Přihlásit / Zaregistrovat se

Login
Heslo

Kauza vítkovských žhářů otevírá mnohé otázky. (REDAKCE)

Kauza vítkovských žhářů otevírá mnohé otázky
ilustrační
Foto: internet

Před týdnem byli odsouzeni žháři z Vítkova k výjimečným trestům. Bezpochyby jde o pachatele, kteří si vysoký trest zaslouží. Zaslouží si ale výjimečný trest? Proč lidé, kteří spáchali podobné skutky, byli odsouzeni k nižším trestům?

Autor: Lukáš Heinz
Publikováno: 31. 10. 2010
zpět na článek

 
Nejste přihlášen.

Do komentářů je možné vkládat obrázky umístěné kdekoli na internetu a videa z youtube.com; stačí před odkaz, na němž je obrázek/video umístěno, vložit příkaz IMG:/YT: (tedy například takto – IMG:https://www.policista.cz/files/obrazek.jpg, respektive YT:https://www.youtube.com/watch?v=v54xqBRqWFA).

Vložené komentáře mohou být skryty, pokud budou zcela mimo téma, nebo odstraněny, pokud budou v zjevném rozporu s právním řádem ČR, s „Pravidly a podmínkami používání stránek a uživatelského profilu na serveru policista.cz“ či s dobrými mravy.


Poslat zprávu ZRUŠENO NA ŽÁDOST UŽIVATELE 10:11:02 22. 11. 2010
default.png
DENVER [2010-11-20 15:45:30]: Bože!!.. Denvere, ty jsi zase zfetovanej nebo co?? Takovej blábol a špína, že se nestydíš se dávat takové odkazy...

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu HAMMER 06:20:55 22. 11. 2010
default.png
KAREL-150 [2010-11-07 16:18:35]: Jaký rozdíl ale vidíš mezi novinářem - jednotlivcem, kterého nazýváš prodejnou špínou a novináři všemi jako celku, kteří jsou ve všem, o čem píší, naprostí laikové a všichni jako jeden muž a žena musejí dodávat články, které noviny prodají?
Noviny neživí pravda, ale senzace.

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu DENVER 15:45:30 20. 11. 2010 blokovaný
default.png
http://archiv.radio.cz/romove/watch.html

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu KAREL-150 16:18:35 07. 11. 2010
Karel.150.jpg
K tomu co je zde uvedeno off topic. Já jsem hrdý na to, že jsem Čech, naprostá většina lidí, které osobně znám jsou lidé, kterých si velmi vážím, beru je s chybami tak jako oni berou s chybami i mne. To co se tu někdo snaží prezentovat a to, že jsme jako národ v zahraničí vnímáni negativně, k tomuto si myslím jen tolik, že toto může dokázat jen mediální obraz, stejně tak jak mediální obraz dokáže prezentovat například rómskou komunitu, komunitu muslimskou, arabi všeobecně, nebo jakékoli zahraniční konflikty. Mediální obraz také snadno dokáže prezentovat demonstrující policisty jako bohapusté vandaly. Bohužel mnoho lidí mediálnímu obrazu podléhá, proto také máme i vládu, kterou máme.
Vliv médií je silný a dost možná sehrál roli i v kauze vítkovských žhářů.
"Člověk, který se nikdy nepodívá do novin, je lépe informován než ten, kdo je čte, protože ten, kdo nic neví, je pravdě blíže než ten, jehož mysl je naplněna lží a omyly."
Thomas Jefferson, prezident USA 1801-1809, stejní lidé využívají média jen o mnoho mistrněji i dvě století po úřadu tohoto prezidenta
Mnozí novináři jsou jednoduše prodejné špíny a je jedno jak ušlechtilým tématem se zabývají, vlastně jen prezentují, nešetří, nedávají prostor oboum stranám a házejí špínu a prezentují lži, mnohdy právě nevědomně.
Ano soudce se mediálnímu vlivu také nemusí vyhnout. Soudnictví všeobecně nevnímám tak negativně, jednoduše je zde human factor. Negativně vnímám vysoké tresty, které žádné zemi za žádného režimu nepomohli zbavit se nežádoucího. Prevenci jako společnost ignorujeme, represi jako sobci prosazujeme.
Dále se zde někdo zmiňoval, že ve věci spatřuje pokus vraždy s úmyslem nepřímým, k tomu snad jen tolik. Všeobecně se úmysl nepřímý (eventuální) u naplnění skutkové podstaty TČ ve stádiu pokusu prokazuje obtížně pokud to není zcela zjevné. Nemám k případu všechny potřebné informace, ale pokud pachatelé věděli, že právě v onu chvíli jsou lidé v domě pak je kvalifikace pokusu vraždy s úmyslem eventuálním na místě, pokud soud neprokáže, že pachatelé si byli stoprocentně jisti, že jsou tito lidé v době skutku doma pak nemohli být srozumněni s možnými následky a není možno věc klasifikovat jako pokus vraždy s nepřímým úmyslem.

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu ZRUŠENO NA ŽÁDOST UŽIVATELE 19:17:52 05. 11. 2010
default.png
CATANI [2010-11-05 18:58:44]: jj, takto jsem to i pochopil, ale přesto jsem tam nechtěl dávat smejlíka ( .-) ).

Nejde o chování národa. Zaměňuješ to s chováním jednotlivců. A věř tomu, že povrchní smýšlení je všude stejné. Jde pouze o to, k jakým hranicím máš blíž.

A teď trochu vážněji, určitě takto o nás nesmýšlejí oprávněně. To, že pár idiotů někde krade nebo se chová blbě, neznamená, že jsme takoví všichni.

To bych si pak musel myslet o Němcích, Slovácích, Polácích, Italech atd., že jsou banda primitivů .. a to jen na základě chování partiček či skupinek, které u nás tráví dovolenou či obdobně...

Buďme trochu hrdí a nesklouzávejme k povrchnosti... sorry za Off Topic .-) .. jen na odlehčenou od hustého tématu

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu CATANI 18:58:44 05. 11. 2010
default.png
APPALACIO [2010-11-05 18:44:43]:
Jsme již mimo téma, ale to byla jenom taková vsuvka na oslovení hammera s oslovením tatar. Jinak já jsem hrdý na to, že jsem Čech a jsem hrdý na to jakou mám národnost, jinak ale s chování tohoto národa a jak nás vnímají za hranicemi je mi smutno, žel vnímají nás tak oprávněně.

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu ZRUŠENO NA ŽÁDOST UŽIVATELE 18:44:43 05. 11. 2010
default.png
Pánové, pokud jste se narodili v ČR, jste Češi... máte-li s tím nějaký problém, poradím Vám, jako radím každému... seberte se a odstěhujte se....

Každý z nás má nějaké předky z různých krajů... ale pokud jste rozeni na našem území, nevím co řešíte... jedině, že by jste se za to styděli...

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu HAMMER 17:28:28 05. 11. 2010
default.png
CATANI [2010-11-05 15:25:48]: Jo, jinak já taky nejsem Čech, po matce potomek německých přistěhovalců a po otci nějaký potomek Chorvatů či co. :D

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu HAMMER 17:27:08 05. 11. 2010
default.png
Já jsem se tady v tom tématu načisto ztratil co kdo napsal a jak to znělo, beze srandy.
Netroufám si tvrdit z minulých kauz a taky kauz, na kterých jsem dělal a psalo se o nich ale zcela jinak než co se událo, že média dokázala zmanipulovat naše zcela bezskrupulozní soudce. To je celé. Myslím si, že mám že stejný názor na spoustu věcí, ale tohle je jen domněnka. Pro noviny senzace a tím čtenost, nic jiného v tom nehledám. Ty v tom vidíš účelovou manipulaci, ale čemu by posloužila?

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu CATANI 15:25:48 05. 11. 2010
default.png
For hammer.
Nevím, nevím, jsem si jist, že nikde netvrdím, že by mediální kampaň neovlivnila, samotný postoj policie či politiků a náhled soudů, právě v této kauze naopak. Domnívám se, že toto bylo neusnosné a hodné ze strany médií totalitní propagandy. Ono právě účelové chození kolem vody s horkým mlékem, jako je třeba v kauzách Pítr, Starka, Bakala, Háva atd. jenom svědčí o tom, že korupce je rozšířena i mezi novináři, kteří v jedné kauze jsou ochotni rozvířit hysterii, manipulovat s názorem společnosti a v kauze několika desítek vražd a hledaných osob, tichoučko po pěšině.

Jsem si naprosto jist, ale že nemám nic společného s pastveci z moldavských stepí, tak jako jsme si jist a z rodných listů dědů a babiček je zřejmé, že nejsem Čeh a ani jednou malou čtvrtinou. Pro tebe Hammere ujištění, že nejsem Maďar.

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
 
O serveru Redakce Kontakty Inzerce Nápověda Podmínky

tvorba www stránek emocio