Přihlásit / Zaregistrovat se

Login
Heslo

Návrat na místo činu: rekonstrukce 'trutnovské střelby' (REDAKCE)

Návrat na místo činu: rekonstrukce 'trutnovské střelby'
Ohrazení místa činu
Foto: Karel Slavík
Více než před rokem jsme ve dvou článcích (ZDE a ZDE) přinesli informace o případu, kdy policista mimo službu zastřelil při potyčce muže a jeho psa. Před několika dny proběhla reknostrukce - „z důkazní situace vyvstala nutnost vypracování posudku znalcem. Vyžádal si to Vrchní soud v Praze na základě stížnosti státního zástupce. Při experimentu se prověřovaly tři verze, jak k případu došlo“, uvedla státní zástupkyně Lenka Faltusová pro Krkonošský deník. Jeden z našich pravidelných čtenářů rekonstrukci fotografoval; výsledkem je fotoreportáž, která by rozhodně neměla ujít vaší pozornosti.
Autor: Michal Tošovský
Publikováno: 13. 09. 2009
zpět na článek

 
Nejste přihlášen.

Do komentářů je možné vkládat obrázky umístěné kdekoli na internetu a videa z youtube.com; stačí před odkaz, na němž je obrázek/video umístěno, vložit příkaz IMG:/YT: (tedy například takto – IMG:https://www.policista.cz/files/obrazek.jpg, respektive YT:https://www.youtube.com/watch?v=v54xqBRqWFA).

Vložené komentáře mohou být skryty, pokud budou zcela mimo téma, nebo odstraněny, pokud budou v zjevném rozporu s právním řádem ČR, s „Pravidly a podmínkami používání stránek a uživatelského profilu na serveru policista.cz“ či s dobrými mravy.


Poslat zprávu HONZAD 12:50:44 06. 12. 2009
honzad..jpg
x1-ray: spravna uvaha! by clovek pomalu i litoval ze tady neni ta neviditelna ruka trhu ... aby odrizla tu dle tve (nepochybne spravne) kalkulace ekonomicky nezdravou, prodelecnou a nezivotaschopnou entitu, ktera se tady vyskytuje :-))))

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu X1-RAY 18:35:53 05. 12. 2009
default.png
Cenu života denvera jsme již dávno překročili, pokud vyčíslíme čas všech, kteří trávili čas nad psaním příspěvků kde se mu snažili cokokoliv vysvětlit. Náš maskot je ekonomicky de facto po smrti :-)

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu ANDYS 18:24:57 05. 12. 2009
default.png
souhlas V posledním naprostý souhlas s appalaciem. Obávám se, že to denver nepochopí, ale zkusil jsi to. Jinak pokud se nepletu cena průměrného lidského života byla vyčíslena na 1.500.000,-. Po stránce ekonomické. Neni to aktuální číslo a nechám se klidně opravit.

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu ZRUŠENO NA ŽÁDOST UŽIVATELE 16:51:10 05. 12. 2009
default.png
for denver OK a který život má větší cenu..?? Teď se oprostím od tohoto případu a uvedu fiktivní střet.. útočník a obránce.. kdo má právo na života, kdo ne? Oba mají prostředky toho druhého zabít a dojde ke střetu, který život má větší cenu? Já to vidím jak jednoduchou matematiku. Pokud zastávám názor, že jeden je útočník a druhý se pouze brání, tak pro mě má vždy větší cenu život obránce.. Bohužel denvere, ty se nedokážeš oprostit od fikce... není něco jak remíza, nebo přestávka, ...počkej, já si oddychnu.. je to TEĎ a TADY, KDO z KOHO.. pár vteřin. Není něco jako....počkáme jak to dopadne a pak to vyhodnotíme.... Teď se zase vrátím k popisovanému případu. Když případ byl dost aktulání a pročítal jsem diskuze po netu, s oblibou jsem lidem, kteří to nechápali a psali hovadiny, odpovídal.. zavřete se do klece s cizím, zuřivým a hodně velkým psem a máte 3 minuty, aby jste tomu psovi vysvětlili, že mu nic neuděláte... a to je taky má odpověď na tvůj příspěvek

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu BORI 15:53:37 05. 12. 2009
default.png
Fakta o případu vim jen z diskuze nechci soudit tento konkrétní případ. Ale docela mi vadí jak furd odsuzujete tu zbraň. Okej byl opilej, měl zbraň. To je špatně. Já osobně pokud bych šel s bouchačkou, nalitej, a z jakýhokoliv důvodu by na mě zaútočil pes a chlap ve dvě v noci(nepiši o vině, či nevině a kdo začal) okamžitě bych jí impulzivně vytáhl a upřímně šlo by mě především o moje zdraví.

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu DENVER 14:31:16 05. 12. 2009 blokovaný
default.png
Naprostej souhlas s catanim.On nehodnotí okolnosti toho případu,ale to,že umřel člověk .Příde mi právě tady ve všech těch diskuzích,že pro vás nemá lidskej život asi cenu.Každej děláme chyby,nikdo nejsme svatej,ale život je snad to nejcenější co je.Když todle nedokážou pochopit policajti,tak to asi neni v pořádku.I když s catanim tady často nesouhlasím,tak patří k těm policajtům na který bych určitě špínu neházel.Mam pocit,že má asi nějaký svědomí a chce jako policajt lidem pomoct.

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu ZRUŠENO NA ŽÁDOST UŽIVATELE 13:50:25 05. 12. 2009
default.png
for catani tak trochu nechápu o čem píšeš.. na jednu stranu je diskuze nechutná, nikdo nemůže rozvíjet názor, je ty máš jasno, zejména o morální stránce... a dále nechápu mÿšlenku o ceně lidského života... právo na obranu je svaté i za cenu lidského života, neb kdo určí čí život je hodnotnější? Já tvrdím, že život a zdraví toho, kdo se brání před útokem je v právu a veškerá újma jde na vrub útočníka.... nechutný a hupý mi připadá každý, kdo upírá právo na obranu... pokud ti tedy připadá něco nechutného na obraně, tak to je tvůj problém, respektuj i ostatní v jejich názorech a právech..!!!!

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu OUT 12:09:19 05. 12. 2009
Out.jpg
catani Souhlasím a vidím to stejně.

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu CATANI 11:13:26 05. 12. 2009
default.png
.... Můj názor je, že tato diskuze přerůstá určité meze a je nechutná. O vině či nevině rozhodne soud. O morální vině mám naprosto jasno, na druhé straně pokud soud rozhodne, že bývalý kolega je nevinen z pohledu zákona, musí to každý, byť se jej to týká s těžkým srdcem respektovat a to byť bude rozhodnutí opačné. Příčiny a vznik zkratového jednáni jsou jednoznačné. Mám však obavy, že někteří lidé jsou tak zahleděni(nevím do čeho) a nevnímají svět kolem, že si neuvědomují jakou cenu má jakýkoliv lidský život. Tady se přece nebavíme o tom, jestli auto přerazilo sloupek u cesty.

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu ZRUŠENO NA ŽÁDOST UŽIVATELE 20:12:25 04. 12. 2009
default.png
fot G.š ohledně nápisu a vrtulníku to byla si narážka na mě .-) však jsem z té diskuze odešel znechucen, ale vnitřním přesvědčením, že mám pravdu... nemusím za každou cenu někoho přesvědčovat, některé věci za to stojí jiné ne..

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
 
O serveru Redakce Kontakty Inzerce Nápověda Podmínky

tvorba www stránek emocio