Přihlásit / Zaregistrovat se

Login
Heslo

Náboj v komoře

Ahoj, měl bych na vás dotaz, nosíte služební zbraň s nábojem v komoře nebo ji máte nenabitou? Můžete přidat i svůj osobní postřech nebo zkušenost. Díky
JOUDA :: Datum založení: 28. 01. 2009 :: celkem 89 komentářů

 
Nejste přihlášen.

Do komentářů je možné vkládat obrázky umístěné kdekoli na internetu a videa z youtube.com; stačí před odkaz, na němž je obrázek/video umístěno, vložit příkaz IMG:/YT: (tedy například takto – IMG:https://www.policista.cz/files/obrazek.jpg, respektive YT:https://www.youtube.com/watch?v=v54xqBRqWFA).

Vložené komentáře mohou být skryty, pokud budou zcela mimo téma, nebo odstraněny, pokud budou v zjevném rozporu s právním řádem ČR, s „Pravidly a podmínkami používání stránek a uživatelského profilu na serveru policista.cz“ či s dobrými mravy.


Poslat zprávu ZRUŠENO NA ŽÁDOST UŽIVATELE 09:38:06 14. 02. 2009
default.png
není to spíše CZ 75 D Compact než CZ75B?

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu ZRUŠENO NA ŽÁDOST UŽIVATELE 09:34:52 14. 02. 2009
default.png
.. i když osobně chápu terminologii, doporučuji s přihlédnutím k širšímu publiku používat buď výraz CZ75 a CZ82 nebo náboj Luger a protiklad náboj Makarov. Nejde o zbraň Makarov .-)) Přeci jenom, pokud posuzuji zbraň z pohledu doplňků, tak typ náboje s tím nemá až tak společného, neb náboj 9mm Makarov byl vcelku spolehlivý, pouze nebyl tak účinný jako 9mm Luger. Jde opět o širší konstatování, protože jde i o konstrukci střely, takže i s malým kašpárkem by šlo zahrát velký divadlo, ale pokud to je celoplášť, tak smolík .-))

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu STRIZLIVEJ 23:21:45 13. 02. 2009
Střízlivej.jpg
Já náboj v komoře v Makarovu nenosil, protože 1) jsem až zas tolik Makarovu nevěřil 2) ač to pro některé může znít s přinejmenší přehnaně, ale pořád mi bylo milejší, když bych měl čumět do hlavně své zbraně v rukou "pašíka" a vědět, že při prvním zmáčknutí nevyjde rána. To je totiž z 96% první, co "pašík" udělá - stiskne spoušť. V té chvíli je okamžik překvapení na mojí straně. Ony ty pouzdra na ně (Makarovy) nebyly zas tak extra dobrý (vlastní skutečnost - při řešení přestupku jsem byl obklopen asi třemi opilými muži). I přesto, že nová 75 je bezpečnější a má i o trošičku bezpečnější pouzdro (myšleno proti nechtěnému vytrhnutí zbraně neoprávněnou osobou oproti Makarovu), náboj jde do komory až po mém uvážení před provedením zákroku. Ono totiž záleží, na jakém útvaru se slouží a jaký je tam nápad tr. činnosti, jaká je bezpečnostní situace. A protože "znám" své město (ale nepodceňuji !) a jsem navyklý na prázdnou komoru, nemíním to měnit. To i z toho důvodu, že změna takového návyku by mohla mit tragické následky nejen pro mne.

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu HAMMER 22:55:53 13. 02. 2009
default.png
Osobně jsem i v mizerném Makarovu nosil náboj v komoře vždy. Kolikrát že se vám stane, že zbrań za službu potřebujete nutně tasit? No jen jednou a taky naposled. Pokud se při zákrocích chováte jako na rande a nedáváte bacha, je fuk jestli náboj v komoře je nebo není, když vám drban zbrań vezme, je to průšvih. Jinak náboj v komoře vás naučí mít ke zbrani vždy respekt a vždy se plně soustředit. To je obrovská devíza a s akčností to nemá nic společného nebo taky všechno. Jste stále ve střehu, je to sice únavné, ale nutné. Někteří klidně vybíjeli po šichtě zbraň tak, že si ji přiložili k hlavě a zmáčkli kohoutek s komentářem: rána jistoty, hahaha! Den předtím mu dozorčí vyndával náboj z hlavně ze zákroku, kde ho pak kolega zapomenul.

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu NPRAP-PAVEL 18:39:16 10. 02. 2009
default.png
Náboj patří do komory, tak ho tam také nosím. Zdá se mi to lepší, než-li po vyslání na zákrok natahovat ve stresu někde v autě. Myslím, že nové pistole (narozdíl od starých) při pádu na zem nestřílí ani s nábojem v komoře.

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu JOHN158CQB 16:01:00 09. 02. 2009
default.png
no já když kontroluji chlapa, tak jsem blíž a pokud skusí něco vytáhnout, tak mu v tom okamžitě zabráním DPčkama.. takže se žádný nože nekonají.. na takovu vzdálenost je i náboj v komoře na nic..

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu JOHN158CQB 22:30:00 02. 02. 2009
default.png
http://www.artforum.sk/catalog/zavada-frantisek:izraelska-bojova-strelba/?mod=catalog§... tam je to řešené

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu JOHN158CQB 22:29:05 02. 02. 2009
default.png
taky rád střílím a trénuji abych se vrátil v pořádku domů. Je pravdou že policisté kontrolují občana méně jak na 5 metrů, tak bych to typova nejčastěji na 1,5 m -2 m, no když vytáhne kudlu tak vás zabije, vo tom žádná, jedno dobrý bodnutí a konečná.. musíme připustit že pokud bychom vystřelili při utoku ( náboj v komoře) tak je to furt 50/50.. a to je na přežití málo a to je k zamyšlení.. co s tím ? Nenechat ho vytáhnout ten nůž.. tak jak je to dobře napsáno v jedný knížce http://www.artforum.sk/catalog/zavada-frantisek:izraelska-bojova-strelba/?mod=catalog§...

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu DANIK 12:04:00 02. 02. 2009
Danik.jpg
Hodně střílím, rád střílím. Jsem akčenější(né akční) typ. Ale víceméně jediná situace kdybych střílel okamžitě, je kdyby na mě někdo něco vytáhl a šel po mě, a potom nerozhodujou zlomky, ale setiny. Na imzu jsme dělali s FX takový test, drban stál pět metrů od Vás a policista prováděl kontrolu - poté na něj drban (v sobě vybrané chvíli) zaútočil nožem. Vyndat zbraň, natáhnout a zasáhnout zvládli asi dva z desíti. Kolik z Vás kontroluje osobu na 5 metrů? Kdo z Vás počítá stále s napadením? Takže i ta sekunda rozdílu pro hlídkaře na ulici může znamenat život nebo smrt. A naše zánovní ČZ75B je na ozubu bezpečná, takže jednoznačně nosit náboj v komoře. A pod bundou vestu. Hrdinů jsou plný hřbitovy.

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu GREEN_HORN 20:43:58 31. 01. 2009
green_Horn.jpg
Jednoznačně souhlasím s Bynkisem... když už tasit zbraň tak aby byla okamžitě použitelná. A při případném zranění slabé ruky natahovat zbraň o opasek nebo něco podobného?... Jen další promarněné vteřiny, které mohou být těmi posledními... Samozřejmě dotyčný musí perfektně zvladát manupulaci se zbraní, což se jen za dobu na ZOPce bohužel nenaučí...

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
 
O serveru Redakce Kontakty Inzerce Nápověda Podmínky

tvorba www stránek emocio