Přihlásit / Zaregistrovat se

Login
Heslo

Pomáhat a chránit i v roce 2010.. Ale jak? (REDAKCE)

Pomáhat a chránit i v roce 2010.. Ale jak?

Foto: Budou se pachatelé příští rok smát?
To heslo se stalo synonymem nové policie. Vidíme ho napsané na policejních služebnách i na policejních vozidlech. Mělo se stát symbolem nové koncepce sboru - jenže často bývá zesměšňováno a používáno proti samotným policistům. Proč se stal tento slogan tak často kontraproduktivním? Vždyť obsah těch slov je ušlechtilý a nelze proti němu vskutku nic namítat. Je ale vždy možné těm dvěma slovům v policejní praxi dostát? Respektive, mají pro to policisté podmínky? A hlavně: Jak tomu bude v příštím roce?
Autor: Dušan Stuchlík
Publikováno: 08. 10. 2009
zpět na článek

 
Nejste přihlášen.

Do komentářů je možné vkládat obrázky umístěné kdekoli na internetu a videa z youtube.com; stačí před odkaz, na němž je obrázek/video umístěno, vložit příkaz IMG:/YT: (tedy například takto – IMG:https://www.policista.cz/files/obrazek.jpg, respektive YT:https://www.youtube.com/watch?v=v54xqBRqWFA).

Vložené komentáře mohou být skryty, pokud budou zcela mimo téma, nebo odstraněny, pokud budou v zjevném rozporu s právním řádem ČR, s „Pravidly a podmínkami používání stránek a uživatelského profilu na serveru policista.cz“ či s dobrými mravy.


Poslat zprávu DENVER 22:10:33 11. 10. 2009 blokovaný
default.png
Ruml Tendle minitr(ty kozy musel pást a to proto,že člověk kterej byl politicky nežádoucí moc možností neměl)má hodně neštastnou pozici.Lidi jako sem já mu vyčítaj,že se málo snažil o to aby se policie stala moderní demokratickou policií s kvalitníma lidma a policisté kteří dříve sloužili u SNB a policisté se sklony k fašismu a nějaké vojenské diktatuře mu vyčítaj,že si VŮBEC DOVOLIL S POLICIÍ NĚCO DĚLAT.Ten člověk se tak dostal do stejné pozice jako prezident Havel.Každej mu vyčítá něco,ale problém je v tom,že každej z úplně opčného pohledu.

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu DENVER 21:30:08 11. 10. 2009 blokovaný
default.png
KAREL 150 Ty asi fakt chápeš,že nestraním zlu.Jenže já mam asi jinou představu zla a dobra než ostatní lidi.Sem možná opravdu cvok a asi fakt nejsem někdy schopen rozumné diskuse.Já mam kuli tomu občas problémy i v komunikaci s ostatníma lidma.Mně se prostě strašně hnusí když někdo úmyslně ublíží člověku anebo zvířeti.Já chápu,že krádež neni správná věc,ale snažím se rozlišovat o jakou krádež de a navíc ten člověk moch třeba dlužit nějaké peníze a udělat to musel a to proto,že by ty kterejm je dlužil mu anebo jeho rodině něco udělali,ale todle spousta lidí nedokáže pochopit.Tobě za to pochopení,ale děkuju a sem fakt rád,že sou u PČR i lidi jako seš ty.

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu PIM-BURGER 21:29:02 11. 10. 2009
Pim Burger.jpg
Saddhu No, asi si každý pod nutnou obranou představujeme něco jiného. Každopádně soud rozhodl a jak říkám, dobře pro ní. Co se týče pachatele, určitě si za to mohl sám-on vlezl do cizího domu a tudíž si tuto situaci zapříčinil, ale střelit někoho na útěku... Já bych prostě na jejím místě vzal zbraň, šel zkontrolovat děti, zamknul se s nima a pistolí v pokoji a počkal do příjezdu PČR.

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu SADDHU 21:23:43 11. 10. 2009
default.png
4 Pim Burger a co se ti nezda? jak to posal hammer, slo o klasickou nutnou obranu. jediny co by soud mohl podle me resit je intenzivni exces z ni, ale v tom pripade by soudce musel byt padlej na hlavu.

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu PIM-BURGER 21:08:56 11. 10. 2009
Pim Burger.jpg
Hammer Je to smutný, ale souhlasim s denverem. Není to tim, že bych byl nějak zvlášť velkej humanista (i když dle tvých měřítek asi jo), ale střílet na někoho, kdo mi vzal pár cetek a neohrožuje mě... Netroufl bych si to udělat ani jako majitel zbraně, natož v případě, že bych si půjčil cizí a pravděpodobně neměl ani zbroják. Každopádně nechápu, jak tohle mohl soud uznat jako nutnou obranu, ale budiž. Pokud jí to poradil právník a dostala se z toho, tak dobře pro ní. Na druhou stranu je zvláštní, jak ti v tomhle případě vojebávky nějakýho advokáta nevadí, ale ať na tebe zkusí jít nějakej právník s osobou blízkou nebo podobný srandy-to bys řval první, jací jsou to šmejdi a jak lžou. No nic. Tak aspoň, že ho nezastřelila.

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu DENVER 21:00:22 11. 10. 2009 blokovaný
default.png
Hammer Ty opravdu nechápeš smysl policejní práce.Nedávno sem čet,že kriminalisté neuvěřili muži,že ubodal zloděje v sebeobraně,ale šlo o mstu.Zřejmně se jednalo o dobré kriminalisty.Nechteli nikomu krejt zabití člověka.To to fakt nedokážeš pochopit?

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu HAMMER 20:56:53 11. 10. 2009
default.png
Denver píše: "Ten právník mi řek,že je tam největší problém v tom,že on tam zatají,že mu mířil na tu hlavu." A kdo kde řekl nebo napsal, že mu mířil na hlavu? On se tou lopatou po tom zloději se šroubovákem v ruce ohnal a trefil ho do hlavy. Jak k tomu došlo jsem nikde neuvedl. Tys tomu právníkovi řekl ty svoje bludy a on na to reagoval správně. "Řek mi,že pokud by byl ten soudce hloupej,tak by skutečně uvěřit té pohadce o ruce která neni životně důležitej orgán a úder do ní neni tak nebezpečnej." Ne ruce, ale šroubováku v ní, který chtěl ten okrádaný chudák drbanovi z ruky vyrazit. Představ si, že najednou stojíš sám proti chlapovi, co v ruce drží nějaký předmět co vypadá jako šroubovák a evidentně se ti s ním chystá změřit teplotu. Hnusí se ti mu ublížit? Ale jemu tobě nikoliv, ty tupá ovce. Soudce vždy bude stát u poškozeného, na rozdíl od tebe. "A co ty?Chěl by si aby vyšla najevo pravda?" Tvoje pravda, kterou jsi si sám vykonstruoval. Ten poškozený ale stál při obraně svého majetku zoči voči drbanovi, který nejevil známky že by utekl, ba právě naopak. To jsi právníkovi řekl taky? Teda svému psychiatrovi? "Já bych tomu zloději úmyslně neublížil.Hnusí se mi to!" A byl jsi někdy v takové situaci, buď já nebo ten druhý? Nebyl, v ústavu ti akorát tak dozorce natáhne tonfou přes hrb když pliveš prášky. Jinak ty děláš někde prodavače nebo kosmetika podlahových krytin, viď? Nejspíš v supermarketu. No tak abys věděl že ty svině, podle tebe, co to řídí hrají jen tak, jak jim ovce zaměstnanci dovolí.

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu DENVER 20:54:51 11. 10. 2009 blokovaný
default.png
Hammer Pochop konečně,že nenahrazuješ práci soudu a pokud radíš někomu co má uvést do výpovědi,tak rozhodně nejseš dobrej policajt!Tebe má zajímat jenom pravda!Čet si někdy přísahu kterou si podepsal?

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu HAMMER 20:37:11 11. 10. 2009
default.png
Denver k policii? Člověk, který hájí darebáky a straní zlu, které se řadoví četníci snaží denodenně potírat, by měl nastoupit tam, kde by měl hájit práva slušných, kterým je ubližováno? Navíc pravděpodobně náboženský fanatik. No nazdar. Zdar!!! :D Tak uvedu teda jiný případ, který byl tuším že prezentován časopisem Zbraně a náboje, nejsem si tím už jistý, bylo to docela dávno. Rodinný domek, v přízemní obývák, kuchyně, jídelna, nahoru z obýváku schody, pak taková pavlač a z ní dveře do dvou dětských pokojíků a nakonec ložnice rodičů. On začínající podnikatel ve stavebnictví tuším, ona nevím co. Děcka kolem deseti až tuším že dvanácti let let věku. Už spaly samostatně. Jedna hodina v noci, muž ještě v práci. Žena i děti ve svých postelích, každý v jiné ložnici. Žena slyší zezdola z obýváku nějaký hluk, myslí že přišel manžel, jde na WC. Je rozespalá. Jde bosky. Otevře dveře, ale dole je zhasnuto a problikává tam baterka. U obývákové stěny klečí nebo dřepí nějaký cizí maník. Jí si nevšimnul. Ona se potichu otočila, vzala manželovu legálně drženou pistoli, vrátila se do obýváku, vypínačem u dveří ložnice rozsvítila i v obýváku a řekla chlapovi, aby vrátil co ukradl a nehýbal se. Chlap měl vedle sebe položenu nějakou sportovní tašku. Ten se začal sunout k pootevřenému oknu, které předtím nějak překonal, tašku s sebou. Když dal nohu přes parapet, žena ho střelila do nohy a přivolala policii. Policie vypověděla obsahově toto: - přistihla zloděje, jak krade jejich věci a aby je neodnesl, tak ho střelila do nohy. Samozřejmě: ublížení na zdraví, soud. U soudu zakázal její advokát ženě otevírat dále pusinku a řekl: moje mandantka neuvedla do policejního protokolu pravdu. Měl spíše říci: kdo to vyslýchal je idiot a patří na hodinu vyhodit. Realita byla takováto: když otevřela dveře od ložnice a viděla dole světlo baterky, neměla ani ponětí kdo je v domě, kolik jich je, co chtějí, zda jsou ozbrojení. Správně se vrátila pro zbraň. Pak, když rozsvítila, neviděla žádného zloděje, ale muže, který klečel v obýváku a měl u sebe sportovní brašnu. Ani nadále nevěděla zda je tam chlap sám, zda není ozbrojen, nevěděla co je s dětmi, co je s manželem, jak se dostal chlap dovnitř... Muž neuposlechl její výzvy, aby vrátil údajné ukradené věci a nečinil žádné pohyby, ona použila zbraň, kdy pachatele dobře mířenou ranou do nohy zranila. Soud toto uznal jako nutnou obranu. Žena neviděla, že by chlap něco kradl, vypovídala až na základě toho, když policajti po příjezdu domů vysypali drbanovi tašku a v ní měl nějakou jejich elektroniku a další věci. Vyšetřovatel (beztak nějaký vysokoškolsky studovaný senokřup nebo jako Ruml kozom.d) při výslechu ženu nechal vykládat úplné zjevné blbosti, policie měla dvě čárečky za dva pašíky a dva trestné činy a nikoho to netankovalo. Věřím tomu, že Denver by ženu nechal zavřít jako ten vyšetřovatel. Denvere, tady tohle jsou stránky lidí, kteří se snaží zlu bránit, ale ty ho tu stále obhajuješ. Ty by jsi stále posílal do kriminálu lidi, co se brání nebo co jen chvilkově blbnou. Dej si svoje prášky nebo se konečně vrať do ústavu a vypadni už odsud. Ty nedokážeš rozeznat co je dobro a co zlo. Doufám, že se nehodláš množit, aby podobných pseudohumanistů nebylo ještě víc než je dneska.

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu MAN 17:53:03 11. 10. 2009
default.png
Asi to sem nepatří,ale.. Chci se zeptat zda ještě pro policistu.cz dělá ještě Jirka Vítek.Koukal jsem, že maká na TV Barrandov.Je tam nějakí hlasování tak jsem mu dal hlas za Fontanu www.barrandov.tv/program.Karel Man.Dík za odpověd...

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
 
O serveru Redakce Kontakty Inzerce Nápověda Podmínky

tvorba www stránek emocio