Přihlásit / Zaregistrovat se

Login
Heslo

Veřejná bezpečnost vs.Policie

Dobrý den, jako bývalý policista sleduji se zájmem situaci u Policie a i tuto diskuzi.Musím se přiznat, že za dnešních poměrů bych nechtěl sloužit. Mohu hodnotit práci a postavení jak Veřejné bezpečnosti, tak Policie, u obě jsem zažil.Je mi líto a je tristní, že dnešní policista má malé zastání jak u veřejnosti, tak bohužel i u orgánu státní moci, a pana Langera lépe nezmiňovat.Pachatel je na tom mnohdy lépe než zasahující policista. Vytáhnout nůž, pistol a použít ji proti policistovi (viz, skoro 100 zabitých policistů za nějakých 18 let), to si pachatelé hodně hodně rozmysleli ten kdo policistu usmrtil (taky si takový případ pamauji z 80 let), tak byl adept na provaz. To co se děje teď, že někdo zavolá hlídku v Brně, aby jí mohl napadnout, to je neuvěřitelný stav.
XJHX :: Datum založení: 14. 01. 2009 :: celkem 203 komentářů

 
Nejste přihlášen.

Do komentářů je možné vkládat obrázky umístěné kdekoli na internetu a videa z youtube.com; stačí před odkaz, na němž je obrázek/video umístěno, vložit příkaz IMG:/YT: (tedy například takto – IMG:https://www.policista.cz/files/obrazek.jpg, respektive YT:https://www.youtube.com/watch?v=v54xqBRqWFA).

Vložené komentáře mohou být skryty, pokud budou zcela mimo téma, nebo odstraněny, pokud budou v zjevném rozporu s právním řádem ČR, s „Pravidly a podmínkami používání stránek a uživatelského profilu na serveru policista.cz“ či s dobrými mravy.


Poslat zprávu HAMMER 06:18:26 24. 08. 2011
default.png
DAX [2011-08-23 21:00:03]: Viď že je mě škoda. Díky, díky. Sem si to hnedka myslel! Kua jak já jsem tu firmu oslabil.... ! Božínku!

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu JARAL 22:13:23 23. 08. 2011
default.png
HAMMER [2011-08-23 06:36:47]: Dlouho jsem si říkal, že na tebe nebudu reagovat. Bohužel je třeba ukázat, že všichni nejsou stejného názoru jako ty.

Tvoje neustálé urážení kompletního policejního sboru je nejenom neobjektivní, ale svým způsobem Denverovské. Musím říci, že jsem rád za to, že člověk jako ty opustil náš sbor. Byl by jsi jen další jedovatá zmije co svým jedem kazí ostatní mladé policisty. Nechápu kde bereš tu svatou jistotu, že policisté na hlídkové nemluví s lidmi, nesnaží se řešit jejich byť i obyčejné problémy. Denně se setkávám s tím, že pro lidi děláme práci nad rámec nad naší povinnost. Mě prostě bezpečnostní situace v naší republice není lhostejná. To že jde menežment proti nám, to je bohužel smutné, ale to neznamená, že se na to všichni četníci vykašlou.
Dobře za každého pašíka, kterého dopravíme na kopec, zabráníme mu v dokončení trestné činnosti nebo jen za pouhou pomoc občanovi, který je zrovna v těžké situaci a policie je mu v daný čas nejvíce k ruce.

Jistě teď napíšeš nějaký velmi poutavý příspěvek, který bude plný naivity a silných slov. Věřím, že pro značnou část četníků to nic neznamená jak je haníš a děláš ze sebe jen dalšího Denverka.

Souhlasím (+ 1)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu DAX 21:00:03 23. 08. 2011
dax.jpg
Hammere tebe je fakt škoda...člověk s takovým rozhledem, znalostmi jedinné a svaté pravdy a morálním kreditem oplývající, by se určitě v dnešním parlamentu uplatnil.
Myslím,že svůj boj proti rudým zlosinům, kteří jsou všude kam se podíváš a mají na svědomí všechno co dnes nefunguje a zřejmě nebude fungovat dalších 20let, by jsi jistě dovedl na vysokou úroveň. Hammere jdi do toho...

Souhlasím (+ 1)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu HAMMER 16:06:08 23. 08. 2011
default.png
GENERACNI-SPUNT [2011-08-23 11:00:58]: Už jsi se vyzgřindal? Co chceš mimo toho?

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 1)
Poslat zprávu GENERACNI-SPUNT 11:00:58 23. 08. 2011
default.png
HAMMER [2011-08-22 16:30:34]: no to ti to trvalo než jsi vypotil ty bláboly umocněné tím mužným výrazivem.No s tím kejháním nevím, u tebe mi to spíš připadá tak nějak jinak.Ten boží tvor ale vydává:Íáá,Íááá ,Íááá.

Souhlasím (+ 1)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu HAMMER 06:36:47 23. 08. 2011
default.png
Souhlasím s tebou s tím co by policie dělat neměla a ono by se toho v každodenní činnosti našlo asi mnohem více.
Co by měla dělat policie, konkrétně hlídková s pořádkovou, by ale měla být smysluplná prevence, jak jsem to už vícekrát psal. Základním problémem PČR je její odtažitost od lidí. Lidi jsou ale uši a oči policie, teda pardon, měli by být. Jenže lidi ani nevědí co se kolem nich děje, proč se to děje, čeho si všímat... Policie by měla zatáhnout občany do dění v jejich obcích nebo čtvrtích tak, aby si lidi mohli uvědomit, k čemu ta policie tady je a co vlastně dělá. Tzn např: včera v sedm večer došlo před OD Tesco k LP, kdy parta mladíků okradla pod hrozbou použití násilí....
Žádáme svědky, aby se ozvali na tel. číslo......
Dále žádáme občany, aby si všímali osob pohybujících se jakoby bezcílně v této lokalitě, kde opakovaně dochází... Volejte raději zbytečně než vůbec.

Na to poslední musíte lidi naučit. Oni si myslí, že volají zbytečně. I když vyjedete a na místě je klid, i když k samotnému případu nic v tu chvíli neuděláte, jen to, že si s těma lidma promluvíte, že jim poděkujete za aktivitu a ochotu riskovat, že se s nima pobavíte o tom co a jak, to všecko se vám obrovsky vrátí.

Policie pracuje stylem před listopadem 89 - zametá jenom hovínka, která z pašíků vypadnou. Před listopadem 89 to šlo, to totiž na okrese spadla jedna vloupačka za tři měsíce a po pašíkovi šly týmy, které dneska nedělají ani na vraždě. Jenže tupý rudý management z vlastní lenosti neudělal jedinou věc, aby se přizpůsobil novému stylu vedení boje. Prostě jenom dál honí čárečky a podle tvého vyjadřování vidím, že ti tu svoji celá desetiletí neúčinnou taktiku dokonale natloukli do hlavy. Proč by je ale nehonili, mrkněte zase na odměny, co si ty drzé feny mezi sebou rozdělují. Chápete vůbec někdo, že s nima nikdo nehne a že když se bude propouštět, nebudou to tihle paraziti?
Úkolem pořádkové a hlídkové a dalších s lidmi do styku přicházejících uniformovaných složek policie jsou dvě věci: snížit kriminalitu a získávat poznatky pro SKPV. Místo toho pořádková dělá "evidenci" trestných činů a přestupků, protože nikdo nebrání pašíkům trousit víc a víc svých "hovínek". Pod pojmem "dělá trestné činy" ale musíme chápat, že policie jen tupě zapisuje co se kde stalo.
Teď může někdo namítnout, že kdyby se nedělala spousta zbytečností jako doručovačky, různé další nepolicejní věci, že by se mohlo dělat jen na vlastních trestních nebo přestupkových věcech.
Je to svatá pravda, ale zase: musíte vidět, že české právo je nevymahatelné, tresty neúčinné. Trest je účinný když přijde bezprostředně po skutku a jeho tvrdost je pro pachatele odstrašující. Což u nás jaksi neexistuje.
Marná snaha je provádět práci tak, jak ji provádí Policie ČR. I kdyby sypala jednoho pašíka za druhým v ideálním případě, soudy i správňáci její práci zcela negují.
Že to policii nemusí zajímat? Policie má svoje ovečky chránit, ne se vymlouvat na nefunkční soudy.


Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu MARTOO 17:30:35 22. 08. 2011
martoo.jpg
HAMMER [2011-08-22 16:35:19]:

Jenže si nemyslím, že policie má lidem pomáhat jakkoliv jinak než odhalováním PŘ a TČ a udržováním veřejného pořádku. Pokud něco nepatří do pravomoci policie, pak sice má policista povinnost občanovi poradit, ale ne povinnost se nechat občany a úřady zneužít.

Policie tu není od toho aby dělala manželskou poradnu, doručovatele soudům, zajistila odklizení sražené srnky, odchytávala toulající se psy, zpracovávala škodní události, prověřovala evidentní občanskoprávní spory, nabírala ztráty atd. To si bohužel lidi neuvědomují a ani to, že pokud policie uvedené vykoná, je to z dobré vůle policistů.

Naopak by se měla posilovat spolupráce občanů s policií tak, že jim bude při každé příležitosti opakováno na konkrétních příkladech, že si na svoje děti, manželky, majetek, atd., musí dávat pozor, předat jim telefon na útvar, aby v případě zjištění nějaké podezřelé osoby či vozidla zavolali.

Je to tak málo, stačí uvedené říci komukoliv, s kým se policista baví. Není problém na základě oznámení provést kontrolu vozidla či osoby. Zabere to pár minut, ale občané uvedené ocení. Zrovna nedávno jsem takto získal jeden zajímavý poznatek k majetkové TČ.

Druhá strana mince je zájmy vedení a způsoby dosahování vytyčených cílů. Tam nikdy nebyl jako hlavní zájem občan a taky nikdy nebude. Vždycky se bude jednat o individuální přístup každého policisty, který nikdy nebude nijak ohodnocen.

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu HAMMER 16:35:19 22. 08. 2011
default.png
MARTOO [2011-08-18 17:15:14]: No jistě, souhlas, jenže tady rudí bratříci chtějí někomu vykládat něco jiného. Jak sloužili lidem třebas! No to ja, to mně nemusíš vykládat jaké mám dodnes v notýsku z porad úkoly. O službě lidem tam není ani slovo ani dokonce náznak souvislosti. Tam je počínaje od vzhledu až ke strohosti jednání s lidma všecko proto, aby se obyčejný človíček esenbáka bál.
A ten samý management s těma samýma metodama, jednáním a chováním je tam dodnes.
Pavelno, až tam vlezeš, přijímám různé pozornosti jako omluvu. To pak uvidíš od koho jsi se co dozvěděl. :D :D

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu HAMMER 16:30:34 22. 08. 2011
default.png
GENERACNI-SPUNT [2011-08-17 22:52:24]: Potrefená hus už kejhá? :D :D

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu PAVELNO 08:57:10 19. 08. 2011
default.png
Dekuji vsem za prispevky,

For Hammer, no me slo hlavne o konkretni veci (pravomoci, bodovy system, akce typu czechtek apod.) podminky pro sluzbu. Z Tveho prispevku jsem se toho moc nedozvedel.

For Spunt,Dax a Patr
Dekuji za prispevky, obrazek jsem si lehce udelal, ale rad se dozvim vice. Dostat se dnes k objektivnimu hodnoceni je tezke, kdyz bych to schrnul tak dnesni vykladani historie pusobi tak ze doba pred 89 byla hrozna. Pak clovek promluvi s par lidmy a nestaci se divit ze to vsechno bylo trochu jinak...

Souhlasím (+ 1)    Nesouhlasím (- 0)
 
O serveru Redakce Kontakty Inzerce Nápověda Podmínky

tvorba www stránek emocio