Přihlásit / Zaregistrovat se

Login
Heslo

Veřejná bezpečnost vs.Policie

Dobrý den, jako bývalý policista sleduji se zájmem situaci u Policie a i tuto diskuzi.Musím se přiznat, že za dnešních poměrů bych nechtěl sloužit. Mohu hodnotit práci a postavení jak Veřejné bezpečnosti, tak Policie, u obě jsem zažil.Je mi líto a je tristní, že dnešní policista má malé zastání jak u veřejnosti, tak bohužel i u orgánu státní moci, a pana Langera lépe nezmiňovat.Pachatel je na tom mnohdy lépe než zasahující policista. Vytáhnout nůž, pistol a použít ji proti policistovi (viz, skoro 100 zabitých policistů za nějakých 18 let), to si pachatelé hodně hodně rozmysleli ten kdo policistu usmrtil (taky si takový případ pamauji z 80 let), tak byl adept na provaz. To co se děje teď, že někdo zavolá hlídku v Brně, aby jí mohl napadnout, to je neuvěřitelný stav.
XJHX :: Datum založení: 14. 01. 2009 :: celkem 203 komentářů

 
Nejste přihlášen.

Do komentářů je možné vkládat obrázky umístěné kdekoli na internetu a videa z youtube.com; stačí před odkaz, na němž je obrázek/video umístěno, vložit příkaz IMG:/YT: (tedy například takto – IMG:https://www.policista.cz/files/obrazek.jpg, respektive YT:https://www.youtube.com/watch?v=v54xqBRqWFA).

Vložené komentáře mohou být skryty, pokud budou zcela mimo téma, nebo odstraněny, pokud budou v zjevném rozporu s právním řádem ČR, s „Pravidly a podmínkami používání stránek a uživatelského profilu na serveru policista.cz“ či s dobrými mravy.


Poslat zprávu DAX 17:38:19 07. 08. 2011
dax.jpg
ANDRAS [2011-08-06 16:23:12]:
Andrasi rozumím a dávám ti za pravdu,10 na tři by to v klidu vyřešilo, ale pokud si ten můj příspěvek znovu přečteš, tak jsem v něm napsal v podstatě jenom to, že je nesmysl z toho dělat takový humbuk, v tom si asi rozumíme a za druhé podiv, proč to nemůže být normálně legální činost,jako i jinde ve světě. Toť vše.
Dík a měj se.

Souhlasím (+ 1)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu DAX 17:14:34 07. 08. 2011
dax.jpg
HONZAD [2011-08-06 01:31:04]:
No jsme už trochu jinde než je téma tohoto vlákna, ale slušnost je odpovědět tak ti odpovím.

Honzade: keci, keci, keci ... to že hoši porušili stanovená pravidla je jasná věc a myslím,že tuto podstatu tady nikdo, včetně mě nikde neobhajuje, nebo došlo k nedorozumění. To,že to jsou pravidla špatná a nesmyslná ostatně jako celá řada dalších zhovadilostí tohoto systému je to o čem píšu. A hochu jestli si si toho nevšiml,tak pravidla a morálku porušuje v tomto státě kdo může, tento systém je na tom totiž založený. Zločinci ve vládě svojí úžasnou morálkou a poctivým přístupem dávají už 20let všemu plebsu dole zdárný příklad všude kam se podíváš a dovedli tuto zemi mezi ty dvě půlky....
Tak čemu se divíš? A u policie, tak jak to tady už někdo napsal porušuje tyto nesmyslný pravidla 60 až 70% lidí a to jenom proto, protože jsou nezaplacený tak, jak by měli být a jedná se s nimi jako z hadrem.
A hochu můžeš si být jistej, že pokud si ty půjdeš přivydělat k nějakým filmařům,nebo třeba ke svatýmu Dindovi a porušíš tím nějaký pravidla tvýho zaměstnavatele tak já ani žádnej jinej polda ( jak píšeš), ti žádnou pokutu nenapaříme, to mi můžeš věřit. A kolik vyděláváš je mi srdečně šumák.

Tak,že co z toho plyne ?
V prvé řadě je vidět,že o policejní práci, a hlavně o situaci v ní toho evidentně moc nevíš. Dále by nebylo od věci absolvovat nějaký kurz slušného chování, neb tvoje používání vyjadřovacích způsobů o zlodějích,gangsterech a parchantech, by mohlo směřovat k mylnému dojmu,že jseš jedním z nich...

A Honzade,prave proto, že u policie nejsou takovy lidi jako jseš ty (v ruznych funkcich) je tato zeme tam kde je. Nic v vic, nic min.
Proto by bylo úžasné, kdyby jsi k policii nastoupil,aby se to už konečně změnilo k lepšímu, pouvažuj o tom....


Souhlasím (+ 1)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu MARTIN1 13:01:36 07. 08. 2011
default.png
Já si nedovedu představit, že bych mimo služby u PČR vykonával ještě jinou práci. Krom nějaké opravdu občasné.
Přijde mi, že každý si řekne, už tak mají dost a chtějí ještě víc - ale už si neuvědomí, že v těchto případech je to o tom, že v práci člověk nestráví 8 hodin denně ale třeba 14.
A co si potom budeme povídat, to by opravdu mohlo mít neblahý vliv na vykonávání funkce policisty. A evidentně má:)

Jenže v soukromém sektoru zaměstnavateli nejde snad o to, aby mu jeho zaměstnanec odvedl maximální výkon? A zajímá ho snad, jestli po tom co jde domů jde ještě někam melouchařit? Nemyslím.

Takže co tady vlastně řešíme?

Pokud se zaměříme na otázku mezd, pak si nemyslím, že by policisté na tom byli nějak extra zle. Ano, jsou regiony kde berou 16 tisíc, ale jaká je tam i u ostatních profesí běžná mzda? Kolik tam zaplatí třeba za nájem o proti Praze? Má někdo pocit, že běžný policista by měl brát 30 tisíc kč měsíčně? Aby se dalo říci, že je jaksepatří zaopatřen? Já ne a to jsem jedním z "nás". A pokud ano, tak ovšem zaměstnávat opravdový výběr a ne sběr. A to by byly teprve personální čistky.
Navíc ani ( realisticky ) vyšší plat by u těch, co berou úplatky nebo si přividělávají nevedl k tomu, že by toho zanechali.

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu HONZAD 23:00:35 06. 08. 2011
honzad..jpg
martoo, bacha, zamenujes dve veci dohromadmy. Pises: "hrdost, oddanost, vážnost a společenské postavení policisty.. likviduje".
Ale to jsou dve ruzne veci. Hrdost a oddanost jsou pocity, ctnosti policisty, jednotlivce. A jiste neni pochyb, ze kazdy policista (vcetne tebe) muze takovou subjetivni sebediagnozu provadet a hodnotit to .
Ale pokud jde o "vaznost a spolecenske postaveni" tak to jsou naopak hodnoty z venci. Je to naopak pohled verejnosti na vas. A tohle naopak ty/vy (jako policista a tedy objekt toho hodnoceni) v podostate nemuzes posoudit, nebot neni mozne se objektivne hodonotit jaksi z venku. A ja se v tomto obavam, ze v techhle dvou vecehc ("vaznost a spolecenske postaveni") zadne velke zmeny (ani k lespimu ani k horsimu) moc nenastalo. Nemala cast verejnosti vas nerespektuje a vnima kriticky, ci s despektem dlouhodobe a druha cast vas respektuje dlouhodobe a zatim se to, myslim, moc nemeni...

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu MARTOO 20:34:42 06. 08. 2011
martoo.jpg
ANDRAS [2011-08-06 20:01:16]:

No jo, jenže tudy cesta nevede. Jednou se může stát, že se nějaká dobrá duše někde pochlubí, jistě ji každý ve svém okolí minimálně jednu má, a bude vymalováno. nemluvě o tom, že jakákoliv jiná výdělečná činnost, často řemeslo, silně ovlivňuje pracovní výkonnost každého policisty, jelikož nemá dostatečný prostor na spánek, rodinu, kulturu, sport a další neodmyslitelné lidské potřeby.

Cesta nevede ani v povolení přivýdělku, jelikož je naprosto evidentní, že 99% veškerých pracovních činností může, byť i v nejmenším rozsahu, být ve střetu zájmu s výkonem služby.

Jediná cesta je v tom, aby policista byl přiměřeně zabezpečen. Pokud se tak nestane, dřív nebo později se v lepším případě uvedený střet zájmů objeví, v horším případě, zde vzniká silné riziko korupce.

To je jasný fakt, přes který nejede vlak.

Jak hrdost každého policisty, tak i oddanost má své meze. Každý si musí uvědomit, že o svém bytí většina policistů nerozhoduje sama, jelikož má své závazky a to jak rodinné, tak finanční.

Poslední roky se hrdost, oddanost, vážnost a společenské postavení policisty systematicky likviduje a evidentně likvidovat dále bude. I ti nejvěrnější se začínají pomalu, ale jistě, pokoukávat po případných zadních vrátkách. Otázka jen je, jaké vrátka to jsou - zda vrátka na straně útěku či vrátka k přechodu na stranu těch, proti kterým bojujeme.

Souhlasím (+ 1)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu ANDRAS 20:01:16 06. 08. 2011
Andras.jpg
MARTOO [2011-08-06 17:09:21]:

O tom žádná. Ono už dnes de facto si tak 60-70% policistů přivydělává různými "nelegálními melouchy". S tím, že jinak by neuživili rodinu, s tebou naprosto souhlasím.

Souhlasím (+ 1)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu MARTOO 17:09:21 06. 08. 2011
martoo.jpg
ANDRAS [2011-08-06 16:23:12]:

Podle toho, co jsem o této kauze slyšel a četl z médií, zároveň jsem pochytil od policistů, kteří byli ve věci nějakým způsobem zainteresováni, tak jsem pochopil, že nikdo nebude řešit samotnou příčinu, proč se policisté k těmto krokům musejí schylovat, ale udělají se z nich prostě čárky, které si pak někteří jedinci vykážou a budou za ně náležitě odměňováni.

Bez debat porušili pravidla, kterým se zavázali. O tom těžko může kdokoliv pochybovat. To, že mají být potrestáni, není pochyb.

Jenže se jedná o jednu stranu mince. Druhá strana mince je právě propíraná příčina, proč se k tomuto policisté musí uchylovat. Tu už nikdo řešit nebude. O té nikdo neřekl ani půl slova a nikdy neřekne.

Co si budeme povídat, každý litr v čistém je pro policistu dost peněz a záleží na tom, zda jej v peněžence má či ne. Pokud má policista rodinu, uvidí v něm trošku toho přilepšení pro své děti, pokud má jen přítelkyni, může jí pozvat na dobrou večeři, pokud studuje, koupí si pár knížek navíc. Každý má svoji představu, co s penězi, které má navíc, udělá.

Proč tedy policista se defacto musí ponižovat tím, že dělá poskoka někaké bandě filmařů? Proč se musí k tomuto uchylovat a znevažovat svoje povolání? Protože je dokola odírán, jeho práce se znevavažuje a znehodnocuje, ve společenském žebříčku padá čím dál níž, o vděku a úctě k jeho osobě ani nemluvě.

Těžko se tedy o něčem tady dohadovat. Karty jsou předem dané, půjde to takhle dál. Jedná se o první impulz, které budou čím dál více gradovat a čím dál více policistů, kteří by se k tomuto nikdy neuchýlili, budou do uvedeného nuceni.

Souhlasím (+ 1)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu ANDRAS 16:23:12 06. 08. 2011
Andras.jpg
Daxi, tentokrát ti snad poprvé musím oponovat. Pokud si policisté přivydělávali tím, že omezovali ve volném pohybu ostatní lidi, na příkaz soukromého subjektu, a brali za to odměnu, je to podle mého názoru důvod minimálně k silnému kázeňskému potrestání. Chápu, že mnoho policistů prostě nějak propad financí řešit musí, a spoustu policistů má "melouchy", ale takové, které nejsou ve smyslu morálním toliko zvláštní, jako práce pro filmaře, neboť alespoň tím stylem jak ti policisté pracovali, mělo jejich jednání dle mého názoru společenskou škodlivost, i když v relativně malé míře.

V USA mají to a ono, ale tady jsme, bohužel, v ČR. A pravidla máme jasně daná. Jak jsem ale uvedl již v příspěvcích níže, zadržet policisty či četníky v uniformě na ulici, si nedovolilo ani říšské gestapo. Tedy úroveň a provedení zásahu dle mého názoru zcela zjevně neodpovídá stupni společenské nebezpečnosti protiprávního jednání zadržených policistů.

Souhlasím (+ 1)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu HONZAD 01:31:04 06. 08. 2011
honzad..jpg
daxi: keci, keci, keci ... spoustama slov se marne pokousis relativizovat jednu jednoduchou vec. Ti "policejni hosi od filmu" porusili pravidla. Ty (a oni) jsou pritom tady od toho, aby dodrzovani pravidel kontrolovali a dokonce stihali. Je jedno jestli jsou pravidla dobra nebo blba, ty (a oni) my za jejich nedodrzeni pokutu nasijes a vubec te nezajima kolik vydelavam.

Takze, co z toho plyne? Ses normalni relativisticky parchant, ktery pravidla (a moralku) pojima tak jak to jemu zrovna vyhovuje. Takovej policajt s myslenim jako ty je na urovni zlodeje ci gangstera. Taky uznava jen ty pravidla, ktere mu vyhovujou. A jina klidne porusuje.

Prave proto, ze sou u policie takovy jako ty (v ruznych funkcich) je tato zeme v takove pradeli, v jake je. Nic v vic, nic min.


Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 1)
Poslat zprávu DAX 00:11:46 06. 08. 2011
dax.jpg
FEHER [2011-08-05 09:21:44]:
No příteli, tak jak to popisujěš pro ti tomu nelze nic namítat a z tohoto pohledu máš zajisté v mnoha věcech pravdu a souhlasím s tebou. Pravdou je,že pokud skutečně není jasné co tam hoši prováděli ,tak to komentovat z jakékoliv strany je obtížné a je to jenom plácání do vody, to si musíme taky objektivně přiznat.
Já vycházím z dostupných informací a z vlastních zkušeností z těchto akcí v minulosti. Co tak asi na takových akcí pro filmaře(tedy pokud přímo nejde o účinkování v natáčení), muže takový policista dělat. Řídit dopravu a vylustrovat připadně nějaké to auto,které parkuje v prostoru natáčení a případně nepouštět do tohoto prostoru osoby. Což je normální policejní práce. Co je na tom tak strašného a společnensky nebezpečného? Co tak asi provádí US policista, který si po službě jde přivydělat hlídáním v uniformě do nějaké místní banky? Policejní práci a narozdíl od našich chytrolínů, kteří to zakazují, oni si v té Americe toho policistu za to váží a rádi mu zaplatějí, a to taky z důvodu, že místo toho aby byl někde po službě zalezlý v baru tak je další policista v uniformě v terénu na veřejnosi. A příteli srovnání policejní práce s filmařskou bezpečnostní agenturou je poněkud nedomyšlené, neboť ta bezpečnostní agentura nemá žádné pravomoce, jak předpokládám asi víš?? A to že si hoši měnily ČOZ je samozřejmě špatně, ale pokud budeme trochu namáhat mozkové závity, tak je k tomu myslím naprosto logické vysvětlení. A to je to na co jsem poukazoval. Co je proboha tak strašného na tom,že si policista, policejní prací po službě přividělá pár šupů. Vždyt je vlastně zase v podstatě ve službě a máme zase dalšího policistu v terénu. A nějaká výměna ČOZ a kamufláž by byla mimo hru. Proč by prostě takovou akci nemohl policista normálně nahlásit svému velení ,případně na příslušné OS a bylo by po problému.
To by jsme ale museli asi být v jiném státě a né v této závistivé vzkvétající džungli.

Souhlasím (+ 1)    Nesouhlasím (- 0)
 
O serveru Redakce Kontakty Inzerce Nápověda Podmínky

tvorba www stránek emocio