4 kapesnick ale vždyť Ondra není žádným zastáncem policejních zátarasů, sám ví, že toto není moc účelné, navíc dojde k velkým škodám na vrub policii a pravděpodobnost, že pachatel bude pokračovat v jízdě je obrovská. Co se týče zastavovacích pásů, jsem též pro, ale je potřeba dotyčnoé policisty řádně proškolit, v opačném případě by opět policie bavila veřejnost. No a nakonec bych dodal, že nové Octavie 1,8 TSI je celkem rozumná varianta, ale s nevhodnými maličkostmi typu neúčinné brzdy, vysoký podvozek atd. Ono není všechno pronásledované vozidlo jen dojet na rovině, ale v případě pronásledování v klikatých uličkách služební vozidlo taky ubrzdit (což opravdu není reálné) a neproletět zatáčku rovně do zdi. Jen si vezměte, kolik službních vozidel už bylo v důsledku uvedených nedostaků takto zničeno, nedejbože při nějakém zátarasu, ani se mi to nechce počítat. Teď si představte jak by nám všem ulehčil onen zmiňovaný zastavovací pás. Zamyslete se někdo kompetentní nad touto variantou. Dále se zamyslete nad tím, že je opravdu potřeba nějak vyřešit ty brzdy, jde o životy samotných policistů a dalších civilistů a škody na vozidlech (nevím jaké hodnoty jsou pro vás důležitější, ale já to vidím takto). A řešením opravdu není dát na všechny útvary Octavie 1,6, to jsme opět o rok, dva zpět, sice nikoho nedoženu, ale ten výkon v klidu ubrzdím, takže nebudou služební auta na šrot. Takhle opravdu ne.