Přihlásit / Zaregistrovat se

Login
Heslo

iDNES.cz: Squateři se do centra nepřestěhují, byty si ale chtějí nechat (REDAKCE)

iDNES.cz: Squateři se do centra nepřestěhují, byty si ale chtějí nechat

Foto: Ilustrační - jeden z pařížských squatů

Vše nasvědčuje tomu, že dění kolem pražských squaterů se těší značnému zájmu čtenářů. Proto sledujeme další vývoj celé kauzy: Jak zaznamenal server iDNES.cz squateři nechtějí bydlet v bytech v centru Prahy, které dostali k dispozici od podnikatele Petra Svinky. Rádi by ale prostory v domě využívali pro kulturní akce. V plánu také mají setkat se s nájemníky, s nimiž se chtějí seznámit, vyjasnit si situaci a pravidla vzájemného soužití.

Autor: Dušan Stuchlík
Publikováno: 08. 07. 2009
zpět na článek

 
Nejste přihlášen.

Do komentářů je možné vkládat obrázky umístěné kdekoli na internetu a videa z youtube.com; stačí před odkaz, na němž je obrázek/video umístěno, vložit příkaz IMG:/YT: (tedy například takto – IMG:https://www.policista.cz/files/obrazek.jpg, respektive YT:https://www.youtube.com/watch?v=v54xqBRqWFA).

Vložené komentáře mohou být skryty, pokud budou zcela mimo téma, nebo odstraněny, pokud budou v zjevném rozporu s právním řádem ČR, s „Pravidly a podmínkami používání stránek a uživatelského profilu na serveru policista.cz“ či s dobrými mravy.


Poslat zprávu STENLI 09:29:47 14. 08. 2009
default.png
Oute... no oute..prosel, divis se ale ano, ted si ale spis rikam..bohuzel...a urcite neni o cem snit,jestli si Ty jeste myslis, ze jo...

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu OUT 09:09:44 14. 08. 2009
Out.jpg
Mě zase dovede pobavit jeden příznivec Dělnický strany co se tu snaží vydávat za policistu. Asi neprošel psychotestama tak sní o kariéře policisty alespoň na policista.cz Nevíš Stenli kdo to je?.-)

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu STENLI 08:59:22 14. 08. 2009
default.png
hej holky... tak sme si pobreceli, zase Ti nackove, ze?? Jak se tu s Vama vzdy dokazu pobavit...kdysi v nejakym vlaknu sem cetl, ze nikdo z nich nepracuje a ejhle..ted jsou na to dukazy...ja dekuju antife, za jeji postrehy...a chudacci dal brecte,jak je ten svet nespravedlivej...a chudinkam spinavejm se jen ublizuje...jj, Vy jste mi ale lidumilove. Mozna, ze podle Vas tam meli rozbalit stany, udelat happening a vsici v klidu a miru v pritomnosti faji s travou vsechno probrat...kdyz Ti hodni, kulturni squateri ale curali z ty strechy...

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu OUT 08:47:14 14. 08. 2009
Out.jpg
bingo O čem se vede debata? Možná by jsme mohli vést debatu o tvojí (možná že v tomto případě záměrné) neznalosti zákonů. A pokud jseš policista je to už opravdu zoufalé. Já vedu debatu o tom, že to "vyklizení" bylo v rozporu se zákonem, né o tom jestli tam squateři měli právo být nebo ne. A že někdo neuposlechl výzvy? Nenech se vysmát, ale to je pořád jen přestupek a jako takový musí být i sankcionován. Tzn. neuposlechnutí výzvy nedává nějakýmu vypatlanci s holou hlavou v reflexní vestičce security právo na to aby mě fyzicky napadal. Pokud by tu nemovitost vyklidila PČR na základě platného soudního rozhodnutí tak bych neměl problém s ničím. Ovšem že v tomto státě bude státní moc (prostřednictvím policie) asistovat neonacistům ve fyzickém napadání svých politických odpůrců tak to sem tedy nečekal. I když to ze strany policie nebyl úmysl (aspoň v to doufám). Neonacisti za posledních 10 let provedli na Miladu a její osazenstvo několik útoků (většinou neúspěšných) a povedlo se jim to až pod rouškou (ne)legality a za asistence PČR. Prostě a jednoduše vyklidit ten objekt měla PČR na základě rozhodnutí nějakého k tomu povolaného orgánu. Já taky můžů bydlet v činžáku v soukromym bytě, vyprší mi třeba po roce nájemní smlouva a nebudu se chtít odstěhovat. A majitel taky nemůže jen tak bez rozhodnutí v ruce najmout partu svalovců aby mě odtud vymlátila (v reálu může, ale pořád to bude protizákonné) Proto jsem toho názoru, že PČR v tomto případě neúmyslně asistovala porušování zákona. Což by ovšem mělo jít na hlavu velitele zásahu protože poznat že se tam děje něco v souladu se zákonem nebylo zase tak těžké. Zajímalo by mě co by se stalo kdyby nějakej ten squater spadnul z tý střechy potom co je tam ta ochranka mlátila (což je jasně videt na jedné té fotce na odkazu co sem házel x1-ray) a zabil se. To by se to možná i řešilo, ale takhle je ticho po pěšině.

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu BINGO 00:56:09 14. 08. 2009
default.png
Není mi zcela jasné, o čem se vede debata. Squateři neměli k nemovitosti žádny smluvní, natož vlastnický, vztah a obývali ji tedy v rozporu se zákonem. A ať už ochranka byla složena z kohokoliv, squtařei v další fázi neuposlechli výzvy veřejného činitele. Tím to končí.

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu S-LV 23:07:53 13. 08. 2009
default.png
x1-ray o to víc se stydím, že jsem tam byl a musel se dívat na to divadlo:-(

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu X1-RAY 22:16:03 13. 08. 2009
default.png
4 s.lv nejsem příznivcem nácků a sqaterů také ne. Bohužel tenhle odkaz ti tvojí polemiku jestli tam náckové byli asi vyřeší. www.antifa.cz/254-mzdomova-vyklizeni-squatu-milada.html PS neřešim názory na těchto stránkách, jenom fotky

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu S-LV 19:16:06 13. 08. 2009
default.png
to Out Co píšeš je pravda, snad jen s tím, že to byli neonacisté bych trochu polemizoval, reagoval jsem spíš proto jak Denver psal, že squateri chtějí žít jinak a hned je zle, ať žijí jinak, ale ať tím neobtěžují ostatní slušné lidi, i jeden můj soused v paneláku o tři patra níž chce žít jinak a z dávek se mu to docela daří k radosti nás ostatních (asi tušíš kam mířím)...taky jsem zažil jak náš exprezident o jedné skupině lidí říkal, že je to subkultura co se chce jen bavit a žít jinak(zasvěcení ví, o čem je řeč...) Asi mám jen jiný úhel pohledu:-(

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu OUT 17:40:02 13. 08. 2009
Out.jpg
s.lv V TV taky nebylo že bezpečnostní agentura byla složená z neonacistů a že jak tam přišli tak hned začali fyzicky napadat lidi a ničit jejich věci (tj. soukromý majetek). A už vůbec tam nebylo, že vyklizení soukromou bezpečnostní agenturou bylo jednoznačne nezákonná věc, neb dotyční členové BS mají naprosto stejné postavení jako kdokoliv jiný kdo tam přišel. A za úplně největší fór toho všeho považuju to, že této nezákonnosti PČR vesele asistovala a to ještě bez soudního rozhodnutí o vyklizení. O pochybnym zapsání neexistujíci nemovitosti (a bez řádné kolaudace bez které nelze zapsat novou nemovitost) ze dne na den do katastru ani nemluvím. Tzn. já bych o tom už radši pomlčel. P.S. Ani denver opět nemá pravdu a panu Dickovi by volič modrásků nejspíše odpověděl, že se měl teda v životě víc snažit a pak by nebydlel v 1+1, protože přece každý svého štěstí strůjce aneb staráme se každej sám o sebe s přežije jen ten silnější (rozuměj ta větší podrazácká a zlodějská svině)

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu S-LV 09:29:57 13. 08. 2009
default.png
to Denver Normálně moc nepřispívám a jen čtu, ale na tohle musím reagovat. Byl jsi se na Miladě podívat? Ptal jsi se lidí z okolí jaký je soužití s těma lidma? Děsný squateři co nic nemaj? Obvykle značkové obutí, jen značně špinavé, aby vypadalo In, a zádech batoh Deuter, a někteří na krku foťák za desítku...Když pro ně šli lidi z bezp. agentury naši vážení squateři na ně ze střechy močili a házeli po nich střešní tašky s úmyslem je zranit, jenže to v TV jaksi nebylo. Ona původní myšlenka squatingu byla trochu jiná než jak vypadá dnes a jak si ji představovali squateři z Milady...

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
 
O serveru Redakce Kontakty Inzerce Nápověda Podmínky

tvorba www stránek emocio