Přihlásit / Zaregistrovat se

Login
Heslo

Evropský soud pro lidská práva odsoudil ČR za nezákonný postup policie (REDAKCE)

Evropský soud pro lidská práva odsoudil ČR za nezákonný postup policie
ilustrační
Foto: redakce

Evr. soud pro lidská práva svým rozsudkem ve věci K. vs. ČR potvrdil závěry o porušení zákona ze strany PČR, k nimž dospěl svým šetřením i veřejný ochránce práv. ESLP konstatoval, že ČR porušila čl. 3 Úmluvy o ochraně lidských práv a základních svobod, podle kterého nesmí být nikdo mučen nebo podrobován nelidskému či ponižujícímu zacházení nebo trestu.

Autor: redakce
Publikováno: 31. 07. 2013
zpět na článek

 
Nejste přihlášen.

Do komentářů je možné vkládat obrázky umístěné kdekoli na internetu a videa z youtube.com; stačí před odkaz, na němž je obrázek/video umístěno, vložit příkaz IMG:/YT: (tedy například takto – IMG:https://www.policista.cz/files/obrazek.jpg, respektive YT:https://www.youtube.com/watch?v=v54xqBRqWFA).

Vložené komentáře mohou být skryty, pokud budou zcela mimo téma, nebo odstraněny, pokud budou v zjevném rozporu s právním řádem ČR, s „Pravidly a podmínkami používání stránek a uživatelského profilu na serveru policista.cz“ či s dobrými mravy.


Poslat zprávu HAMMER 20:28:42 05. 09. 2013
default.png
VETERAN2 [2013-08-12 22:33:38]: Já jsem měl spolu se svými kolegy v roce 2006 26 čistého na platu. Tzv. fara obvod (ale ne na práci), samá noční, sobota, neděle, svátek přesčasy. Bez jakýchkoliv odměn a prémií podotýkám! Mám ještě schovaná výplatnice. Na základě toho jsem taky dostal půjčku na doplácání baráku, dneska by mi nedali nic přesto, že mám příjem celkově vyšší, ale teda jaksi ne oficiální, hahaha!
Od 1.1.2007 jsem měl 21 táců čistého a už jsem hledal elektrikářské normy a předpisy a adiééé! To byla poslední kapka a i kdyby nebyla, musel jsem to dorovnat.

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu SANTIAGO-SAN 16:03:59 21. 08. 2013
default.png
CATANI [2013-08-20 11:47:13]: Přesně v tom je problém, boční vstupy, akcelerované kariérní postupy, zapůjčené hodnosti na dobu 15- ti let apod... Pak to končí tak že chlap s titulem Mgr. z práva je po 20 - ti letech u policiie pořád nprap. místo aby šel někam na ÚO řídit ostatní poldy nebo na kraj...

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu CATANI 11:47:13 20. 08. 2013
default.png
SANTIAGO-SAN [2013-08-20 10:56:10]: Naprostý souhlas. No problém bude, že slušní lidé politiku nedělají, protože politika u nás není prostředek pro spravování země, ale prostředek pro své vlastní obohacování, či touha po moci. Podobně je to s vedením naší firmy. Kolik z těch managerů dělalo řadovou práci policisty aspoň několik let a jak? Kolikrát je slyšíme něco hovořit o podmínkách pro policisty atd. a následně to konfrontujeme s totálně odlišnou praxí?.....

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu SANTIAGO-SAN 10:56:10 20. 08. 2013
default.png
CATANI [2013-08-20 08:11:30]: Shodneme se že je třeba aby se změnilo nastavení systému a to se demonstracemi nezmění, když tam policie nebude kdo myslíš že to odnese na platech ? My co sloužíme dole :) Změna je třeba provést nejdříve tam nahoře a to nejde jinak než když půjdou všichni k volbám a když si všichni budou stěžovat ne na policii ale jen na managery tam nahoře na konkrétní lidi, na konkrétní zákony..atd..

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu CATANI 08:11:30 20. 08. 2013
default.png
SANTIAGO-SAN [2013-08-19 21:08:01]: No nevím kde sloužíš, ale uvedu ti třeba jeden příklad. Náklady na takovou akci jsou v řádu více jak jednoho miliónu a někdy dosahují i podstatně větších nákladů. Jsou to v součtu náklady, co nám někdy uvádí vedení územního odboru v souhrnu, asi jako všechny prostředky co dostane pro všechny policisty toto vedení na 5 let na odměny.
Jinak nechci tady zabíhat do detailů. Ale jedna taková akce, co se týče zajištění počítá s nasazením 300-600 policistů mimo službu a součinnost a použití pořádkových sil mnimálně dvou až tří krajů. Nevím kde sloužíš a jaké máš povědomí o extremistech,(to samé platí o fotbalových chuligans) jejich chování, fyzické zdatnosti atd. Já bych řekl, že přímé nasazení kluků z klasického venkovního výkonu, byť jako doplnění samotných pořádkových jednotek přímo na demonstraci je už samo na hranici hazardu.

Mohl bych tady , ale zde to nejde uvést další a další argumenty. Tlučení slámy a sebechvastání, extremismus neporazí, akorát může stát ztráty na majetku, životech a zdraví. Jinak, abych to ukončil. Tak trochu v tvém duchu.

Zatím vítězíme, trochu teče krev, pár kolegů to odneslo.

Pokud se povedou takové řeči, můžeš si být jist, že stát nehne prstem. Proč? Má své otluokánky a záchod na který může svou neschopnost shodit.

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu SANTIAGO-SAN 21:08:01 19. 08. 2013
default.png
CATANI [2013-08-18 21:47:46]: Čím jsem si ujel ? Ten druhý odstavec nějak nevím co tím myslíš, pro přesnost přikládám svůj první příspěvek na který jsi reagoval vůči mne.


Těch pár pochodů nemůže vbc PČR rozházet...kdyby chtěli někoho paralizovat muselo by jich být tak 50...jinak to půjde horko těžko a i tak by se pravděpodobně zapojila ještě armáda...

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu CATANI 23:46:50 18. 08. 2013
default.png
CHIP [2013-08-18 22:32:02]: Samozřejmě mám na mysli státy, které se hlásí k demokratickým.O možnosti využití armády a zákonech, které její použití umožňují v těchto státech určitě něco bude. Jenže to jsou tak situace jako, živelné katastrofy či nepředvidatelné situace na úrovni občanksé války, ne na rozhánění stovek poblázněných kluků, kdy nikdo ze zákonodárců ani neví zda extremisté jsou či ne. Jinak kterou armádu by u nás nasadili. Ženijní vojsko nebo pluk civilní obrany? Všechno co něco umí je v zahraničí.

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu CATANI 23:39:20 18. 08. 2013
default.png
CHIP [2013-08-18 22:32:02]: Sorry, já jsem tu většinu reagoval na Santiaga. Jinak já fakt nevím o nasazení armády na povolené demonstrace, pokud o nějakých víš tak to tu dej. V Irsku byla nasazována armáda, ale tam to byla regulérní občanská válka a dnes boj s terorismem, i když od posledního smíru je klid. Jinak si z historie nevybavuji, použití armády proti civilistům.

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu CHIP 22:32:02 18. 08. 2013
Chip.jpg
CATANI [2013-08-18 09:56:42]: Jakej boj? Je mi čtyřicet, chci si v klidu dělat svoji práci :-)Jen jsem napsal, že se ve světě používají armádní jednotky k plnění policejních úkolů. Nic víc v tom není.

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu CATANI 21:47:46 18. 08. 2013
default.png
SANTIAGO-SAN [2013-08-18 19:08:02]: S tím prvním příspěvkem jsi hodně ujel.

Co by sis tak představoval, aby řadoví policisté kromě toho křiku a řečí ještě dělali, aby byla policie lepší? Riskovali vlastní živobytí či zajištění rodiny či se nechali křivě očerňovat kolegy, kteří jsou třeba i dávno na druhé straně barikády a na pokyn jsou schopni čehokoliv. Kde se dovoláš svých práv, na GIBSU? Na st. zastupitelství? U soudu? Neblbni měj trochu rozumnou mysl, už by si mohl mít zkušenosti.... Uvědom si, že se tady na tomto fóru nedá o různých věcech vůbec bavit a na vnitřním, hm zkus to......

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
 
O serveru Redakce Kontakty Inzerce Nápověda Podmínky

tvorba www stránek emocio