Přihlásit / Zaregistrovat se

Login
Heslo

Veřejná bezpečnost vs.Policie

Dobrý den, jako bývalý policista sleduji se zájmem situaci u Policie a i tuto diskuzi.Musím se přiznat, že za dnešních poměrů bych nechtěl sloužit. Mohu hodnotit práci a postavení jak Veřejné bezpečnosti, tak Policie, u obě jsem zažil.Je mi líto a je tristní, že dnešní policista má malé zastání jak u veřejnosti, tak bohužel i u orgánu státní moci, a pana Langera lépe nezmiňovat.Pachatel je na tom mnohdy lépe než zasahující policista. Vytáhnout nůž, pistol a použít ji proti policistovi (viz, skoro 100 zabitých policistů za nějakých 18 let), to si pachatelé hodně hodně rozmysleli ten kdo policistu usmrtil (taky si takový případ pamauji z 80 let), tak byl adept na provaz. To co se děje teď, že někdo zavolá hlídku v Brně, aby jí mohl napadnout, to je neuvěřitelný stav.
XJHX :: Datum založení: 14. 01. 2009 :: celkem 203 komentářů

 
Nejste přihlášen.

Do komentářů je možné vkládat obrázky umístěné kdekoli na internetu a videa z youtube.com; stačí před odkaz, na němž je obrázek/video umístěno, vložit příkaz IMG:/YT: (tedy například takto – IMG:https://www.policista.cz/files/obrazek.jpg, respektive YT:https://www.youtube.com/watch?v=v54xqBRqWFA).

Vložené komentáře mohou být skryty, pokud budou zcela mimo téma, nebo odstraněny, pokud budou v zjevném rozporu s právním řádem ČR, s „Pravidly a podmínkami používání stránek a uživatelského profilu na serveru policista.cz“ či s dobrými mravy.


Poslat zprávu GENERACNI-SPUNT 22:56:12 19. 07. 2011
default.png
JAMESCLC [2011-07-19 21:41:32]:hm., já bych toho sparing partnera až zase tak nezatracoval. Jeden příspěvek se mu velice jako bývalému příslušníku SNB povedl – lépe bych to nenapsal (citace) :
„JAMESCLC [2011-07-18 21:46:58]: Vlastní zrádci jsou vždycky horší než cizí nepřítel, ty tele! To je tisíckrát ověřená historie!!!!!
Na tvé chybě se onanoval, nevím však jaké kádrové předpoklady (příp.tlačenku) musel mít žadatel o vstup do SNB v Senokřupově (s takovou slovní zásobou)!

Souhlasím (+ 1)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu ANDRAS 22:42:04 19. 07. 2011
Andras.jpg
Pánové, zkuste trochu krotit své politické zanícení, a zkuste přemýšlet jako normální lidé. Pokud Mašíni a spol. chtěli opravdu bojovat proti režimu, měli se tedy soustředit na vrchnostáře režimu. Tím, že někdo zabije obyčejného četníka, který pomáhal místním lidem, a tito v něj měli důvěru, nedosáhne vůbec ničeho. A co smrt a zranění dalších lidí, kteří se s Mašíny měli tu čest setkat? Dle hammerovi logiky, příslušníci Freikorpsu vraždili naše četníky sosáky a vojáky po právu a hrdinsky. Ač mnohdy občané ČS státu, považovali náš režim za nepřátelský, a také proti němu bojovali všemi prostředky. Vy jste proste zfanatizovaní, to jinak popsat nejde. Prostě všichni byli bolšáni, a bolšán je démon, a fertig! To že mezi nimi byli a jsou i dobře smýšlející lidé, to je prostě fakt, ať se to někomu líbí či nikoliv. Jsou dobří lidé, a špatní lidé.

A co se týče partyzánské činnosti, já partyzány rohodně za hrdiny nepovažuji. Je to podle mého nesmyslná a zbabělá forma boje. Bojovat může národ ve válce, poté se může vzbouřit. Ale to, že někdo zabije strážného na nádraží, který sice nechtěl narukovat, narukovat musel, nikdy nikomu neublížil, a raději by se vzdal, mi jako hrdinský čin také nepřipadá. Nechci a ani nehodlám obhajovat některé činy protektorátních orgánů, ale z hlediska politického a vojenského jsou krvavé represálie po partyzánských útocích dle mého názoru pochopitelné a smysluplné. Zdůrazňuji, pochopitelné, ne chvályhodné, obdivuhodné, a vždy morální, i když, co je vlastně morální....

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu JAMESCLC 21:51:50 19. 07. 2011
default.png
HONZAD [2011-07-18 22:30:56]:

Honzíku, nelze srovnávat německé vojáky na uzemí protektorátu s příslušníky SNB ve své rodné vlasti, to je opravdu mimo!

Souhlasím (+ 1)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu JAMESCLC 21:46:57 19. 07. 2011
default.png
HAMMER [2011-07-19 06:42:18]:

Ano, já souhlasím, ovšem Honzátko, Kašík a další oběti Mašínů svojí zemi nezradili, Mašíni zradili svoje vlastní lidi, když je začali vraždit a okrádat.

Souhlasím (+ 2)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu JAMESCLC 21:41:32 19. 07. 2011
default.png
HAMMER [2011-07-19 06:39:51]:

Hammere měl by sis zamést před vlastním prahem, ty si tu začal lidem nadávat do flákačů, nemakačenků, tupých hovad apod. A nepamatuju si, že bych Ti já napsal nějakou urážku? Ty mi píšeš že jsem tele apod. Takže, se nad sebou trochu zamysli!

Hammere ja na to nechci jednoznačnou odpověď, ale ty na to jednoznačně odpovídáš. Honzátko byl služebník bolševika, tudíš gauner první třídy - zasloužil si smrt a díky hrdinným Mašínům tak dopadl. No a pokud mi chceš kontrolovat pravopis, tak s tím můžu u Tebe začít taky a věř, že Ti tam pár chyb taky najdu, překlep se hold stává, ale díky že si mě na to upozornil!

Aha a to hrdinství při postavení se totalitní moci spočívá v podříznutí svázaného policisty z vesnice? Hm, máš skutečně zajímavé představy o hrdinství! No, hochu jeho přísahu by sis měl přečíst ty! Víš o jeho přísaze vůbec něco? Honzátko lidem ve svém rajónu sloužil, píšeš nesmysli. Honzátko byl normal polda, který se staral o obyčejnou vesnici. Já nevím co se Tobě honí v hlavě, podle Tebe kdo dělal ve státní správě byl gauner první třídy a zasloužil si jedině to, aby potkal hrdiny Mašíny a ty ho přivedli kudlou na tu Tvojí správnou cestu, ne?

Hammer:
"To ultrasvině Reinhard udělal pro Čechy mnohem víc, než všichni bolšáni dohromady."
Todle, opravdu raději komentovat nebudu, pokud tedle nesmysl myslíš vážně tak by si měl začít povídat s Denverem.

Na Tvou otázku: "víš co Heydrich pro Čechy udělal?" Ti neodpovím, Heydrich je zcela mimo tohle vlákno, takže pokud o tom chceš vést debatu, založ si jiné vlákno.

Další Tvůj odstavce je další z řad Tvých blábolů, vůbec si Honzátka neznal, ale víš že by Ti zajistil lágr:D Polda, který řešil problemy na vesnici by Ti zajistil lágr:D haha:D no, ale nepřekvapuje mě to, stejný blábol jako o rutiním udávání v rodinně:D
No a Tvůj urážlivý komentář na své kolegy, předchůdce, lidi. Říká Ti vůbec něco charakter? Jinak díky, že si nás všechny poučil o tom co cítí a necítí omámený člověk, nikdo z nás to totiž zde netušil, opravdu díky, ovšem to nic nemění natom, že Mašíni jsou zločinci....

Souhlasím (+ 1)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu HAMMER 06:42:18 19. 07. 2011
default.png
JAMESCLC [2011-07-18 21:46:58]: Vlastní zrádci jsou vždycky horší než cizí nepřítel, ty tele! To je tisíckrát ověřená historie.

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 1)
Poslat zprávu HAMMER 06:39:51 19. 07. 2011
default.png
JAMESCLC [2011-07-18 21:46:58]: Dožadujete se, souzi, neustále odpovědí ode mě, ale mě neodpovídáte. Takhle jste se učili diskutovat. Na argumenty druhé strany osobní útoky, ale lustrování kdo a co je, to vám jde.

Já ti ale odpovím: jako malé děcko chceš jednoznačnou odpověď. Jako četník budeš sudhoven, protože na tuto otázku neexistuje jednoznačná odpověď. Ty se jako četník prostě neumíš ani ptát. A pravopis: "černobilí." Ty jsi se k četnictvu dostal taky přes rudou knížku, co?

Hrdinou byl každý, kdo se postavil jakkoliv totalitní moci a byl jím každý (a těch bylo daleko víc) kdo se jí ani nepostavil, jen pár let předtím bojoval za svou vlast proti pro nás jak se ukázalo menšímu zlu na straně zla většího (SSSR podporovaného jeho spojenci) a skončil v Jáchymově nebo na oprátce.

Hrdinou zcela jistě nemohl být ten, kdo zabil (byť pořádnou svini esenbáka nebo funkcionáře výboru KSČ) jen proto, že se potřeboval zbavit soka v lásce třeba nebo potřeboval nějakou akci proti lidem, kteří v Babicích komunistům neseděli. Počin to byl ale dobrý, jen se mezi sebou postříleli málo. :D

Takže nauč se svoji práci, já taky nepřipojuju fázi na zemnící kolík.

Honzátko lidem ve svém rajónu nesloužil. Ten sloužil KSČ, přečti si jeho přísahu. Přečti si tehdejší řády. Ten dělal svou činností politiku, kterou policie dělá dodnes. Aby mohl (i) dnešní polda sloužit lidem, na to musí jednat proti vedení. Musí si podělat kariéru. Nemá výsledky. Nemá totiž čárky, služba lidem nemá svoji kolonku u bolševického vedení. Jaksi vím o čem mluvím.

To ultrasvině Reinhard udělal pro Čechy mnohem víc, než všichni bolšáni dohromady.

Teď odpověz na moji otázku ty: víš co Heydrich pro Čechy udělal?

Taky proto na něj poslali naše kluky, protože kolaborace Čechů s Němci smrděla tak, že hrozilo neuznání ČSR v předválečných hranicích ze strany Spojenců.

Honzátko nebyl žádný můj kolega, kua. Tomu bych věřil jako mladý blbec za bolševika, ale dneska vidím, že takový "kolega" by mě poslal do lágru po první neuctivé poznámce o KSČ na první společné hlídce nebo když bych se podíval po holce, která se líbí i jemu.

Bylo by dobré si zjistit, souzi, kdo tehdy sloužil a jaká to byla lidská a tupá hovada. Řada mučených lidí si nevzpomněla na jediného slušného esenbáka, někteří ano, ale na jednoho z celé plejády se kterýma přišli do styku.

Jinak Honzátko do dneška neví, že je po smrti. Omámený člověk jaksi nic necítí. Kdyby ho Mašín špihlal za živa, to by bylo ale podle vaší argumentace asi lepší, co, mamlasové?

A do mě!!!!


Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 2)
Poslat zprávu HAMMER 06:14:51 19. 07. 2011
default.png
DAX [2011-07-17 20:31:00]: Děkuju za tipy! Nemám co číst a ten dokument zkouknu hnedka jak dojdu z melouchu.

Na tvůj příspěvek odpovídám, že děkuju za přání zdraví, ale jinak tam jaksi není odpovědět na co. Došly argumenty. Jako v základní škole: někdo byl prostě lepší, tak jsme ho všelijak shazovali, co? :D Hehehehe, ale na mě takové dětské metody neplatí. :D

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 1)
Poslat zprávu HONZAD 22:30:56 18. 07. 2011
honzad..jpg
jamesicu, kvalitni propaganda a oblbovani se nedela jako prvoplanova. V tom je rozdil mezi propagadnou hloupou a chytrou.

Odpoved si nosis v hlave. Staci aby sis sam odpovedel zda-li byl kazdy, kdo na uzemi B-M zabil v letech 1939-1945 nemeckeho vojaka hrdinou nebo ne?


Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu JAMESCLC 21:46:58 18. 07. 2011
default.png
Honzade ty jsi komik:D Opravdu si mne pobavil, viděl si ten dokument vůbec? Já ho viděl dnes poprvé a hodnocení? Bych viděl 60% pro a 40% proti Mašínům, takže tak. Jinak by mě zajímalo, už jsem se tu ptal dříve, ale nikdo z Vás obhajců vrahů mi neodpověděl. Takže, ptám se znovu, každý kdo zabil příslušníka SNB v letech 48-89 je hrdinou, který bojoval proti režimu?

Ovšem Hammere ty jsi hvězda:D Honzátko i Heydrich byli stejně legitimní cíle :D tímhle si mě teda opravdu hodně pobavil:D Jen to potvrdilo co jsem Ti psal už dříve, Tvůj pohled je černobilí. Ale Tvoje další myšlenka?! Honzátko a Kašík byl horší než okupanti? A další ty bláboly o služebníkách bolševika apod. Hammere to si doufám nemyslel vážně, ne? Honzátko i Kašík sloužili akorát lidem ve svém rajónu. No víc reagovat nebudu, Generační Špunt a Dax to stejně už napsali, takže netřeba to asi více komentovat.

Souhlasím (+ 2)    Nesouhlasím (- 0)
 
O serveru Redakce Kontakty Inzerce Nápověda Podmínky

tvorba www stránek emocio