Přihlásit / Zaregistrovat se

Login
Heslo

Brněnský policista obviněn ze smrti Vietnamce (REDAKCE)

Brněnský policista obviněn ze smrti Vietnamce

Foto: Ilustrační

(AKTUALIZACE  ZE DNE  29.11.2010 - NA KONCI ČLÁNKU) V těchto dnech se zdá, že z Brna nechodí dobré zprávy. Během soboty přinesly agentury informace o vyšetřování tří brněnských policistů. Jeden z nich je dokonce podezřelý z toho, že měl údajně způsobit smrt třiačtyřicetiletého Vietnamce. Jejich kolegové uspořádali sbírku na pokrytí soudních výloh a propadu příjmu poté, co byli postaveni mimo službu.

Autor:
Publikováno: 29. 11. 2010
zpět na článek

 
Nejste přihlášen.

Do komentářů je možné vkládat obrázky umístěné kdekoli na internetu a videa z youtube.com; stačí před odkaz, na němž je obrázek/video umístěno, vložit příkaz IMG:/YT: (tedy například takto – IMG:https://www.policista.cz/files/obrazek.jpg, respektive YT:https://www.youtube.com/watch?v=v54xqBRqWFA).

Vložené komentáře mohou být skryty, pokud budou zcela mimo téma, nebo odstraněny, pokud budou v zjevném rozporu s právním řádem ČR, s „Pravidly a podmínkami používání stránek a uživatelského profilu na serveru policista.cz“ či s dobrými mravy.


Poslat zprávu DUSAN 18:05:08 21. 01. 2009
default.png
Dobrý den appalacio: Když už jsem se dnes dostal ke vstupu do debaty (viz. odpověď pro Markuse) tak bych se dovolil vyjasnit jedno malé nedorozumění. Svědek incidentu ve Starobrněnské, (jehož redakce požádala o sepsání jeho výpovědi, kterou jsme následně publikovali) a se kterým pod nickem "emkey" v následné debatě polemizujete je osoba jejiž identita je redakci známá a z toho titulu mohu jen vysvětlit drobné nedorozumění: Tato osoba není a nebyla novinářem a pracuje ve zcela jiném oboru. Toto vysvětlení jsme si dovolil, abych předešel případnému nedorozumění, které nastalo již krátce po publikování tohot materiálu, kdy část disktujících přehlédla, že výpoveď svědka není dílem redakce, ale je výpovědí osoby, která se na daném místě v dané době pohybovala. Zdraví Dušan Stuchlík Zdraví Dušan Stuchlík

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu ZRUŠENO NA ŽÁDOST UŽIVATELE 17:27:11 21. 01. 2009
default.png
for emkey tvé závěry, tvé formulace, překrucování...uff to je docela síla, nemám slov...ty chceš aby tě někdo bral a uznával jako "objektivního novináře", nebo aby někdo uvěřil tvému slovu, přitom se zde ukazuješ jako naprostý ignorant práva, spravedlnosti, slušnosti, objektivnosti. Vždyť ty se dehonestuješ na veřejnosti sám, nikdo jiný se o to snažit nemusí .-)))

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu BANDITA 12:23:15 21. 01. 2009
default.png
emkey Jak vidím tak emkey opět nezklamal. Je dobře že stojí za svým názorem. Jen ten vietnamec nebyl jeden, ale v bytě jich bylo více. Nevím odkud víš že ostatní se jen dívali, protože nikde nebyla zveřejněna zpráva o zákroku. Ale to je jedno, protože pro tebe je důležité, že máš vodu na svůj mlýn a že je kalná to je Ti jedno. A co se týká žeber tak s tebou nesouhlasím, protože člověk, který je závislý na drogách např. heroinu má zdravotní potíže a jedna z nich může být právě snížená pevnost kostí. Píšeš o tom jako by jsi měl jen ty ty správné a jediné informace, ale o tom silně pochybuji. Myslím, že si jen léčíš své vlastní komlexy a zvedáš si ego. Je mi tě líto, protože tím musíš hodně trpět.

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu BINGO 11:47:55 21. 01. 2009
default.png
4 m4rtijn: Ja myslím, že to, že pár lidí z venku tady říká svůj názor se kterým se nemusím ztotožnit, ještě z téhle diskuse nedělá nic hrozného. Na podpoře stihaných kolegů to nic nemění a na druhou stranu některé věci stojí za zamyšlení.

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu M4RTIJN 11:08:52 21. 01. 2009
default.png
Pánové, začíná to tu nabírat stejné otáčky jako na diskuzích typu Novninky.cz, kde si lidé schovaní za monitorem a svým vymyšleným nickem masírují své ego, jelikož to v reálném světě z očí do očí nedokážou.

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu EMKEY 10:26:40 21. 01. 2009
default.png
Hm, opravdu neuběhla zas tak dlouhá doba od posledního policejního zásahu v Brně, kdy jsem psal o přehnané aroganci policistů a máme tu mrtvého... Musel jsem se usmát nad tím, že při zásahu jeden vietnamec napadne policistu a další dva jen přihlíží...Taková situace se nestane ani na veřejnosti natož za zdmi bytu. Tam, kde policie bežně bije lidi teleskopem, vyráží jim zuby, v anonymitě bytu použije jen pěst? To je vhodné opravdu pro výpověd na Inspekci. A že by člověk zemřel po ráně pěstí do žeber? Boxerské zápasy běžně končí zlomeným žebrem. Zřejmě by musel každý desátý zápas končit smrtí boxera. On okraj žeber je stejný u trenovaného člověka tak i u nesportovce resp. nejde poslední dvě volná žebra žádným cvikem zpevnit. To je můj názor laika. Znalec vám jistě poví víc. Opravdu tu je k smíchu jak vy, povětšinou soudci ulice, nyní žalostně pláčete, že se z vás stali Drbani. Vítejte tedy mezi prostý lid a začněte si uvědomovat, že nejste žádnou novodobou šlechtou a pokud je systém presumpce neviny nastaven pokrouceně, bude i pokrouceně fungovat na vás. Možná si šáhněte do svědomí, jestli na té pokroucenosti, náhodou taky nemáte svůj podíl. Tím příspěvkem nechci nijak urazit ty čestné policisty a těch kterých se to týká jistě vědí.

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu BANDITA 10:26:28 21. 01. 2009
default.png
for qvido Četl jsem Tvůj příspěvek a rozhodl jsem se na něj aspoň částečně reagovat. Pokud se jedná o policistu, který je obviněn ze smrti vitnamce v Brně tak bych Ti chtěl napsat, že se jednalo o sobu, která byla v době zakroku pod vlivem drog (heroinu). Pominu tady fakt, že takováto osoba má úzké vazby na "podsvětí". To co chci říci, je že pod vlivem omamných látek je taková osoba nebezpečná, protože jedná zkratovitě, její jednání je nepředvídatelné a práh bolesti je snížen. Pokud taková osoba na tebe zaůtočí, nebo je policista nucen použít DP je vždy riziko, že se může stát úraz. To co je tady shnilé je fakt, že policista nemůže uplatnit ty samé práva jako ostatní lidé. Je hned od začátku postaven do role pachatele a hledají se jen ty skutečnosti, které jeho vinu potvrdí, nikoliv všechny skutečnosti, které se staly. Jediným cílem vyšetřování je potvrdit vinu. V tomto je velký a podstatný rozdíl. Souhalsím, ale s tím, že pokud se dopustí protiprávního jednání tak by měl být potrestán. O trestu by měl, ale rozhodnout soud a ne ještě před začátkem procesu ho ukamenovat. Jak víte, že médii sdělované informace jsou pravdivé a úplné? Pokud se jedná o Tvé názory na sleng tak nechci rozebírat proč a jak to již jsem uvedl v jiném příspěvku, ale sám si sáhni do svého svědomí kolikrát mluvíš hanlivě o policistech aniž bys je osobně znal. Ale je to jen proto, že mají na sobě uniformu. Jsou to fízli, vyžírkové, parchanti, švestky atd. jen ne policisté. Myslím si že sám nemáš v tomto nejmenší právo někoho soudit. Platy - plat nastupujícího policisty je cca 17 000 kč hrubého. V tomto má noční, svátky, soboty, neděle, 150 hod. ročně zdarma. Přitom jedná s lidmi, kteří mají vážné nemoci jako je žloutenka, HIV, atd., kteří jsou narkomani. Kdykoli nastoupí do práce tak nikdy neví jestli se také vrátí zdravý a celý, protože lidé policisty napadají, najíždějí na ně autem, střílejí. Možná že se to zdá dost, já si myslím, že nikoliv. Každý chce za svou práci dostat přiměřený plat. Proč policista nemůže. Podnikatelé a spousta jiných osob, dělá pouze pro svůj vlastní prospěch. Policisté, hasiči, záchranka riskují každý den život pro lidi a nejvíce je slyšet kritika, pohrdání a posměch. Říkáš proč hází policisté lidi do jednoho pytle, já se ptám tebe roč házíš policisty do jednoho pytle ty a ještě na základě webu, kde vůbec není jasné jestli se jedná o poldu nebo o civila, který tady jen provokuje. Já to tady nepoznám, jestli ty ano tak před tebou smekám, jsi opravdu dobrý. Já jsem rád, že civilové chodí na tento web protože vždy vítám odezvu ať je jakákoli, ale měla by se držet v určitých mezích. Nenech se zmást médii, kteří říkají, že průměrný plat policisty je 32 000 kč, takové peníze nikdo z policistů, kteří slouží na ulici a s kterými se setkáváte nebere. Takové peníze se berou na tzv. manažarských postech a o tyto platy by jste se měli zajímat. Možná by jste byli nemile překvapeni co do platu a co do odměn. Všichni mluví o tom, že chtějí policii 3 tisíciletí, která bude chránit a pomáhat. Zajímalo by mě jakým způsobem chcete dostat na tyto místa takové množství kvalitních lidí a přitom je patřičně nezaplatit. Pokud totiž tito lidé spĺňují požadavky tak většinou zjistí, že v soukromém sektoru se mají lépe a odejdou. Chcete jim to zakázat nebo to budete nařizovat aby sloužili? Je to jen na Vás jakou policii budete mít na nikom jiném.

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu QVIDO 07:41:48 21. 01. 2009
default.png
Delší dobu sleduji diskuze na tomto portále a nikdy jsem se nechtěl zůčastnit diskuze, neboť z některých příspěvků mám určité pochyby o vyspělosti některých diskutujících a nechce se mi věřit že jsou to lidé kteří prošli psychotesty. Obrázek si tady děláte sami, podle Vás né jen tento vietnamec ale jakýkoliv přestupce čí pachatel byť nedbalostního tr. činu jsou drban, feťák atd, všichni jsou piráti silnic jen vy ne, jen vy jste soudci jen vy vše víte nejlépe. Najednou jsou zde náměty na obhajobu, když by se takto hájil byť obviněný tak je to stejně drban atd....., někteří z Vás si myslí, že jsou jejich názory a vědomosti nedotknutelné. Už se zamyslete nad svými názory. Přečtěte si několi příspěvků ať již neustále posmrkáváni jak jste špatně placeni, já si myslím, že jste placeni nadstandartně k ostatním profesím v tomto státě, Podívejte se za kolik musí vyžít jiné skupiny obyvatel a plůáčou, to jen pořád vy, že jste sociální případy. Zkuste to jinde. Nebo jiný příspěvek kde se diskutovalo o sbírce na zastřeleného poliscistu. Tam někdo kritizoval, že jhe to celému národu jedno a že se vybralo málo. Zajímalo by mě zda ten samý kritik někdy přispěl na jiné postižené v této zemi ať jsou to například různé účty pro nemocné a nevyléčitelné děti, ať je to na cokoliv. Chlapci zamyslete se tady si děláte obrázek před veřejností neboť je to veřejný web a můžu říci, že kdo ho z civilistů četl neboť mě zajímali názory ostatních civilistů tak je zhrozen. Můžete napsat ať sem tedy civilové nelezou, OK, my sem nepolezem , ale sami si zde dále dělejte reklamu. Nám není jedno kdo jste a jak přemýšlíte.

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu HONZAD 23:33:08 20. 01. 2009
honzad..jpg
to mate tezky u clanku z brnenske rvacky tady cast diskutujicich byla chytra jak radio a nad zadrzenymi pronasela jasne soudy, (stejne jako chytra media na zaklade informnaci od oficilanich mluvkovu - pardon mluvcich), ze to jsou drbani o jejichz vine neni pochyb.. o nejake presumpci neviny nechteli ani slyset, dokonce i jen to, ze se jim tady dal hlas je rozpalilo do bela ... .. a hledme. Ted se tady breci ze se v medich a oficialnich projevech vasi kolegove oznacuji za viniky a nedava se jim sance... no, je to tak. nedava. Jenze, hosi, to je vase vlastni medecina a vase vlastni metoda, tak ted tady nebrecte. Budto uznavate, ze se ma vsem merit stejnym metrem a zakon (presumpce neviny) by mela fungovat pro vsechny stejne, nebo ne. Ale pak se nemuzete divit, kdyz se to jednou za cas obrati proti vam. Pro pany z inspekce jsou totiz zrejme ti tri kolegove naprosto stejne jasni "drbani" tak jako tady pro vas byli automaticky vsichni ti lidi z te brnenske zalezitosti. Hold tak to dopata, kdyz se aplikuje stejny system mysleni, jak nekteri internetovi valecnici z vasich rad predvadeli v te predchozi debate. marne se vas tam par lidi pokouselo presvedcit o tom, ze by pro svechny mely fungovat stejny sance a stejny prava, nebo z toho budou jen a jen prusvihy,prikori a nepspravedlnosti. a nevyhnou se nikomu

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu TIN 23:24:04 20. 01. 2009
default.png
Brno Pánové náš pan i když to slovo k němu nejde minist -připosrany poklonkář Langer taky nic jiného než tláchat tou svou hubou neumi! Toho je třeba chytnout za flígr a hodit hoodně daleko ať se nevrátí. Protože co on 'udělal' z policie tak se bude napravovat řadu let! Pokud to vůbec půjde. A jinak naše poklonkářské a alibistické top vedení to taky stoji za ho.. Teda slušně řečeno za NIC! Jinak chlapi z Brna držte se..to musíte ustat a vím že to ustojíte.

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
 
O serveru Redakce Kontakty Inzerce Nápověda Podmínky

tvorba www stránek emocio