Přihlásit / Zaregistrovat se

Login
Heslo

Veřejná bezpečnost vs.Policie

Dobrý den, jako bývalý policista sleduji se zájmem situaci u Policie a i tuto diskuzi.Musím se přiznat, že za dnešních poměrů bych nechtěl sloužit. Mohu hodnotit práci a postavení jak Veřejné bezpečnosti, tak Policie, u obě jsem zažil.Je mi líto a je tristní, že dnešní policista má malé zastání jak u veřejnosti, tak bohužel i u orgánu státní moci, a pana Langera lépe nezmiňovat.Pachatel je na tom mnohdy lépe než zasahující policista. Vytáhnout nůž, pistol a použít ji proti policistovi (viz, skoro 100 zabitých policistů za nějakých 18 let), to si pachatelé hodně hodně rozmysleli ten kdo policistu usmrtil (taky si takový případ pamauji z 80 let), tak byl adept na provaz. To co se děje teď, že někdo zavolá hlídku v Brně, aby jí mohl napadnout, to je neuvěřitelný stav.
XJHX :: Datum založení: 14. 01. 2009 :: celkem 203 komentářů

 
Nejste přihlášen.

Do komentářů je možné vkládat obrázky umístěné kdekoli na internetu a videa z youtube.com; stačí před odkaz, na němž je obrázek/video umístěno, vložit příkaz IMG:/YT: (tedy například takto – IMG:https://www.policista.cz/files/obrazek.jpg, respektive YT:https://www.youtube.com/watch?v=v54xqBRqWFA).

Vložené komentáře mohou být skryty, pokud budou zcela mimo téma, nebo odstraněny, pokud budou v zjevném rozporu s právním řádem ČR, s „Pravidly a podmínkami používání stránek a uživatelského profilu na serveru policista.cz“ či s dobrými mravy.


Poslat zprávu FEHER 09:21:44 05. 08. 2011
default.png
Dax: Normální policejní činnost při zabezpečování filmování by to byla, pokud by tam byli za tím účelem normálně navelení. Pokud někdo za peníze filmařů dělá práci filmařské bezpečnostní agentury a navleče se přitom do policejní uniformy, využívá policejní evidence a předává údaje majitelů "překážejících " vozidel filmařům nebo si na vesty dává cizí ČOZ, je to kousek jinde. Kousek za hranou. Jenže to tady není zrovna populární názor, že? Argumentovat tím, že mají malý plat, tak prostě jenom maličko zneužili svou pravomoc, je fakt docela dost Denverózní...

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu DAX 02:19:44 05. 08. 2011
dax.jpg
Jamesclc:
začnu od předu:

1.) srovnávat socialismus 1948-1989 v Československu s nacistickou okupací Československa 1939-1945 je naprostý nesmysl. Socialismus v Československu vytvářeli vlastní lidé ve vlastní zemi. Nacističtí agresoři přepadli Československo a okupovali cizí zemi. Dávat tyto dvě období na stejnou rovinu, je naprosto nelogické a nesmyslné.

2. )Ano je to nehorázná ostuda a diskriminace, když stát není schopen policistu řádně zaplatit a ještě mu zakazuje si přividělat ,aby mohl zabezpečit svoji rodinu. A srovnávat zlodějnu nějakého feťáka s normální policejní činností pri zabezpečení nějakého filmování je naprostá demagogie.

3. )Přiznám se,že tady jsem s rozumem v koncích, marně se snažím pochopit blábol ve třetím bodě příspěvku Honzada a asi ho nepochopím vůbec. Co tím chtěl básník říci, tak pro mě zůstane tajemstvím.

Jinak všem těm chrabrým bojovníkům zastávajících se dehonestace a rozvratu policie a sociálních jistot ze srdce přeju ,aby se jim přihodilo v jejich životě cokoliv k čemu budou potřebovat pomoc policistů a on nikdo nepřijede. Proto,že při takovým to přístupu a podmínkách tam nezůstanou už ani ti srdcaři.A myslím,že by nebylo od věci, kdyby vládní tajtrdlíci uzákonili 150hod. přesčasů odpracovat zadarmo všem ve všech profesích. Neboť práce zadarmo zvláště při vědomí, že se z té práce taky nemusím vrátit živý a beru úžasných 15tis. čistá ruka, je přeci tak povznášející že Honzade.

4.) Ano ty výhody byly naprosto správné a stejné ,někde i daleko větší mají policisté ve většině zemí světa.
Špatné je to ,že se zrušily.

Souhlasím (+ 1)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu HONZAD 23:56:27 04. 08. 2011
honzad..jpg
jamesicu:
zacnu od zadu

1) srovanavt socialismus (1948-1990) s nacismem je naprosto vhodne a logicke. Ostatne dela to i zakon.. Oboje jsou obdobi (dost vyrazne) nesvobody.

2) S argumentem "ze policiste pomahajici filmarum vlastne nic neudelali, nebot malo vydelavaji a nic jineho jim nezbyva" se dostavas na uroven denverovym plkum ze "fetak muze krast, kdyz ma hlad". Pokud je neco (byt nelogickeho) zakotveno v zakone, tak zrovna policajt ktery rika "dodrzovat se to nemusi, kdyz mam malo penez" je fakt kozel zahradnikem a zcela NIC ho nedeli od denverovi logiky. Ta logika (tvoje a denverava) je totiz takova: Zakony plati jen pro ty ostatni, pro me, pokud potrebuji, nikoliv.

3) tvoje formulace "Dáváš přednost dnešní politické elitě která.." scedvi bud o tom, ze ses normalni demagog, nebo uplny prostacek. Predstav si, ze jsou lide, kteri podle tvoji logiky "Nepritel meho nepritele je muj pritel" nemysli a neziji

4) Ano, ony vyhody byly spatne.

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 1)
Poslat zprávu CODY 20:22:52 04. 08. 2011
Cody.jpg
Dax to napsal na jedničku,slza by mi ukápla při vzpomínání na staré časy,a není to jen u policie tahle nová doba nepřinesla nic dobrého,vše je horší a horší...sem relativně mladý člověk(30let)ale bral bych zpátky staré časy,kdy člověk mohl být hrdý na to že je policajt.... :-(

Souhlasím (+ 1)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu JAMESCLC 18:18:29 04. 08. 2011
default.png
HONZAD [2011-08-03 00:57:27]:

Honzade trochu Tvojí reakci na Daxe nechápu, chceš Tím říct že ony výhody byli špatné? Dáváš přednost dnešní politické elitě která dovolí, že je policista obžalován za přivydělávání si pro filmaře, když bere za svojí službu států pár šupů nebo výhody typu 150h přesčasů zadarmo apod. ?

Jinak opět srovnávání období socialismu s protektorátem, je opravdu mimo...

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu DAX 23:57:33 03. 08. 2011
dax.jpg
HONZAD [2011-08-03 00:57:27]:
Honzade velice se mýlíš. Narodil jsem se v době za kterou jsem vděčný, že jsem mohl prožít dětství a dospívání v klidu, pohodě, jistotách bez neuroz,alergií. V kolektivu a kamarádství.Poctivost,čestnost a dodržení daného slova bylo společností všeobecně uznáváno a i na školách vyučováno. Dnes je slušnost a poctivost považována za slabost a o cti většina dnešních mladých lidí, ani neví co to je. Dravost, ostré lokty a sebestředný egoismus je společností uznáván jako nejvyšší božství a nad tím vším je hlavní cíl a meta všeho snažení - úspěch ,který je měřen hlavně ziskem, tedy penězi a to za jakoukoliv cenu. Honzade děkuji o takový systém nemám zájem a dle mého názoru to může být jenom cesta do pekla, a může to být jenom otázka času a velice nerad bych se toho dožil, proto,že samet by to už asi nebyl.
Nevím kolik ti je roků a jestli sloužíš, nebo si sloužil, ale tvoje reakce na můj příspěvek je přesně v duchu dnešních falzifikátorů dějin a zarytých odpůrců všeho co tady bylo před 89. Pavelno se ptal a já mu pouze odpověděl to co jsem viděl,slyšel a zažil. Tod vše. A trvám si na tom,že to tak bylo a že to je pravda, at se to tobě nebo komukoliv jinému nelíbí.

Souhlasím (+ 2)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu GENERACNI-SPUNT 11:12:14 03. 08. 2011
default.png
HONZAD [2011-08-03 00:57:27]: no honzade, dnes jsi tomu moc nedal.Býváš jedovatější.Opět jsi si z toho vybral jen část, která ti argumentačně vyhovuje.Ty požitky, např.renta (věková hranice vyplácení, výše a doba, byly přiznány a vypláceny za daleko nepříznivějších podmínek než po r.1990).Věková hranice odchodu)do důchodu(55-57 let) byla i v řadě dalších profesí (viz.důchod.kategorie).Jistě ti nepíši nic nového, ale tehdejší totalitní stát (a to bez umravňování flanďáky) byl z hlediska ovčana daleko bezpečnější než nyní.Přitom počet vězňů v celé federaci byl cca stejný jako nyní v ČEZku, početní stav SNB, rovněž korespondoval se současností (včetně StB jako součásti SNB).Dnes jsou navíc zprav.služby početně i logisticky z MV vyčleněny. Z hlediska statistiky, byl poslední čs.ovčan, stíhán podle Hl.I.trest.zákona v osmdesátých letech. A to ještě nějaká trubka – záložák, který v hospodě vykládal před nějakým ráfkem cosi o raketách. Jinak nevím kde bereš tu jistotu že i před r.1990 nebyly“holky davajky“ vstřícné k policajtům. O taxikářích raději nehovořit. Když to nebyli čl.PS-VB, tak zpravidla práskali kriminálce nebo StB.

Souhlasím (+ 1)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu HONZAD 00:57:27 03. 08. 2011
honzad..jpg
jo daxi, narodil ses v blbe dobe. ty tevbou popsane veci byly jiste fajn, coz o to. ale kdyby ses narodil jeste o par let driv, tak ke vsem tebou popsanym vyhodam by ti jeste davaly i holky v prazskych bordelech zadarmo a kluci taxikarsti by se ti klaneli az k pasu. Stacila by ti jen placka tehdejsi, treba geheime sataatspolizei.
Hlavne ze by byly ty vyhody, co?

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 2)
Poslat zprávu DAX 00:33:33 03. 08. 2011
dax.jpg
PAVELNO [2011-07-31 10:51:00]:
Příteli to by bylo asi na dlouhé povídání, ale ve stručnosti mohu říci : 1. Pravomoce větší,služ.průkaz byl jediný průkaz,který si potřeboval a na který si se v podsatě dostal všude. Zabezpečení : zdarma byty, vlastní lékařské zabezpečení, služební ubytovny, vlastní opravny aut, rekreace za minimální poplatky, rehabilitace a lázně a další.
Bodový systém nevymysleli dnešní myslitelé, ten už tady jednou byl. Nešlo o body, ale každý řidič měl v řidičáku kupon s vyznačenými závažnými přestupky a ty mu příslušník VB při porušení proštípnul. Už si to moc nepamatuju, ale tuším,že za 3 proštípnuté přestupky musel řidič na přezkoušení. A po roce od posledního přestupku si mohl řidič kartu vyměnit za novou.
2.Trestné činy asi 20% toho co dnes a z toho loupeže minimum,přepadení minimum,drogy minimum v porovnání k dnešku,bezdomovci v podstatě žádní, řada dnešních tr.č. vůbec neexistovala. Akce typu Czechtek neexistovaly.Agresivita a brutalita pachatelů proti dnešku minimální. Soukromé legálně držené zbraně mohli mít jenom vojáci,příslušníci SNB, střelci Svazarmu a myslivci. Pokud jsi sledoval seriál v TV 30 případů mjr. Zemana, tak podklady pro jednotlivé díly, byly podle skutečných krim.případů a událostí. Samozřejmě filmaři v něčem politicky upravené, ale průřez trestné činnosti té doby a práce a struktury SNB se z toho dá vyčíst.
3.Atmosféra u VB mezi příslušníky byla nebe a dudy proti dnešním vztahům u PČR. Převládala kolegialita, vzájemná pomoc a pocit sounáležitosti se sborem. Nepamatuju si,že by někdy někdo dával někomu výpověď. Od SNB se odcházelo bud do důchodu a to v 55, nebo 57 letech,nebo do invalidního a nebo do hrobu. Věta : nelíbí se ti to ,tak můžeš jít-neexistovala. SNB byl vojensky organisovaný sbor se vším všudy. Dnešní Policie je v podstatě budována jako firma - taková vládní bezpečnostní agentura se vším všudy. SNB zajištovala hlavně bezpečnost lidí a státu v této zemi a státem byla maximálně podporována. Dnešní policie musí zajištovat jako každá firma co nejnižší náklady.Bezpečnost lidí v této zemi je v podstatě až na posledním místě.
Není to ale zapříčeněno policií, ale zločineckými kšeftařsko-podnikatelskými klany, které v této zemi postupně převzali vládu už od 89. A těm se akceschopná,dobře zaplacená a vybavená a hlavně spokojená policie vůbec nehodí. Taková policie by jim totiž mohla rozkrýt a vynést na světlo boží jejich kšeftaření se státními penězi a majetkem.
To čeho jsme bohužel dnes po 20 letech svědky a v podstatě nejenom u policie, je záměrný totální rozklad v celku moderního sociálního státu, který jsme tady měli.
Je mi naprosto jasné, že mnozí to mohou vidět i jinak a mnozí, zejména zastánci skvělých zítřků po 89 to jistě nazvou komunistickou propagandou, ale po mých zkušenostech a prožitých 38 letech služby pro tuto zemi mě můžou.....
Předpokládám, že třeba takový Hammer by ti o službě u SNB povyprávěl jistě jinak.

Souhlasím (+ 4)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu PAVELNO 10:51:00 31. 07. 2011
default.png
Mohu se vas zeptat jak to tehdy bylo s pravomocemi u VB oproti PCR? Neco jako bodovy system existovalo? No a jinak co trestne ciny? Prepadeni, loupeze,... ci akce typu czechtek... jak se resili? A co atmosfera uvnitr VB, dneska je u policie spis kazdy za sebe, nenavidi vedouciho, ten zas radovy.... predem diky za odpovedi a omluvte muj styl psani.

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
 
O serveru Redakce Kontakty Inzerce Nápověda Podmínky

tvorba www stránek emocio