nespletl.

To tvoje neustálé bolševické slovo: "pomýlení" znamenalo, že to byli po 68-ém ti, co napřed šli s Dubčekem a pak, aby se zase udrželi u koryta, stali se "pomýlenými." Tak je ale titulovali rudoši ze "zdravého jádra" aneb největší zaprodanecké bestie, kteří si na svůj vlastní národ pozvali ruské ožralé hladové špinavé hordy. Tohle slovo "pomýlení" je termín nejhorší chátry bolševické. Vidím s kým se ztotožňuješ, souhu... :D

Já OF nezakládal, nikdy jsem v žádné politické straně nebyl a když jsem viděl kdo tam leze - nemakačenka a ožralové, bylo jasné, jak to tu bude za chvíli vypadat všem, kromě mě. Mně to zase trvalo, než jsem došel na to, že Sametovka byla bolševický podvod.

Jinak dneska je na serveru idnes zase případ maníka, který seděl na tuším že deset roků jen za to, že neudal někoho z rodiny, kdyby tě to zajímalo jak se věci tehdy měly. A nebyly to tč jako vražda a tak.

Ty si budeš na svých bludech trvat, no tak trvej. Furt cítíš, že by jste se mohli ještě dostat k moci, nikdo si s váma neutřel pořádně zadnici, bohužel. Pořád nejste v rezervacích na odstřel, jako političtí dinosauři. Nevím jestli máš snad nějakou snědou hubu, že pořád čekáš na systém, kde nebudeš muset sám o svém životě rozhodovat. Je to na Kubě, tam za tebe řídí strana i vláda i to, kdy se vysereš, jak na řídko a kolikrát denně. V Severní Koreji je to to samé, ale sraní je tam omezeno na jednou týdně.

Ty mi nic nebudeš doporučovat ke čtení? No jakto? Podle tvého rozhledu by to byla kouzelná kniha (s kouskem mého štěstí) Ferda cvičí brableniště, při troše smůly slabikář: Máma má mísu. Mísa má mámu. My máme SSSR. Jů, my se máme! :D

Popisuj řadu lží a polopravd, které tady vyplodili novodobí vykladači dějin. Začni, konečně se dostaneme k tomu, že nevíš nic. Já jsem ti dodal autory, dodej i ty svoje, já čtu tuze rád, moc ti budu vděčný.

Ty máš tu drzost tyto historiky, co se tomu profesionálně věnují, peskovat? Nic z toho neznáš, meleš závěry všech sedmnácti sjezdů KSČ a do toho i nějaké sjezdy ÚVKSS :D a to jso podle tebe dějiny?
Ono dějiny se už nepíší podle ÚVKSS z roku 1985, ale otevřely se archivy, každý rok se otevírají další a další témata a dějiny jsou živá a stále se měnící věc. Podívej se na filmy jako Osvobození a Boj o Moskvu. Jsou to ještě sovětské filmy z roku tuším že 1986, ale ty by jsi jim už jistě říkal, jací jsou to novodobí popírači dějin. Oni tam sami Rusové totiž přiznávají, že se připravovali na začátku války na přepadení Evropy. Že proto je Němci tak ženou...
Jinak naši autoři, ještě k tématu, jsou ve světě vysoce uznávané kapacity. Nemyslím, tím tvého Julia Fučíko - Horáka nebo Olgu Františákovou, hrdiny bolševika aneb gestapácké konfidenty, ale toho Richtera, Frolíka, Hubáčka, Pospíšila, Čvančaru... Ty, jakožto z hlediska odbornosti historie hodností něco jako historické podhovno, by jsi chtěl těmto lidem mluvit do jejich práce? To je totéž, jako by ti Richter chtěl dojít vysvětlovat, jak máš dělat správně křivení statistik - eee pardon, objasňovat trestnou činnost. Vypadal by jako idiot, když by ti to říkal, ale tobě jako idiot vypadat nevadí.

Ty jsi slepý jako pravý komunista, víš kulové, ale trváš si na tom. :D :D To je sranda! :D

Ještě k těm pomýleným. Mohl by jsi nám tady, jako jediný neomylný a pevný ve své víře ve světovou socialistickou revoluci vysvětlit teda, jaktože je bolševici vzali na milost, když věděli, že jsou to prodejné děvky? :D

Ten tvůj poslední příspěvek to jsou už jenom bolševikovi výkřiky o ničem. Ty jsi ty autory totiž ani nečetl a už víš jací jsou to popírači, ty kůdelo. Hahaha. :D :D

Nádherná hádečka, sice o ničem, ale když už je musím trpět, aspoň bolšáně seru.

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 1)
Poslat zprávu GENERACNI-SPUNT 20:19:50 16. 07. 2011
default.png
Hammere,pako výmaštěný, komu tady nadáváš do rudochů!Myslíš si že v těch archivech bádají jen Čvančarové? Pořád mi je milejší člověk, který si stojí za svým (i když s tím nemusím souhlasit) než takový šmejd, který po r.1990 jasnozřivě prozřel, a kydá na svého bývalého hlebodárce, a vykřikuje jak byl pomýlený.Dost takových "děvek prodejných" bylo i po roce 1970, když začal dělat Husák čistky ve státní správě!To taky bylo najednou pomýlených!A po r.1990, byli jako první, kteří zakládali OF.Já ti žádnou litaraturu nebudu raději doporučovat,asi by jsi to stejně nepochopil.Navíc mě populárně naučné publikace nezajímají. Mohl bych ti tady popsat řady lží a polopravd, které vyplodili naši noví "vykladači dějin" Ty s tím tvým vytříbeným charakterem převlékače kabátů mi za to nestojíš. Další by již bylo jen o tom, kdo dočůrá výše!!!Tak čestík soudruhu.

Souhlasím (+ 2)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu HAMMER 14:36:40 16. 07. 2011
default.png
Pro rudochy GŠ a DAXe: :D

http://www.youtube.com/watch?v=W0Mydquf9S8&NR=1

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu HAMMER 07:22:49 16. 07. 2011
default.png
ZDENEK104 [2011-07-15 09:04:14]: Tato slova Čvančary jsou pro Daxe s GŠ nepochopitelná.

Když jsou náborovaní chlapi k SAS a dalším speciálním jednotkám, ve výběrovém řízení dostanou otázku vztahující se náhodně k události z ledna 1991 v Iráku, kdy hlídku SAS B2O našel malý pasáček koz - děcko. Ti chlapi dostávají otázku, jak by se zachovali. Ten případ možného a hlavně modelového prozrazení hlídky není ale v otázce testu přijetí dále rozveden.
Všichni, co odpoví co by přesně udělali, jdou od válu. Jediná správná odpověď je, jak to napsal Čvančara. Zachoval bych se podle situace.
Tiché zabíjení je samozřejmostí vyvinutou člověkem před hodně tisíci lety. Tady ti Daxové a Špuntové a další neřeší nic jiného než to, že byli zapíchnuti horliví služebníci bolševika, kteří se nemohli bránit. To by byli Mašíni pěkní idioti, kdyby mu dali šanci se bránit. To by se mohli rovnou picnout sami. Oni bojovali v týlu nepřítele, museli odstranit protivníky, jinak si to podepsali rovnou. Prošli za situace, kdy je honil celý bolševický aparát dvou bolševických států. Neexistuje ve světě podobný případ vojenské speciální dovednosti. Čvančara měl možnost ten spis skutečně vidět, viděl i další související věci a on neříká ano ani ne, ale tihle soudruzi mají svoje ne hnedka jasné.
Kdybyste nevěděli kdo to byl Pich- Tůma, doporučuju knížky Agent vypovídá, Hyeny, Dobývání domova... ale pardon, to jsou závadní čeští autoři. :D

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu HAMMER 07:08:47 16. 07. 2011
default.png
GENERACNI-SPUNT [2011-07-15 11:50:45]: Kdyby jsi si koupil ty tebou opovrhované české tendenční autory píšící jak to doba žádá, od Frolíka, Richtera a dalších by jsi se dozvěděl daleko horší věci než od těch zahraničních autorů. Gehlen byl za IIWW. víme kdo a kolem sebe měl celou řadu pořádných sviní, ale ve východním Německu to byl výsměch úplný. Rusové otevřeně vsadili na prušáctví. Tam platilo: padouch nebo hrdina, my jsme jedna rodina ale lautr totálně.

Ty si dovoluješ napadat Čvančaru, který hledá dokumenty po archivech, zatímco ty mlátíš svou ideologii pořád dokola a nečteš nepohodlné české autory. No to je studium jako bejk. Ti angličtí autoři vůbec netuší co to byl komunismus, píší místy takové blbosti, že se člověk musí smát. Jak přepodkládají způsoby myšlení bolševiků stejně jako myslí oni žijící několik set let v demokracii. No to čteš opravdu to, co potřebuješ.

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 1)
Poslat zprávu HAMMER 07:00:37 16. 07. 2011
default.png
DAX [2011-07-15 22:16:32]: Takže zase důvod proč neodpovědět. Moc keců a skutek utek.

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
 
O serveru Redakce Kontakty Inzerce Nápověda Podmínky

tvorba www stránek emocio