Přihlásit / Zaregistrovat se

Login
Heslo

Práce dopravní policie

Schopnost dopravní policie Meřit, meřit, měřit a zase jen měřit. Nákup techniky za účelem: měřit, měřit, měřit, měřit Co policie nikdy v dějinách této země neprováděla: kontrola odstupů, kontrola včasného dávání znamení o změně směru jízdy, držení se vpravo, předjíždění mimo obec zprava, předjíždění odstavným pruhem Co policie ještě stále dělá: diví se, stále se diví a pořád se diví http://zpravy.idnes.cz/policie-rekordne-pokutuje-ridice-agresivity-ale-neubyva-pej-/domaci.asp?c=A091101_204405_domaci_abr
CEJKIS :: Datum založení: 02. 11. 2009 :: celkem 92 komentářů

 
Nejste přihlášen.

Do komentářů je možné vkládat obrázky umístěné kdekoli na internetu a videa z youtube.com; stačí před odkaz, na němž je obrázek/video umístěno, vložit příkaz IMG:/YT: (tedy například takto – IMG:https://www.policista.cz/files/obrazek.jpg, respektive YT:https://www.youtube.com/watch?v=v54xqBRqWFA).

Vložené komentáře mohou být skryty, pokud budou zcela mimo téma, nebo odstraněny, pokud budou v zjevném rozporu s právním řádem ČR, s „Pravidly a podmínkami používání stránek a uživatelského profilu na serveru policista.cz“ či s dobrými mravy.


Poslat zprávu JIRIKKK 19:44:22 14. 04. 2013
default.png
HAMMER [2013-04-14 07:56:54]: Hamre, opět jsi nezklamal. Zákon o policii znám dobře již 13 let, tak mě prosím nepoučuj tímto způsobem. Pokud jsem psal o tom, že si udělám své, znamenalo to, že udělám maximum k věci. A to že jsem napsal, že sesekám důchodce stejně jako nějakého grázla, myslel jsem to tak, že se ničemu nevyhýbám. Taky jsem nemyslel sesekáním důchodce to, že po mé pokutě bude do další penze žrát suché z nosu. Když jsem psal, že tu kluci řeší blbosti, měl jsem na mysli to, že řeší, jak dopadne věc kterou oznámí. Ale asi je něco jiného, když denně řeším lidi které už nikdy neuvidím a když 5x v týdnu řeším zmetka který jezdí jako prase a furt se mu nic neděje. To musí být opravdu k nasrání. Jen bych tě ještě rád řekl jednu věc, neodsuzuj někoho jen na základě pár řádků na tak hodnotném fóru jako je toto. DDDDD tak se měj ty starej pardále.

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu HAMMER 07:56:54 14. 04. 2013
default.png
JIRIKKK [2013-04-13 22:05:35]: Jirko, nějak jsi mi dobře nerozuměl: zákon o PČR ti jasně říká, že se nemáš hrnout do ničeho, k čemu jsi nebyl vycvičen a co nemůžeš zvládnout. Tohle by jsi měl vědět ze školy jako první věc.
Ve svém příspěvku jsem psal jasně, že: "Prohrát totiž můžeš velice lehko poprvé a úplně naposled, ale víš jak se to říká: na tebe nasrat, ale co parťák?"
Tzn. nejsem si jistý, jak zní předpis ohledně přídavného osvětlení třebas, neseru se do toho. Tak to bylo myšleno.
Nebyl jsem vycvičen střílet za jízdy, tak to kurva nedělám!!!!

Tak jestli tohle jsi nepochopil, něco ti napíšu dál a nebude to příjemné.


Je podivné, že při zmínce o tom, že se nemáš pouštět do ničeho... ti vytane na mysli jedině objasňování žabomyších blbostí, které si asi, jak to z tvých řádek vyčítám, myslíš, že jsou alfa a omega policejní práce. Je naprosto smutné, když napíšeš, že:
"A pokud mohu reagovat na ty řeči o důchodcích...tak klidně sesekám důchodce, stejně jako hošíka v Lambu....nemám problém, prostě jak jsem řekl udělám si své a jdu od toho."

tak k tomu mohu napsat: jdi fakt od toho.

Co to je udělat si své? Já myslím, že se tady zmiňuješ o tom, k čemu tě nutí nadřízení (udělám si své) a taky o tom, že svoji práci nezvládáš. Nebyl jsi dobře vycvičen mazáky. Není to tvoje chyba, ale nicméně jsi policajt lidem k hovnu, abych to řekl slušně.

Přijdu ti domů vyměnit rozváděč, udělám si své, elektrika ti půjde, ale budeš muset volat zedníka, aby ti to zapravil. To je elektrikář běžný, nikdo to moc neřeší. Tomu se říká udělat si své. Po něm pak přijde jiný elektrikář a netuší, proč a jak je to takto zapojené. Udělal si ale svoje.

Elektrikář, který chce, aby si ho zavolali i příště to kolem toho rozváděče zapraví a zapucuje, takže zbude to akorát přeblafnout štětkou. Já si s sebou vozím i bílý Primalex, když je potřeba. Po mně už nepřijde ani malíř. Mě platí zákazník za minutu přelíčení toho pásku kolem dokola, takže nula nula nic, malíři dvě stovky jen za to, že příjede. Je to takové okrádání zákazníka, kde si všichni jen udělali svoje. Tomu dohotovení všeho načisto se říká práce udělaná do konce.

Ty sekneš důchodce za pásy, však je jasně neměl připoutané, všecko v pořádku, a odcházíš. To je policista zvaný tupý čárkobijec nebo posera z nadřízených nebo kombinace obého. Žádná jiná možnost neexistuje. S ksichtem kamenného psa vyžádáš doklady, neumíš ani poděkovat ani říct prosím. A dneska ani zasalutovat. Však si děláš jen svoje. Mám málo peněz, poserte se ze mě, že si neumím najít jinší místo, tak vás aspoň všecky zbuzeruju.

Důchodce je už v tuto chvíli na prášky, protože policie v tomto státě už drahnou dobu všem kolem sebe dokazuje, že jsou jim všichni u prdele. Když si vezme, že má svých deset tisíc důchodu, z nihž pět vylítne na léky, bába to samé, pětka na nájem a pětka na všecko ostatní, máme tady typický střet blba v uniformě, který netuší zač je toho loket, jeho empatie jsou nula, s často celý život těžce pracujícím člověkem jedná jak s hadrem. Když mu dáš pětibábu latu, tři měsíce to bude dorovnávat.

Tohle by ti staří kusové prostě nedovolili. Starý by ti papíry toho důchodce sebral a vrátil je řidiči, poděkoval a propustil ho. Já to taky znám, ano, udělali mě to staří kusové. Chvíli jsem se durdil, že ze mě udělal kolega vola, ale pak jsem přišel na to, že jsem toho vola dělal ze sebe sám. Ale tobě to evidentně nikdo neudělal a ty by jsi to potřeboval jako prase drbání.

Četník takovému člověku slušně a vtipně domluví, takže dědula si příště dá pozor a bude toho četníka na dálku zdravit a všude se k němu hlásit.

Četník umí sejmout piráty s konexema výše na nepřehledných úsecích a hnedka jim sebrat papíry což je ten můj opakovaný § 17/5 který policie zásadně nedělá, "udělátor svého" okrádá ty nejsnadnější oběti jako nějaký loupežník za naprosté kokotiny.

Jediným přípustným jednáním, po kterém důchodce dostane latu, je neuposlechnutí slušné výzvy k tomu, co má aspoň udělat nebo dělání prasáren jiným, když jsem si jistý, že tomu vysvětlení předtím co a jak skutečně rozumněl. V žádném případě za lékárničku, za světla, za pásy atd atd. Všechny tyto věci se (seru na to co říká zákon prasený zloději a tuneláři) dají vyřešit s úsměvem, pokecáním, ještě nějakou drobnou radou, pomocí atd.

Okrádat slušné lidi podle zákona umí kdejaký blb, ale udělat to tak, aby se vlk nažral, koza zůstala celá a ještě měla kůzlata, na to musíš být četníkem. Jinak aby nedošlo k mýlce, já měl ve svém sběráku pokut na místě nezaplacených seznam: 5000, 3000, 3000, 1500 (asi omyl) 5000, 3000 atd. Ale ne za lékárničky. Říkám to na rovinu: podle flastrování těchhle píčovin se pozná, o jakého ocase u policie jde. Chyť se jako my všichni, staří kusové, za rypák a dělej svoji práci tak, že ke slušným maximálně slušně a k těm neslušným maximálně tvrdě. Ale těch neslušných je mizivé procento.

Jako dopravák by jsi měl mít na svém kontě drtivou většinu čtymotoráků, tzn. chlasty, piráty těžké váhy atd. a pár těch tupých hlav, co se jim prostě domluvit nedá a musí se donutit prodat auto, aby někomu neublížili. Pokud nemáš VIP darebáky, nezbude ti než se léčit na chudácích. Pokud máš VIP darebáky, nemáš na chudáky čas.

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu JIRIKKK 22:05:35 13. 04. 2013
default.png
HAMMER [2013-04-12 19:35:08]: Hamre pokud mluvíš o zákroku tak s tebou jistě souhlasím, ale jinak se pleteš. Tvá úloha jako dopraváka je nezákonné jednání zdokumentovat a pokud je možno ho vyřídit na místě tak to učinit. pokud to nejde nebo nelze, věc oznamuješ nebo odevzdáváš...dle tvého názoru by jako nikdo nic neřešil pokud by dopředu nevěděl zda to objasní? A pokud mohu reagovat na ty řeči o důchodcích...tak klidně sesekám důchodce, stejně jako hošíka v Lambu....nemám problém, prostě jak jsem řekl udělám si své a jdu od toho.

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu HAMMER 19:35:08 12. 04. 2013
default.png
JIRIKKK [2013-04-12 19:20:35]: Hrubá chyba, hochu.
Základním pravidlem poldy totiž je, že nesmí lézt do ničeho, kde si není stoprocentně jistý, že to vyhraje. A i když si je na 100% jistý, i tam si musí dávat moc pozor. Prohrát totiž můžeš velice lehko poprvé a úplně naposled, ale víš jak se to říká: na tebe nasrat, ale co parťák?
Udělat si co máš potom ale znamená co? Můžeš sekat důchodce ze nerozsvícená světla přes den nebo řezat piráty na § 17/5.
Nevšimnul jsem si nějak, že by se dělalo to druhé, vedení odmítalo takovéto akce, ale kašlalo se zvysoka i na to první.

To Dax: Protože je to přeplácená líná zbabělá vlezdořitka a ne četník, tak to říct nemůže. Jenže podle toho to taky vypadá.

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu JIRIKKK 19:20:35 12. 04. 2013
default.png
Tak se taky přidám. Řešíte blbosti a zasíráte si hlavu. Na místě si udělej co máš a jdi od toho, to by ses musel zbláznit. jednou proste vyhraješ ty, podruhé on..nic víc nic míň.

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu DAX 17:32:43 12. 04. 2013
dax.jpg
HAMMER [2013-04-12 16:47:34]:
Hammere ten chlapec to přeci říci nemůže i kdyby si to nakonec i myslel, o čemž osobně pochybuju, neboť by zcela jistě v dobře placené funkci na hodinu skončil a možná by ho hned řešili i kovbojové z Gibsu za zneužití pravomoci z nedbalosti....a případně i šíření poplašné zprávy....že

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu HAMMER 16:47:34 12. 04. 2013
default.png
Muhehééééé, to je prča!

http://zpravy.idnes.cz/on-line-rozhovor-s-reditelem-dopravni-policie-tomasem-lerchem-pbi-/...

Tomu volovi ještě asi nikdo neřekl, že první by se měl podívat s čím a co chce dělat, jaké na to má možnosti, prostředky a společenské klima. Pak by musel říct asi toto:

- služba dopravní policie, stejně tak jako jiné služby PČR, se potýká s těmi nejzákladnějšími problémy samotného fungování. Proto nelze ani pomýšlet na nějakou účinnou prevenci nebo represi. Podřízení policisté přemýšlející o tom, jak zaplatí bydlení, rodinné výdaje a další nutné věci věnují drtivou většinu energie zcela jiným věcem než jsou jejich pracovní povinnosti. Je to všechno díky dlouhodobému nekompetentnímu velení, za nějž došlo k naprosté devastaci nejen SDP. Pokud chce tato společnost standardní pořádky na silnicích, musí na to vynaložit jednak potřebné peníze a jednak od základů reorganizovat nefukční strukturu policie.



Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu CEJKIS 23:49:41 18. 11. 2009
default.png
1) k tvé sportce... pokud pojedeš po Průmyslové ulici v Praze směrem ke Kbelské a tvá rychlost 50km/h z kopce 10m před značkou 70km/h "ulétne" tak máš vcelku vysokou pravděpodobnost, že vyhraješ neboť tam tvoji kolegové ze státní policie stojí téměř každé ráno. 2) porovnávat Neměcko s títmo banánistánem nelze a to zdůvodů následujících: A) dálnice V ČR nemáme ani zákon, který by vynucoval dodržení odstupů. Místo toho máme paskvil. Policie nekontroluje včasné dávání znamení o změně směru jízdy. Policie nekontroluje držení se vpravo (99% Čechů jedzí prostředkem..proč stavět 3 pruhové dálnice ?) Policie nekontroluje ani následné předjíždění zprava. Policie na dálnicích neměří v úsecích s omezenou rychlostí. Policie nekontroluje nerosvícená mlhová světla za hustého deště. Policie neměří za mokra na dálnicích. Místo toho všeho police měří na stále stejných úsecích, které mají všichni v navigaci a dále měří ve svých autech kdekoliv, jen ne na výše jmenovaných úsecích a za výše jmenovaných podmínek a o ostatních přestupcích ani nemluvě. B) V obci V obci policie standardně měří padesátku na ulicích typu Průmyslová, kde v normální zemi jako je Německo by bylo 70. Nyní pár vět k měření 130km/h na dálnicích. Určitě používáte argument, že dálnice D1 byla postavena na 120km/h. Norma podle které byla navržena resp. norma na tvar přechodnicových, směrových a výškových oblouků vychází z empirických vztahů tj. vztahů odvozených nikoliv exaktních. Tyto vztahy vychází z chování vozidel tehdejší doby v zatáčkách. Tedy porovnejte chování Škody MB a v ČR nejprodávanější Fábie. Tolik k otázce max. rychlosti za sucha a nepříliš hustého provozu na českých dálnicích. To až budete někoho pokutovat na D1 za 150km/h.........

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu ANDRAS 17:42:37 18. 11. 2009
Andras.jpg
Blesk: Protože mentalita většiny rakušanů je zcela odlišná od mentality většiny české společnosti. Výkon služby tam nejde srovnávat s výkonem služby zde. Práci justice nelze srovnávat s prací naší justice. Na na většinu našich lidí musíš mít bič, potom budou předpisy dodržovat. Efektivní a fungující bič zatím neexistuje.

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu BLESK 08:20:26 17. 11. 2009
default.png
Správné není úmyslné porušování předpisů. Neříkám, že ta rychlost nemůže někomu uletět, ale vezmi si pravděpodobnost toho, že tam kde zrovna jednou porušil rychlost bude stát hlídka s radarem. Možná by jsi spíš vyhrál ve sportce. Jezdím často do Rakouska a neviděl jsem tam, že by mě někdo v obci, či na konci obce předjel vyšší než povolenou rychlostí. Tak nevím v čem je problém. Jezdím na společné hlídky do Rakouska( společný výkon na jejich území) a nikdy jsem si nevšiml, že by někdo jezdil přes plné čáry, nebezpečně předjížděl, porušoval rychlostní limity jak v obci, tak mimo obec. A to se jezdí vesměs civilníma autama.

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
 
O serveru Redakce Kontakty Inzerce Nápověda Podmínky

tvorba www stránek emocio