Přihlásit / Zaregistrovat se

Login
Heslo

Stiznost

Dobry den,dnes mne zastavila policejni hlidka blizko u prahy.Standartne chtely videt a zkontrolovat muj ridicsky a technicky prukaz,pote chtely videt povinne vybaveni vozidla.Nejprve byl problem ze jsem nemohl najit reflexni vestu,kterou po me chtely videt.Byla to ma uplne prvni jizda s vozem s kterym jsem nebyl 100 procentne seznameny,takze jsem nejaky veci hledal o trochu dele,ale zarazilo mne to,ze chtely po mne reflexni vestu pricemz ta zacina do povinne vybavy auta platit az od noveho roku (Pozdeji jsem ji stejne nasel).Pote kdyz jsem na to upozornil,tak to nechaly byt a zadavaly mi jine "prikazi" pro overeni vybavy.Pote jsem nadychal 0 promile alkoholu.Bylo mi sdeleno ze nemam uplnou povinnou vybavu kdyz jsem se zeptal co konkretne maji na mysli bylo mi odpovezeno ze nemam v poradku povinnou vybavu hlavne lekarnicku u ktere pry byla prosla platnost.V tu chvily jsem byl docela nervozni kdyz to byla moje prvni jizda a hned me zastavy policie,tak jsem si to na miste neskontroloval (bohuzel zkontroloval jsem to az v miste meho zastaveni a platnost byla spravna a stav lekarnicky byl shodny se stavem,ktery ma platit od noveho roku dokonce).Pak mi bylo receno ze za tento prestupek zaplatim 500kc,- nebo 100kc.- na miste.Tudiz jsem zaplatil na miste a pak jsem dostal utrzek bloku na pokuty pricemz kopii celeho sepsani jsem nedostal vubec.Vecer jsem si jeste na tom utrzku precetl ze "proti ulozeni teto pokuty se nelze odvolat".Takze jsem prisel o 100kc a jeste mi na konci rekly ze to urcite pro me bude mit urcity vychovny efekt ze si to budu pamatovat :-D,to teda mely pravdu na to jen tak nezapomenu:-)) Zkratka chtel jsem se zeptat jestly se lze proti tehle svinar... muzu nejak odvolat a pokud je zde sance na prosetreni teto zalezitosti,protoze byt okraden policii ceske republiky neni v poradku.Jeste dodam ze na utrzku z toho bloku je napsany cislo zakonu 200/1990 a paragrafu 22/1/1 coz je jestly jsem to spravne nasel poruseni predpisu ohledne registracni znacky a pod.
BOYK-A :: Datum založení: 22. 12. 2010 :: celkem 75 komentářů

 
Nejste přihlášen.

Do komentářů je možné vkládat obrázky umístěné kdekoli na internetu a videa z youtube.com; stačí před odkaz, na němž je obrázek/video umístěno, vložit příkaz IMG:/YT: (tedy například takto – IMG:https://www.policista.cz/files/obrazek.jpg, respektive YT:https://www.youtube.com/watch?v=v54xqBRqWFA).

Vložené komentáře mohou být skryty, pokud budou zcela mimo téma, nebo odstraněny, pokud budou v zjevném rozporu s právním řádem ČR, s „Pravidly a podmínkami používání stránek a uživatelského profilu na serveru policista.cz“ či s dobrými mravy.


Poslat zprávu BOYK-A 19:41:22 29. 12. 2010
default.png
Byl jsem na horach ted tyden a prekvapilo me kolik prispevku tu je.Asi tezko odpovim na vsechny,ale pokusim se odpovedet alespon na nejake...
Je tu hodne odkazu na proslou lekarnicku k tomu bych chtel rict ze ja ji proslou nemel!Kdyz mi ji kontrolovaly nic nerikaly,to az potom co jsem "mel" vsechno v poradku.Bylo mi to divne ale jak jsem tu uz psal je lepsi dostat pokutu za 100kc,nez kdybych se s nima hadal a naparily by me pokutu za neco jineho vyssiho razu.Verim ze by nasly nejakou blbost...Jeste dodam ze jsem asi po tydnu se o tom jeste bavil s majitelem pujceneho vozu a ten mi sdelil ze ta lekarnicka byla ve stavu v jakem musi byt lekarnicka po novem roce,takze byla uplne nova.Jinak nebudte blbci ty vase prispevky nejaky ze jsem hlupak atd. uz vidim vas jak cekate na vasi uplne prvni jizdu nez se kompletne seznamite s autem a naucite se vsechny vyhlasky a pravidla...
Za ty pravopisne chyby se omlouvam,koukam ze to tady vadi kazdemu druhemu cloveku:-D ,ale podle pravopisu posuzovat cloveka... no... nekteri lidi jsou ignoranti,ale o to tu ted nejde... myslim ze precist to jde ne,vic vas zajimat nemusi:-))
Jeste bych chtel dodat z pohledu nepolicajta (uz se tesim na kritiky:-D) myslim ze tak minimalne ctvrtina predpisu a pravidel jsou uplne na hovno a jsou tu jenom proto aby posilyly jakisy system demokracie,nebo co to je za sracku co tu v CR visi ve vzduchu.A jako policista by mel byt clovek spis lidsky a spravedlivy,jenze to je jenom malo policistu vsichni vidi jenom predpisy predpisy predpisy a na vlastni rozum a svedomi nemysli...


HAMMER [2010-12-22 06:49:51]:

K tvému případu: no teď už budeš dost blbě prokazovat, že pokuta byla uloženě naoprávněně, pokud tu nekecáš. Než vyjedeš podruhé, zkus si něco o autě, výbavě, pravidlech, přestupcích atd zjistit, aby jsi nebyl taková lama, kterou oškube každý blbec....
---Mohl bych zkusit se zeptat majitele auta,ktery mi ho pujcil jestly nema uctenku od te lekarnicky a tam by bylo datum zakoupeni,ale stejne by se to nejspis spatne dokazovalo.Jinak nekecam,nevidim duvod proc bych mel,to bych to sem jinak nepsal kdyby se mi to nestalo.


MARA [2010-12-22 16:07:49]:

NIKDO z vas na miste nebyl a tedy Vam ani neprislusi situaci hodnotit, pripadne hlidku odsuzovat..neznate okolnosti toho, proc ho hlidka zastavila, za co atd....

--- Okolnosti zadne nebyly,byla to normalni silnicni kontrola,alespon tak mi to na zacatku prohlidky rekly.

JARDA [2010-12-22 22:57:04]:

V zákoně taky je, že přestupek mohu řešit domluvou... A protože z minulosti vím, že i když je u nové lékárničky na obale vyražena nějaká trvanlivost, výrobce neručí za minimálně stejnou trvanlivost věcí uvnitř...
--- dovnitr lekarnicky se vubec nedivaly...

MARTOO [2010-12-25 17:34:20]:

a přišli jsme na to, co současné policii chybí a projevuje se to téměř v každé diskuzi, která je založena na subjektivním názoru.

Vezměme si to popořádku:

1) zhrzený řidič na tyto stránky napíše svůj subjektivní názor. O tom, že je plný pravopisných chyb, nebudeme ani polemizovat. Né každý je češtin:o)

2) subjektivní názor je pohled jedné osoby, které byla uložena pokuta. Teď máme několik variant nahlížení na věc - msta za udělenou pokutu řidičem, špatné vysvětení porušeného ustanovení policisty či pochybení politisty atd., atd..

3) z toho vyplývá jasný fakt - nikdo jsme tam nebyli, nikdo celý incident neviděl.

4) těžko tedy můžeme cokoliv komentovat, není to fér ani vůči řidiči, o kterém si můžeme rovněž vytvořit subjektivní názor dle uvedeného příspěvku, a ani vůči policistům, kteří se k věci sice můžou vyjádřit stejným způsobem, ale uznejte, že toto jednání by bylo více než nekorektní.

---Tu zpravu jsem psal asi 3hodiny po zadrzeni,takze je jasny ze jsem byl nastvany jeste.Ja z meho pohledu jsem si myslel ze jsem to vysvetlil docela jasne,ale kdyz nerozumis nejake veci tak se zeptej rad ti na ni odpovim.Sepsat takovou udalost neni lehke,protoze bud ti clovek neveri ,a nebo hleda chyby na tom cloveku,ci v necem jinem.Ja vam tu nelzu s nicim.Nemam duvod proc bych mel.Sve jmeno jsem zde neuvedl,z duvodu anonymity a ze strachu ze by si to mohl nekdo spatne vylozit a mel bych z toho jeste nejaky problem, jen me zajimalo jake budou ohlasy a pripadne rady.


Nejak se to tu rozhadalo,tak ja si to dal uz ani nebudu cist radsi... uz to smeruje k uplne jinym vecem :-o

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu DENVER 19:25:19 29. 12. 2010 blokovaný
default.png
APPALACIO [2010-12-29 08:12:57]: Není to tak dlouho,kdy jsi tady obhajoval člověka,který byl odsouzen za vraždu na 10 let.Nejprve si se snažil naznačit,že snad případ nějak zmanipulovala IMV,která obvinila neviného člověka,pak si se zase snažil naznačit,že rozhodl špatně soud,pak druhý soud rozhodl špatně a ted i ten třetí?Dochází tady k justičním omylům,ale nevěřím moc tomu,že u policistů,protože tam je spíš opačný problém,že se spousta věcí k soudu ani nedostane.Takže appalacio ty jistě tušíš jak to bylo.Jestli je nevinej nebo ne,ale mam pocit,že i kdyby si na 100% věděl,že je vinej,tak to nepřiznáš,tak se přestan ztrefovat do mne.Kdyby tady bylo aspon pár lidí v pohodě,tak by se sem dalo normálně psát.Věř nebo ne,ale já nemam problémy v komunikaci s lidma,nejsem nějakej extrémně konfliktní člověk,ale s určitou částí lidí mam problémy v komunikaci a to s lidma pro které nemá lidský život žádnou cenu a to se netýká jen určité části(naštestí jsou i ty v pohodě) policistů.Proč myslíš,že se mi tak hnusej třeba nacisti?Protože oni mají některé lidi za odpad(Židy,Romy,Narkomany,bezdomovce atd.),kterej nemá právo na život.

Tak a to je na dlouhou dobu zase vše a eště jednou přeju všem lidským policistům v roce 2011 hodně zdraví,štestí a at se jim nic ve službě nestane.

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu MARTOO 11:18:45 29. 12. 2010
martoo.jpg
DENVER [2010-12-28 19:02:32]:

Denvere na tebe platí jen tvoje vlastní medicína.

Uvedu ti jeden případ:

Záchranka jede přes celý náš obvod na osobu, tebou nazvaného "chudáčka společnosti", který sám sebe svým jednáním ohrozí na životě - mix drog a chlastu.

Z obce, ze které vyjela a kde se logicky nemůže necházet, protože v regionu malých obcí je záchranka třeba jen jedna či dvě, jiné vozidlo srazilo malé dítě. Vzhledem k tomu, že záchranka jela na tu tvoji "oběť společnosti", nemohla být na místě včas.

Kdyby vyjížděla z baráku, je tam nejpozději do 2 minut. Vzhledem k výše uvedené situaci, se k dítěti další záchranka dostala až po cca 15-ti minutách, kdy bylo pozdě. Dítě na místě zemřelo.

Tvojí absurdní argumentací můžeš tvrdit, že v nebezpečí byly obě uvedené osoby. Jenže to dítě nemělo na vybranou, narozdíl od toho tvého "ubožáčka", který za půl roku usnul vožralej a udusil se zvratkama.

Kde máš tu tvoji spravedlnost, tu šanci, kterou si každý zaslouží?

A pokud útočíš tak zbaběle, opředhazuješ fakt, že by se na šikmou plochu mohlo dostat dítě policisty, představ si, že to výše uvedené dítě by bylo tvoje. Hned by se ti změnil pohled na věc.

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu ZRUŠENO NA ŽÁDOST UŽIVATELE 08:12:57 29. 12. 2010
default.png
DENVER [2010-12-28 19:02:32]: Denvere splň nám všem do Nového roku jedno předsevzetí, které si tu veřejně dáš.

Nikdy, opakuji nikdy neměj děti. Nech se úředně sterilizovat, nech si udělat vazektomii. Chci, aby tvá hloupost odešla s tebou a tvé geny se již nikdy nešířily dál. Slib nám to zde veřejně a dostaneš měsíc pindání na policista.cz.

Ty jsi hulvát a prase, které zde moralizuje kde koho, ale sám se chováš jako největší ignorant. Sám zde lžeš, pomlouváš, obhajuješ jednu křivárnu na úkor druhé. Pindáš zde nehorázné bludy. Dovoluješ si zde moralizovat a odsuzovat lidi, kteří na rozdíl o tebe, už pro společnost udělali spousty dobrých věcí. A největší zhovadilost na celé věci je, že ty sám si si myslíš, že tím děláš dobré skutky.

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu BEN 01:36:39 29. 12. 2010
default.png
Denvere, máš minimum informací a odvažuješ se tady o tom vést takové řeči! Nejdřív si pořádně zjisti jak věci o kterých píšeš byly ve skutečnosti a pak tady diskutuj! Jenže to by se ti to potom moc nehodilo do krámu co?..

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu X1-RAY 21:10:55 28. 12. 2010
default.png
Opravdu šílená představa, ale pořád slabý odvar proti tomu, že bych si měl představit, že moje dítě bude denver :-))))))

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu DENVER 19:02:32 28. 12. 2010 blokovaný
default.png
MYTHOS [2010-12-28 14:44:17]: Fajn,představ si,že třeba jednou tvoje dítě bude závislé na drogách a bude dělat třeba auta(TÍM NEŘIKAM,ŽE KAŽDEJ NARKOMAN KRADE)a nějakej š.ejd ti to neozbrojené dítě popraví jak psa.Budeš pak taky zpokojený?Nebo třeba někdo krade,protože je díky našemu státu totálně v čudu atd.

Ten policista zastřelil NEOZBROJENÉHO ČLOVĚKA,KTEREJ HO ANI NIJAK NEOHROŽOVAL,takže ta jedna odražená kulka byla prostě osud,jak kdyby tušila,že se to nemusí dostat třeba ani k soudu a když se to k soudu náhodou dostane,tak to skončí nějakou podmínkou a to JE ZA POPRAVU BEZBRANÉHO ČLOVĚKA DOCELA MÁLO.Nepřeju mu smrt,ale aspon 15 let by zasloužil,protože toho ČLOVĚKA UŽ NIKDY NIKDO NEVRÁTÍ.

Jak je možné,že u policie pracujou furt lidi pro které nemá lidskej život žádnou cenu?Považujou část lidí za nějakej odpad,kterej nemá právo na život.Jak furt řikam,tak zlo neskončilo s pádem třetí říše,bohužel.

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu MYTHOS 14:44:17 28. 12. 2010
mythos.jpg
DENVER [2010-12-28 01:12:08]: A proč by to měl někdo řešit? Máme plakat nad tím, že exnul nějakej drban? Dobře mu tak a jen tak dál. Škoda je dobrého člověka.

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu J-WAYNE 14:03:20 28. 12. 2010
J.Wayne.jpg
hammer - moc hezky jsi to napsal.. zlaté staré časy..

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu DENVER 01:15:30 28. 12. 2010 blokovaný
default.png
Oprava:Řeporyjích

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
 
O serveru Redakce Kontakty Inzerce Nápověda Podmínky

tvorba www stránek emocio