Přihlásit / Zaregistrovat se

Login
Heslo

Stiznost

Dobry den,dnes mne zastavila policejni hlidka blizko u prahy.Standartne chtely videt a zkontrolovat muj ridicsky a technicky prukaz,pote chtely videt povinne vybaveni vozidla.Nejprve byl problem ze jsem nemohl najit reflexni vestu,kterou po me chtely videt.Byla to ma uplne prvni jizda s vozem s kterym jsem nebyl 100 procentne seznameny,takze jsem nejaky veci hledal o trochu dele,ale zarazilo mne to,ze chtely po mne reflexni vestu pricemz ta zacina do povinne vybavy auta platit az od noveho roku (Pozdeji jsem ji stejne nasel).Pote kdyz jsem na to upozornil,tak to nechaly byt a zadavaly mi jine "prikazi" pro overeni vybavy.Pote jsem nadychal 0 promile alkoholu.Bylo mi sdeleno ze nemam uplnou povinnou vybavu kdyz jsem se zeptal co konkretne maji na mysli bylo mi odpovezeno ze nemam v poradku povinnou vybavu hlavne lekarnicku u ktere pry byla prosla platnost.V tu chvily jsem byl docela nervozni kdyz to byla moje prvni jizda a hned me zastavy policie,tak jsem si to na miste neskontroloval (bohuzel zkontroloval jsem to az v miste meho zastaveni a platnost byla spravna a stav lekarnicky byl shodny se stavem,ktery ma platit od noveho roku dokonce).Pak mi bylo receno ze za tento prestupek zaplatim 500kc,- nebo 100kc.- na miste.Tudiz jsem zaplatil na miste a pak jsem dostal utrzek bloku na pokuty pricemz kopii celeho sepsani jsem nedostal vubec.Vecer jsem si jeste na tom utrzku precetl ze "proti ulozeni teto pokuty se nelze odvolat".Takze jsem prisel o 100kc a jeste mi na konci rekly ze to urcite pro me bude mit urcity vychovny efekt ze si to budu pamatovat :-D,to teda mely pravdu na to jen tak nezapomenu:-)) Zkratka chtel jsem se zeptat jestly se lze proti tehle svinar... muzu nejak odvolat a pokud je zde sance na prosetreni teto zalezitosti,protoze byt okraden policii ceske republiky neni v poradku.Jeste dodam ze na utrzku z toho bloku je napsany cislo zakonu 200/1990 a paragrafu 22/1/1 coz je jestly jsem to spravne nasel poruseni predpisu ohledne registracni znacky a pod.
BOYK-A :: Datum založení: 22. 12. 2010 :: celkem 75 komentářů

 
Nejste přihlášen.

Do komentářů je možné vkládat obrázky umístěné kdekoli na internetu a videa z youtube.com; stačí před odkaz, na němž je obrázek/video umístěno, vložit příkaz IMG:/YT: (tedy například takto – IMG:https://www.policista.cz/files/obrazek.jpg, respektive YT:https://www.youtube.com/watch?v=v54xqBRqWFA).

Vložené komentáře mohou být skryty, pokud budou zcela mimo téma, nebo odstraněny, pokud budou v zjevném rozporu s právním řádem ČR, s „Pravidly a podmínkami používání stránek a uživatelského profilu na serveru policista.cz“ či s dobrými mravy.


Poslat zprávu HAMMER 20:33:13 31. 12. 2010
default.png
Nejfajnovější bylo, když managerové zjistili, že celá řada poldů nemá ve svých papírech doklad o ZOPce. Přesto že jsem sdělil kde a kdy jsem ji dělal, papír ve složce není, musí se to udělat...!!! Byl tam, ale ZOPku jsem dělal znovu!!!
Tak do školy! Po osmnácti letech praxe venku. Mazec. S pětačtyřicetiletýma babama z kanclů, co je manageři převáděli do výkonu, tam instruktoři mlátili o žíněnky hlava nehlava. Kdo jste zažil tělocviky jiné než pro dnešní generaci mladých kriplů, víte že ani mladí trénovaní kluci neskončili suší a nedobití.
Hodina psychologie a herečka jakožto oběť trestného činu. Učitelé na škole ji naučili hrát nějaké to divadýlko pro mladé poldy. Jenže učitelé na škole jsou od praxe vzdáleni asi jako Proxima Centauri od našeho slunce. Kdysi řada z nich sloužila, ale třeba nevědí, že už neexistuje kniha služeb, kniha úschovaných věcí atd. ale jen ETŘ, jak se postupuje při lustracích atd atd atd.
Já s jednou kolegyní, která už měla taky čtyři křížky na krku, jsme teda dělali hlídku na služebně přijímající oznámení... Byli jsme tam jako nejstarší služebně.
Hérečka pravila, že v Tescu ztratila svoje doklady. A měla v roli, že má být ukecaná.
Mlela a mlela. My jen seděli a nechali jí, až jí herecká etuda dojde. Do tří minut nevěděla co má říkat, páč tak nějak přepálila začátek.
Paní, jak se jmenujete, kdy jste narozena, odkud jste... začali jsme klasika s tím, že musíme lustrovat každého, kdo přijde na služebnu na pátrání atd atd. Však to znáte.
Učitelé to pak komentovali, že jsme to udělali perfektně, že tohle nikoho nenapadne...Docela jsem nevěřil tomu, co slyším, že jo. Jak nikoho nenapadne, když to denně tak děláte? Kde je policejní školství a kde praxe?
No ona že je z Tišnova. Tak říkám: co bylo v kabelce?
No tak klasika, doklady, kreditka (pozor, chytáček na blbečky)a nějaké drobné...
Tak vydržte, kolegyně zavolá do tesca na Securiťáky, jestli se to nenašlo... říkám já, protože jsem se chtěl vyhnout té kreditce... :D Kluci z kurzu se začali pochechtávat...
Kolegyně jakože volá. Já říkám hérečce, jak se dostane domů, když nemá ani prašule ani doklady? Jestli trefí na nádr. Prej je v Brně podruhé v životě ale má třicet kaček na jízdenku...
Klid matko, pravím jí, jak to došolícháme, naše hlídka vás zaveze na nádr, ale vydržte, ještě musíme dořešit tu kabelku...
Kolegyně, také pěkná svině prohnaná, mezitím telefonuje:
"... jméno je Miroslava Hrycová, narozena... bytem... jo, tak paráda! Paní, kabelka je na světě i s kreditkou!"
Ta nevěděla která bije, úplně vyvalená nadšená...

Učitel pořádkové, starý pardál, se nemohl udržet smíchy, když hérečka líčila, jak se jí nikdy nic takového nestalo, jak je suprově spokojená s přístupem policie... přitom jsme ji ošulili i celý ten výstup... :D
Prej:
"Tohle by se mohlo ukázat těm mladým, kteří si ani nezjistí jak se jmenuju...!"
Krista, jenom to ne, jak to uvidí nějaký velitel z praxe, dostaneme přes koule!!!! Kolegyně ne, tu kopnou zezadu!
No udržet vážnou tvář moc nešlo, usmívali jsme se a snažili se neřehtat. Lidi netuší o čem ta práce vůbec je, a ta hérečka ani nepochopila, že jsme si z ní vystřelili jak jsme si z fleku vymysleli že kabelku našli securiťáci... Jenže zase: jedna z prvních věcí, co nám staří pardálové tloukli do hlavy byla: hlavně se musíš naučit z fleku a okamžitě lhát. Co lhát, kdy lhát, jak lhát... Jenom to tě uchrání od spousty nepříjemností. Přesně tak to taky bylo. Říkat lidem co chtějí slyšet, ne pravdu.
To, kluci, nebyly staré dobré časy. Ani tehdy jsme prvorepublikovému četnictvu s jeho přístupem k lidem nesahali ani po kotníky. Policie od roku 1948 honí jenom čárečky a dělá politiku. Pro lidi je taková policie zbytečná.
Jen si vzpomeňme, kolikrát jsme lidem dobrou prací podle předpisů skutečně pomohli a kolikrát jsme jim jejich situaci ještě více podělali. Pomoc, to bylo tak procento, podělání jejich situace dopadením pašíka, to byla většina. tehdy pojišťovny nedaly nic, jakmile byl pašík dopadený a chudák poškozený musel soudně vymáhat náhradu věcí od pašíka... Samozřejmě marně. My jsme si v devadesátých letech mohli na auta napsat: naše poctivá práce, vaše smůla!
Nejlepší bylo pachatele oficiálně nedopadnout. Neoficiálně jsme ho brali u tlamy na silnici, v hospodách, všude. Jedině to účinkovalo, protože soud po drahém řízení přípravném za tři roky, směšný trest, klidně podmínka na podmínku, trest za další čtyři roky pokud měl jít sedět. Navíc máme nějaký § 172 tr. řádu a souběh, ten si už paragrafově nepamatuju, všichni víme co to je za svinstvo. Navíc se skutky příjímají nebo nepřijímají podle toho kolik procent objasněnosti oddělení má, nesmí to být ani málo ani moc, na obojí dojde kontrola... Na jedné straně se místo skládání kaménků mozaiky, do kteréžto činnosti by mělo patřit i vyhledávání neznámých, tyto kaménky klidně zahazují a když jsou po čase potřeba, aby byly důkazy, nejdou vzít zpátky. Na straně druhé se do přestupků dávají i skutky známých skutečně drbanů jako třeba výtržnictví, jenom aby nebylo procento moc vysoké...
No nezlobte se, ale tohle nemá s policejní prací nic společného. To je práce managerské mafie.

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu HAMMER 20:00:08 31. 12. 2010
default.png
DENVER [2010-12-27 21:56:51]: Denvere, já jsem nikoho beztrestně a hlavně bezdůvodně nikdy nemlátil. Všecko moje jednání bylo řádně zapsáno a podle zákona zdůvodněno. Odhaduju, že jsem jednal tak na 45% maxima, co zákon povoluje když už se muselo použít násilí a na 10% když jsem zákrok začínal, protože polda agresivní jedince v drtivé většině případů ukecá - protože psát použití DP je něco tak strašného, že si to nedovedeš ani představit.
Jak píšeš že mi to prošlo, tak prošlo to proto, že já mluvil jako zákon a se zákonem nelze polemizovat, kdo jedná podle zákona, jaksi nemůže být postižen. Drbani se musejí bát, protože kdyby se vyskytovalo více takových bohů jako ty, kteří rozhodují z místa skladníka nějakého obchodu o vině a nevině a stíhání a nestíhání zlodějů, byli by jsme tam... kde jsme teď. Kdejaký šmudla jako jsi ty klidně vezme spravedlnost do vlastních rukou a nechá pachatele špatnosti uniknout.
Ale nemysli si: jednou na tebe dojde. Jednou tě jeden z těch, co jsi nechal uniknout, sejme. Udělal jsi někomu dobře, on ti nezapomene udělat zle. Ty jsi u takového hovada šašek, slaboch, tebe trefí vždycky jako prvního, ty jsi oběť číslo jedna!
Ale až ti zmaluje nějaký tvůj kriminálnický kamarádíček ten tvůj obličejík, buď frajer a poldy nevolej. Veškeré plastiky, nové zuby atd. si zaplať sám ze svého.
Jo a kolik že jsi platil za ty zloděje přesně ze svého? Já ti to řeknu: nula. Zaplatil to tvůj zaměstnavatel. Ty jsi mu dělal něco jako prima tlustou veš v kožichu. Co myslíš že udělá drban, kterému projde jeden skutek? Udělá další a co víc, troufne si na větší sousto než krádeř nějaké lahvinky, zkusí to na někom někde v parku... třeba tvé mámě!

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu ZRUŠENO NA ŽÁDOST UŽIVATELE 12:07:32 31. 12. 2010
default.png
MYTHOS [2010-12-31 09:26:59]: jj, tohle mi kdysi dávno taky uvízlo ze ZOP-ky.-)). Vždy si toho všimnu. Bohužel začínám na to být snad alergický .-)))))))), když to čtu a slyším všude.. od novinářů, policistů, politiků.. prostě všude .-))

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu MYTHOS 09:26:59 31. 12. 2010
mythos.jpg
APPALACIO [2010-12-31 07:52:06]: Po přečtení Tvého příspěvku jsem si vzpoměl na ZOPku, kde nás mimo jiné náš učitel nachytával na podobných věcech. "Pokuta se neuděluje ale ukládá, uděluje se vyznamenání", říkával. Nebo např. když někdo z kolegů řekl, že vozidlo se za snížené viditelnosti zastavuje pomocí červené svítilny, tak učitel upozornil, že svítilna ať je třeba modrá nebo oranžová, ale světlo z ní vyzařující musí být červené :-) a podobné věci.

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu ZRUŠENO NA ŽÁDOST UŽIVATELE 07:52:06 31. 12. 2010
default.png
já jen upozorním, že pokuta se "ukládá" ... NEUDĚLUJE se! Uděluje se něco za odměnu..ukládá se trest.. a pokuta je forma trestu. Tenhle omyl mě docela irituje, slýchávám a čtu ho dennodenně .-)))

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu LUKAS-CISAR 21:43:49 30. 12. 2010
default.png
BOYK-A [2010-12-29 19:41:22]:
Rád bych na Váš příspěvek reagoval. Naznačoval jste, že policité si 100,- Kč dali do vlastní kapsy. Nedali. Sám jste uvedl, že Vám dali útržek, takže blok byl použit a 100,- Kč půjde ministerstvu financí. Dále je opravdu dobré se před jízdu seznámit s příslušnou legislativou, pokud tak neučiníte, následky si ponesete vlastní vinou. Automobil jste řídil a před jízdou si máte vše zkontrolovat. Jak se policisté rozhodli přestupek řešit je na nich, oni nesou zodpovědnost za případné následky a to hodnotit nebudu. Pokud se domnívte, že pokuta byla udělena neoprávněně, sepište nebo osobně podejte stížnost proti udělení blokové pokuty. Lze to podat kdekoli, policisté to pak postoupí na příslušný odbor. Ale zvažte oprávněnost stížnosti. Mstít se slušným policistům, kteří za Vás nasazují život a zdraví a za stále méně a méně peněz slouží svátky, víkendy, přesčasy zadarmo... To bylo jen na úvahu, chtěl jsem tím říci, že policisté tu nejsou, aby slušným lidem škodili, pokud to dělají, nemají u policie, co dělat. Na druhu stranu, slušní lidé by policistům také naopláku neměli škodit. Není tak těžké, pokud něco nevím, dojít na příslušné oddělení, ze kterého je policista,který udělil pokutu a nechat si to vysvětlit a rozloučit se v dobrém. Asi tu mám také pravopisné chyby, je mi to jedno, v práci je nedělám, tady na tom nezáleží, ať si lidi rejpnou.

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu ZRUŠENO NA ŽÁDOST UŽIVATELE 21:04:56 30. 12. 2010
default.png
DENVER [2010-12-29 19:25:19]: denvere, jsi demagog. Co je to lidský život? Proč by měl mít největší a maximální cenu nad vše ostatní??? Ani pro tebe nemá větší cenu. To si jen myslíš v teple u kompu, že jsi hrdina a lidumil a humanista.

Ty nemáš rád nějaké skupiny lidí a druhým vyčítáš to samé. Ty porušuješ zákon a druhým to opět vyčítáš. A takto bych mohl pokračovat ještě dále.

Jsi tak hloupý, že si výše napsané ani neuvědomuješ a nestydíš se... pořád tady meleš nesmysly jako kolovrátek...

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu BOYK-A 19:41:22 29. 12. 2010
default.png
Byl jsem na horach ted tyden a prekvapilo me kolik prispevku tu je.Asi tezko odpovim na vsechny,ale pokusim se odpovedet alespon na nejake...
Je tu hodne odkazu na proslou lekarnicku k tomu bych chtel rict ze ja ji proslou nemel!Kdyz mi ji kontrolovaly nic nerikaly,to az potom co jsem "mel" vsechno v poradku.Bylo mi to divne ale jak jsem tu uz psal je lepsi dostat pokutu za 100kc,nez kdybych se s nima hadal a naparily by me pokutu za neco jineho vyssiho razu.Verim ze by nasly nejakou blbost...Jeste dodam ze jsem asi po tydnu se o tom jeste bavil s majitelem pujceneho vozu a ten mi sdelil ze ta lekarnicka byla ve stavu v jakem musi byt lekarnicka po novem roce,takze byla uplne nova.Jinak nebudte blbci ty vase prispevky nejaky ze jsem hlupak atd. uz vidim vas jak cekate na vasi uplne prvni jizdu nez se kompletne seznamite s autem a naucite se vsechny vyhlasky a pravidla...
Za ty pravopisne chyby se omlouvam,koukam ze to tady vadi kazdemu druhemu cloveku:-D ,ale podle pravopisu posuzovat cloveka... no... nekteri lidi jsou ignoranti,ale o to tu ted nejde... myslim ze precist to jde ne,vic vas zajimat nemusi:-))
Jeste bych chtel dodat z pohledu nepolicajta (uz se tesim na kritiky:-D) myslim ze tak minimalne ctvrtina predpisu a pravidel jsou uplne na hovno a jsou tu jenom proto aby posilyly jakisy system demokracie,nebo co to je za sracku co tu v CR visi ve vzduchu.A jako policista by mel byt clovek spis lidsky a spravedlivy,jenze to je jenom malo policistu vsichni vidi jenom predpisy predpisy predpisy a na vlastni rozum a svedomi nemysli...


HAMMER [2010-12-22 06:49:51]:

K tvému případu: no teď už budeš dost blbě prokazovat, že pokuta byla uloženě naoprávněně, pokud tu nekecáš. Než vyjedeš podruhé, zkus si něco o autě, výbavě, pravidlech, přestupcích atd zjistit, aby jsi nebyl taková lama, kterou oškube každý blbec....
---Mohl bych zkusit se zeptat majitele auta,ktery mi ho pujcil jestly nema uctenku od te lekarnicky a tam by bylo datum zakoupeni,ale stejne by se to nejspis spatne dokazovalo.Jinak nekecam,nevidim duvod proc bych mel,to bych to sem jinak nepsal kdyby se mi to nestalo.


MARA [2010-12-22 16:07:49]:

NIKDO z vas na miste nebyl a tedy Vam ani neprislusi situaci hodnotit, pripadne hlidku odsuzovat..neznate okolnosti toho, proc ho hlidka zastavila, za co atd....

--- Okolnosti zadne nebyly,byla to normalni silnicni kontrola,alespon tak mi to na zacatku prohlidky rekly.

JARDA [2010-12-22 22:57:04]:

V zákoně taky je, že přestupek mohu řešit domluvou... A protože z minulosti vím, že i když je u nové lékárničky na obale vyražena nějaká trvanlivost, výrobce neručí za minimálně stejnou trvanlivost věcí uvnitř...
--- dovnitr lekarnicky se vubec nedivaly...

MARTOO [2010-12-25 17:34:20]:

a přišli jsme na to, co současné policii chybí a projevuje se to téměř v každé diskuzi, která je založena na subjektivním názoru.

Vezměme si to popořádku:

1) zhrzený řidič na tyto stránky napíše svůj subjektivní názor. O tom, že je plný pravopisných chyb, nebudeme ani polemizovat. Né každý je češtin:o)

2) subjektivní názor je pohled jedné osoby, které byla uložena pokuta. Teď máme několik variant nahlížení na věc - msta za udělenou pokutu řidičem, špatné vysvětení porušeného ustanovení policisty či pochybení politisty atd., atd..

3) z toho vyplývá jasný fakt - nikdo jsme tam nebyli, nikdo celý incident neviděl.

4) těžko tedy můžeme cokoliv komentovat, není to fér ani vůči řidiči, o kterém si můžeme rovněž vytvořit subjektivní názor dle uvedeného příspěvku, a ani vůči policistům, kteří se k věci sice můžou vyjádřit stejným způsobem, ale uznejte, že toto jednání by bylo více než nekorektní.

---Tu zpravu jsem psal asi 3hodiny po zadrzeni,takze je jasny ze jsem byl nastvany jeste.Ja z meho pohledu jsem si myslel ze jsem to vysvetlil docela jasne,ale kdyz nerozumis nejake veci tak se zeptej rad ti na ni odpovim.Sepsat takovou udalost neni lehke,protoze bud ti clovek neveri ,a nebo hleda chyby na tom cloveku,ci v necem jinem.Ja vam tu nelzu s nicim.Nemam duvod proc bych mel.Sve jmeno jsem zde neuvedl,z duvodu anonymity a ze strachu ze by si to mohl nekdo spatne vylozit a mel bych z toho jeste nejaky problem, jen me zajimalo jake budou ohlasy a pripadne rady.


Nejak se to tu rozhadalo,tak ja si to dal uz ani nebudu cist radsi... uz to smeruje k uplne jinym vecem :-o

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu DENVER 19:25:19 29. 12. 2010 blokovaný
default.png
APPALACIO [2010-12-29 08:12:57]: Není to tak dlouho,kdy jsi tady obhajoval člověka,který byl odsouzen za vraždu na 10 let.Nejprve si se snažil naznačit,že snad případ nějak zmanipulovala IMV,která obvinila neviného člověka,pak si se zase snažil naznačit,že rozhodl špatně soud,pak druhý soud rozhodl špatně a ted i ten třetí?Dochází tady k justičním omylům,ale nevěřím moc tomu,že u policistů,protože tam je spíš opačný problém,že se spousta věcí k soudu ani nedostane.Takže appalacio ty jistě tušíš jak to bylo.Jestli je nevinej nebo ne,ale mam pocit,že i kdyby si na 100% věděl,že je vinej,tak to nepřiznáš,tak se přestan ztrefovat do mne.Kdyby tady bylo aspon pár lidí v pohodě,tak by se sem dalo normálně psát.Věř nebo ne,ale já nemam problémy v komunikaci s lidma,nejsem nějakej extrémně konfliktní člověk,ale s určitou částí lidí mam problémy v komunikaci a to s lidma pro které nemá lidský život žádnou cenu a to se netýká jen určité části(naštestí jsou i ty v pohodě) policistů.Proč myslíš,že se mi tak hnusej třeba nacisti?Protože oni mají některé lidi za odpad(Židy,Romy,Narkomany,bezdomovce atd.),kterej nemá právo na život.

Tak a to je na dlouhou dobu zase vše a eště jednou přeju všem lidským policistům v roce 2011 hodně zdraví,štestí a at se jim nic ve službě nestane.

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu MARTOO 11:18:45 29. 12. 2010
martoo.jpg
DENVER [2010-12-28 19:02:32]:

Denvere na tebe platí jen tvoje vlastní medicína.

Uvedu ti jeden případ:

Záchranka jede přes celý náš obvod na osobu, tebou nazvaného "chudáčka společnosti", který sám sebe svým jednáním ohrozí na životě - mix drog a chlastu.

Z obce, ze které vyjela a kde se logicky nemůže necházet, protože v regionu malých obcí je záchranka třeba jen jedna či dvě, jiné vozidlo srazilo malé dítě. Vzhledem k tomu, že záchranka jela na tu tvoji "oběť společnosti", nemohla být na místě včas.

Kdyby vyjížděla z baráku, je tam nejpozději do 2 minut. Vzhledem k výše uvedené situaci, se k dítěti další záchranka dostala až po cca 15-ti minutách, kdy bylo pozdě. Dítě na místě zemřelo.

Tvojí absurdní argumentací můžeš tvrdit, že v nebezpečí byly obě uvedené osoby. Jenže to dítě nemělo na vybranou, narozdíl od toho tvého "ubožáčka", který za půl roku usnul vožralej a udusil se zvratkama.

Kde máš tu tvoji spravedlnost, tu šanci, kterou si každý zaslouží?

A pokud útočíš tak zbaběle, opředhazuješ fakt, že by se na šikmou plochu mohlo dostat dítě policisty, představ si, že to výše uvedené dítě by bylo tvoje. Hned by se ti změnil pohled na věc.

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
 
O serveru Redakce Kontakty Inzerce Nápověda Podmínky

tvorba www stránek emocio