Přihlásit / Zaregistrovat se

Login
Heslo

Veřejná bezpečnost vs.Policie

Dobrý den, jako bývalý policista sleduji se zájmem situaci u Policie a i tuto diskuzi.Musím se přiznat, že za dnešních poměrů bych nechtěl sloužit. Mohu hodnotit práci a postavení jak Veřejné bezpečnosti, tak Policie, u obě jsem zažil.Je mi líto a je tristní, že dnešní policista má malé zastání jak u veřejnosti, tak bohužel i u orgánu státní moci, a pana Langera lépe nezmiňovat.Pachatel je na tom mnohdy lépe než zasahující policista. Vytáhnout nůž, pistol a použít ji proti policistovi (viz, skoro 100 zabitých policistů za nějakých 18 let), to si pachatelé hodně hodně rozmysleli ten kdo policistu usmrtil (taky si takový případ pamauji z 80 let), tak byl adept na provaz. To co se děje teď, že někdo zavolá hlídku v Brně, aby jí mohl napadnout, to je neuvěřitelný stav.
XJHX :: Datum založení: 14. 01. 2009 :: celkem 203 komentářů

 
Nejste přihlášen.

Do komentářů je možné vkládat obrázky umístěné kdekoli na internetu a videa z youtube.com; stačí před odkaz, na němž je obrázek/video umístěno, vložit příkaz IMG:/YT: (tedy například takto – IMG:https://www.policista.cz/files/obrazek.jpg, respektive YT:https://www.youtube.com/watch?v=v54xqBRqWFA).

Vložené komentáře mohou být skryty, pokud budou zcela mimo téma, nebo odstraněny, pokud budou v zjevném rozporu s právním řádem ČR, s „Pravidly a podmínkami používání stránek a uživatelského profilu na serveru policista.cz“ či s dobrými mravy.


Poslat zprávu JAMESCLC 21:22:08 22. 07. 2011
default.png
ANDRAS [2011-07-19 22:42:04]:

Souhlasím s Tebou chlape, objektivní pohled a slova k zamyšlení...

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu JAMESCLC 21:17:07 22. 07. 2011
default.png
GENERACNI-SPUNT [2011-07-19 22:56:12]:
ANDRAS [2011-07-19 23:05:59]:
DAX [2011-07-19 23:25:26]:

Chlapi moc jste mě pobavili:D ale vystihli jste to naprosto přesně! Zásah přímo do černého!:)

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu JAMESCLC 21:10:46 22. 07. 2011
default.png
HAMMER [2011-07-20 06:40:33]:

První si stěžuješ, že Tě zde někdo napadá osobními útoky, pak ostatní peskuješ a ve finále napíšeš "moje výrazivo je poněkud tvrdší, ale mezi chlapama se tak řeči vedou." V první větě napíšeš A, v druhé B ve třetí C. Začínám se docela bavit pač se vsadím, že mi na tohle napíšeš D, co? Haha!:D

Vyčítáš mi mojí větu, že Honzátko si zasloužil smrt, o pár příspěvků dřív si napsal, že jich Mašíni měli pobít ještě víc. Já tomu rozuměl tak, že si tedy zasloužili podle Tebe smrt, pokud je to jinak tak promiň! Teď cituji "On byl legitimní cíl" co to tedy v praxi u Tebe znamená? Řekl bych že smrt, nevím jak si ty představuješ ten "ozbrojený třídní boj", Hammere chce to taky lidskou stránku věci, vidíš Tvůj pohled je furt černobílý. Honzátko byl zkrátka obyčejný četník s normál problémy na běžné vesnici a řešil je, ať už byl u moci červenej nebo modrej belzebub:)

Jsem rád, že Ti podříznutí svázaného policisty nepřijde jako hrdinství, ale divím se! Byl to přeci příslušník SNB - tudíž nepřítel č.1 haha!:D Mašíni se do kruté situace dostali sami, když se rozhodli že budou vraždit a loupit. Vládnoucí straně svými činy neublížili vůbec, fakt nechápu, jak je můžeš obhajovat.

Hammere, Honzátko přísahal věrnost Československé republice, v době, kdy presidentem byl Beneš a ne Gottwald.

Nebyl jsem u SNB, Hammere, ať se na poradách a jinde řešilo cokoli, pořádek v ulicích byl, lidi se nemuseli bát jít o půlnoci po Václaváku, dneska? Bez nabité pistole je to o hubu a všude je bordel. A kdyby byl Honzátko komunista jako poleno, tak co? Znamená to, že kdo je komunista je automaticky gauner a zaslouží si potkat Mašíny? Hammere, vidíš, opět se ukazuje Tvůj černobílý pohled na věc. No a ten Tvůj blábol, že musel zjišťovat myšlení lidí a komu se kradou statky apod. Kdepak si na to přišel znalče? O Honzátovi víš velký kulový!

Já nikoho na správnou cestu nevodím, vidíš a z Tebe vypadává jeden blábol za druhým:)

Samozřejmě, že jsi poznal, že o Heydrichovi nevím vůbec nic, ty totiž jediný znáš a poznáš všechno hned, jsi tak dokonalý:D A co se týče dějin a nejen našich, ty víš všechno nejlíp, nikdo jiný totiž neví nic, ještě že Tě máme chlape!:D

Dále píšeš: "Nějací okradení důchodci, krádeže v obchodech, krádeže jízdních kol, binec kolem hospod" vidíš a tohle tenkrát bylo na minimální úrovni oproti dnešku.

Ehm, ty už si zase vyměnil kabát? Sakra jedinej, kdo tady napsal, že bylo udávání v rodině rutinní záležitostí jsi byl ty, ale aby to mělo přesnou formu budu Tě citovat: "Udával soused souseda, syn otce, bratr bratra. To nebyly výjimky. To byla denní rutina." No, mně argumenty nedošly, ale pravda, na několik tvých "argumentů" jsem nereagoval. Proč? Protože, byly zcela mimo věc, pokud bych na ně reagoval budeme si psát romány a řešit světový dějiny. Ty jsi tady nereagoval na tolik věcí k tématu, takže můžeš mlčet. Vytírat zadnici si můžeš s kým chceš, jen to vypovídá o Tvém charakteru, já takovou potřebu nemám, mě jde o spravedlnost, slušnost a ne si s někým vytírat zadnici.

Vidíš, další ukázka Tvého černobílého škatulkovacího pohledu, nepovažuješ příslušníky SNB za své kolegy. Plno z nich byli skvělými policisty, ale hlavně lidmi.

Zkrátka Hammere, jde o to, že mezi komunisty bylo plno lidí, co to opravdu mysleli dobře, chtěli aby se lidem žilo lépe. Přečti si, co napsal Andres, skvělý příspěvek. A co se týče Tvých příspěvků na GŠ či Daxe, oni toho vědí víc než, kdy ty asi budeš, protože píšou věci které jsou opravdu z praxe a ne jako ty Tvoje bláboly...

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 1)
Poslat zprávu HAMMER 06:35:29 21. 07. 2011
default.png
Tvůj problém je, že ty jsi pomýlený pořád. Já zdaleka nevím a neznám všecko, jen uvádím info z doby po roce 1971, což třeba ty odmítáš. Nevím, jestli byl Honzátko "zastáncem" KSČ, ale musel být jejím aktivním služebníkem přesto, že mohl na vlastní oči a uši vidět, číst a slyšet, co tato strana dělá s vlastním národem. S hrdiny vlastního národa. Jak celý národ okrádá o majetky, měnovou reformou, jak je posílá na šibenici...
Jen a jen tvůj problém je, když nevíš, nečteš, nezajímáš se. Pak ale drž frasnu a nežvaň do věcí, do kterých vidíš asi jako koza do soustruhu - nerostou z něj kopřivy, tak je k ničemu.
No a k těm doporučením: v Rusku se teďkom velebil Stalin, stavěli mu nějakou sochu. Mohl by jsi tam vést nějakou řeč, třeba by jsi dostal jeho vyznamenání. :D No ale už mě to vaše prskání o ničem nebaví. Celé jsme to tu zadělali. Myslím že jsme si řekli všecko, já teď jdu do politiky! :D

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 1)
Poslat zprávu DAX 00:39:44 21. 07. 2011
dax.jpg
HAMMER [2011-07-20 06:07:48]:
Hammere máš naprostou pravdu, už u tebe nechápe vůbec nic...
V jednom příspěvku něco vehementně hájíš a v druhém to se stejnou vehemencí popíráš. Sloužil jsi u SNB ale byl jsi pomýlený a po 89 si náhle prozřel, skoro v každém příspěvku urážíš oponenta s tím,že se tak mezi chlapama řeči vedou. Nevím asi u vás to tak je. U nás se mezi chlapama za urážku spíš dává přes držku. Fascinující taky je ,že jedině ty všechno znáš a všechno víš správně, "Honzátko byl legitimní cíl, jakožto zastánce KSČ", jak to proboha můžeš vědět čeho byl zastánce?? A stupidní blábol,že vlastně do dneška ani neví,že je mrtvej,že ho vlastně Mašín podříznul ohleduplně a správně, může vypustit z ustního otvoru pouze chovanec Bohnického sanatoria, který neví co mele. A tvoje perla mezi bláboly, že Heydrich udělal pro čechy víc než všichni komunisti dohromady, je opravdový skvost.
Hammere jenom tyto anální myšlenky tě dneska opravdu přímo kvalifikují zasednout do parlamentu ČR a zcela jistě takoví velikáni a morálně vyspělí borci ,jako M.Benda ,nebo komunistobijec č.1 Štětina by vedle tvých myšlenkových oduševnělostí přímo zbledli závistí... pan Štětina by se ti určitě velice líbil, nebot, byste si jistě porozuměli,on také vstoupil do KSČ a posléze procitnul a jeho zdůvodnění že vstoupil vlastně do strany proto, aby jí škodil je přeci úžasné. Možná,že by si to do svého pomýlení a procitnutí u SNB mohl také zapracovat...Možná,že by ti dneska uznali třetí odboj a dali i nějaký peníz...
A Hammere je vidět,že to máš zmáknutý. O historii a službě u SNB tady nikdo nic vlastně vůbec neví, pouze ty víš všechno a jedině správně a pravdivě..
Hammere ,ale bud v klidu už tak jenom doprskávám

Souhlasím (+ 2)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu HAMMER 06:47:54 20. 07. 2011
default.png
DAX [2011-07-19 23:25:26]: No tak Dax už jenom doprskává...

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu HAMMER 06:40:33 20. 07. 2011
default.png
JAMESCLC [2011-07-19 21:41:32]:

Máš pravdu, že moje výrazivo je poněkud tvrdší, ale mezi chlapama se tak řeči vedou. Tak promiň.

Jinak to byla tvoje reakce na moji větu, že vnitřní zrádce je horší než cizí okupant. Takže opět odbočení, vyhnutí se odpovědi.
Honzátko že zasloužil smrt - píšeš ty. On byl legitimní cíl jakožto zastánce strany, která vedla proti vlastnímu národu ozbrojený třídní boj - to jsem napsal já.

S pravopisem já uznávám, že se překlepy stanou, místo překlep napíše přelkep, ale zase v této odpovědi: "píšeš nesmysli" Ale tohle je co? Moderní výmluva na dysleksii? To tě musí praštit přes oči, ale to je fuk, to neřešme. Dovedu si představit, kolikrát opravuješ spis, jestli vám to vedoucí teda vůbec dneska kontroluje.

čem spočívá hrdinství já nevím, ty podsouváš že v podříznutí svázaného policisty. Mě tohle jako hrdinství nepřijde, spíše jako krutá nutnost v situaci, ve které Mašíni byli. Ty představy máš sám.

Přísahu Honzátka jsem dost možná zcela stejnou a dost možná že poněkud pozměněnou skládal sám, jestli umíš číst a nemáš potíže s pamětí, což vidím že obojí je nabíledni.

A furt dokola: SNB sloužila lidem. Ty jsi u ní byl? Tak se podívej do knížky z porad, kolik policejní práce máš v tom, co jste si tam psali.

Honzátko nemohl být normal polda, tehdy ne. Musel být komunista jako poleno. Smýšlením mohl být jaký chtěl, ale do jeho úkolů, které musel vykazovat, patřilo sbírání informací o myšlení lidí, především sedláků kterým se kradly majetky a on u toho chtě nechtě asistoval na straně zlodějů, vyhledávání protistátních (nekomunisticky smýšlejících) jevů (aneb jak sedláci nadávali v hospodě) atd atd.

Na správnou cestu vodíš leda někoho ty se svýma frázema. Ty si ani nevidíš do pusy co z tebe vypadává jedna bolševická fráze za druhou.

K tomu Heydrichovi, o čemž nevíš vůbec nic jak jsem tušil jen opravdu ve zkratce: sociální výhody, které později se vším převzali komunisté pro loajální dělníky a úředníky, o kterých se předtím lidem ani nezdálo. Ty Denvere! :D.
Ty to komentovat ani nemůžeš, protože nic neznáš. Historie pro tebe skončila v roce 1971 při normalizaci, dneska byly uvolněny další info o praktikách StB, které ale musíš jako člen SNB znát, musel jsi pro ně dělat řadu drobných úkolů.

Heydrich je mimo vlákno a ty jsi mimo znalosti.

Pepa eobells 2. Polda, který řešil problémy na vesnici. Hahahaha! V roce 1950 - 1955 řešil příslušník SNB problémy na vesnici. Ale s nepohodlnýma a okradenýma! Ještě v letech 1989 až 2007 ten polda na vesnici ty problémy řešil tak, že dělal čárky jako debil a vedoucí si rozdávali odměny. Nějací okradení důchodci, krádeže v obchodech, krádeže jízdních kol, binec kolem hospod - prevence k zamezení těchto jevů to naše vedoucí vůbec nezajímalo, leda tak se to házelo z tč všecko do přestupků. Kdyby jsi slyšel jak se vedoucí vyjadřovali k těmto jevům, příklad: "co v té službě děláš, kážeš babkám aby si zamykaly kola před kostelem!" jako výtku že nemám pět pokut za šichtu. To bylo v roce 1999. Zástupce bolševik, vedoucí totéž.

Ještě že jsem se nedočkal toho nápisu "Pomáhat a chránit" na autech co vy, brrrr.

Rutinní udávání v rodině jsi zase napsal ty. Ty máš problémy buď se psaním, čtením, obojím nebo nervama, hochu! :D Tobě došly asi před dvaceti příspěvky argumenty a už tady šlapeš vodu frázema a svým výkladem toho, co někdo napsal jinak. No chtěl bych s tebou vést nějaký třeba přestupkový spor, při tvé pečlivosti a soustředění bych si s tebou právně vytřel zadnici, chlapče.

Znovu ti opakuju, že esenbáky nepovažuju za svoje kolegy. Můj kolega není ani ten, kdo chodí mimo službu loupit, kdo se k lidem, kterým má pomáhat, staví tak, že je flastruje za sto za lékárnu aby měl čárky ani ten, kdo chlastá ve službě. To mě říká charakter. Můj kolega nebyl ani můj vedoucí, ani další čárkomani. Já šel k policii darebáky stíhat, ale musel jsem je poslouchat.

Jo jo, Mašíni jsou zločinci. Napiš si to, zadupej si u toho, namoč si toaletní papír (nenapíšu hajzlák, mohl by jsi to zas považovat za důvod odvést řeč jinam) a rozškubej ho... no a to bude asi tak všecko, co jsi schopen o historii vědět. :D

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 1)
Poslat zprávu HAMMER 06:07:48 20. 07. 2011
default.png
ANDRAS [2011-07-19 23:05:59]: Máš pravdu. A Dax nechápe jaksi vůbec nic. Tehdy bych jaksi neprohlásil že já nic, já muzikant. Poněkud jsi se do toho zamotal.

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 1)
Poslat zprávu DAX 23:25:26 19. 07. 2011
dax.jpg
Andrasi přesně tak. Jenom,že Hammer by prohlásil, že on nic on muzikant, že je pomýlený ,že vlastně ani u SNB není a odbojář hrdina by uronil slzu dojetí zastrčil dýku spravedlnosti do pouzdra a Hammera by nechal být....ha ha ha

Souhlasím (+ 1)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu ANDRAS 23:05:59 19. 07. 2011
Andras.jpg
GENERACNI-SPUNT [2011-07-19 22:56:12]:
A tak mě napadá, kdyby tehdá někdo smahnul hammera, bylo by to také ospravedlnitelné, a byl by to hrdina:-) takže hammere, můžeš být rád, že nebylo více takových "hrdinů", neboť dnes bychom ti pouze chodili na hřbitov....

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
 
O serveru Redakce Kontakty Inzerce Nápověda Podmínky

tvorba www stránek emocio