Přihlásit / Zaregistrovat se

Login
Heslo

Náboj v komoře

Ahoj, měl bych na vás dotaz, nosíte služební zbraň s nábojem v komoře nebo ji máte nenabitou? Můžete přidat i svůj osobní postřech nebo zkušenost. Díky
JOUDA :: Datum založení: 28. 01. 2009 :: celkem 89 komentářů

 
Nejste přihlášen.

Do komentářů je možné vkládat obrázky umístěné kdekoli na internetu a videa z youtube.com; stačí před odkaz, na němž je obrázek/video umístěno, vložit příkaz IMG:/YT: (tedy například takto – IMG:https://www.policista.cz/files/obrazek.jpg, respektive YT:https://www.youtube.com/watch?v=v54xqBRqWFA).

Vložené komentáře mohou být skryty, pokud budou zcela mimo téma, nebo odstraněny, pokud budou v zjevném rozporu s právním řádem ČR, s „Pravidly a podmínkami používání stránek a uživatelského profilu na serveru policista.cz“ či s dobrými mravy.


Poslat zprávu J-WAYNE 14:39:17 24. 02. 2009
J.Wayne.jpg
Bloody-Wolf no to by jsi Johna urazil! ANDYS chtěl pravděpodobně napsat howgh:)

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu BLOODY-WOLF 14:32:59 24. 02. 2009
default.png
pro ANDYS: Muzu mit na tebe dotaz ?! Nejsi nahodou john.hawk z diskuze na specnaz ? Reaguju jenom na jeden tvuj prizpevek kde jsi se podepsal "HAVK" tak se jenom ptam...

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu PATOS 13:41:58 24. 02. 2009
patoš.jpg
Tak mám dojem, že jste malinko odbočili od tématu. Ukončete už polemizace o Fabarmu, i když asi jen Ti, kteří s ním někdy stříleli ví, jak se chová při násilném otevření dveří, a věnujme se tématu náboj v komoře a mimo ni. Pokud můžu vložit svůj názor, věřte že fundovaný, jelikož již nějakou dobu zbraně používám a vyzkoušel jsem i použití zbraně v praxi, kdy jsem u vozidla prostřílel 16ti střelami všechny 4 pneumatiky v poměru ( PZ 5, LZ 4, PP 3, LP 2 ) a vozidlo nám ujíždělo od prvního výstřelu ještě 35km. Takže i přízpěvek s adekvátní zbraní ( CZ 75DC ) pro použití proti vozidlu není příliš pravdivý, i když oproti házení kamení má opravdu něco do sebe. Myslím, že při použití Fabarmu by byl zákrok o něco razantnější a proto by došlo i k menšímu ohrožení ostatních účastníků sil. provozu. Vrátím se ale k připravenosti zbraně k použití. Jelikož CZ 75 DC není vybavena úplným vypouštěčem kohoutu nedoporučuji ponechávat kohout předepjatý po delší dobu. Pro zdatnější je jednodušší tzv. vypuštění přes palec, nebo pro profíky úplně takticky vypustit kohout s promáčknutím spouště. Tehdy máte náboj v komoře a zbraň je připravena k okamžitému použití a náboj není třeba každodenně vyhazovat z hlavně. Je na to třeba ale myslet, protože ti, kteří při odevzdávání zbraně do trezorů vytahují zásobník, mají v tomto pouze 13 nábojů. ( mimo expertů ) Připravená zbraň je z taktického hlediska nepostradatelná i z toho důvodu, že ne vždy máte pro použití zbraně obě ruce volné a natahovat závěr jednou rukou není jdnoduché. Pro ty, kteří nosí to SUPER plastové pouzdro bych doporučil natahovat při zachycení mířidel o horní hranu pouzdra. Nepochybně jsou tyto informace pro různé zpracovatelé a výkoňáky zbytečně, když není přiliš pravděpodobné, že se při OMČ odcizených poklopů kanalizace dostanou do přestřelky při přepadení čs. Ke zhrnutí - natáhnout ihned po vzetí zbraně z trezoru s mířením na bezpečný prostor, a ihned "přes palec" vypustit pomalu kohout promáčknutím spouště. Čistě můj názor

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu ANDRAS 09:14:27 24. 02. 2009
Andras.jpg
Milý ANDYS Vystřelování dveří brokovnicí FABARM jsem zažil na vlastní kůži, a dveřmi opravdu nic neprolétlo, ale asi jsem dělal něco špatně:-)))Ono to bude možná tím, že do dveří jako takových nestřílíš, víš? To by mě zajímalo kdo nebo co je tvá první ruka, ale je pěkně levá(nebo pravá, podle toho jaká tvá ruka je "silná";-)) A opravdu nevím jaké zdroje kromě praxe a fyzického vyzkoušení a použití bych měl podle tebe použít. Poradíš mi prosím? Zkus nás racionálně, na základě tvých osobních poznatků a zkušeností přesvědčit o své pravdě. Potom i já třeba obrátím na tvou stranu víry.

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu HONZAD 00:08:13 24. 02. 2009
honzad..jpg
Kluci policajtsti, vy jste legracni.. nejlepsi na vas je ten hity, ktery tady provozujete doost casto. To vas snad uci ve skole, ze jakmile nekdo pise neco, co se vam nelibi tak ho obvinite z toho, ze tu vasi (respektive svoji) praci zna jen z televize. Tedy tomu rikam sila argumentace, ze Andysy :-))) Zvlast kdyz to pises nekomu (Andras), kdo je evidentne taky policajt a asi uz nakou dobu ne ve zkusebni lhute :-))) Jinak se tomu rika argumentace "ad hominum" a zpravidla to svedci bud o argumentacni nouzy, nebo neodstatku sebevedomi, u toho, kdo jej pouziva.. To jen tak na okraj :-)

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu ANDYS 22:40:48 23. 02. 2009
default.png
Sloužím několik let a o problematice, ke které se vyjadřuji mám informace z první ruky. To, že mám na tu věc jiný názor neznamená, že sem právě dokončil ZOPku. Prostě na ni mám jiný názor. A u tvého příspěvku jsem se opravdu pousmál. Ale oceňuji povzbudiví tón. Úžasňáku. A for Andras projektil i když plastový se poté co proletí dveřmi chová nadále jako projektil. Jestli si myslíš, že ty dveře neproletí a vždycky se v nich zastaví tak o tom víš úplný ho... A měl by ses o tom něco zkusit dozvědět z jiných zdrojů než z TV, internetu nebo knih. HAVK

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu STRIZLIVEJ 21:14:50 23. 02. 2009
Střízlivej.jpg
No jedeme si svou, protože víme o čem píšeme a to na základě určitých znalostí a zkušeností. Psát o něčem jen na základě domněnek, doslechů a bez určitých zkušeností vede přesně k tomu, co tu píšeš ty. Pokud budeš chtít se v této problematice vzdělat, bude to nějakou chvíli trvat, ale věř, že ani já své zkušenosti (nejen policejní) nenabyl za pár měsíců, ale v průběhu několik let.

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu ANDYS 18:51:34 23. 02. 2009
default.png
S Váma nemá cenu diskutovat akčňáčci. Prostě si jedete svou.

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu ANDRAS 16:25:55 23. 02. 2009
Andras.jpg
Naprostý souhlas se Střízlivým, lépe bych to neřekl. Snad jen pár doplnění. Pro vyrážení pantů jsou speciální náboje neobsahující broky, a právě zde je vidět že ANDYS nemá ani ponětí o tom jak zbraně a náboje fungují. Brokovnice pro běžný výkon služby. Tedy u nás v praze probíhají tzv. kurzy na brokovnici. Po jeho absolvování obrdží policista "glejt" a je mu přidělena brokovnice, která je uložena na jeho útvaru. Ale jak uvedl střízlivý, doba na její případné použití (vyjma gumových, však dosud neschválených projektilů u PPJ příp. SPJ, zde se uvažuje o "krakenovi")ještě neuzrála. Resp. doba je, ale lidé nejsou připraveni:-) A hloubka tvých zkušeností milý ANDYS tvým argumentům na síle přidá, jak to je zajisté u většiny kolegů. Ptal jsem se právě z důvodu toho, že tvé argumenty jsou zcela zcestné a jaksi prostozkušenostní.

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu STRIZLIVEJ 15:47:47 23. 02. 2009
Střízlivej.jpg
- ... zbraní, ... - ... ale vystřelil jsi, stačí NĚKDY k tomu ...

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
 
O serveru Redakce Kontakty Inzerce Nápověda Podmínky

tvorba www stránek emocio